Αρχική
Forum
Βοήθεια
Gallery
Σύνδεση
Εγγραφή
Moto GP 2026
APRILIA BIKERS HELLAS
Η aprilia εμείς και οι μηχανές μας
Aγωνιστικά Νέα
Moto GP 2026
« προηγούμενο
επόμενο »
Εκτύπωση
Σελίδες: [
1
]
2
Κάτω
0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
zisakos_1986
5903
Φύλο:
apriliabikers.gr
Μοντέλο μηχανής: Pegaso 650 ie Tibet - Sold | Caponord abs 2004 | Tuono Factory Gen2 Project reborn | Caponord 1060 Big Bore
Αντιδράσεις:
+5809
Moto GP 2026
«
- :
Μαΐου 09, 2026, 06:49:50 μμ »
Καλησπέρα σε όλους....
Αφήσαμε να περάσουν λίγοι αγώνες να δούμε πως θα κυλήσει η χρονιά.
Εως τώρα η Aprilia δείχνει να έχει κάνει σοβαρή πρόοδο με μεγάλη σταθερότητα με παρουσία στο βάθρο όσο και στις πρωτιές τόσο στους Κυριακάτικους αγώνες όσο και στα σπριντ.
Μεγάλες μάχες τόσο με τα Ducati όσο και με τα KTM.
Ο Μπετζέκι μετά από τις εκπληκτικές σερί νίκες στους κύριους αγώνες αρχίζει να οδηγεί λίγο πιο έξυπνα και στα σπριντ για να μαζέψει βαθμούς. Ο Μάρτιν από την άλλη κάνει την αντεπίθεση του και πλησιάζει στη βαθμολογία ροκανίζοντας τη μεταξύ τους διαφορά.
Εύχομαι φέτος να είναι η χρονιά μας πραγματικά.
Μεγάλη έκπληξη βέβαια αποτελεί αθόρυβα ο δικός μας Sotiris Hantzos με την caponordara του! Μπήκε σφήνα στο βάθρο και τους εμβόλισε όλους...😆
Καταγράφηκε
Αὐτὰ τὰ δέντρα δὲ βολεύονται μὲ λιγότερο οὐρανό,
αὐτὲς οἱ πέτρες δὲ βολεύονται κάτου ἀπ᾿ τὰ ξένα βήματα,
αὐτὰ τὰ πρόσωπα δὲ βολεύονται παρὰ μόνο στὸν ἥλιο,
αὐτὲς οἱ καρδιὲς δὲ βολεύονται παρὰ μόνο στὸ δίκιο.
Cris
771
Φύλο:
apriliabikers.gr
Μοντέλο μηχανής: Caponord 1000, Tuono 1000
Αντιδράσεις:
+1820
Απ: Moto GP 2026
«
Απάντηση #1 - :
Μαΐου 09, 2026, 11:42:50 μμ »
Δεν εννοείς το γκάζι, μάλλον τά κιλά 😄
Καταγράφηκε
zisakos_1986
5903
Φύλο:
apriliabikers.gr
Μοντέλο μηχανής: Pegaso 650 ie Tibet - Sold | Caponord abs 2004 | Tuono Factory Gen2 Project reborn | Caponord 1060 Big Bore
Αντιδράσεις:
+5809
Απ: Moto GP 2026
«
Απάντηση #2 - :
Μαΐου 10, 2026, 05:18:15 μμ »
Υπέροχο ΣΚ στη Γαλλία!!!
1-3 στον αγώνα sprint και μαγικό 1-2-3 στον Κυριακάτικο αγώνα για την αγαπημένη μας aprilia!
Πάντα τέτοια!
Υ.Γ. Ο Χόρχε τη διέλυσε πάλι τη ζελατίνα του...Το χει βάλει στόχο σε κάθε νίκη να κάνει και από μια μ@λ@κι@... Μια να τρώει σούπα σε σούζα...μια να σπάει ζελατίνες...
Κάναμε αμάν να μάθει να κάθεται στο μηχανάκι χωρίς να πέφτει και τώρα θα κοπεί ο βλ@μμένος και θα ψαχνόμαστε!
«
Τελευταία τροποποίηση: Μαΐου 12, 2026, 07:14:39 μμ από zisakos_1986
»
Καταγράφηκε
Αὐτὰ τὰ δέντρα δὲ βολεύονται μὲ λιγότερο οὐρανό,
αὐτὲς οἱ πέτρες δὲ βολεύονται κάτου ἀπ᾿ τὰ ξένα βήματα,
αὐτὰ τὰ πρόσωπα δὲ βολεύονται παρὰ μόνο στὸν ἥλιο,
αὐτὲς οἱ καρδιὲς δὲ βολεύονται παρὰ μόνο στὸ δίκιο.
backys
1369
Φύλο:
Αέρα Πατέρααααααα!!!!!!!!!!
Αντιδράσεις:
+39
Απ: Moto GP 2026
«
Απάντηση #3 - :
Μαΐου 13, 2026, 08:08:51 μμ »
Τι ζουμεεεεεεε ρεεεεεεε ;;;;
Φτάσαμε 50 χρονών βέβαια
Καταγράφηκε
zisakos_1986
5903
Φύλο:
apriliabikers.gr
Μοντέλο μηχανής: Pegaso 650 ie Tibet - Sold | Caponord abs 2004 | Tuono Factory Gen2 Project reborn | Caponord 1060 Big Bore
Αντιδράσεις:
+5809
Απ: Moto GP 2026
«
Απάντηση #4 - :
Μαΐου 15, 2026, 05:21:40 μμ »
Free practice 1 στην Καταλονία λοιπόν με το ΣΚ να ξεκινάει...Για να δούμε τι μας επιφυλάσσει αυτός ο αγώνας στο σπίτι των Ισπανών...
«
Τελευταία τροποποίηση: Μαΐου 15, 2026, 06:14:01 μμ από zisakos_1986
»
Καταγράφηκε
Αὐτὰ τὰ δέντρα δὲ βολεύονται μὲ λιγότερο οὐρανό,
αὐτὲς οἱ πέτρες δὲ βολεύονται κάτου ἀπ᾿ τὰ ξένα βήματα,
αὐτὰ τὰ πρόσωπα δὲ βολεύονται παρὰ μόνο στὸν ἥλιο,
αὐτὲς οἱ καρδιὲς δὲ βολεύονται παρὰ μόνο στὸ δίκιο.
zisakos_1986
5903
Φύλο:
apriliabikers.gr
Μοντέλο μηχανής: Pegaso 650 ie Tibet - Sold | Caponord abs 2004 | Tuono Factory Gen2 Project reborn | Caponord 1060 Big Bore
Αντιδράσεις:
+5809
Απ: Moto GP 2026
«
Απάντηση #5 - :
Μαΐου 16, 2026, 10:13:44 μμ »
Δεν μας πήγε και πολύ καλά το sprint σήμερα.
Για το Μάρτιν οι πτώσεις των κατατακτήριων δοκιμών συνεχίστηκαν και στον αγώνα ενώ ο Μάρκο από τα μισά του αγώνα και μετά έδειξε να μην είναι σε θέση να κυνηγήσει κατι καλό. Αρκέστηκε στην 7η θέση...
Για να δούμε ο κύριος αγώνας της Κυριακής πώς θα πάει!
Καταγράφηκε
Αὐτὰ τὰ δέντρα δὲ βολεύονται μὲ λιγότερο οὐρανό,
αὐτὲς οἱ πέτρες δὲ βολεύονται κάτου ἀπ᾿ τὰ ξένα βήματα,
αὐτὰ τὰ πρόσωπα δὲ βολεύονται παρὰ μόνο στὸν ἥλιο,
αὐτὲς οἱ καρδιὲς δὲ βολεύονται παρὰ μόνο στὸ δίκιο.
zisakos_1986
5903
Φύλο:
apriliabikers.gr
Μοντέλο μηχανής: Pegaso 650 ie Tibet - Sold | Caponord abs 2004 | Tuono Factory Gen2 Project reborn | Caponord 1060 Big Bore
Αντιδράσεις:
+5809
Απ: Moto GP 2026
«
Απάντηση #6 - :
Μαΐου 29, 2026, 05:10:16 μμ »
Το αναρτώ όπως το δημοσίευσε ο Αριστοτέλης.
Ο " Γιώργης με το piaggio" με γονάτισε στο γέλιο!
Καταγράφηκε
Αὐτὰ τὰ δέντρα δὲ βολεύονται μὲ λιγότερο οὐρανό,
αὐτὲς οἱ πέτρες δὲ βολεύονται κάτου ἀπ᾿ τὰ ξένα βήματα,
αὐτὰ τὰ πρόσωπα δὲ βολεύονται παρὰ μόνο στὸν ἥλιο,
αὐτὲς οἱ καρδιὲς δὲ βολεύονται παρὰ μόνο στὸ δίκιο.
zisakos_1986
5903
Φύλο:
apriliabikers.gr
Μοντέλο μηχανής: Pegaso 650 ie Tibet - Sold | Caponord abs 2004 | Tuono Factory Gen2 Project reborn | Caponord 1060 Big Bore
Αντιδράσεις:
+5809
Απ: Moto GP 2026
«
Απάντηση #7 - :
Μαΐου 30, 2026, 05:09:07 μμ »
Εκπληκτικός στο σπριντ ο Φερνάντεθ με τη δορυφορική aprilia και ακολούθησε κατά πόδας ο Μάρτιν με την εργοστασιακή.
Πέτυχε μάλιστα και ρεκόρ τελικής!!!
Ο Μπετζέκι δεν κατάφερε να κρατήσει την τρίτη θέση ώστε να έχουμε άλλο ένα βάθρο μόνο με aprilia.
Ο Μαρκ δείχνει να επανέρχεται γρήγορα από την επέμβαση και σίγουρα αγώνα με τον αγώνα θα ανεβάσει και πάλι ρυθμούς.
Ο Ντιτζια σταθερός για άλλον έναν αγώνα.
Στο μεταξύ εκπληκτικό γεγονός η επίτευξη του ρεκόρ τελικής όλων των εποχών και από τους δύο αναβάτες της εργοστασιακής aprilia! 368.6km / h.
Έχουμε συνειδητοποιήσει σε τι ταχύτητες κινούνται οι αναβάτες γενικά στο GP?
«
Τελευταία τροποποίηση: Μαΐου 31, 2026, 07:43:50 μμ από zisakos_1986
»
Καταγράφηκε
Αὐτὰ τὰ δέντρα δὲ βολεύονται μὲ λιγότερο οὐρανό,
αὐτὲς οἱ πέτρες δὲ βολεύονται κάτου ἀπ᾿ τὰ ξένα βήματα,
αὐτὰ τὰ πρόσωπα δὲ βολεύονται παρὰ μόνο στὸν ἥλιο,
αὐτὲς οἱ καρδιὲς δὲ βολεύονται παρὰ μόνο στὸ δίκιο.
zisakos_1986
5903
Φύλο:
apriliabikers.gr
Μοντέλο μηχανής: Pegaso 650 ie Tibet - Sold | Caponord abs 2004 | Tuono Factory Gen2 Project reborn | Caponord 1060 Big Bore
Αντιδράσεις:
+5809
Απ: Moto GP 2026
«
Απάντηση #8 - :
Μαΐου 31, 2026, 05:58:42 μμ »
Ωραίος αγώνας σήμερα στο ιταλικό γκραν πρι!
Ο Bez επέστρεψε στις νίκες! Έβγαλε φτερά μετά την προσπέραση στον Μπανιάια και εξαφανίστηκε τερματίζοντας με διαφορά 3sec. Πανομοιότυπη προσπέραση στο Μπανιάια και από τον Μάρτιν. Μάχη και από τον Ογκούρα με τον Πέκο που παρα λίγο να δώσει άλλο ένα 1-2-3 της Aprilia αλλά έμεινε στο "παρα λίγο" αφού ο Πεκο κατάφερε και ανέκτησε την 3η θέση.
Η Μάχη και στις θέσεις 5-6-7 με Μαρκ, Ντίτζια και Ακόστα ήταν δυνατή!
Φέτος η aprilia δείχνει ότι έχει κατασκευάσει ένα πολύ ισορροπημένο και δυνατό μηχανάκι και παρόλο που έχουμε ακόμα δρόμο μπροστά μας οι οιωνοί είναι καλοί.
Για να δούμε...θα πανηγυρίσουμε στο τέλος το πρωτάθλημα....?!
Forza Aprilia λοιπόν!
«
Τελευταία τροποποίηση: Μαΐου 31, 2026, 07:22:48 μμ από zisakos_1986
»
Καταγράφηκε
Αὐτὰ τὰ δέντρα δὲ βολεύονται μὲ λιγότερο οὐρανό,
αὐτὲς οἱ πέτρες δὲ βολεύονται κάτου ἀπ᾿ τὰ ξένα βήματα,
αὐτὰ τὰ πρόσωπα δὲ βολεύονται παρὰ μόνο στὸν ἥλιο,
αὐτὲς οἱ καρδιὲς δὲ βολεύονται παρὰ μόνο στὸ δίκιο.
zisakos_1986
5903
Φύλο:
apriliabikers.gr
Μοντέλο μηχανής: Pegaso 650 ie Tibet - Sold | Caponord abs 2004 | Tuono Factory Gen2 Project reborn | Caponord 1060 Big Bore
Αντιδράσεις:
+5809
Απ: Moto GP 2026
«
Απάντηση #9 - :
Ιουνίου 08, 2026, 03:37:18 μμ »
Μετά την καρατιά του Χόρχε που πήρε παραμάζωμα τους υπόλοιπους αναβάτες και απο καθαρή τύχη δεν υπήρξε σοβαρός τραυματισμός, η aprilia έμεινε άποντη.
Ο Μαρκ επέστρεψε πιο δυνατός όπως ήταν αναμενόμενο και το πρωτάθλημα αποκτάει μεγαλύτερο ενδιαφέρον! Θα καταφέρει να ανακάμψει πλήρως και να σηκώσει άλλο ένα ή θα πάει στο Noale το φετινό πρωτάθλημα!?
Καταγράφηκε
Αὐτὰ τὰ δέντρα δὲ βολεύονται μὲ λιγότερο οὐρανό,
αὐτὲς οἱ πέτρες δὲ βολεύονται κάτου ἀπ᾿ τὰ ξένα βήματα,
αὐτὰ τὰ πρόσωπα δὲ βολεύονται παρὰ μόνο στὸν ἥλιο,
αὐτὲς οἱ καρδιὲς δὲ βολεύονται παρὰ μόνο στὸ δίκιο.
zisakos_1986
5903
Φύλο:
apriliabikers.gr
Μοντέλο μηχανής: Pegaso 650 ie Tibet - Sold | Caponord abs 2004 | Tuono Factory Gen2 Project reborn | Caponord 1060 Big Bore
Αντιδράσεις:
+5809
Απ: Moto GP 2026
«
Απάντηση #10 - :
Ιουνίου 21, 2026, 10:49:41 πμ »
Αψυχολόγητη και αντιεπαγγελματικη ενέργεια του Μπεζ που επιτέθηκε σε κριτή της πίστας μετά την πτώση του γιατί στην προσπάθεια να σηκώσει και να απομάκρυνει την μοτό τη γκάζωσε απότομα και ανέβασε στροφές...
Το αποτέλεσμα....αποκλεισμός από τον Κυριακάτικο αγώνα....
Από μ@λ@κι@ σε μ@λ@κι@ το πάμε...
Τουλάχιστον η trackhouse aprilia με τον Ogura κρατάει γερά!
«
Τελευταία τροποποίηση: Ιουνίου 21, 2026, 12:19:36 μμ από zisakos_1986
»
Καταγράφηκε
Αὐτὰ τὰ δέντρα δὲ βολεύονται μὲ λιγότερο οὐρανό,
αὐτὲς οἱ πέτρες δὲ βολεύονται κάτου ἀπ᾿ τὰ ξένα βήματα,
αὐτὰ τὰ πρόσωπα δὲ βολεύονται παρὰ μόνο στὸν ἥλιο,
αὐτὲς οἱ καρδιὲς δὲ βολεύονται παρὰ μόνο στὸ δίκιο.
Ricos
180
Φύλο:
apriliabikers.gr
Μοντέλο μηχανής: Dorsoduro 1200cc
Αντιδράσεις:
+231
Απ: Moto GP 2026
«
Απάντηση #11 - :
Ιουνίου 25, 2026, 12:22:29 μμ »
Ο Πέκο Μπανάια θα συνεχίσει την καριέρα του στην Aprilia
Επίσημο: Ο Πέκο Μπανάια θα συνεχίσει την καριέρα του στην Aprilia
https://www.gazzetta.gr/gmotion/2549606/motogp-o-mpanaia-tha-synehisei-tin-kariera-toy-stin-aprilia
«
Τελευταία τροποποίηση: Ιουνίου 25, 2026, 07:39:11 μμ από zisakos_1986
»
Καταγράφηκε
Με την λογική επιβιώνεις, με το συναίσθημα ζεις.
zisakos_1986
5903
Φύλο:
apriliabikers.gr
Μοντέλο μηχανής: Pegaso 650 ie Tibet - Sold | Caponord abs 2004 | Tuono Factory Gen2 Project reborn | Caponord 1060 Big Bore
Αντιδράσεις:
+5809
Απ: Moto GP 2026
«
Απάντηση #12 - :
Χθες
στις 03:38:08 μμ »
4αδα aprilia στις κατατακτήριες!
Για να δούμε και στους αγώνες...
Καταγράφηκε
Αὐτὰ τὰ δέντρα δὲ βολεύονται μὲ λιγότερο οὐρανό,
αὐτὲς οἱ πέτρες δὲ βολεύονται κάτου ἀπ᾿ τὰ ξένα βήματα,
αὐτὰ τὰ πρόσωπα δὲ βολεύονται παρὰ μόνο στὸν ἥλιο,
αὐτὲς οἱ καρδιὲς δὲ βολεύονται παρὰ μόνο στὸ δίκιο.
Cris
771
Φύλο:
apriliabikers.gr
Μοντέλο μηχανής: Caponord 1000, Tuono 1000
Αντιδράσεις:
+1820
Απ: Moto GP 2026
«
Απάντηση #13 - :
Χθες
στις 03:42:30 μμ »
Τρέχει και ένας με Pegaso νομίζω..😁
Καταγράφηκε
zisakos_1986
5903
Φύλο:
apriliabikers.gr
Μοντέλο μηχανής: Pegaso 650 ie Tibet - Sold | Caponord abs 2004 | Tuono Factory Gen2 Project reborn | Caponord 1060 Big Bore
Αντιδράσεις:
+5809
Απ: Moto GP 2026
«
Απάντηση #14 - :
Χθες
στις 05:02:33 μμ »
Αποτελέσματα sprint...
Η δορυφορική Trackhouse τα πήγε περίφημα και ο Φερνάντεζ με το Ογκούρα έκαναν το 1-2. Για τον Φερναντεζ φάνηκε και στις κατακακτήριες που πέτυχε χρόνο για Pol position αλλά ακυρώθηκε γιατί πάτησε ελάχιστα ο πίσω τροχός του στο πράσινο τμήμα της πίστας.
Ανάμεσα στους δύο αναβάτες της δορυφορικής και τους δύο της εργοστασιακής μπήκε σφήνα ο Ντιτζια με το ντουκο του...
Για να δούμε αύριο στον αγώνα ο Μπεζ θα καταφέρει να απομακρυνθεί από τους διώκτες του? Ο Μάρτιν θα μπορέσει να εκμεταλλευτεί την Pol ή θα τους περάσει όλους σουβλάκι ο Μαρκεζ?
«
Τελευταία τροποποίηση:
Χθες
στις 05:09:52 μμ από zisakos_1986
»
Καταγράφηκε
Αὐτὰ τὰ δέντρα δὲ βολεύονται μὲ λιγότερο οὐρανό,
αὐτὲς οἱ πέτρες δὲ βολεύονται κάτου ἀπ᾿ τὰ ξένα βήματα,
αὐτὰ τὰ πρόσωπα δὲ βολεύονται παρὰ μόνο στὸν ἥλιο,
αὐτὲς οἱ καρδιὲς δὲ βολεύονται παρὰ μόνο στὸ δίκιο.
Εκτύπωση
Σελίδες: [
1
]
2
Πάνω
« προηγούμενο
επόμενο »
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι
Αρχική Σελίδα
Όροι Χρήσης