0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Κορίτσια έφαγα φλασιά . Διάβαζα για ημιενεργητικές , skyhook της ducati . semi active της ktm , και άντε και ADPP σε αυτή τη μλκια εεεεεε συγνώμη επιτυχία που έβγαλε η aprilia το caponord 1200 Λέει λοιπόν , ας πούμε η ducati , ότι το σύστημα έχει αισθητήρες μπρος πίσω και συνεχώς διαβάζει και αυξομειώνει compresion & damping ώστε να είναι πάντα αυτό που πρέπει από πλευράς ρυθμίσεων σύμφωνα με τις συνθήκες του δρόμου , και την οδήγηση του χρήστη . Ωραία μέχρι έδώ ? Κατανοητό ? Μπράβο τα καλά παιδιά !! Λέει λοιπόν τώρα πάλι η ducati στη μπροσούρα της ότι αλλάζοντας το riding mode της μηχανής αλλάζουν και οι ρυθμίσεις της ανάρτησης !@#!@#!$#!$@#!@#!@@! Ρε πριν δεν είπαμε ότι φιλτράρει συνέχεια και προσαρμοζει ? Τι σκατά ρυθμίζει μετά ?? Δλδ αν το βάλω εγώ στο sport αλλά πηγαίνω σαν την Αλίκη στο ναυτικο , συντηρητικά ρε παιδί μου ...... η ανάρτηση δεν θα προσαρμοστεί στη συντηρητική μου οδήγηση αλλά θα είναι full aggresive σεταρισμένη ?? WTF ??? υγ. εγώ για vespa px 200 ενδιαφέρομαι , αλλά κουβέντα να γίνεται έτσι !!
Η ducati μιλάει για skyhook και συνεχείς μικρορυθμίσεις .... άρα τι παίζει ? Ισχύει ή και αυτό άλλα λόγια να αγαπιόμαστε ? anyway , επανέρχομαι στο θέμα και αναρωτιέμαι τι εστί skyhook ??
Το σύστημα της ktm με ξεπερνάει .... 20.000 € γιατί ? Για να σταματάω και να κάνω την αλλαγή σε προκαθορισμένα settings ?Αυτό είναι στα όρια της κοροιδιας ... Εύχομαι να έχει κάποια λεπτομέρεια που μας λείπει ως πληροφορία . Από την αλλη η ducati είναι πιο περιγραφική στην παρουσίαση της , μιλάει για αισθητήρες και εγκεφάλους , για αλγόριυμους κτλ ...και θυμίζει πιο πολυ το σύστημα της aprilia που από σο έλεγαν όντως φιλτράρει και προσαρμόζει συνεχώς .
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι