0 μέλη και 4 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Το ένα και μοναδικό τεστ ραιντ που μπόρεσα να κάνω ήταν με το πορτοκαλί Shiver.Το μηχανάκι σχεδιάστηκε για να είναι φιλικό ,άνετο και έυκολο στην πόλη για τον μέσο αναβάτη ή ακόμα και τον νεοεισερχόμενο στα δίτροχα,με εύστροφο ροπάτο μοτέρ ,πολύ όμορφο και ιδιαίτερο σχέδιο.Εμένα προσωπικά μου άρεσε και το κρίνω με γνώμονα τα παραπάνω.Λίγο γκάζι παραπάνω θα ήταν ευπρόσδεκτο αλλά στον μέσο αναβάτη και στον αρχάριο δεν θα λείψει κάτι.Για πίστα σίγουρα δεν κάνει αφου τα μαρσπιέ είναι χαμήλα τοποθετημένα και έβρισκαν για πλάκα.Η συμπεριφορά του είναι ουδέτερη και μου ενέπνευσε εμπιστοσύνη με την στιβαρή αισθησή του.Νομίζω οτι είναι από τις καλύτερες προτάσεις στην κατηγορία του.
Παράθεση από: Yiannis στις Μάιος 12, 2008, 04:19:06 μμΕμενα το Shiver δεν με βολεψε. Η θεση οδηγησης ειναι λιγο περιεργη για τα γουστα μου. Σε αλλους βεβαια μπορει να ταιριαζει δεν ξερω. Μου αρεσε η λειτουργια του κινητηρα αν κ δεν εχει την τρελη δυναμη. Τα φρενα τα γουσταρω με αρχικο δαγκωμα, αυτο δεν ειχε.Το γκαζι σαν ηλεκτρονικο ειχε μια πολυ μικρη υστερηση, αλλα δεν με πειραξε καθολου αυτο. Για πιστα δεν ειναι το ιδανικο γιατι κατα τη γνωμη μου θελει πιο σκληρο μπροστινο κ επισης η θεση οδηγησης σε "μαγκωνει" κ δεν μπορεις να κινηθεις δεξια-αριστερα στη σελαΑυτα σε συγκριση με το τουονο κ την εμπειρια μου πανω σε αυτο, γιατι ουτε κανενας αγωνιζομενος ειμαι, ουτε κανενας δημοσιογραφος-φωτεινος παντογνωστης. ξεδίπλωσε το ταλέντο σου παγκόσμιε
Εμενα το Shiver δεν με βολεψε. Η θεση οδηγησης ειναι λιγο περιεργη για τα γουστα μου. Σε αλλους βεβαια μπορει να ταιριαζει δεν ξερω. Μου αρεσε η λειτουργια του κινητηρα αν κ δεν εχει την τρελη δυναμη. Τα φρενα τα γουσταρω με αρχικο δαγκωμα, αυτο δεν ειχε.Το γκαζι σαν ηλεκτρονικο ειχε μια πολυ μικρη υστερηση, αλλα δεν με πειραξε καθολου αυτο. Για πιστα δεν ειναι το ιδανικο γιατι κατα τη γνωμη μου θελει πιο σκληρο μπροστινο κ επισης η θεση οδηγησης σε "μαγκωνει" κ δεν μπορεις να κινηθεις δεξια-αριστερα στη σελαΑυτα σε συγκριση με το τουονο κ την εμπειρια μου πανω σε αυτο, γιατι ουτε κανενας αγωνιζομενος ειμαι, ουτε κανενας δημοσιογραφος-φωτεινος παντογνωστης.
Παράθεση από: Mic στις Μάιος 12, 2008, 04:14:29 μμΤο ένα και μοναδικό τεστ ραιντ που μπόρεσα να κάνω ήταν με το πορτοκαλί Shiver.Το μηχανάκι σχεδιάστηκε για να είναι φιλικό ,άνετο και έυκολο στην πόλη για τον μέσο αναβάτη ή ακόμα και τον νεοεισερχόμενο στα δίτροχα,με εύστροφο ροπάτο μοτέρ ,πολύ όμορφο και ιδιαίτερο σχέδιο.Εμένα προσωπικά μου άρεσε και το κρίνω με γνώμονα τα παραπάνω.Λίγο γκάζι παραπάνω θα ήταν ευπρόσδεκτο αλλά στον μέσο αναβάτη και στον αρχάριο δεν θα λείψει κάτι.Για πίστα σίγουρα δεν κάνει αφου τα μαρσπιέ είναι χαμήλα τοποθετημένα και έβρισκαν για πλάκα.Η συμπεριφορά του είναι ουδέτερη και μου ενέπνευσε εμπιστοσύνη με την στιβαρή αισθησή του.Νομίζω οτι είναι από τις καλύτερες προτάσεις στην κατηγορία του. Άσχετο.Πέρασες από τεστ και δεν μίλησες να σε γνωρίσουμε?
Παράθεση από: powerphot στις Μάιος 12, 2008, 10:57:34 μμΠαράθεση από: Mic στις Μάιος 12, 2008, 04:14:29 μμΤο ένα και μοναδικό τεστ ραιντ που μπόρεσα να κάνω ήταν με το πορτοκαλί Shiver.Το μηχανάκι σχεδιάστηκε για να είναι φιλικό ,άνετο και έυκολο στην πόλη για τον μέσο αναβάτη ή ακόμα και τον νεοεισερχόμενο στα δίτροχα,με εύστροφο ροπάτο μοτέρ ,πολύ όμορφο και ιδιαίτερο σχέδιο.Εμένα προσωπικά μου άρεσε και το κρίνω με γνώμονα τα παραπάνω.Λίγο γκάζι παραπάνω θα ήταν ευπρόσδεκτο αλλά στον μέσο αναβάτη και στον αρχάριο δεν θα λείψει κάτι.Για πίστα σίγουρα δεν κάνει αφου τα μαρσπιέ είναι χαμήλα τοποθετημένα και έβρισκαν για πλάκα.Η συμπεριφορά του είναι ουδέτερη και μου ενέπνευσε εμπιστοσύνη με την στιβαρή αισθησή του.Νομίζω οτι είναι από τις καλύτερες προτάσεις στην κατηγορία του. Άσχετο.Πέρασες από τεστ και δεν μίλησες να σε γνωρίσουμε? Μίλησε μόνο στα ομορφόπαιδα.......
Παράθεση Αρχικά δημιουργήθηκε από AIFOSΕντυπωσεις........Το Shiver αν και μου αρεσει παρα πολυ οπτικα, μεσα στη πιστα με απογοητευσε...... κακη γεωμετρια, το μηχανακι με πολυ δυσκολια πλασαριζοταν στις στροφες, μετρια θεση οδηγησης, πολυ χαμηλα τα μαρσπιε, κουνηματα και ασαφεια του μπροστινου. Φρενα καλα. ακριβώς την ίδια αίσθηση είχα και εγω, ήταν αδύνατο στους 5 γύρους να προλάβω να προσαρμοστώ στη θέση οδήγησης του...ΠαράθεσηΑρχικά δημιουργήθηκε από AIFOS Απο μοτερ ως δικυλινδρο πολυ δυναμη απο το ρελαντι, ευστροφο, πολυ αμεση αποκριση στο γκαζι, λογω και του sport mode , αλλα τελιωνε γρηγορα και δεν ενοιωθα καπου να μου "τραβαει" τα χερια εντονα, ισως να ειναι και καλο αυτο αν το δεις απο πλευρας γραμμικότητας. συμφωνώ για την ευστροφία, έπιανε πολύ γρήγορα κόφτες, αν και γύριζα όλη τη πίστα με 2α, και μόνο στη ευθεία έβαζα 3η...πάντως απο δύναμη δεν με ενθουσίασε, περίμενα πιο πολλά απο ενα v-2 δικύλινδρο, τόσο που όταν βγήκα έξω πηγα και ρώτησα μήπως ήταν σε χάρτη πιο ήπιο, οχι στο δυνατό (δεν θυμόμουν και πως τα έλεγαν, "sport", "rain" κλπ... ) .Το παλικάρι μου έδειξε απο που αλλάζει, μου έδειξε και την ένδειξη στο κοντερ, ήταν στο "sport" . Πάντως, εκεί που απογοητεύτηκα πολύ (και που παίζει σημαντικό ρόλο στο στριψιμο) ήταν η απόκριση του γκαζιού. Δεν ξέρω τι έφταιγε... καθαρά θέμα ψεκασμού ή κάποιο lag απο το ηλεκτρονικό γκάζι : μπαίνοντας στις στροφές με κλειστό γκάζι, άνοιγμα και .... άντε ρε... πάρε μπρος... μιλάμε για πολύ αισθητή καθυστέρηση, και όταν πλέον "έδινε" το έκανε απότομα με αποτέλεσμα να κουνάει το μηχανάκι μέσα στη στροφή και να χαλάει όλο το στρίψιμο (εγω τουλάχιστον δεν μπόρεσα να ηρεμήσω και να στρίψω καθώς πρέπει με αυτό το τρόπο)...Όπως είπε και ο ΑΙFOS, ίσως και εγω να μπήκα με άλλες προσδοκίες μέσα, συνηθισμένος απο το RR μου, και να το έκρινα λάθος το μηχανάκι. Σε όλα, εκτός απο το lag της τροφοδοσίας... για αυτό είμαι σίγουρος
Αρχικά δημιουργήθηκε από AIFOSΕντυπωσεις........Το Shiver αν και μου αρεσει παρα πολυ οπτικα, μεσα στη πιστα με απογοητευσε...... κακη γεωμετρια, το μηχανακι με πολυ δυσκολια πλασαριζοταν στις στροφες, μετρια θεση οδηγησης, πολυ χαμηλα τα μαρσπιε, κουνηματα και ασαφεια του μπροστινου. Φρενα καλα.
Αρχικά δημιουργήθηκε από AIFOS Απο μοτερ ως δικυλινδρο πολυ δυναμη απο το ρελαντι, ευστροφο, πολυ αμεση αποκριση στο γκαζι, λογω και του sport mode , αλλα τελιωνε γρηγορα και δεν ενοιωθα καπου να μου "τραβαει" τα χερια εντονα, ισως να ειναι και καλο αυτο αν το δεις απο πλευρας γραμμικότητας.
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι