0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

Αποσυνδεδεμένος faraway

  • *******
  • 3187
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +395
Ημι-ενεργητικές αναρτήσεις , wtf ?
« - : Οκτώβριος 29, 2019, 10:39:10 μμ »
Κορίτσια έφαγα φλασιά .


Διάβαζα για ημιενεργητικές , skyhook της ducati . semi active της ktm , και άντε και ADPP σε αυτή τη μλκια εεεεεε συγνώμη επιτυχία που έβγαλε η aprilia το caponord 1200  :h22:


Λέει λοιπόν , ας πούμε η ducati , ότι το σύστημα έχει αισθητήρες μπρος πίσω και συνεχώς διαβάζει και αυξομειώνει compresion & damping ώστε να είναι πάντα αυτό που πρέπει από πλευράς ρυθμίσεων σύμφωνα με τις συνθήκες του δρόμου , και την οδήγηση του χρήστη .


Ωραία μέχρι έδώ ? Κατανοητό ?
Μπράβο τα καλά παιδιά !!  :h22:


Λέει λοιπόν τώρα πάλι η ducati στη μπροσούρα της ότι αλλάζοντας το riding mode της μηχανής αλλάζουν και οι ρυθμίσεις της ανάρτησης !@#!@#!$#!$@#!@#!@@!  :psdof: :psdof: :psdof: :psdof:


Ρε πριν δεν είπαμε ότι φιλτράρει συνέχεια και προσαρμοζει ?
Τι σκατά ρυθμίζει μετά ??


Δλδ αν το βάλω εγώ στο sport αλλά πηγαίνω σαν την Αλίκη στο ναυτικο   ,
συντηρητικά ρε παιδί μου ...... η ανάρτηση δεν θα προσαρμοστεί
στη συντηρητική μου οδήγηση αλλά θα είναι full aggresive σεταρισμένη ??


WTF ???  :tez: :tez: :tez: :tez: :tez:




υγ. εγώ για vespa px 200 ενδιαφέρομαι , αλλά κουβέντα να γίνεται έτσι !!  :h22:



*

Αποσυνδεδεμένος dimos

  • *****
  • 628
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: capo,900ss ducati,vespa px200e
  • Αντιδράσεις: +111
Απ: Ημι-ενεργητικές αναρτήσεις , wtf ?
« Απάντηση #1 - : Οκτώβριος 29, 2019, 11:22:57 μμ »
Κορίτσια έφαγα φλασιά .


Διάβαζα για ημιενεργητικές , skyhook της ducati . semi active της ktm , και άντε και ADPP σε αυτή τη μλκια εεεεεε συγνώμη επιτυχία που έβγαλε η aprilia το caponord 1200  :h22:


Λέει λοιπόν , ας πούμε η ducati , ότι το σύστημα έχει αισθητήρες μπρος πίσω και συνεχώς διαβάζει και αυξομειώνει compresion & damping ώστε να είναι πάντα αυτό που πρέπει από πλευράς ρυθμίσεων σύμφωνα με τις συνθήκες του δρόμου , και την οδήγηση του χρήστη .


Ωραία μέχρι έδώ ? Κατανοητό ?
Μπράβο τα καλά παιδιά !!  :h22:


Λέει λοιπόν τώρα πάλι η ducati στη μπροσούρα της ότι αλλάζοντας το riding mode της μηχανής αλλάζουν και οι ρυθμίσεις της ανάρτησης !@#!@#!$#!$@#!@#!@@!  :psdof: :psdof: :psdof: :psdof:


Ρε πριν δεν είπαμε ότι φιλτράρει συνέχεια και προσαρμοζει ?
Τι σκατά ρυθμίζει μετά ??


Δλδ αν το βάλω εγώ στο sport αλλά πηγαίνω σαν την Αλίκη στο ναυτικο   ,
συντηρητικά ρε παιδί μου ...... η ανάρτηση δεν θα προσαρμοστεί
στη συντηρητική μου οδήγηση αλλά θα είναι full aggresive σεταρισμένη ??


WTF ???  :tez: :tez: :tez: :tez: :tez:




υγ. εγώ για vespa px 200 ενδιαφέρομαι , αλλά κουβέντα να γίνεται έτσι !!  :h22:


Εχω τη vespa που θες
  κ μαλιστα "Ε"! :chrs:

*

Αποσυνδεδεμένος faraway

  • *******
  • 3187
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +395
Απ: Ημι-ενεργητικές αναρτήσεις , wtf ?
« Απάντηση #2 - : Οκτώβριος 29, 2019, 11:36:20 μμ »
Φιλε να το δουμε , αλλα  τι αναρτησεις εχει ?  :h22:

*

Αποσυνδεδεμένος ifylios72

  • *******
  • 1420
  • Φύλο: Άντρας
  • Η Τουόνο ή επι τάς
  • Μοντέλο μηχανής: CLIPUONO 1300
  • Αντιδράσεις: +125
Απ: Ημι-ενεργητικές αναρτήσεις , wtf ?
« Απάντηση #3 - : Οκτώβριος 29, 2019, 11:38:34 μμ »
Γιώργο μήπως έγραφε Ημι-αναλγητικές και διάβασες λάθος;  :P :P :P

αυτές οι ημι-ενεργητικές που αναφέρεις είναι γι'αυτούς που δεν μπορούν να ενεργηθούν εξ ολοκλήρου και τους βοηθάει για το άλλο μισό, (αντί για καθαρτικό) απλά οι δημοσιογράφοι το κατάλαβαν λάθος.   :D :D :D :D :D

….. μια οι προσπάθειες των δημοσιογράφων να προωθήσουν και να γράψουν καλά σχόλια, μια το μάρκετινγκ και η θέληση των κατασκευαστών να προβληθούν θετικά, θέλουν να μας κάνουν να πιστέψουμε πως οι μηχανές κοιτάνε μπροστά τον δρόμο αν έχει λακούβες ή σαμαράκια και ρυθμίζουν ανάλογα τις αναρτήσεις.  :a006 :a006 :a006

Μετά από τέτοιου είδους χειραγώγηση μην απορείς όταν ο πιο πολύς κόσμος έχει απογοητευθεί και το έχει ρίξει στα γιαπωνέζικα και στα σκούτερ θυσιάζοντας την απόλαυση της οδήγησης μιας πραγματικής μοτοσυκλέτας.  :a008 :a008 :a008 :a008 :a009 :a009




ΥΓ  ….. είπα τίποτα για ξεπεσμό ακόμη και σε βέσπες;   :tez: :tez:

Τουόνο και ξερό ψωμί ....

*

Αποσυνδεδεμένος faraway

  • *******
  • 3187
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +395
Απ: Ημι-ενεργητικές αναρτήσεις , wtf ?
« Απάντηση #4 - : Οκτώβριος 29, 2019, 11:49:56 μμ »
 :h22: :h22:


Αυτή μάλιστα είναι εμπεριστατωμένη άποψη !!  :P


Πάντως σε αυτό που λες περί scooter και λοιπά ,
αν και εκτός θέματος ( βέβαια το aprilia bikers είναι η επιτομή του γράφω άλλα ντάλα σε σχέση με το θέμα )
τη καλύτερη άποψη ever την άκουσα από τον Κρητικό στο παρακάτω βίντεο . 


https://www.youtube.com/watch?v=h06y_bKNpaE

*

Αποσυνδεδεμένος Πυξιδας

  • ********
  • 4127
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: DORSODURO RED
  • Αντιδράσεις: +2397
Απ: Ημι-ενεργητικές αναρτήσεις , wtf ?
« Απάντηση #5 - : Οκτώβριος 30, 2019, 10:05:07 πμ »
λοιπον..
του κτμ πχ.. εχουν απο πριν συγκεκριμενα το πως ρυθμιζονται,αναλογα το mode..
το μονο που παιζεις στο δρομο,ειναι η χειροκινητη προφορτηση..μεγαλο μειον
οτι on the fly που λεμε δεν μπορεις να αλλαξεις το προγραμμα αναρτησεων,πρεπει να σταματησεις να το βαλεις στο διπλο σταντ...λογω οτι το μοτερακι δεν μπορει να σηκωσει τα κιλα και καιγεται..
στο ντουκατι κλεινεις το γκαζι και γινεται..
η μονη που ειναι πληρως ενεργητικη ειναι της απριλα,αλλα το εφαγε η μαρμαγκα..
bmw και τριουμφ δεν ξερω...αλλα επειδη εχει wp το αγγλικο υποψιαζομαι κατασταση αλα κτμ
το χειμερινο μπανιο αναζωογονει νου και σωμα
το καλοκαιρινο τα καιει

https://www.facebook.com/groups/54163270279/?ref=bookmarks

*

Αποσυνδεδεμένος faraway

  • *******
  • 3187
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +395
Απ: Ημι-ενεργητικές αναρτήσεις , wtf ?
« Απάντηση #6 - : Οκτώβριος 30, 2019, 10:18:21 πμ »
Ααααα ωραία μου τα λες ....  ;) 


 Άρα στη ktm , σύμφωνα με αυτό που λες  , όταν ονομάζουν semi active εννοούν ότι σταματάς πατάς κουμπάκι
και μπαίνει σε προρυθμισμένες θέσεις το αμορτισέρ .
,
Φαντάζομαι βεβαίως βεβαίως , ότι είναι σεταρισμένο για τη πλειοψηφία των αναβατών
δλδ 70-85 κιλά , άρα άμα είσαι και πάνω από αυτά τα κιλά παίζεται η ορθότητα του στο δρόμο .




Η ducati μιλάει για skyhook και συνεχείς μικρορυθμίσεις .... άρα τι παίζει ?
Ισχύει ή και αυτό άλλα λόγια να αγαπιόμαστε ?


Η apriliara δεν το συζητώ ,
όταν είχε στα χέρια της έτοιμο μοτέρ 1200 και οι άλλοι τρόμπαραν με τα 1000αρια
πήγε και έβγαλε μια έκδοση του σκέτη αποτυχία .


Όταν είχε v4 έτοιμο , ι οι άλλοι τρόμπαραν με 1300 κυβικά και v2 ,
και ενώ μπορούσαν να τινάξουν τη κατηγορία 5 χρόνια πίσω με ένα v4 caponord 200 ίππων
έπαιζαν στους αγρούς περνά περνά η μέλισσα και ασχολιόντουσαν με τα moto gp  :h22: :h22: .


τώρα που θα βγάλει η ducati multi v4 με 190 άλογα ,
η μόνη απορία που μου μένει είναι τι θα κάνει η ktm ...
Θα πάει το v2 στα 1700cc ή θα μπει σε v4 μονοπάτια και αυτή ....?


anyway , επανέρχομαι στο θέμα και αναρωτιέμαι τι εστί skyhook ??

*

Αποσυνδεδεμένος lospsi

  • *******
  • 2786
  • Φύλο: Άντρας
  • The gentle giant
    • Κυτιοποιία
  • Μοντέλο μηχανής: KTM 1290 SAS 2019
  • Αντιδράσεις: +2019
Απ: Ημι-ενεργητικές αναρτήσεις , wtf ?
« Απάντηση #7 - : Οκτώβριος 30, 2019, 11:30:15 πμ »


Η ducati μιλάει για skyhook και συνεχείς μικρορυθμίσεις .... άρα τι παίζει ?
Ισχύει ή και αυτό άλλα λόγια να αγαπιόμαστε ?




anyway , επανέρχομαι στο θέμα και αναρωτιέμαι τι εστί skyhook ??

Θα σου πω μόλις διαβάσω στο μάνουαλ και αφού γράψω μερικά χλμ ακόμα...














...εάν βέβαια δεν το πουλήσω  :D

(πρακτικά από τα λιγά χλμ που έχω κάνει, κάτι καταλαβαίνεις κάποιες φορές μπροστά αλλά όχι πάντα, τουλάχιστον αυτή είναι η πρώτη μου αίσθηση. Δεν έχω παίξει με ρυθμίσεις πολύ ακόμα)
Βασανισμένη μηχανόβια ψυχή...

*

Αποσυνδεδεμένος Πυξιδας

  • ********
  • 4127
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: DORSODURO RED
  • Αντιδράσεις: +2397
Απ: Ημι-ενεργητικές αναρτήσεις , wtf ?
« Απάντηση #8 - : Οκτώβριος 30, 2019, 11:37:11 πμ »
σπαμ
απ ολα τα ηλεκτρονικα,το μονο που πραγματικα γαμαει ειναι το cornering abs..
το χειμερινο μπανιο αναζωογονει νου και σωμα
το καλοκαιρινο τα καιει

https://www.facebook.com/groups/54163270279/?ref=bookmarks

*

Αποσυνδεδεμένος faraway

  • *******
  • 3187
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +395
Απ: Ημι-ενεργητικές αναρτήσεις , wtf ?
« Απάντηση #9 - : Οκτώβριος 30, 2019, 11:52:50 πμ »
Για 23000 € που έχει αυτό και άλλα τόσα ,


το λιγότερο που θα περιμένα είναι πχ :


  • στα βαθιά φρένα να γίνεται τέρμα σκληρό και να μην βυθίζεται τόσο πολύ
  • σε βαθιά γκάζια να κάνει το ίδιο στο πίσω
  • αλλα και να μικρορυθμίζει ανάλογα με το στυλ οδήγησης μου και όχι του riding mode


*

Αποσυνδεδεμένος Πυξιδας

  • ********
  • 4127
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: DORSODURO RED
  • Αντιδράσεις: +2397
Απ: Ημι-ενεργητικές αναρτήσεις , wtf ?
« Απάντηση #10 - : Οκτώβριος 30, 2019, 01:05:13 μμ »
σε προσφατη βολτα ειχα το 1290Τ..ρυθμισμενο κομφορτ για ενα ατομο και  τουρινγκ χαρτη..
μετα τον κοσμα μας πιασαν κατι διαολια και δωστου,οπως ηταν και φουλ απο βενζινα,σε δυνατα φρεναρισματα πριν τη φουρκετα την ακουγε ασχημα το μπροστνο,ενοιωθες οτι δεν μπορουσε να διαχειριστει λογω βαρους,ενω παταγες το σπορτ,στο θεμα πχ. να το βαλεις ενα ατομο φορτωμενο για να τσιτωσει λιγο η αναρτηση,επρεπε να σταματησεις και να κανεις τη διαδικασια..το ντουκι ,στην πρωτη εκδοση απο οσο ξερω των οχλινσ δεν το ειχε αυτο...ηταν εκνευριστικο..
απ την αλλη σου λεει καποιος,στις συμβατικες ολοι ρυθμιζουν και το κρατανε,ναι ωραια,αλλα τα κουμπακια μπηκαν γι αυτο το λογο...μια να χαιδευεις μπουτακια και τσακ μια να γινεται μπετο το εργαλειο
το χειμερινο μπανιο αναζωογονει νου και σωμα
το καλοκαιρινο τα καιει

https://www.facebook.com/groups/54163270279/?ref=bookmarks

*

Αποσυνδεδεμένος faraway

  • *******
  • 3187
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +395
Απ: Ημι-ενεργητικές αναρτήσεις , wtf ?
« Απάντηση #11 - : Οκτώβριος 30, 2019, 02:14:49 μμ »
Το σύστημα της ktm με ξεπερνάει ....
20.000 € γιατί ? Για να σταματάω και να κάνω την αλλαγή σε προκαθορισμένα settings ?
Αυτό είναι στα όρια της κοροιδιας  ...  :cry:


Εύχομαι να έχει κάποια λεπτομέρεια που μας λείπει ως πληροφορία .  :ohyes:


Από την αλλη η ducati είναι πιο περιγραφική στην παρουσίαση της ,
μιλάει για αισθητήρες και εγκεφάλους , για αλγόριυμους κτλ ...και θυμίζει πιο πολυ το σύστημα της aprilia
που από σο έλεγαν όντως φιλτράρει και προσαρμόζει συνεχώς .








*

Αποσυνδεδεμένος faraway

  • *******
  • 3187
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +395
Απ: Ημι-ενεργητικές αναρτήσεις , wtf ?
« Απάντηση #12 - : Οκτώβριος 30, 2019, 03:13:56 μμ »
Να και το βιντεο τους


https://youtu.be/W5zblLY4R3Y

*

Αποσυνδεδεμένος faraway

  • *******
  • 3187
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +395
Απ: Ημι-ενεργητικές αναρτήσεις , wtf ?
« Απάντηση #13 - : Οκτώβριος 30, 2019, 03:42:47 μμ »
Παρτε και bmw που το ονομαζει dynamic esa
και οποιος καταλαβει η γνωριζει τι κανουν τελικα αυτες οι αναρτησεις ας τοποθετηθει  :P


https://youtu.be/jPjpSNeOoCE

*

Αποσυνδεδεμένος Πυξιδας

  • ********
  • 4127
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: DORSODURO RED
  • Αντιδράσεις: +2397
Απ: Ημι-ενεργητικές αναρτήσεις , wtf ?
« Απάντηση #14 - : Οκτώβριος 31, 2019, 10:53:17 πμ »
Το σύστημα της ktm με ξεπερνάει ....
20.000 € γιατί ? Για να σταματάω και να κάνω την αλλαγή σε προκαθορισμένα settings ?
Αυτό είναι στα όρια της κοροιδιας  ...  :cry:


Εύχομαι να έχει κάποια λεπτομέρεια που μας λείπει ως πληροφορία .  :ohyes:


Από την αλλη η ducati είναι πιο περιγραφική στην παρουσίαση της ,
μιλάει για αισθητήρες και εγκεφάλους , για αλγόριυμους κτλ ...και θυμίζει πιο πολυ το σύστημα της aprilia
που από σο έλεγαν όντως φιλτράρει και προσαρμόζει συνεχώς .
η λεπτομερεια ειναι οτι το μηχανακι και σου λεω για το Τ,ειναι μπαλαρινα,το κολπο με χαμηλα την βενζινα,φτιαχνει γαμω τις θεσεις οδηγησης και ειναι γαμω να ανοιγεις τερμα το γκαζι,αυτο να φευγει μπροστα και στο καντραν να αναβοσβηνουν λαμπακια...
το χειμερινο μπανιο αναζωογονει νου και σωμα
το καλοκαιρινο τα καιει

https://www.facebook.com/groups/54163270279/?ref=bookmarks

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης