Διάβαζα για ημιενεργητικές , skyhook της ducati . semi active της ktm , και άντε και ADPP σε αυτή τη μλκια εεεεεε συγνώμη επιτυχία που έβγαλε η aprilia το caponord 1200 :h22:
Λέει λοιπόν , ας πούμε η ducati , ότι το σύστημα έχει αισθητήρες μπρος πίσω και συνεχώς διαβάζει και αυξομειώνει compresion & damping ώστε να είναι πάντα αυτό που πρέπει από πλευράς ρυθμίσεων σύμφωνα με τις συνθήκες του δρόμου , και την οδήγηση του χρήστη .
Ωραία μέχρι έδώ ? Κατανοητό ? Μπράβο τα καλά παιδιά !! :h22:
Λέει λοιπόν τώρα πάλι η ducati στη μπροσούρα της ότι αλλάζοντας το riding mode της μηχανής αλλάζουν και οι ρυθμίσεις της ανάρτησης !@#!@#!$#!$@#!@#!@@! :psdof: :psdof: :psdof: :psdof:
Ρε πριν δεν είπαμε ότι φιλτράρει συνέχεια και προσαρμοζει ? Τι σκατά ρυθμίζει μετά ??
Δλδ αν το βάλω εγώ στο sport αλλά πηγαίνω σαν την Αλίκη στο ναυτικο , συντηρητικά ρε παιδί μου ...... η ανάρτηση δεν θα προσαρμοστεί στη συντηρητική μου οδήγηση αλλά θα είναι full aggresive σεταρισμένη ??
WTF ??? :tez: :tez: :tez: :tez: :tez:
υγ. εγώ για vespa px 200 ενδιαφέρομαι , αλλά κουβέντα να γίνεται έτσι !! :h22:
Διάβαζα για ημιενεργητικές , skyhook της ducati . semi active της ktm , και άντε και ADPP σε αυτή τη μλκια εεεεεε συγνώμη επιτυχία που έβγαλε η aprilia το caponord 1200 :h22:
Λέει λοιπόν , ας πούμε η ducati , ότι το σύστημα έχει αισθητήρες μπρος πίσω και συνεχώς διαβάζει και αυξομειώνει compresion & damping ώστε να είναι πάντα αυτό που πρέπει από πλευράς ρυθμίσεων σύμφωνα με τις συνθήκες του δρόμου , και την οδήγηση του χρήστη .
Ωραία μέχρι έδώ ? Κατανοητό ? Μπράβο τα καλά παιδιά !! :h22:
Λέει λοιπόν τώρα πάλι η ducati στη μπροσούρα της ότι αλλάζοντας το riding mode της μηχανής αλλάζουν και οι ρυθμίσεις της ανάρτησης !@#!@#!$#!$@#!@#!@@! :psdof: :psdof: :psdof: :psdof:
Ρε πριν δεν είπαμε ότι φιλτράρει συνέχεια και προσαρμοζει ? Τι σκατά ρυθμίζει μετά ??
Δλδ αν το βάλω εγώ στο sport αλλά πηγαίνω σαν την Αλίκη στο ναυτικο , συντηρητικά ρε παιδί μου ...... η ανάρτηση δεν θα προσαρμοστεί στη συντηρητική μου οδήγηση αλλά θα είναι full aggresive σεταρισμένη ??
WTF ??? :tez: :tez: :tez: :tez: :tez:
υγ. εγώ για vespa px 200 ενδιαφέρομαι , αλλά κουβέντα να γίνεται έτσι !! :h22:
Γιώργο μήπως έγραφε Ημι-αναλγητικές και διάβασες λάθος; :P :P :P
αυτές οι ημι-ενεργητικές που αναφέρεις είναι γι'αυτούς που δεν μπορούν να ενεργηθούν εξ ολοκλήρου και τους βοηθάει για το άλλο μισό, (αντί για καθαρτικό) απλά οι δημοσιογράφοι το κατάλαβαν λάθος. :D :D :D :D :D
….. μια οι προσπάθειες των δημοσιογράφων να προωθήσουν και να γράψουν καλά σχόλια, μια το μάρκετινγκ και η θέληση των κατασκευαστών να προβληθούν θετικά, θέλουν να μας κάνουν να πιστέψουμε πως οι μηχανές κοιτάνε μπροστά τον δρόμο αν έχει λακούβες ή σαμαράκια και ρυθμίζουν ανάλογα τις αναρτήσεις. :a006 :a006 :a006
Μετά από τέτοιου είδους χειραγώγηση μην απορείς όταν ο πιο πολύς κόσμος έχει απογοητευθεί και το έχει ρίξει στα γιαπωνέζικα και στα σκούτερ θυσιάζοντας την απόλαυση της οδήγησης μιας πραγματικής μοτοσυκλέτας. :a008 :a008 :a008 :a008 :a009 :a009
ΥΓ ….. είπα τίποτα για ξεπεσμό ακόμη και σε βέσπες; :tez: :tez:
Πάντως σε αυτό που λες περί scooter και λοιπά , αν και εκτός θέματος ( βέβαια το aprilia bikers είναι η επιτομή του γράφω άλλα ντάλα σε σχέση με το θέμα ) τη καλύτερη άποψη ever την άκουσα από τον Κρητικό στο παρακάτω βίντεο .
λοιπον.. του κτμ πχ.. εχουν απο πριν συγκεκριμενα το πως ρυθμιζονται,αναλογα το mode.. το μονο που παιζεις στο δρομο,ειναι η χειροκινητη προφορτηση..μεγαλο μειον οτι on the fly που λεμε δεν μπορεις να αλλαξεις το προγραμμα αναρτησεων,πρεπει να σταματησεις να το βαλεις στο διπλο σταντ...λογω οτι το μοτερακι δεν μπορει να σηκωσει τα κιλα και καιγεται.. στο ντουκατι κλεινεις το γκαζι και γινεται.. η μονη που ειναι πληρως ενεργητικη ειναι της απριλα,αλλα το εφαγε η μαρμαγκα.. bmw και τριουμφ δεν ξερω...αλλα επειδη εχει wp το αγγλικο υποψιαζομαι κατασταση αλα κτμ
Άρα στη ktm , σύμφωνα με αυτό που λες , όταν ονομάζουν semi active εννοούν ότι σταματάς πατάς κουμπάκι και μπαίνει σε προρυθμισμένες θέσεις το αμορτισέρ . , Φαντάζομαι βεβαίως βεβαίως , ότι είναι σεταρισμένο για τη πλειοψηφία των αναβατών δλδ 70-85 κιλά , άρα άμα είσαι και πάνω από αυτά τα κιλά παίζεται η ορθότητα του στο δρόμο .
Η ducati μιλάει για skyhook και συνεχείς μικρορυθμίσεις .... άρα τι παίζει ? Ισχύει ή και αυτό άλλα λόγια να αγαπιόμαστε ?
Η apriliara δεν το συζητώ , όταν είχε στα χέρια της έτοιμο μοτέρ 1200 και οι άλλοι τρόμπαραν με τα 1000αρια πήγε και έβγαλε μια έκδοση του σκέτη αποτυχία .
Όταν είχε v4 έτοιμο , ι οι άλλοι τρόμπαραν με 1300 κυβικά και v2 , και ενώ μπορούσαν να τινάξουν τη κατηγορία 5 χρόνια πίσω με ένα v4 caponord 200 ίππων έπαιζαν στους αγρούς περνά περνά η μέλισσα και ασχολιόντουσαν με τα moto gp :h22: :h22: .
τώρα που θα βγάλει η ducati multi v4 με 190 άλογα , η μόνη απορία που μου μένει είναι τι θα κάνει η ktm ... Θα πάει το v2 στα 1700cc ή θα μπει σε v4 μονοπάτια και αυτή ....?
anyway , επανέρχομαι στο θέμα και αναρωτιέμαι τι εστί skyhook ??
Η ducati μιλάει για skyhook και συνεχείς μικρορυθμίσεις .... άρα τι παίζει ? Ισχύει ή και αυτό άλλα λόγια να αγαπιόμαστε ?
anyway , επανέρχομαι στο θέμα και αναρωτιέμαι τι εστί skyhook ??
Θα σου πω μόλις διαβάσω στο μάνουαλ και αφού γράψω μερικά χλμ ακόμα...
...εάν βέβαια δεν το πουλήσω :D
(πρακτικά από τα λιγά χλμ που έχω κάνει, κάτι καταλαβαίνεις κάποιες φορές μπροστά αλλά όχι πάντα, τουλάχιστον αυτή είναι η πρώτη μου αίσθηση. Δεν έχω παίξει με ρυθμίσεις πολύ ακόμα)
σε προσφατη βολτα ειχα το 1290Τ..ρυθμισμενο κομφορτ για ενα ατομο και τουρινγκ χαρτη.. μετα τον κοσμα μας πιασαν κατι διαολια και δωστου,οπως ηταν και φουλ απο βενζινα,σε δυνατα φρεναρισματα πριν τη φουρκετα την ακουγε ασχημα το μπροστνο,ενοιωθες οτι δεν μπορουσε να διαχειριστει λογω βαρους,ενω παταγες το σπορτ,στο θεμα πχ. να το βαλεις ενα ατομο φορτωμενο για να τσιτωσει λιγο η αναρτηση,επρεπε να σταματησεις και να κανεις τη διαδικασια..το ντουκι ,στην πρωτη εκδοση απο οσο ξερω των οχλινσ δεν το ειχε αυτο...ηταν εκνευριστικο.. απ την αλλη σου λεει καποιος,στις συμβατικες ολοι ρυθμιζουν και το κρατανε,ναι ωραια,αλλα τα κουμπακια μπηκαν γι αυτο το λογο...μια να χαιδευεις μπουτακια και τσακ μια να γινεται μπετο το εργαλειο
Το σύστημα της ktm με ξεπερνάει .... 20.000 € γιατί ? Για να σταματάω και να κάνω την αλλαγή σε προκαθορισμένα settings ? Αυτό είναι στα όρια της κοροιδιας ... :cry:
Εύχομαι να έχει κάποια λεπτομέρεια που μας λείπει ως πληροφορία . :ohyes:
Από την αλλη η ducati είναι πιο περιγραφική στην παρουσίαση της , μιλάει για αισθητήρες και εγκεφάλους , για αλγόριυμους κτλ ...και θυμίζει πιο πολυ το σύστημα της aprilia που από σο έλεγαν όντως φιλτράρει και προσαρμόζει συνεχώς .
Το σύστημα της ktm με ξεπερνάει .... 20.000 € γιατί ? Για να σταματάω και να κάνω την αλλαγή σε προκαθορισμένα settings ? Αυτό είναι στα όρια της κοροιδιας ... :cry:
Εύχομαι να έχει κάποια λεπτομέρεια που μας λείπει ως πληροφορία . :ohyes:
Από την αλλη η ducati είναι πιο περιγραφική στην παρουσίαση της , μιλάει για αισθητήρες και εγκεφάλους , για αλγόριυμους κτλ ...και θυμίζει πιο πολυ το σύστημα της aprilia που από σο έλεγαν όντως φιλτράρει και προσαρμόζει συνεχώς .
η λεπτομερεια ειναι οτι το μηχανακι και σου λεω για το Τ,ειναι μπαλαρινα,το κολπο με χαμηλα την βενζινα,φτιαχνει γαμω τις θεσεις οδηγησης και ειναι γαμω να ανοιγεις τερμα το γκαζι,αυτο να φευγει μπροστα και στο καντραν να αναβοσβηνουν λαμπακια...
Για τη ktm έχω αρχίσει και πιστέυω ότι δεν είναι σε καμία περίπτωση active , και γενικότερα όταν αναφέρουν semi active απλά εννοούν ότι το μηχανάκι όταν επιλέγεις το riding mode ρυθμίζει σε προκαθορισμένες θέσεις συμπίεση , επαναφορά και sag πιθανόν .
Αν ισχύει αυτό πρόκειται για μεγάλο ανέκδοτο τβν 20.000 €
Για τη ducati με το skyhook το ψάχνω ακόμα μιας και δεν μπορώ να καταλάβω ακριβώς τι συμβαίνει . Έχω κάποιες ελπίδες βέβαια γιατί θυμάμαι ότι το είχαν βγάλει μετά το abdd της aprilia και στην ουσία το είχαν κοπιάρει . :thnk:
Η bmw από την άλλη είναι άλλο ερωτηματικό που το ψάχνω .
Αυτά που μπορώ να γράψω προς το παρόν είναι τα εξής:
Οι αναρτήσεις στο Ducati έχουν διάφορα settings που αλλάζουν πράγματι με την επιλογή κάθε χάρτη απόδοσης. Επίσης μπορείς να αλλάξεις την προφόρτιση σε 4 προσεταρισμένες ρυθμίσεις. Από εκεί και πέρα, το ξεχωριστό της υπόθεσης είναι ότι μπορείς να ρυθμίσεις τις προφορτίσεις και τις αποσβέσεις ξεχωριστά με κλικ, από το μενού! Δεν έχω ασχοληθεί προς το παρόν... Επίσης το skyhook υποτίθεται ότι κρατάει την μοτοσυκλέτα σταθερή από μεταβολές, σε σχέση με ένα σταθερό σημείο πάνω από την μοτοσυκλέτα. Πρακτικά, δεν έχω καταλάβει κάτι φοβερό να συμβαίνει, κάποιες φορές όμως σε παραξενεύει το γεγονός ότι περνάς από ένα "κατσαρό" οδόστρωμα και δεν καταλαβαίνεις τπτ. Πρέπει να κάνω χλμ και τεστ σε συγκεκριμένες διαδρομές, έχοντας το νου στις μεταβολές ώστε να δοκιμάσω, να συγκρίνω και να αποφανθώ. Πέρα από το θέμα του πόσο "ενεργητικές" είναι, και μόνο που τις μαλακώνεις ή τις σφίγγεις εύκολα, χωρίε εργαλεία, είναι ένα συν (άμα αρχίσει κανά κοκομπλόκο βέβαια στα ηλεκτρονικά, να δω τι θα πω) :P
Πάντως, θέλοντας και μη, τα ηλεκτρονικά είναι το μέλλον. Ακόμα και αν δεχθούμε ότι (κάποια, όχι όλα) είναι μαρκετινίστικα κόλπα ( φαντάσου ότι σε 3 μοτό που είχα και υπήρχαν επιλογές χαρτών απόδοσης, πέρα από την πλάκα να αλλάζεις τρόπο απόδοσης, τελικά βολεύτηκα σε έναν και δεν ξαναλλάζα συχνά) σου δίνουν επιλογές και παραμετροποίηση, ακόμα και για αυτή την 1 στις 100 που θα την χρειαστείς.
αλλά θέλω να μικρό -ρυθμίζουν διαβάζοντας το οδόστρωμα . :ohyes:
Ειδάλλως , αν κάνουν μόνο ηλεκτρονικά τη ρύθμιση που θα έκανες ας πούμε και στο μάστορα σου σύμφωνα με αυτό που θες στο μηχανάκι , είναι πολύ κακό για το τίποτα .
Σαφώς είναι πιο εύκολο να δοκιμάζεις ηλεκτρονικά πιο στυλ σε βολεύει από το να είσαι με το κατσαβίδι και 1 κλικ δεξιά 3 κλικ αριστερά και ξανα μανά μέχρι να το βρεις ....
αλλά θέλω να μικρό -ρυθμίζουν διαβάζοντας το οδόστρωμα . :ohyes:
Ειδάλλως , αν κάνουν μόνο ηλεκτρονικά τη ρύθμιση που θα έκανες ας πούμε και στο μάστορα σου σύμφωνα με αυτό που θες στο μηχανάκι , είναι πολύ κακό για το τίποτα .
Σαφώς είναι πιο εύκολο να δοκιμάζεις ηλεκτρονικά πιο στυλ σε βολεύει από το να είσαι με το κατσαβίδι και 1 κλικ δεξιά 3 κλικ αριστερά και ξανα μανά μέχρι να το βρεις ....
αλλά όχι για 20.000 € +
20K είναι πολλά, ακόμα και αν έκανε και φρέντο στον δρόμο :D Προφανώς, δεν απευθύνονται σε εμάς όμως!
Τώρα για τις μικρορυθμίσεις που λες, ίσως τις κάνει, ίσως και όχι. Θα το καταλάβαινες όμως? Πολύ κακό για το τίποτα δεν είναι πάντως, ίσως εννοείς ότι σου προμοτάρουν κάτι σαν περισσότερο από ότι πραγματικά είναι...Αυτό δεν γινόταν πάντα όμως στο μάρκετινγκ ;)
Σίγουρα δεν θα τις καταλάβαινα , αλλά θα ένιωθα το αποτέλεσμα τους ( ίσως ) δλδ πιο άνετη και ασφαλής οδήγηση .
Το marketing δεν είναι να σου πουλήσουν ψέματα , ή να μην σου πουν την αλήθεια . Το marketing είναι η τέχνη της προώθησης ενός προϊόντος με ότι αυτό συνεπάγεται .
Το marketing δεν είναι να σου πουλήσουν ψέματα , ή να μην σου πουν την αλήθεια . Το marketing είναι η τέχνη της προώθησης ενός προϊόντος με ότι αυτό συνεπάγεται .
Νομίζω πως στους παραπάνω κανόνες, υπάρχει μια "ευελιξία", πχ μπορεί να μην σου πουν ΟΛΗ την αλήθεια. Μπορεί να σε "παραπλανήσουν". Ας πούμε, πόσο true adventure είναι ένα μαστόδοντο 270 κιλών που προμοτάρεται με φωτογραφίες λασπωμένων αναβατών να πηγαίνουν μπούνια σε χωματόδρομους?
Τα ηλεκτρονικά όντως ήρθαν για να μείνουν.. Και η εφαρμογή τους στο ποσό θέλεις φρένο κινητήρα,τρακτιον,abs κτλπ βοηθάει αφάνταστα..στις αναρτήσεις θέλει δουλίτσα ακόμη... Εγώ παντως αν ήμουν κατασκευαστής θα έκανα τις δοκιμές Ελλάδα.. έχουμε πληθώρα λακουβας
Αρχές Σεπτέμβρη στο Σοφικό που έκανα test ride 4 μηχανάκια μόνο δύο είχαν ωραίες ηλεκτρονικές αναρτήσεις!!! Τα άλλα στα ανάλογα προγράμματα ήταν είτε σκληρά είτε βάρκες!!! Καλά και ωραία τα καλώδια και τα σερβομοτέρ αλλά να δουλεύουν κι όπως πρέπει!!!
Κατά σειρά αύξουσα BMW 1250GS KTM 1250 Adventure Ducati Multi 950s Versys 1000SE
Δυστυχώς το Ducati είχε το χειρότερο κινητήρα και επισκιάζε όλο το σύνολο αναρτήσεων φρενών!
Έμεινα έκπληκτος από το πράσινο 4κύλινδρο τέρας από το Akashi Φρένα αναρτήσεις αλλαγή κατεύθυνσης άνεση και τον 2ο πιο ενδιαφέρον κινητήρα..... Δεν σας λέω τον πρώτο :P :P :P :P :P
Κατά σειρά αύξουσα BMW 1250GS KTM 1250 Adventure Ducati Multi 950s Versys 1000SE
Δυστυχώς το Ducati είχε το χειρότερο κινητήρα και επισκιάζε όλο το σύνολο αναρτήσεων φρενών!
Έμεινα έκπληκτος από το πράσινο 4κύλινδρο τέρας από το Akashi Φρένα αναρτήσεις αλλαγή κατεύθυνσης άνεση και τον 2ο πιο ενδιαφέρον κινητήρα..... Δεν σας λέω τον πρώτο :P :P :P :P :P
Κατά σειρά αύξουσα BMW 1250GS KTM 1250 Adventure Ducati Multi 950s Versys 1000SE
Δυστυχώς το Ducati είχε το χειρότερο κινητήρα και επισκιάζε όλο το σύνολο αναρτήσεων φρενών!
Έμεινα έκπληκτος από το πράσινο 4κύλινδρο τέρας από το Akashi Φρένα αναρτήσεις αλλαγή κατεύθυνσης άνεση και τον 2ο πιο ενδιαφέρον κινητήρα..... Δεν σας λέω τον πρώτο :P :P :P :P :P
Εγώ δεν κατάλαβα τιποτα :thnk: :thnk:
Ο άνθρωπος εξηγεί τι συμβαίνει όταν μετά τα ευρωπαϊκά ανέβεις σε γιαπωνέζικο. :D
από σημερινό τεστ..το μενού στις αναρτήσεις δεν σε αφήνει να μπεις αν είσαι on the road και έχεις μπει πριν οδηγήσεις..δηλ σε κάθε άνοιγμα κλειδιού..μια φορά μόνο ρυθμίζεις και κλειδώνεις το που θέλεις.
Για όσους διαβάζουν από pc η βλέπουν καλά. Λίγη θαθρεα ανάγνώση.(https://uploads.tapatalk-cdn.com/20191104/67803c20f6e697d56f42ec8a1ecbf515.jpg)(https://uploads.tapatalk-cdn.com/20191104/04795b08f4ce8adbd8ace81e21f3e0c0.jpg)(https://uploads.tapatalk-cdn.com/20191104/126bc4b1e1345e20119e31577ee27dd4.jpg)
Στάλθηκε από το GM 8 d μου χρησιμοποιώντας Tapatalk