ΛΟΙΠΟΝ μάγκες,μετα απο 9 μέρες στο εν λόγο συνεργείο,ο "μάστορας" αλλαξε μίζα και ρελέ μίζας,γιατί λέει δεν βαρούσε σε δύναμη ..καλά τον λέω αφου το μηχανακι σκαει οταν στο εφερα,τι να τον κανω μαθήμα: οτι μετα απο 15 φορες που το μιζαρε,ξεφορτωσε την μπαταρια;αυτα ειναι βασικες γνώσεις,οχι να εχεις εξουσιοδοτημενο και να μην τα ξερεις,εβγαλε μιζα και ρελε και το πηρα,τσαμπα το πηγα και εχασα και τοσο χρονο με την ασχετοσυνη του.για κανα scooter ειναι μονοκαι αυτο με επιφυλαξη..........λοιπον βγαζω ξανα ρεζερβουαρ,φιλτρο ,μπουζι,και καλωδια μπεκ και λοιπα γυρω απο το φιλτροκουτι,βαζω και για φορτιση την μπαταρια,δοκιμαζω ξανα τα ιδια σπινθηρα εχω,βλεπω φισα πολλαπλασιαστη οκ μετα λεω δεν βγαζω και τα καλωδια του πολλαπλασιαστη ναι και γιατι οχι.και βαζω το μπουζοκαλωδιο 1 στην θεση 2 και το μπουζοκαλωδιο 2 στην θεση 1 συνδεση και μπουμ το κτηνος δια μαγειας ζωντανεψε, τρελλαθηκα απο χαρα,λοιπον συμπερασμα: ακομη και η αλλαγη μπουζοκαλωδιων απο την μια θεση στην αλλη ηταν αρκετο για να μην παρει εμπρος.να ευχαριστήσω και απο εδω μεσα δημόσια τον απίστευτο,αξιοσέβαστο,παντογνωστη BILL για την βοήθεια του,και σίγουρα θα τον επισκεφτώ με την πρώτη ευκαιρια για γενικο τσεκ απ, γιατι εδω Θεσσαλονίκη δεν έχει κανέναν για aprilia.ένα ακομη προβλημα που βρηκα στον εξονιχιστικο έλεγχο που έκανα και του εκανα ενα by pass;)