0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Για το Τ ....με το S ?
Συμφωνώ μαζί σου ... αλλά θέλω να μικρό -ρυθμίζουν διαβάζοντας το οδόστρωμα . Ειδάλλως , αν κάνουν μόνο ηλεκτρονικά τη ρύθμιση που θα έκανες ας πούμε και στο μάστορα σου σύμφωνα με αυτό που θες στο μηχανάκι , είναι πολύ κακό για το τίποτα .Σαφώς είναι πιο εύκολο να δοκιμάζεις ηλεκτρονικά πιο στυλ σε βολεύει από το να είσαι με το κατσαβίδι και 1 κλικ δεξιά 3 κλικ αριστερά και ξανα μανά μέχρι να το βρεις ....αλλά όχι για 20.000 € +
Το marketing δεν είναι να σου πουλήσουν ψέματα , ή να μην σου πουν την αλήθεια .Το marketing είναι η τέχνη της προώθησης ενός προϊόντος με ότι αυτό συνεπάγεται .
ποια δουλευαν καλα και ποια οχι ?
Παράθεση από: faraway στις Νοέμβριος 01, 2019, 07:15:22 μμποια δουλευαν καλα και ποια οχι ?Κατά σειρά αύξουσα BMW 1250GSKTM 1250 Adventure Ducati Multi 950sVersys 1000SE Δυστυχώς το Ducati είχε το χειρότερο κινητήρα και επισκιάζε όλο το σύνολο αναρτήσεων φρενών! Έμεινα έκπληκτος από το πράσινο 4κύλινδρο τέρας από το Akashi Φρένα αναρτήσεις αλλαγή κατεύθυνσης άνεση και τον 2ο πιο ενδιαφέρον κινητήρα..... Δεν σας λέω τον πρώτο
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι