0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

Mar21gr

Πήγασος με μία εξάτμιση?
« - : Οκτώβριος 22, 2009, 09:06:26 πμ »
Πέτυχα στον περιφερειακό της Θεσσαλονίκης έναν ασημί Πήγασο και παραξενεύτηκα γιατί είχε μόνο την αριστερή εξάτμιση!

Δεν ξέρω και πολλά μηχανικά και αναρωτιέμαι τι επιπτώσεις έχει αυτό στη μηχανή!

Μήπως ο ιδιοκτήτης είναι μέλος του Aprilia Bikers?



*

Αποσυνδεδεμένος Μητσαρας

  • *******
  • 1719
  • Φύλο: Άντρας
  • bike_me aprilia
  • Αντιδράσεις: +162
Απ: Πήγασος με μία εξάτμιση?
« Απάντηση #1 - : Οκτώβριος 22, 2009, 09:38:51 πμ »
μαλλον πατεντα θα ειναι..δεν εχει επιπτωσεις,ισα ισα που πολλοι υποστηριζουν οτι στα μονοκυλινδρα χρειαζεται μονο μια εξατμιση..τωρα βεβαια καποιοι κατασκευαστες προτιμουν διπλες..λογω θορυβου κτλ κτλ..
GRAZIE ITALIA ! ! !

*

davide

Απ: Πήγασος με μία εξάτμιση?
« Απάντηση #2 - : Οκτώβριος 22, 2009, 11:19:44 πμ »
μαλλον πατεντα θα ειναι..δεν εχει επιπτωσεις,ισα ισα που πολλοι υποστηριζουν οτι στα μονοκυλινδρα χρειαζεται μονο μια εξατμιση..τωρα βεβαια καποιοι κατασκευαστες προτιμουν διπλες..λογω θορυβου κτλ κτλ..

Μα τα μονοκύλινδρα μία εξάτμιση πρέπει να έχουν. Η επιλογή της δεύτερης εξάτμισης, συνήθως γίνεται για τις ανάγκες του καταλύτη πέρα από τους αισθητικούς λόγους.

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
Απ: Πήγασος με μία εξάτμιση?
« Απάντηση #3 - : Οκτώβριος 22, 2009, 11:30:33 πμ »
Στο BMW GS650 η μια εξάτμιση είναι διακοσμητική. Νομίζω η δεξιά.
Μπορείς να την κάνεις κι εργαλειοθήκη αν θες.  :h22:

*

GIGIKAS

Απ: Πήγασος με μία εξάτμιση?
« Απάντηση #4 - : Οκτώβριος 22, 2009, 11:49:36 πμ »
παιδες ειναι καθαρα θεμα μαρκετινκ ολοι ακολουθουν τη μοδα θυμαστε την εξατμιση κατω απο τη σελα το πρωτοξεκιννησε η HONDA και ολες μετα ακολουθησαν εδω στην αθηνα εχω δει πολλα XTX 660 με μονη εξατμηση εχω δει ομως και το παλιο ΧΤ 600 με διπλες εξατμησεις πατεντιαριδες εμεις οι ελληνες εδω κυκλοφορανε παπια με διπλη εξατμιση.

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
Απ: Πήγασος με μία εξάτμιση?
« Απάντηση #5 - : Οκτώβριος 22, 2009, 11:52:48 πμ »
στον Πήγασο ομως η διπλη δεν ηταν διακοσμητική...(μόνο).. και λειτουργουσε.. και ομορφη και ηχο καλό ειχε...

άποψις μου βεβαιως βεβαιως... :bye: :bye:

*

cerebrumaster

Απ: Πήγασος με μία εξάτμιση?
« Απάντηση #6 - : Οκτώβριος 22, 2009, 12:43:06 μμ »
Στο BMW GS650 η μια εξάτμιση είναι διακοσμητική. Νομίζω η δεξιά.
Μπορείς να την κάνεις κι εργαλειοθήκη αν θες.  :h22:

 :h22: :h22: :h22: :h22: :h22: γλυτωνεις και χωρο :D :D

*

davide

Απ: Πήγασος με μία εξάτμιση?
« Απάντηση #7 - : Οκτώβριος 22, 2009, 01:24:07 μμ »
Στο BMW GS650 η μια εξάτμιση είναι διακοσμητική. Νομίζω η δεξιά.
Μπορείς να την κάνεις κι εργαλειοθήκη αν θες.  :h22:

 :h22: :h22: :h22: :h22: :h22: γλυτωνεις και χωρο :D :D

Να διαβάζεται τα προηγούμενα ποστ κύριοι (και κυρίως οι Moderators!!!). :P
Στο F650GS, η δεξιά εξάτμιση δεν είναι διακοσμητική, είναι ο καταλύτης. :bye:

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
Απ: Πήγασος με μία εξάτμιση?
« Απάντηση #8 - : Οκτώβριος 22, 2009, 01:29:04 μμ »
Στο BMW GS650 η μια εξάτμιση είναι διακοσμητική. Νομίζω η δεξιά.
Μπορείς να την κάνεις κι εργαλειοθήκη αν θες.  :h22:

 :h22: :h22: :h22: :h22: :h22: γλυτωνεις και χωρο :D :D

Να διαβάζεται τα προηγούμενα ποστ κύριοι (και κυρίως οι Moderators!!!). :P
Στο F650GS, η δεξιά εξάτμιση δεν είναι διακοσμητική, είναι ο καταλύτης. :bye:

μμμμ.....σιγά σου θίξαμε τη μάρκα εσένα...

εξ` αλλου... παλι με τον καιρό γινετια σαν κιτρινισμένη λαμπάδα...  :tez: :tez:

(ενώ του Πήγασου απλά ξεβάφουν...  :tez: :tez: :tez:)

*

davide

Απ: Πήγασος με μία εξάτμιση?
« Απάντηση #9 - : Οκτώβριος 22, 2009, 01:29:38 μμ »
Ορίστε και πως είναι η εξάτμιση του F650GS


*

davide

Απ: Πήγασος με μία εξάτμιση?
« Απάντηση #10 - : Οκτώβριος 22, 2009, 01:31:41 μμ »
Στο BMW GS650 η μια εξάτμιση είναι διακοσμητική. Νομίζω η δεξιά.
Μπορείς να την κάνεις κι εργαλειοθήκη αν θες.  :h22:

 :h22: :h22: :h22: :h22: :h22: γλυτωνεις και χωρο :D :D

Να διαβάζεται τα προηγούμενα ποστ κύριοι (και κυρίως οι Moderators!!!). :P
Στο F650GS, η δεξιά εξάτμιση δεν είναι διακοσμητική, είναι ο καταλύτης. :bye:

μμμμ.....σιγά σου θίξαμε τη μάρκα εσένα...

εξ` αλλου... παλι με τον καιρό γινετια σαν κιτρινισμένη λαμπάδα...  :tez: :tez:

(ενώ του Πήγασου απλά ξεβάφουν...  :tez: :tez: :tez:)

ΚρυφοΒΜWδάκια Θέμη, μην ανησυχείς για το κιτρίνισμα!
...όταν θα αγοράσεις το BMW σου, θα σου δώσουν και την αλοιφή για το γυάλισμα της εξάτμισης!!! ;)

*

Αποσυνδεδεμένος Μητσαρας

  • *******
  • 1719
  • Φύλο: Άντρας
  • bike_me aprilia
  • Αντιδράσεις: +162
Απ: Πήγασος με μία εξάτμιση?
« Απάντηση #11 - : Οκτώβριος 22, 2009, 02:32:47 μμ »
μαλλον πατεντα θα ειναι..δεν εχει επιπτωσεις,ισα ισα που πολλοι υποστηριζουν οτι στα μονοκυλινδρα χρειαζεται μονο μια εξατμιση..τωρα βεβαια καποιοι κατασκευαστες προτιμουν διπλες..λογω θορυβου κτλ κτλ..

Μα τα μονοκύλινδρα μία εξάτμιση πρέπει να έχουν. Η επιλογή της δεύτερης εξάτμισης, συνήθως γίνεται για τις ανάγκες του καταλύτη πέρα από τους αισθητικούς λόγους.
στα αγωνιστικα μοταρντ,η επιλογη της διπλης εξατμισης γινεται επισης για να ειναι το μηχανακι μεσα στα ορια της σταθμης θορυβου και να μπορει να τρεξει σε αγωνα..με 2 μειωνεται πιο ευκολα ο θορυβος..συν την πιο ομοιομορφη κατανομη βαρους..
(honda,husqvarna,ktm,κτλ...)και φυσικα ισχυει και στα πολιτικα μοντελα,οπως τον πηγασο,το χτ,το fmx,και τα αλλα ευρωπαικα,husqvarna-ktm
GRAZIE ITALIA ! ! !

*

davide

Απ: Πήγασος με μία εξάτμιση?
« Απάντηση #12 - : Οκτώβριος 22, 2009, 03:29:14 μμ »
μαλλον πατεντα θα ειναι..δεν εχει επιπτωσεις,ισα ισα που πολλοι υποστηριζουν οτι στα μονοκυλινδρα χρειαζεται μονο μια εξατμιση..τωρα βεβαια καποιοι κατασκευαστες προτιμουν διπλες..λογω θορυβου κτλ κτλ..

Μα τα μονοκύλινδρα μία εξάτμιση πρέπει να έχουν. Η επιλογή της δεύτερης εξάτμισης, συνήθως γίνεται για τις ανάγκες του καταλύτη πέρα από τους αισθητικούς λόγους.
στα αγωνιστικα μοταρντ,η επιλογη της διπλης εξατμισης γινεται επισης για να ειναι το μηχανακι μεσα στα ορια της σταθμης θορυβου και να μπορει να τρεξει σε αγωνα..με 2 μειωνεται πιο ευκολα ο θορυβος..συν την πιο ομοιομορφη κατανομη βαρους..
(honda,husqvarna,ktm,κτλ...)και φυσικα ισχυει και στα πολιτικα μοντελα,οπως τον πηγασο,το χτ,το fmx,και τα αλλα ευρωπαικα,husqvarna-ktm

Πάλι διαφωνώ!
έχω δει αγώνα μοτάρντ και δεν παρατήρησα κάτι τέτοιο. Ίσα, ίσα που δεν θυμάμαι κανένα να έχει 2 εξατμίσεις. Είδα ακόμη και 2κύλινδρα SXV με μονή εξάτμιση Akrapovic!
Τα όρια της στάθμης θορύβου, που πλέον είναι περιορισμένα στις πίστες της Ευρώπης (στα ελεύθερα δοκιμαστικά τουλάχιστον), ρυθμίζονται πολύ εύκολα με τάπες. Ποιος ο λόγος να αυξήσει κάποιος αγωνιζόμενος το κόστος της μηχανής του με ένα καζανάκι επιπλέον και ποιος ο λόγος να αυξήσει το βάρος της μηχανής του με αυτό (το ξέρω ότι μιλάμε για αστεία διαφορά στο βάρος, αλλά σίγουρα υπάρχει). Όσο για την κατανομή του βάρους, πιστεύω ότι δεν έχει τόσο ουσιαστική διαφορά αν έχεις ένα τελικό τιτανίου λίγο πιο αριστερά ή λίγο πιο δεξιά στον πισινό του Motard.

Στα πολίτικα μοντέλα είπαμε, ο καταλύτης κάπου πρέπει να μπει... ...Θυμάστε την σόμπα που είχαν τα παλιά Mille & Tuono! Ή λοιπόν έχεις μία σόμπα από την μία πλευρά της μηχανής, ή βάζεις δύο μικρότερα τελικά δεξιά-αριστερά, ή βάζεις τον καταλύτη κάπου κάτω από το μοτέρ προκειμένου να έχεις 1 μικρότερο τελικό.

*

Αποσυνδεδεμένος Μητσαρας

  • *******
  • 1719
  • Φύλο: Άντρας
  • bike_me aprilia
  • Αντιδράσεις: +162
Απ: Πήγασος με μία εξάτμιση?
« Απάντηση #13 - : Οκτώβριος 22, 2009, 04:07:09 μμ »
δεκτον κ αυτο..απλα καπου το ειχα διαβασει..αν το βρω θα το βαλω.. :bye: :bye:
GRAZIE ITALIA ! ! !

*

davide

Απ: Πήγασος με μία εξάτμιση?
« Απάντηση #14 - : Οκτώβριος 22, 2009, 05:51:33 μμ »
δεκτον κ αυτο..απλα καπου το ειχα διαβασει..αν το βρω θα το βαλω.. :bye: :bye:

Ok! thanks! :bye:

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης