0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

Αποσυνδεδεμένος tattoo

  • *****
  • 274
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: Aprilia Tuono V4 1100 Factory
  • Αντιδράσεις: +74
New era - Tuono v4 1100 factory
« - : Αύγουστος 21, 2025, 11:53:56 μμ »
Λοιπόν όπως φαίνεται και στον τίτλο πήρε ένας καλός φίλος το v2 μου και αναγκάστηκα να πάρω εγώ ένα v4.
Το μηχανάκι είναι εκπληκτικό, πολλά μπράβο στην aprilia και ενώ είπα ότι δεν θα ασχοληθώ πολύ, με βλέπω να ρίχνω κι εδώ μια περιουσία.

Αλλα ας αρχίσουμε με τις απορίες
Αυτό έχει καινούρια αλυσιδογραναζα 15/41
Ενα δόντι κάτω από το μαμά
Εγώ γενικά θα το προτιμούσα κοντό
Αν βάλω μπροστά 14;
Γενικα τι γραναζωμα θεωρείται σωστό για κοντό, γενικά στημένο για στροφιλικια αυστηρά ;



*

Αποσυνδεδεμένος john_kerasi

  • ********
  • 974
  • Αντιδράσεις: +2056
Απ: New era - Tuono v4 1100 factory
« Απάντηση #1 - : Αύγουστος 22, 2025, 12:00:06 μμ »
Δεν ξέρω να σου πω τίποτα για το V4 πέρα από ένα ζεστό ΚΑΛΟΡΙΖΙΚΟ! Να το χαρείς και αυτό όπως και το V2!

*

Αποσυνδεδεμένος zachs

  • *******
  • 1204
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: 2006 RSV1000R
  • Αντιδράσεις: +250
Απ: New era - Tuono v4 1100 factory
« Απάντηση #2 - : Χθες στις 06:41:54 μμ »
Γιάννη καλορίζικο ρε!Δε θέλω πολλά πάρε δώσε στα μέρη μας!Θα βάλω τις πιτσιρικάδες να σου πετάνε ντομάτες ρεεε!Εδώ πάνω μόνο V2! :tez:

Ρίξε και φώτο να πάρουμε μάτι! :bye:

*

Αποσυνδεδεμένος zisakos_1986

  • *******
  • 5628
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Pegaso 650 ie Tibet - Sold | Caponord abs 2004 | Tuono Factory Gen2 Project reborn | Caponord 1060 Big Bore
  • Αντιδράσεις: +5140
Απ: New era - Tuono v4 1100 factory
« Απάντηση #3 - : Χθες στις 07:08:05 μμ »
Καλοτάξιδο και πάντα όρθιος Γιάννη!
Από τα εξω fora που βλέπω διάφορες απόψεις κατά καιρούς λένε για το 15/44 ότι είναι αρκετά καλό για όποιον θέλει κοντό γρανάζωμα. Στην ουσία ίδια αναλογία με 14/41 που αναφέρεις.
Μόνο που θα σουζάρει για πλάκα..χαχα
Αὐτὰ τὰ δέντρα δὲ βολεύονται μὲ λιγότερο οὐρανό,
αὐτὲς οἱ πέτρες δὲ βολεύονται κάτου ἀπ᾿ τὰ ξένα βήματα,
αὐτὰ τὰ πρόσωπα δὲ βολεύονται παρὰ μόνο στὸν ἥλιο,
αὐτὲς οἱ καρδιὲς δὲ βολεύονται παρὰ μόνο στὸ δίκιο.

*

Αποσυνδεδεμένος Rebel Scum

  • *****
  • 248
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Tuono V4 1100
  • Αντιδράσεις: +716
Απ: New era - Tuono v4 1100 factory
« Απάντηση #4 - : Χθες στις 10:27:06 μμ »
Καλορίζικο καταρχάς και αγρατζούνιστο με πολλά χιλιόμετρα.

Ποιας χρονιάς είναι;

Εγώ θα ξεκινούσα με το μαμά γρανάζωμα και ανάλογα θα πορευόμουν. Δεν του λείπει η δύναμη χαμηλά, εκτός αν το θες να κάνει σούζες για πλάκα που αναφέρει ο Ζήσης.

*

Αποσυνδεδεμένος tattoo

  • *****
  • 274
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: Aprilia Tuono V4 1100 Factory
  • Αντιδράσεις: +74
Απ: New era - Tuono v4 1100 factory
« Απάντηση #5 - : Χθες στις 10:30:39 μμ »
Ευχαριστώ παιδιά
Δεν του λείπει δύναμη σαφώς αλλά στα κλειστά κομμάτια θα ήταν πιο σωστό λίγο πιο κοντό
Δηλαδή τώρα 1 2 δόντια πιο κοντό δεν νομίζω ότι θα το αλλάξει τόσο ριζικά
Ενημερωτικά το v4 που έχει το ρεκόρ στο pikes peak έτρεξε με γραναζωμα 15/54

Του 19 είναι το μηχανάκι με εξατμιση πρόγραμμα μπλα μπλα

*

Αποσυνδεδεμένος lospsi

  • *******
  • 2834
  • Φύλο: Άντρας
    • Κυτιοποιία
  • Μοντέλο μηχανής: Piaggio Beverly 300 HPE
  • Αντιδράσεις: +2080
Απ: New era - Tuono v4 1100 factory
« Απάντηση #6 - : Σήμερα στις 11:18:15 πμ »
Καλορίζικο και καλα χλμ.

Συμφωνώ με Ζώη, πριν αποφασίσεις τι θες να κανεις με το γραναζώμα, δώσε λίγο χρόνο στον εαυτό σου να συνηθίσει το καινούργιο μηχανάκι. Έχοντας αλλάξει αρκετά, μπορώ να σου πω σίγουρα ότι πάντα στην αρχή κατάλαβε το νέο έχοντας κρατήσει (και ψάχνοντας) την αίσθηση του παλιού!
Βασανισμένη μηχανόβια ψυχή...

*

Αποσυνδεδεμένος Rebel Scum

  • *****
  • 248
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Tuono V4 1100
  • Αντιδράσεις: +716
Απ: New era - Tuono v4 1100 factory
« Απάντηση #7 - : Σήμερα στις 03:23:15 μμ »
Ευχαριστώ παιδιά
Δεν του λείπει δύναμη σαφώς αλλά στα κλειστά κομμάτια θα ήταν πιο σωστό λίγο πιο κοντό
Δηλαδή τώρα 1 2 δόντια πιο κοντό δεν νομίζω ότι θα το αλλάξει τόσο ριζικά
Ενημερωτικά το v4 που έχει το ρεκόρ στο pikes peak έτρεξε με γραναζωμα 15/54

Του 19 είναι το μηχανάκι με εξατμιση πρόγραμμα μπλα μπλα

Ξανά καλόστριφτο. Του 2019 είναι από τα πιο ωραία χρώματα που έχει βγάλει.

Μπορείς να παίξεις με τα γρανάζια να δεις που σε βολεύει εσένα όπως είπα. Αν το κοντύνεις σίγουρα χαμηλά θα κερδίσεις κάτι γιατί είναι λίγο μπερδεμένο στις χαμηλές στροφές αλλά περισσότερο για ήρεμη οδήγηση.

Πιο ριζική λύση είναι χάρτης του Gabro μέσω του Upmap (δες Motoholics) που θα στο μεταμορφώσει. Εγώ από τη στιγμή που είναι εκτός εγγύησης θα το έκανα σίγουρα.

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης