Η δορυφορική Aprilia Trackhouse και πάλι πολύ δυνατή στον Κυριακάτικο αγώνα του GP!
Φοβερός Ai Ogura πήρε τη νίκη παρά το θέμα με το ride height device που αντιμετώπισε για ένα γύρο!
Fernandez πίσω του και τρίτος ο Μάρτιν που οδηγουσε την κούρσα για αρκετούς γύρους ώσπου έκαναν την επίθεση τους ο Raul και ο Ai.
Δυστυχώς ο Bez έκανε και σήμερα λαθος και έχασε τον έλεγχο της μοτό με αρκετά χλμ...
Μεταφέρθηκε μάλιστα στο νοσοκομείο για εξετάσεις. Ας ελπίσουμε να μην είναι κάτι σοβαρό.
Αποδεικνύεται πάντως οτι πέραν από τις αναποδιές σε κάποιους αγώνες (βλέπε τάκλιν Μαρτιν) και ο ίδιος ίσως αδυνατεί να σηκώσει τον τίτλο του φαβορί που μέχρι πρόσφατα τον ακολουθούσε.
Μαρτιν πρώτος λοιπόν στη βαθμολογία του πρωταθλήματος από σήμερα... Με αρκετούς αγώνες ακόμα και νε τόσους αναβάτες κοντά θα έχει ενδιαφέρον η συνέχεια!
Ούτε τον Μπανιάια τον πάει και πολύ φέτος. Εγκατέλειψε με τεχνικό θέμα. Δεν πήρα χαμπάρι ακριβώς τι. Μάλλον ride height device...