0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

Αποσυνδεδεμένος zachs

  • *******
  • 1196
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: 2006 RSV1000R
  • Αντιδράσεις: +242
Απ: Ημι-ενεργητικές αναρτήσεις , wtf ?
« Απάντηση #30 - : Νοέμβριος 03, 2019, 08:35:32 πμ »
ποια δουλευαν καλα και ποια οχι ?
Κατά σειρά αύξουσα
BMW 1250GS
KTM 1250 Adventure
Ducati Multi 950s
Versys 1000SE

Δυστυχώς το Ducati  είχε το χειρότερο κινητήρα και επισκιάζε όλο το σύνολο αναρτήσεων φρενών!

Έμεινα έκπληκτος από το πράσινο 4κύλινδρο τέρας από το Akashi
Φρένα αναρτήσεις αλλαγή κατεύθυνσης άνεση και τον 2ο πιο ενδιαφέρον κινητήρα..... Δεν σας λέω τον πρώτο  :P :P :P :P :P
Εγώ δεν κατάλαβα τιποτα :thnk: :thnk:

Ο άνθρωπος εξηγεί τι συμβαίνει όταν μετά τα ευρωπαϊκά ανέβεις σε γιαπωνέζικο.  :D

*

Αποσυνδεδεμένος Πυξιδας

  • ********
  • 4127
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: DORSODURO RED
  • Αντιδράσεις: +2397
Απ: Ημι-ενεργητικές αναρτήσεις , wtf ?
« Απάντηση #31 - : Νοέμβριος 03, 2019, 05:15:51 μμ »
από σημερινό τεστ..το μενού στις αναρτήσεις δεν σε αφήνει να μπεις αν είσαι on the road και έχεις μπει πριν οδηγήσεις..δηλ σε κάθε άνοιγμα κλειδιού..μια φορά μόνο ρυθμίζεις και κλειδώνεις το που θέλεις.

Ktm 1290t
το χειμερινο μπανιο αναζωογονει νου και σωμα
το καλοκαιρινο τα καιει

https://www.facebook.com/groups/54163270279/?ref=bookmarks

*

Αποσυνδεδεμένος pierregrc

  • *******
  • 1026
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: Tuono '03
  • Αντιδράσεις: +8
Απ: Ημι-ενεργητικές αναρτήσεις , wtf ?
« Απάντηση #32 - : Νοέμβριος 04, 2019, 07:23:03 μμ »
Για όσους διαβάζουν από pc η βλέπουν καλά. Λίγη θαθρεα ανάγνώση.

Στάλθηκε από το GM 8 d μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης