APRILIA BIKERS HELLAS
Aprilia 1000cc V-Twins: Model Years 1998-2009 (1998-2009 The Rotax Era) => Tuono 1000 R και Tuono Factory => Μήνυμα ξεκίνησε από: kalopaido στις Δεκέμβριος 04, 2016, 07:29:51 μμ
-
γεια χαρά φιλαράκια
λοιπόν ποντίκι ή γάτα με έκανε ζημιά στην πλεξούδα, απολογισμός κομμένα καλώδια και το άσχημο της υπόθεσης είναι ότι μερικά ήταν ροκανισμένα σε πολλά σημεία, μετά από πολλές προσπάθειες με σχέδιο ηλεκτρολογικό, με πολύμετρα και τεστ οκ την τοποθετώ ξανά προσεκτικά πάνω στην μοτό, αλλά το θέμα είναι ότι δεν σημείωσα με χαρτοταινία όλα τα βυσματάκια που πάει το καθένα. έτσι τα έβαλα στις θέσεις που έδειχναν ότι κουμπώνουν με το αντίστοιχο αρσενικό ή θηλυκό βύσμα , δεν νομίζω να έχω κάνει κάποιο λάθος σχεδόν σίγουρος 95%
Λοιπόν μήπως κάτι ξέχασα όμως? ........μμμμ
γιατί πάω να βάλω μπροστά και ενώ γυρίζει κανονικά και πρόθυμα η μίζα ,δείχνει να σκάει, δεν πέρνει εμπρός.
βενζίνη έβαλα φρέσκια, μπαταρία καινούρια fiam, σπινθήρα έχω στα μπουζί ,σωληνάκια ψιλά (διατομή) στην αριστερή μεριά του φίλτρου αέρα οκ μέσα
σωληνάκια σπιράλ στην δεξιά μεριά του φίλτρου αέρα οκ μέσα
κανένας κωδικός σφάλματος και προειδοποιητικό τρίγωνο σε όλες τις απόπειρες να πάρει εμπρός
μπαμ σκάσιμο και γύρισμα μηχανής κανονικά, αλλά δεν την ακούω να βρυχάται
αγανακτισμένος λοιπόν πέρνω τηλ. την οδική και την στέλνω σε εξουσιοδοτημένο ναι εδώ Θεσσαλονίκη μην γελάτε ρεεεεεεεεε με τον πόνο μου
αποτέλεσμα 4 μέρες και ακόμη περιμένω.....φφφφφφ απάντηση εξουσιοδοτημένου : το έβαλα στον εγκέφαλο και δεν εμφανίζει κανένα σφάλμα δεν το βρίσκουμε
βοήθεια please μεγάλοι γκουρού των aprilia
-
Όταν λες σωληνάκια αριστερά και δεξιά ΟΚ τι εννοείς;;;
Ακούς την αντλία βενζίνης;
Αν βγάλεις ένα μπουζί μυρίζει βενζίνα;
Αν εξασφαλίσεις ότι έχεις καύσιμο, παλμό στους ιντζέκτορες και σπινθήρα τότε κοιτάς αν δίνεις σωστά σήματα στην ECU kai θέματα χρονισμού.
Αφού έχεις υπόνοιες για τις καλωδιακές σου συνδέσεις, είναι η σύνδεσή σου με τον αισθητήρα κεφαλής (θέσης εκκεντροφόρου) εντάξει;
Επίσης είναι to TPS συνδεμένο σωστά και μηδενισμένο; (όχι τόσο γιατί παίζει ρόλο στην εκκίνηση όσο για να διαπιστώσεις ότι η ECU διαβάζει σωστά)
Κοίταξε και τα πονηρά όπως ο διακόπτης του συμπλέκτη και ο διακόπτης tilt.
Βεβαιώσου ότι τα καλώδια του ταμπλώ είναι εντάξει και ότι δουλεύει πλήρως και επίσης του διακόπτη/immobiliser
Τέλος πάρε τηλέφωνο και στείλτο στον γιατρό του ΑΒ.
Εμείς εδώ είμαστε ....... της οδικής βοήθειας :bye:
Good luck
-
Ω ρε φίλε πακέτο.
-
γεια χαρά φιλαράκια
λοιπόν ποντίκι ή γάτα με έκανε ζημιά στην πλεξούδα, απολογισμός κομμένα καλώδια και το άσχημο της υπόθεσης είναι ότι μερικά ήταν ροκανισμένα σε πολλά σημεία, μετά από πολλές προσπάθειες με σχέδιο ηλεκτρολογικό, με πολύμετρα και τεστ οκ την τοποθετώ ξανά προσεκτικά πάνω στην μοτό, αλλά το θέμα είναι ότι δεν σημείωσα με χαρτοταινία όλα τα βυσματάκια που πάει το καθένα. έτσι τα έβαλα στις θέσεις που έδειχναν ότι κουμπώνουν με το αντίστοιχο αρσενικό ή θηλυκό βύσμα , δεν νομίζω να έχω κάνει κάποιο λάθος σχεδόν σίγουρος 95%
Λοιπόν μήπως κάτι ξέχασα όμως? ........μμμμ
γιατί πάω να βάλω μπροστά και ενώ γυρίζει κανονικά και πρόθυμα η μίζα ,δείχνει να σκάει, δεν πέρνει εμπρός.
βενζίνη έβαλα φρέσκια, μπαταρία καινούρια fiam, σπινθήρα έχω στα μπουζί ,σωληνάκια ψιλά (διατομή) στην αριστερή μεριά του φίλτρου αέρα οκ μέσα
σωληνάκια σπιράλ στην δεξιά μεριά του φίλτρου αέρα οκ μέσα
κανένας κωδικός σφάλματος και προειδοποιητικό τρίγωνο σε όλες τις απόπειρες να πάρει εμπρός
μπαμ σκάσιμο και γύρισμα μηχανής κανονικά, αλλά δεν την ακούω να βρυχάται
αγανακτισμένος λοιπόν πέρνω τηλ. την οδική και την στέλνω σε εξουσιοδοτημένο ναι εδώ Θεσσαλονίκη μην γελάτε ρεεεεεεεεε με τον πόνο μου
αποτέλεσμα 4 μέρες και ακόμη περιμένω.....φφφφφφ απάντηση εξουσιοδοτημένου : το έβαλα στον εγκέφαλο και δεν εμφανίζει κανένα σφάλμα δεν το βρίσκουμε
βοήθεια please μεγάλοι γκουρού των aprilia
Δεν έχω πρόθεση να υπερασπιστω καμία αντιπροσωπία αλλά σαν τεχνικός σε άλλο αντικείμενο μου έχει τύχει πολλές φορές ο πελάτης να έχει βάλει το χεράκι του και να λέει απλά ότι δεν δουλεύει.
-
Όταν λες σωληνάκια αριστερά και δεξιά ΟΚ τι εννοείς;;;
Ακούς την αντλία βενζίνης;
Αν βγάλεις ένα μπουζί μυρίζει βενζίνα;
Αν εξασφαλίσεις ότι έχεις καύσιμο, παλμό στους ιντζέκτορες και σπινθήρα τότε κοιτάς αν δίνεις σωστά σήματα στην ECU kai θέματα χρονισμού.
Αφού έχεις υπόνοιες για τις καλωδιακές σου συνδέσεις, είναι η σύνδεσή σου με τον αισθητήρα κεφαλής (θέσης εκκεντροφόρου) εντάξει;
Επίσης είναι to TPS συνδεμένο σωστά και μηδενισμένο; (όχι τόσο γιατί παίζει ρόλο στην εκκίνηση όσο για να διαπιστώσεις ότι η ECU διαβάζει σωστά)
Κοίταξε και τα πονηρά όπως ο διακόπτης του συμπλέκτη και ο διακόπτης tilt.
Βεβαιώσου ότι τα καλώδια του ταμπλώ είναι εντάξει και ότι δουλεύει πλήρως και επίσης του διακόπτη/immobiliser
Τέλος πάρε τηλέφωνο και στείλτο στον γιατρό του ΑΒ.
Εμείς εδώ είμαστε ....... της οδικής βοήθειας :bye:
Good luck
απο αριστερα εννοω τα ψιλα σωληνακια που ερχονται απο πεταλουδα ειναι στην θεση τους,και δεξια σπιραλ δυο σωληνακια κατω απο το φιλτρο αερα.
tps ΤΙ να δω;οκ διακοπτης συμπλεκτη σταντ
διακοπτης tilt τι ειναι τουτο;
η αντκια βενζινης κανονικα ακουγεται
-
απο αριστερα εννοω τα ψιλα σωληνακια που ερχονται απο πεταλουδα ειναι στην θεση τους,και δεξια σπιραλ δυο σωληνακια κατω απο το φιλτρο αερα.
tps ΤΙ να δω;οκ διακοπτης συμπλεκτη σταντ
διακοπτης tilt τι ειναι τουτο;
η αντκια βενζινης κανονικα ακουγεται
Εννοείς ότι τα σωληνάκια είναι συνδεμένα σωστά από ότι καταλαβαίνω
Αν βγάλεις ένα μπουζί μυρίζει βενζίνα; Υγραίνει το χέρι σου αν το βάλεις κοντά στην τρύπα;
Για να τσεκάρεις το TPS, πρέπει αφού βγάλεις την σέλα του οδηγού να βρείς δύο φισάκια στην δεξιά πλευρά της μπαταρίας κοντά στο καπάκι δεξιά από την σέλα. Αν τα συνδέσεις και ανοίξεις τον διακόπτη (χωρίς να βάλεις μπροστά), θα δείς στην οθόνη θερμοκρασίας την ένδειξη TPS και μία τιμή -1 η 0 η 1 η .....
Αυτή η ένδειξη πρέπει να είναι 0, αλλοιώς πρέπει να ξεσφίξεις τον αισθητήρα TPS στα σώματα, να τον γυρίσεις λίγο δεξιά η αριστερά μέχρι να σου δείξει 0 στην οθόνη και να τον σφίξεις σε αυτή την θέση.
Ο διακόπτης πτώσης (tilt) είναι κι αυτός περίπου εκεί που είναι οι φίσες στο δεξί καπάκι αλλά ακριβώς δίπλα στην μπαταρία. Αν αυτός έχει κολλήσει σε κατάσταση πτώσης της μηχανής δεν αφήνει την μηχανή να πάρει μπροστά. Κτύπησέ τον ελαφρά καθώς προσπαθείς να βάλεις μπροστά και βλέπεις αν φταίει αυτό. Δεν θυμάμαι όμως όταν έχει κολλήσει αυτός αν επιτρέπει στην μίζα να γυρνάει. Ας μας δώσουν τα φώτα τους εδώ οι μηχανικοί του φόρουμ.
Μπορείς να γράψεις περισσότερα σχετικά με τα συμπτώματα με την σειρά που συμβαίνουν;
-
Το παλικάρι έχει tuono gen2 δεν γίνεται αυτό που λες!!!
-
Το παλικάρι έχει tuono gen2 δεν γίνεται αυτό που λες!!!
Ούπς νόμιζα 2005 :a013
τώρα το είδα :a008
Σόρυ
Μέσες άκρες η ιδέα είναι ίδια, τσεκάρισε, βενζίνη, σπινθήρα χρονισμό.
Στο 2ης γενιάς δεν γίνεται έτσι ο έλεγχος, συμβουλέψου μηχανικό.
-
ΝΑΙ οκ με την βενζινη στον κυλινδρο και στα μπουζι,τον διακοπτη πτωσης τον ανοιξα κιολας,τον είδα τον καθάρισα εσωτερικά και εδειχνε τζάμι.
Σήμερα που πήρα τηλ. αμτιπροσωπεία με είπε θα δει την μίζα, και λεω αν είχε θέμα η μίζα δεν θα ακουγόταν μεταλικος θορυβος; ακόμη και κόμπλερ αν είναι ρε μάγκες;
-
στειλε ενα τηλ με πμ να σε καθοδηγησω
-
Το τουονο στον αδαμου ειναι το δικο σου φιλε?
-
Το τουονο στον αδαμου ειναι το δικο σου φιλε?
ΝΑΙ ναι το είδες και εσύ;με το θλιμένο προσωπάκι του αναμένει να πάρει μπρος κλαψ κλαψ
-
στειλε ενα τηλ με πμ να σε καθοδηγησω
Σεβαστέ BILL στο έστειλα
-
Το τουονο στον αδαμου ειναι το δικο σου φιλε?
ΝΑΙ ναι το είδες και εσύ;με το θλιμένο προσωπάκι του αναμένει να πάρει μπρος κλαψ κλαψ
Ο Χαρης ειναι φιλος,θα παω αυριο να αλλαξω συμπλεκτη κι εγω και θα πω και μια καλη κουβεντα!
-
Δείχνει να είναι κάποια ξεχασμένη λεπτομέρεια που όταν την ανακαλύψεις θα απορείς πως δεν το σκέφτηκες.
Ισως ο γιατρός σου το βρεί ακόμη και από το τηλέφωνο :bye:
-
στειλε ενα τηλ με πμ να σε καθοδηγησω
Σεβαστέ BILL στο έστειλα
αδερφε για να σε καθοδηγησω κ να βγαλουμε ακρη,θελω να σαι μπροστα στο μηχανακι
-
στειλε ενα τηλ με πμ να σε καθοδηγησω
Σεβαστέ BILL στο έστειλα
αδερφε για να σε καθοδηγησω κ να βγαλουμε ακρη,θελω να σαι μπροστα στο μηχανακι
αύριο πάω να το πάρω το μηχανακι ,απόγευμα αρα μιλάμε doctor, αν θέλεις στείλε με το τηλ. σου
-
στο στειλα :kalo:
-
Bill..... απιστευτος!!! Αλήθεια τώρα ποιος θα καθόταν να ασχοληθεί με έναν άγνωστο 500km μακριά όταν έχει ένα τόσο φορτωμένο καθημερινό πρόγραμμα.....
-
Τελικά ποιος ήταν ο λόγος;
Βρήκες άκρη;; :thnk:
-
ΛΟΙΠΟΝ μάγκες,μετα απο 9 μέρες στο εν λόγο συνεργείο,ο "μάστορας" αλλαξε μίζα και ρελέ μίζας,γιατί λέει δεν βαρούσε σε δύναμη ..καλά τον λέω αφου το μηχανακι σκαει οταν στο εφερα,τι να τον κανω μαθήμα: οτι μετα απο 15 φορες που το μιζαρε,ξεφορτωσε την μπαταρια;αυτα ειναι βασικες γνώσεις,οχι να εχεις εξουσιοδοτημενο και να μην τα ξερεις,εβγαλε μιζα και ρελε και το πηρα,τσαμπα το πηγα και εχασα και τοσο χρονο με την ασχετοσυνη του.για κανα scooter ειναι μονοκαι αυτο με επιφυλαξη..........λοιπον βγαζω ξανα ρεζερβουαρ,φιλτρο ,μπουζι,και καλωδια μπεκ και λοιπα γυρω απο το φιλτροκουτι,βαζω και για φορτιση την μπαταρια,δοκιμαζω ξανα τα ιδια σπινθηρα εχω,βλεπω φισα πολλαπλασιαστη οκ μετα λεω δεν βγαζω και τα καλωδια του πολλαπλασιαστη ναι και γιατι οχι.και βαζω το μπουζοκαλωδιο 1 στην θεση 2 και το μπουζοκαλωδιο 2 στην θεση 1 συνδεση και μπουμ το κτηνος δια μαγειας ζωντανεψε, τρελλαθηκα απο χαρα,λοιπον συμπερασμα: ακομη και η αλλαγη μπουζοκαλωδιων απο την μια θεση στην αλλη ηταν αρκετο για να μην παρει εμπρος.να ευχαριστήσω και απο εδω μεσα δημόσια τον απίστευτο,αξιοσέβαστο,παντογνωστη BILL για την βοήθεια του,και σίγουρα θα τον επισκεφτώ με την πρώτη ευκαιρια για γενικο τσεκ απ, γιατι εδω Θεσσαλονίκη δεν έχει κανέναν για aprilia.ένα ακομη προβλημα που βρηκα στον εξονιχιστικο έλεγχο που έκανα και του εκανα ενα by pass;)
-
Άμα τα είχες συνδέσει ανάποδα πως να πάρει το αμοιρο;
-
Άμα τα είχες συνδέσει ανάποδα πως να πάρει το αμοιρο;
άμα το ήξερα θα τα έβαζα κανονικά ο άμοιρος :P