Γειά και χαρά φίλοι.
Παραθέτω κάτωθι το πρόβλημα και ζητώ γνώμες και εμπειρίες:
Επανηλημμένα σε trackday (και μόνο εκεί!) το Tuono 1000R ('08) μου αμέσως μετά την μεγάλη ευθεία της πίστας (Μέγαρα) στο άνοιγμα του γκαζιού η τροφοδοσία δεν ανταποκρίθηκε. Πιο συγκεκριμένα, η συμπεριφορά της μηχανής ήταν σαν να τελείωσε η βενζίνη. Σε καμία περίπτωση το μοτέρ δεν έσβησε. Μετά από μερικά ανοίγματα του γκαζιού, επέστρεψε σε κανονική λειτουργία.
Αυτό παρουσιάστηκε σε 3 διαφορετικά session και με διαφορετική βενζίνη κάθε φορά. Η δε τελευταία ήταν με 100-αρα! Σημειωτέον ότι απ' τα συγκεκριμένα βενζινάδικα είχαν βάλει και άλλοι φίλοι με διαφορετικές μοτό και δεν είχαν κανένα πρόβλημα.
Εκτός αυτού, την τελευταία φορά που μου παρουσιάστηκε, έχω την υποψία ότι εκείνη τη μέρα στο κλείσιμο του γκαζιού μερικές φορές οι στροφές του κινητήρα δεν έπεφταν αμέσως ως όφειλαν. Δεν είμαι βέβαιος, γιατί προσπαθώντας να το διαπιστώσω με σιγουριά, οδήγησα λίγο πιο ήπια (στο άνοιγμα του γκαζιού) και στη συνέχεια και τα δύο αυτά προβλήματα δεν ξαναπαρουσιάστηκαν.
Ποιά η γνώμη σας;
Ευχαριστώ εκ των προτέρων.