APRILIA BIKERS HELLAS

Aprilia Engine Bikes (RSV4, Dorsoduro 1200, Shiver 750/900, Dorsoduro 750/900, Mana 850, RS660 - Tuono 660 - Tuareg 660) => Tuono V4 R => Μήνυμα ξεκίνησε από: tattoo στις Αύγουστος 21, 2025, 11:53:56 μμ

Τίτλος: New era - Tuono v4 1100 factory
Αποστολή από: tattoo στις Αύγουστος 21, 2025, 11:53:56 μμ
Λοιπόν όπως φαίνεται και στον τίτλο πήρε ένας καλός φίλος το v2 μου και αναγκάστηκα να πάρω εγώ ένα v4.
Το μηχανάκι είναι εκπληκτικό, πολλά μπράβο στην aprilia και ενώ είπα ότι δεν θα ασχοληθώ πολύ, με βλέπω να ρίχνω κι εδώ μια περιουσία.

Αλλα ας αρχίσουμε με τις απορίες
Αυτό έχει καινούρια αλυσιδογραναζα 15/41
Ενα δόντι κάτω από το μαμά
Εγώ γενικά θα το προτιμούσα κοντό
Αν βάλω μπροστά 14;
Γενικα τι γραναζωμα θεωρείται σωστό για κοντό, γενικά στημένο για στροφιλικια αυστηρά ;
Τίτλος: Απ: New era - Tuono v4 1100 factory
Αποστολή από: john_kerasi στις Αύγουστος 22, 2025, 12:00:06 μμ
Δεν ξέρω να σου πω τίποτα για το V4 πέρα από ένα ζεστό ΚΑΛΟΡΙΖΙΚΟ! Να το χαρείς και αυτό όπως και το V2!
Τίτλος: Απ: New era - Tuono v4 1100 factory
Αποστολή από: zachs στις Αύγουστος 23, 2025, 06:41:54 μμ
Γιάννη καλορίζικο ρε!Δε θέλω πολλά πάρε δώσε στα μέρη μας!Θα βάλω τις πιτσιρικάδες να σου πετάνε ντομάτες ρεεε!Εδώ πάνω μόνο V2! :tez:

Ρίξε και φώτο να πάρουμε μάτι! :bye:
Τίτλος: Απ: New era - Tuono v4 1100 factory
Αποστολή από: zisakos_1986 στις Αύγουστος 23, 2025, 07:08:05 μμ
Καλοτάξιδο και πάντα όρθιος Γιάννη!
Από τα εξω fora που βλέπω διάφορες απόψεις κατά καιρούς λένε για το 15/44 ότι είναι αρκετά καλό για όποιον θέλει κοντό γρανάζωμα. Στην ουσία ίδια αναλογία με 14/41 που αναφέρεις.
Μόνο που θα σουζάρει για πλάκα..χαχα
Τίτλος: Απ: New era - Tuono v4 1100 factory
Αποστολή από: Rebel Scum στις Αύγουστος 23, 2025, 10:27:06 μμ
Καλορίζικο καταρχάς και αγρατζούνιστο με πολλά χιλιόμετρα.

Ποιας χρονιάς είναι;

Εγώ θα ξεκινούσα με το μαμά γρανάζωμα και ανάλογα θα πορευόμουν. Δεν του λείπει η δύναμη χαμηλά, εκτός αν το θες να κάνει σούζες για πλάκα που αναφέρει ο Ζήσης.
Τίτλος: Απ: New era - Tuono v4 1100 factory
Αποστολή από: tattoo στις Αύγουστος 23, 2025, 10:30:39 μμ
Ευχαριστώ παιδιά
Δεν του λείπει δύναμη σαφώς αλλά στα κλειστά κομμάτια θα ήταν πιο σωστό λίγο πιο κοντό
Δηλαδή τώρα 1 2 δόντια πιο κοντό δεν νομίζω ότι θα το αλλάξει τόσο ριζικά
Ενημερωτικά το v4 που έχει το ρεκόρ στο pikes peak έτρεξε με γραναζωμα 15/54

Του 19 είναι το μηχανάκι με εξατμιση πρόγραμμα μπλα μπλα
Τίτλος: Απ: New era - Tuono v4 1100 factory
Αποστολή από: lospsi στις Αύγουστος 24, 2025, 11:18:15 πμ
Καλορίζικο και καλα χλμ.

Συμφωνώ με Ζώη, πριν αποφασίσεις τι θες να κανεις με το γραναζώμα, δώσε λίγο χρόνο στον εαυτό σου να συνηθίσει το καινούργιο μηχανάκι. Έχοντας αλλάξει αρκετά, μπορώ να σου πω σίγουρα ότι πάντα στην αρχή κατάλαβε το νέο έχοντας κρατήσει (και ψάχνοντας) την αίσθηση του παλιού!
Τίτλος: Απ: New era - Tuono v4 1100 factory
Αποστολή από: Rebel Scum στις Αύγουστος 24, 2025, 03:23:15 μμ
Ευχαριστώ παιδιά
Δεν του λείπει δύναμη σαφώς αλλά στα κλειστά κομμάτια θα ήταν πιο σωστό λίγο πιο κοντό
Δηλαδή τώρα 1 2 δόντια πιο κοντό δεν νομίζω ότι θα το αλλάξει τόσο ριζικά
Ενημερωτικά το v4 που έχει το ρεκόρ στο pikes peak έτρεξε με γραναζωμα 15/54

Του 19 είναι το μηχανάκι με εξατμιση πρόγραμμα μπλα μπλα

Ξανά καλόστριφτο. Του 2019 είναι από τα πιο ωραία χρώματα που έχει βγάλει.

Μπορείς να παίξεις με τα γρανάζια να δεις που σε βολεύει εσένα όπως είπα. Αν το κοντύνεις σίγουρα χαμηλά θα κερδίσεις κάτι γιατί είναι λίγο μπερδεμένο στις χαμηλές στροφές αλλά περισσότερο για ήρεμη οδήγηση.

Πιο ριζική λύση είναι χάρτης του Gabro μέσω του Upmap (δες Motoholics) που θα στο μεταμορφώσει. Εγώ από τη στιγμή που είναι εκτός εγγύησης θα το έκανα σίγουρα.