0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

Αποσυνδεδεμένος faraway

  • *******
  • 3187
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +395
Απ: Ημι-ενεργητικές αναρτήσεις , wtf ?
« Απάντηση #15 - : Οκτώβριος 31, 2019, 12:20:37 μμ »
Για το Τ ....με το S ?

*

Αποσυνδεδεμένος Πυξιδας

  • ********
  • 4127
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: DORSODURO RED
  • Αντιδράσεις: +2397
Απ: Ημι-ενεργητικές αναρτήσεις , wtf ?
« Απάντηση #16 - : Οκτώβριος 31, 2019, 12:48:04 μμ »
Για το Τ ....με το S ?
θα σου πω σε λιγο καιρο,την αλλη βδομαδα παραλαμβανει η μοτοπαρεα ενα s
το χειμερινο μπανιο αναζωογονει νου και σωμα
το καλοκαιρινο τα καιει

https://www.facebook.com/groups/54163270279/?ref=bookmarks

*

Αποσυνδεδεμένος faraway

  • *******
  • 3187
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +395
Απ: Ημι-ενεργητικές αναρτήσεις , wtf ?
« Απάντηση #17 - : Νοέμβριος 01, 2019, 10:41:57 πμ »
Πάντως όσο το ψάχνω τόσο γελάω ....


Για τη ktm έχω αρχίσει και πιστέυω ότι δεν είναι σε καμία περίπτωση active ,
και γενικότερα όταν αναφέρουν semi active απλά εννοούν ότι το μηχανάκι
όταν επιλέγεις το riding mode ρυθμίζει σε προκαθορισμένες θέσεις
συμπίεση , επαναφορά και sag πιθανόν .


Αν ισχύει αυτό πρόκειται για μεγάλο ανέκδοτο τβν 20.000 €


Για τη ducati με το skyhook το ψάχνω ακόμα μιας και δεν μπορώ να καταλάβω ακριβώς
τι συμβαίνει .
Έχω κάποιες ελπίδες βέβαια γιατί θυμάμαι ότι το είχαν βγάλει μετά το abdd της aprilia
και στην ουσία το είχαν κοπιάρει .  :thnk:


Η bmw από την άλλη είναι άλλο ερωτηματικό που το ψάχνω .

*

Αποσυνδεδεμένος lospsi

  • *******
  • 2785
  • Φύλο: Άντρας
  • The gentle giant
    • Κυτιοποιία
  • Μοντέλο μηχανής: KTM 1290 SAS 2019
  • Αντιδράσεις: +2019
Απ: Ημι-ενεργητικές αναρτήσεις , wtf ?
« Απάντηση #18 - : Νοέμβριος 01, 2019, 03:07:31 μμ »
Αυτά που μπορώ να γράψω προς το παρόν είναι τα εξής:

Οι αναρτήσεις στο Ducati έχουν διάφορα settings που αλλάζουν πράγματι με την επιλογή κάθε χάρτη απόδοσης. Επίσης μπορείς να αλλάξεις την προφόρτιση σε 4 προσεταρισμένες ρυθμίσεις. Από εκεί και πέρα, το ξεχωριστό της υπόθεσης είναι ότι μπορείς να ρυθμίσεις τις προφορτίσεις και τις αποσβέσεις ξεχωριστά με κλικ, από το μενού! Δεν έχω ασχοληθεί προς το παρόν...
Επίσης το skyhook υποτίθεται ότι κρατάει την μοτοσυκλέτα σταθερή από μεταβολές, σε σχέση με ένα σταθερό σημείο πάνω από την μοτοσυκλέτα. Πρακτικά, δεν έχω καταλάβει κάτι φοβερό να συμβαίνει, κάποιες φορές όμως σε παραξενεύει το γεγονός ότι περνάς από ένα "κατσαρό" οδόστρωμα και δεν καταλαβαίνεις τπτ.
Πρέπει να κάνω χλμ και τεστ σε συγκεκριμένες διαδρομές, έχοντας το νου στις μεταβολές ώστε να δοκιμάσω, να συγκρίνω και να αποφανθώ. Πέρα από το θέμα του πόσο "ενεργητικές" είναι, και μόνο που τις μαλακώνεις ή τις σφίγγεις εύκολα, χωρίε εργαλεία, είναι ένα συν (άμα αρχίσει κανά κοκομπλόκο βέβαια στα ηλεκτρονικά, να δω τι θα πω) :P

Πάντως, θέλοντας και μη, τα ηλεκτρονικά είναι το μέλλον. Ακόμα και αν δεχθούμε ότι (κάποια, όχι όλα) είναι μαρκετινίστικα κόλπα ( φαντάσου ότι σε 3 μοτό που είχα και υπήρχαν επιλογές χαρτών απόδοσης, πέρα από την πλάκα να αλλάζεις τρόπο απόδοσης, τελικά βολεύτηκα σε έναν και δεν ξαναλλάζα συχνά) σου δίνουν επιλογές και παραμετροποίηση, ακόμα και για αυτή την 1 στις 100 που θα την χρειαστείς.
Βασανισμένη μηχανόβια ψυχή...

*

Αποσυνδεδεμένος faraway

  • *******
  • 3187
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +395
Απ: Ημι-ενεργητικές αναρτήσεις , wtf ?
« Απάντηση #19 - : Νοέμβριος 01, 2019, 03:19:03 μμ »
Συμφωνώ μαζί σου ...


αλλά θέλω να μικρό -ρυθμίζουν διαβάζοντας το οδόστρωμα . :ohyes:


Ειδάλλως , αν κάνουν μόνο ηλεκτρονικά τη ρύθμιση που θα έκανες ας πούμε
και στο μάστορα σου σύμφωνα με αυτό που θες στο μηχανάκι ,
είναι πολύ κακό για το τίποτα .


Σαφώς είναι πιο εύκολο να δοκιμάζεις ηλεκτρονικά πιο στυλ σε βολεύει
από το να είσαι με το κατσαβίδι και 1 κλικ δεξιά 3 κλικ αριστερά και ξανα μανά μέχρι να το βρεις ....


αλλά όχι για 20.000 € +

*

Αποσυνδεδεμένος lospsi

  • *******
  • 2785
  • Φύλο: Άντρας
  • The gentle giant
    • Κυτιοποιία
  • Μοντέλο μηχανής: KTM 1290 SAS 2019
  • Αντιδράσεις: +2019
Απ: Ημι-ενεργητικές αναρτήσεις , wtf ?
« Απάντηση #20 - : Νοέμβριος 01, 2019, 03:29:13 μμ »
Συμφωνώ μαζί σου ...


αλλά θέλω να μικρό -ρυθμίζουν διαβάζοντας το οδόστρωμα . :ohyes:


Ειδάλλως , αν κάνουν μόνο ηλεκτρονικά τη ρύθμιση που θα έκανες ας πούμε
και στο μάστορα σου σύμφωνα με αυτό που θες στο μηχανάκι ,
είναι πολύ κακό για το τίποτα .


Σαφώς είναι πιο εύκολο να δοκιμάζεις ηλεκτρονικά πιο στυλ σε βολεύει
από το να είσαι με το κατσαβίδι και 1 κλικ δεξιά 3 κλικ αριστερά και ξανα μανά μέχρι να το βρεις ....


αλλά όχι για 20.000 € +

20K είναι πολλά, ακόμα και αν έκανε και φρέντο στον δρόμο  :D
Προφανώς, δεν απευθύνονται σε εμάς όμως!

Τώρα για τις μικρορυθμίσεις που λες, ίσως τις κάνει, ίσως και όχι. Θα το καταλάβαινες όμως?
Πολύ κακό για το τίποτα δεν είναι πάντως, ίσως εννοείς ότι σου προμοτάρουν κάτι σαν περισσότερο από ότι πραγματικά είναι...Αυτό δεν γινόταν πάντα όμως στο μάρκετινγκ ;)
Βασανισμένη μηχανόβια ψυχή...

*

Αποσυνδεδεμένος faraway

  • *******
  • 3187
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +395
Απ: Ημι-ενεργητικές αναρτήσεις , wtf ?
« Απάντηση #21 - : Νοέμβριος 01, 2019, 03:39:18 μμ »
 Σίγουρα δεν θα τις καταλάβαινα , αλλά θα ένιωθα το αποτέλεσμα τους ( ίσως )
δλδ πιο άνετη και ασφαλής  οδήγηση .


 Το marketing δεν είναι να σου πουλήσουν ψέματα , ή να μην σου πουν την αλήθεια .
Το marketing είναι η τέχνη της προώθησης ενός προϊόντος με ότι αυτό συνεπάγεται . 


*

Αποσυνδεδεμένος lospsi

  • *******
  • 2785
  • Φύλο: Άντρας
  • The gentle giant
    • Κυτιοποιία
  • Μοντέλο μηχανής: KTM 1290 SAS 2019
  • Αντιδράσεις: +2019
Απ: Ημι-ενεργητικές αναρτήσεις , wtf ?
« Απάντηση #22 - : Νοέμβριος 01, 2019, 03:55:07 μμ »
Το marketing δεν είναι να σου πουλήσουν ψέματα , ή να μην σου πουν την αλήθεια .
Το marketing είναι η τέχνη της προώθησης ενός προϊόντος με ότι αυτό συνεπάγεται . 

Νομίζω πως στους παραπάνω κανόνες, υπάρχει μια "ευελιξία", πχ μπορεί να μην σου πουν ΟΛΗ την αλήθεια. Μπορεί να σε "παραπλανήσουν". Ας πούμε, πόσο true adventure είναι ένα μαστόδοντο 270 κιλών που προμοτάρεται με φωτογραφίες λασπωμένων αναβατών να πηγαίνουν μπούνια σε χωματόδρομους?
Βασανισμένη μηχανόβια ψυχή...

*

Αποσυνδεδεμένος faraway

  • *******
  • 3187
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +395
Απ: Ημι-ενεργητικές αναρτήσεις , wtf ?
« Απάντηση #23 - : Νοέμβριος 01, 2019, 03:56:14 μμ »
Τέσπα ... εγώ θα τους κάνω μήνυση !!  :lol%

*

Αποσυνδεδεμένος faraway

  • *******
  • 3187
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +395
Απ: Ημι-ενεργητικές αναρτήσεις , wtf ?
« Απάντηση #24 - : Νοέμβριος 01, 2019, 04:00:28 μμ »
Και της bmw ένα βίντεο .


Αυτό ας πούμε κάτι σαν να λέει ότι κάνει  :thnk:



*

Αποσυνδεδεμένος Πυξιδας

  • ********
  • 4127
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: DORSODURO RED
  • Αντιδράσεις: +2397
Απ: Ημι-ενεργητικές αναρτήσεις , wtf ?
« Απάντηση #25 - : Νοέμβριος 01, 2019, 06:03:53 μμ »
Τα ηλεκτρονικά όντως ήρθαν για να μείνουν..
Και η εφαρμογή τους στο ποσό θέλεις φρένο κινητήρα,τρακτιον,abs κτλπ βοηθάει αφάνταστα..στις αναρτήσεις θέλει δουλίτσα ακόμη...
Εγώ παντως αν ήμουν κατασκευαστής θα έκανα τις δοκιμές Ελλάδα.. έχουμε πληθώρα λακουβας
το χειμερινο μπανιο αναζωογονει νου και σωμα
το καλοκαιρινο τα καιει

https://www.facebook.com/groups/54163270279/?ref=bookmarks

*

Αποσυνδεδεμένος Juve750

  • *****
  • 854
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: CapoNord 2006 Black Abs
  • Αντιδράσεις: +324
Απ: Ημι-ενεργητικές αναρτήσεις , wtf ?
« Απάντηση #26 - : Νοέμβριος 01, 2019, 07:06:15 μμ »
Αρχές Σεπτέμβρη στο Σοφικό που έκανα test ride 4 μηχανάκια μόνο δύο είχαν ωραίες ηλεκτρονικές αναρτήσεις!!!
Τα άλλα στα ανάλογα προγράμματα ήταν είτε σκληρά είτε βάρκες!!!  Καλά και ωραία τα καλώδια και τα σερβομοτέρ αλλά να δουλεύουν κι όπως πρέπει!!!
Όλα είναι δρόμος....

*

Αποσυνδεδεμένος faraway

  • *******
  • 3187
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +395
Απ: Ημι-ενεργητικές αναρτήσεις , wtf ?
« Απάντηση #27 - : Νοέμβριος 01, 2019, 07:15:22 μμ »
ποια δουλευαν καλα και ποια οχι ?

*

Αποσυνδεδεμένος Juve750

  • *****
  • 854
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: CapoNord 2006 Black Abs
  • Αντιδράσεις: +324
Απ: Ημι-ενεργητικές αναρτήσεις , wtf ?
« Απάντηση #28 - : Νοέμβριος 02, 2019, 08:01:52 μμ »
ποια δουλευαν καλα και ποια οχι ?
Κατά σειρά αύξουσα
BMW 1250GS
KTM 1250 Adventure
Ducati Multi 950s
Versys 1000SE

Δυστυχώς το Ducati  είχε το χειρότερο κινητήρα και επισκιάζε όλο το σύνολο αναρτήσεων φρενών!

Έμεινα έκπληκτος από το πράσινο 4κύλινδρο τέρας από το Akashi
Φρένα αναρτήσεις αλλαγή κατεύθυνσης άνεση και τον 2ο πιο ενδιαφέρον κινητήρα..... Δεν σας λέω τον πρώτο  :P :P :P :P :P
Όλα είναι δρόμος....

*

Αποσυνδεδεμένος Πυξιδας

  • ********
  • 4127
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: DORSODURO RED
  • Αντιδράσεις: +2397
Απ: Ημι-ενεργητικές αναρτήσεις , wtf ?
« Απάντηση #29 - : Νοέμβριος 02, 2019, 08:35:50 μμ »
ποια δουλευαν καλα και ποια οχι ?
Κατά σειρά αύξουσα
BMW 1250GS
KTM 1250 Adventure
Ducati Multi 950s
Versys 1000SE

Δυστυχώς το Ducati  είχε το χειρότερο κινητήρα και επισκιάζε όλο το σύνολο αναρτήσεων φρενών!

Έμεινα έκπληκτος από το πράσινο 4κύλινδρο τέρας από το Akashi
Φρένα αναρτήσεις αλλαγή κατεύθυνσης άνεση και τον 2ο πιο ενδιαφέρον κινητήρα..... Δεν σας λέω τον πρώτο  :P :P :P :P :P
Εγώ δεν κατάλαβα τιποτα :thnk: :thnk:
το χειμερινο μπανιο αναζωογονει νου και σωμα
το καλοκαιρινο τα καιει

https://www.facebook.com/groups/54163270279/?ref=bookmarks

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης