APRILIA BIKERS HELLAS
Aprilia 650cc - 50cc Motorcycles => Pegaso 650 Cube and IE => Μήνυμα ξεκίνησε από: Mar21gr στις Οκτώβριος 22, 2009, 09:06:26 πμ
-
Πέτυχα στον περιφερειακό της Θεσσαλονίκης έναν ασημί Πήγασο και παραξενεύτηκα γιατί είχε μόνο την αριστερή εξάτμιση!
Δεν ξέρω και πολλά μηχανικά και αναρωτιέμαι τι επιπτώσεις έχει αυτό στη μηχανή!
Μήπως ο ιδιοκτήτης είναι μέλος του Aprilia Bikers?
-
μαλλον πατεντα θα ειναι..δεν εχει επιπτωσεις,ισα ισα που πολλοι υποστηριζουν οτι στα μονοκυλινδρα χρειαζεται μονο μια εξατμιση..τωρα βεβαια καποιοι κατασκευαστες προτιμουν διπλες..λογω θορυβου κτλ κτλ..
-
μαλλον πατεντα θα ειναι..δεν εχει επιπτωσεις,ισα ισα που πολλοι υποστηριζουν οτι στα μονοκυλινδρα χρειαζεται μονο μια εξατμιση..τωρα βεβαια καποιοι κατασκευαστες προτιμουν διπλες..λογω θορυβου κτλ κτλ..
Μα τα μονοκύλινδρα μία εξάτμιση πρέπει να έχουν. Η επιλογή της δεύτερης εξάτμισης, συνήθως γίνεται για τις ανάγκες του καταλύτη πέρα από τους αισθητικούς λόγους.
-
Στο BMW GS650 η μια εξάτμιση είναι διακοσμητική. Νομίζω η δεξιά.
Μπορείς να την κάνεις κι εργαλειοθήκη αν θες. :h22:
-
παιδες ειναι καθαρα θεμα μαρκετινκ ολοι ακολουθουν τη μοδα θυμαστε την εξατμιση κατω απο τη σελα το πρωτοξεκιννησε η HONDA και ολες μετα ακολουθησαν εδω στην αθηνα εχω δει πολλα XTX 660 με μονη εξατμηση εχω δει ομως και το παλιο ΧΤ 600 με διπλες εξατμησεις πατεντιαριδες εμεις οι ελληνες εδω κυκλοφορανε παπια με διπλη εξατμιση.
-
στον Πήγασο ομως η διπλη δεν ηταν διακοσμητική...(μόνο).. και λειτουργουσε.. και ομορφη και ηχο καλό ειχε...
άποψις μου βεβαιως βεβαιως... :bye: :bye:
-
Στο BMW GS650 η μια εξάτμιση είναι διακοσμητική. Νομίζω η δεξιά.
Μπορείς να την κάνεις κι εργαλειοθήκη αν θες. :h22:
:h22: :h22: :h22: :h22: :h22: γλυτωνεις και χωρο :D :D
-
Στο BMW GS650 η μια εξάτμιση είναι διακοσμητική. Νομίζω η δεξιά.
Μπορείς να την κάνεις κι εργαλειοθήκη αν θες. :h22:
:h22: :h22: :h22: :h22: :h22: γλυτωνεις και χωρο :D :D
Να διαβάζεται τα προηγούμενα ποστ κύριοι (και κυρίως οι Moderators!!!). :P
Στο F650GS, η δεξιά εξάτμιση δεν είναι διακοσμητική, είναι ο καταλύτης. :bye:
-
Στο BMW GS650 η μια εξάτμιση είναι διακοσμητική. Νομίζω η δεξιά.
Μπορείς να την κάνεις κι εργαλειοθήκη αν θες. :h22:
:h22: :h22: :h22: :h22: :h22: γλυτωνεις και χωρο :D :D
Να διαβάζεται τα προηγούμενα ποστ κύριοι (και κυρίως οι Moderators!!!). :P
Στο F650GS, η δεξιά εξάτμιση δεν είναι διακοσμητική, είναι ο καταλύτης. :bye:
μμμμ.....σιγά σου θίξαμε τη μάρκα εσένα...
εξ` αλλου... παλι με τον καιρό γινετια σαν κιτρινισμένη λαμπάδα... :tez: :tez:
(ενώ του Πήγασου απλά ξεβάφουν... :tez: :tez: :tez:)
-
Ορίστε και πως είναι η εξάτμιση του F650GS
-
Στο BMW GS650 η μια εξάτμιση είναι διακοσμητική. Νομίζω η δεξιά.
Μπορείς να την κάνεις κι εργαλειοθήκη αν θες. :h22:
:h22: :h22: :h22: :h22: :h22: γλυτωνεις και χωρο :D :D
Να διαβάζεται τα προηγούμενα ποστ κύριοι (και κυρίως οι Moderators!!!). :P
Στο F650GS, η δεξιά εξάτμιση δεν είναι διακοσμητική, είναι ο καταλύτης. :bye:
μμμμ.....σιγά σου θίξαμε τη μάρκα εσένα...
εξ` αλλου... παλι με τον καιρό γινετια σαν κιτρινισμένη λαμπάδα... :tez: :tez:
(ενώ του Πήγασου απλά ξεβάφουν... :tez: :tez: :tez:)
ΚρυφοΒΜWδάκια Θέμη, μην ανησυχείς για το κιτρίνισμα!
...όταν θα αγοράσεις το BMW σου, θα σου δώσουν και την αλοιφή για το γυάλισμα της εξάτμισης!!! ;)
-
μαλλον πατεντα θα ειναι..δεν εχει επιπτωσεις,ισα ισα που πολλοι υποστηριζουν οτι στα μονοκυλινδρα χρειαζεται μονο μια εξατμιση..τωρα βεβαια καποιοι κατασκευαστες προτιμουν διπλες..λογω θορυβου κτλ κτλ..
Μα τα μονοκύλινδρα μία εξάτμιση πρέπει να έχουν. Η επιλογή της δεύτερης εξάτμισης, συνήθως γίνεται για τις ανάγκες του καταλύτη πέρα από τους αισθητικούς λόγους.
στα αγωνιστικα μοταρντ,η επιλογη της διπλης εξατμισης γινεται επισης για να ειναι το μηχανακι μεσα στα ορια της σταθμης θορυβου και να μπορει να τρεξει σε αγωνα..με 2 μειωνεται πιο ευκολα ο θορυβος..συν την πιο ομοιομορφη κατανομη βαρους..
(honda,husqvarna,ktm,κτλ...)και φυσικα ισχυει και στα πολιτικα μοντελα,οπως τον πηγασο,το χτ,το fmx,και τα αλλα ευρωπαικα,husqvarna-ktm
-
μαλλον πατεντα θα ειναι..δεν εχει επιπτωσεις,ισα ισα που πολλοι υποστηριζουν οτι στα μονοκυλινδρα χρειαζεται μονο μια εξατμιση..τωρα βεβαια καποιοι κατασκευαστες προτιμουν διπλες..λογω θορυβου κτλ κτλ..
Μα τα μονοκύλινδρα μία εξάτμιση πρέπει να έχουν. Η επιλογή της δεύτερης εξάτμισης, συνήθως γίνεται για τις ανάγκες του καταλύτη πέρα από τους αισθητικούς λόγους.
στα αγωνιστικα μοταρντ,η επιλογη της διπλης εξατμισης γινεται επισης για να ειναι το μηχανακι μεσα στα ορια της σταθμης θορυβου και να μπορει να τρεξει σε αγωνα..με 2 μειωνεται πιο ευκολα ο θορυβος..συν την πιο ομοιομορφη κατανομη βαρους..
(honda,husqvarna,ktm,κτλ...)και φυσικα ισχυει και στα πολιτικα μοντελα,οπως τον πηγασο,το χτ,το fmx,και τα αλλα ευρωπαικα,husqvarna-ktm
Πάλι διαφωνώ!
έχω δει αγώνα μοτάρντ και δεν παρατήρησα κάτι τέτοιο. Ίσα, ίσα που δεν θυμάμαι κανένα να έχει 2 εξατμίσεις. Είδα ακόμη και 2κύλινδρα SXV με μονή εξάτμιση Akrapovic!
Τα όρια της στάθμης θορύβου, που πλέον είναι περιορισμένα στις πίστες της Ευρώπης (στα ελεύθερα δοκιμαστικά τουλάχιστον), ρυθμίζονται πολύ εύκολα με τάπες. Ποιος ο λόγος να αυξήσει κάποιος αγωνιζόμενος το κόστος της μηχανής του με ένα καζανάκι επιπλέον και ποιος ο λόγος να αυξήσει το βάρος της μηχανής του με αυτό (το ξέρω ότι μιλάμε για αστεία διαφορά στο βάρος, αλλά σίγουρα υπάρχει). Όσο για την κατανομή του βάρους, πιστεύω ότι δεν έχει τόσο ουσιαστική διαφορά αν έχεις ένα τελικό τιτανίου λίγο πιο αριστερά ή λίγο πιο δεξιά στον πισινό του Motard.
Στα πολίτικα μοντέλα είπαμε, ο καταλύτης κάπου πρέπει να μπει... ...Θυμάστε την σόμπα που είχαν τα παλιά Mille & Tuono! Ή λοιπόν έχεις μία σόμπα από την μία πλευρά της μηχανής, ή βάζεις δύο μικρότερα τελικά δεξιά-αριστερά, ή βάζεις τον καταλύτη κάπου κάτω από το μοτέρ προκειμένου να έχεις 1 μικρότερο τελικό.
-
δεκτον κ αυτο..απλα καπου το ειχα διαβασει..αν το βρω θα το βαλω.. :bye: :bye:
-
δεκτον κ αυτο..απλα καπου το ειχα διαβασει..αν το βρω θα το βαλω.. :bye: :bye:
Ok! thanks! :bye:
-
http://www.brspecialtuning.co.uk/Arrow%20Aprilia.htm
Η arrow εβγαζε την παραπανω (δες στη λιστα)
Και με πατεντες επισης γινεται:
http://www.apriliaforum.com/forums/showthread.php?t=171746&highlight=pegaso+exhaust
-
Εγω άλλαξα τις σαπιες μαμισιες και εβαλά μια λόγω κόστους(150) όλα καλά δεν έχει κανένα θεμα εκτός του θορυβου, πριν από 10 χρόνια θα τον λατρευα, τωρα στα 45 μου με κουραζει!!!! Επισης αισθητικα ο κωλος της χάλασε λιγο!!!
-
Εγω άλλαξα τις σαπιες μαμισιες και εβαλά μια λόγω κόστους(150) όλα καλά δεν έχει κανένα θεμα εκτός του θορυβου, πριν από 10 χρόνια θα τον λατρευα, τωρα στα 45 μου με κουραζει!!!! Επισης αισθητικα ο κωλος της χάλασε λιγο!!!
Η αλήθεια ειναι πως δυο εξατμίσεις ομορφαίνουν κάθε μηχανή. Είναι μια συμμετρία, πως να το κάνουμε!
(http://s10.postimg.org/7d5j8omcp/screenshot_1002.png)
-
και δεν χαλάνε το διαμήκη κέντρο βάρους ,
μετατοπίζοντας το , προς την μια η την άλλη πλευρά !
(και δεν ξέρω εάν αυτό επηρεάζει την οδήγηση ) :thnk: :thnk: :thnk:
-
και δεν χαλάνε το διαμήκη κέντρο βάρους ,
μετατοπίζοντας το , προς την μια η την άλλη πλευρά !
(και δεν ξέρω εάν αυτό επηρεάζει την οδήγηση ) :thnk: :thnk: :thnk:
Χρήστο δεν νομίζω πως τα μηχανάκια με μια εξάτμιση είναι αζύγιστα ως προς τον διαμήκη άξονα.