0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
μαλλον πατεντα θα ειναι..δεν εχει επιπτωσεις,ισα ισα που πολλοι υποστηριζουν οτι στα μονοκυλινδρα χρειαζεται μονο μια εξατμιση..τωρα βεβαια καποιοι κατασκευαστες προτιμουν διπλες..λογω θορυβου κτλ κτλ..
Στο BMW GS650 η μια εξάτμιση είναι διακοσμητική. Νομίζω η δεξιά.Μπορείς να την κάνεις κι εργαλειοθήκη αν θες.
Παράθεση από: powerphot στις Οκτώβριος 22, 2009, 11:30:33 πμΣτο BMW GS650 η μια εξάτμιση είναι διακοσμητική. Νομίζω η δεξιά.Μπορείς να την κάνεις κι εργαλειοθήκη αν θες. γλυτωνεις και χωρο
Παράθεση από: cerebrumaster στις Οκτώβριος 22, 2009, 12:43:06 μμΠαράθεση από: powerphot στις Οκτώβριος 22, 2009, 11:30:33 πμΣτο BMW GS650 η μια εξάτμιση είναι διακοσμητική. Νομίζω η δεξιά.Μπορείς να την κάνεις κι εργαλειοθήκη αν θες. γλυτωνεις και χωρο Να διαβάζεται τα προηγούμενα ποστ κύριοι (και κυρίως οι Moderators!!!). Στο F650GS, η δεξιά εξάτμιση δεν είναι διακοσμητική, είναι ο καταλύτης.
Παράθεση από: davide στις Οκτώβριος 22, 2009, 01:24:07 μμΠαράθεση από: cerebrumaster στις Οκτώβριος 22, 2009, 12:43:06 μμΠαράθεση από: powerphot στις Οκτώβριος 22, 2009, 11:30:33 πμΣτο BMW GS650 η μια εξάτμιση είναι διακοσμητική. Νομίζω η δεξιά.Μπορείς να την κάνεις κι εργαλειοθήκη αν θες. γλυτωνεις και χωρο Να διαβάζεται τα προηγούμενα ποστ κύριοι (και κυρίως οι Moderators!!!). Στο F650GS, η δεξιά εξάτμιση δεν είναι διακοσμητική, είναι ο καταλύτης. μμμμ.....σιγά σου θίξαμε τη μάρκα εσένα...εξ` αλλου... παλι με τον καιρό γινετια σαν κιτρινισμένη λαμπάδα... (ενώ του Πήγασου απλά ξεβάφουν... )
Παράθεση από: Μητσαρας στις Οκτώβριος 22, 2009, 09:38:51 πμμαλλον πατεντα θα ειναι..δεν εχει επιπτωσεις,ισα ισα που πολλοι υποστηριζουν οτι στα μονοκυλινδρα χρειαζεται μονο μια εξατμιση..τωρα βεβαια καποιοι κατασκευαστες προτιμουν διπλες..λογω θορυβου κτλ κτλ..Μα τα μονοκύλινδρα μία εξάτμιση πρέπει να έχουν. Η επιλογή της δεύτερης εξάτμισης, συνήθως γίνεται για τις ανάγκες του καταλύτη πέρα από τους αισθητικούς λόγους.
Παράθεση από: davide στις Οκτώβριος 22, 2009, 11:19:44 πμΠαράθεση από: Μητσαρας στις Οκτώβριος 22, 2009, 09:38:51 πμμαλλον πατεντα θα ειναι..δεν εχει επιπτωσεις,ισα ισα που πολλοι υποστηριζουν οτι στα μονοκυλινδρα χρειαζεται μονο μια εξατμιση..τωρα βεβαια καποιοι κατασκευαστες προτιμουν διπλες..λογω θορυβου κτλ κτλ..Μα τα μονοκύλινδρα μία εξάτμιση πρέπει να έχουν. Η επιλογή της δεύτερης εξάτμισης, συνήθως γίνεται για τις ανάγκες του καταλύτη πέρα από τους αισθητικούς λόγους.στα αγωνιστικα μοταρντ,η επιλογη της διπλης εξατμισης γινεται επισης για να ειναι το μηχανακι μεσα στα ορια της σταθμης θορυβου και να μπορει να τρεξει σε αγωνα..με 2 μειωνεται πιο ευκολα ο θορυβος..συν την πιο ομοιομορφη κατανομη βαρους..(honda,husqvarna,ktm,κτλ...)και φυσικα ισχυει και στα πολιτικα μοντελα,οπως τον πηγασο,το χτ,το fmx,και τα αλλα ευρωπαικα,husqvarna-ktm
δεκτον κ αυτο..απλα καπου το ειχα διαβασει..αν το βρω θα το βαλω..
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι