APRILIA BIKERS HELLAS
Aprilia Engine Bikes (RSV4, Dorsoduro 1200, Shiver 750/900, Dorsoduro 750/900, Mana 850, RS660 - Tuono 660 - Tuareg 660) => Shiver SL750 => Μήνυμα ξεκίνησε από: sumik στις Μάιος 12, 2008, 03:03:10 μμ
-
Παιδιά όσοι οδηγήσατε το shiver στο test drive πείτε μας τις εντυπώσεις σας!
Πως ήταν το μηχανάκι στην πίστα?
-
Παιδιά όσοι οδηγήσατε το shiver στο test drive πείτε μας τις εντυπώσεις σας!
Πως ήταν το μηχανάκι στην πίστα?
Αντιγράφω το κείμενο μου από άλλο θέμα...
«Εκανα μια βόλτα με 1 πορτοκαλί το Σάββατο και το μηχανάκι ήταν άψογο. Εκανα μια βόλτα με ένα ασημί το απόγευμα και το μηχανάκι είχε τον άστριφτο λέμε. Οι αναρτήσεις του είχαν παραδώσει πνεύμα, άνοιγε γραμμή συνέχεια και γενικά με προβλημάτισε. Μάλλον ήταν το μηχανάκι που είχε δωθεί σε περιοδικά μεν, ο ανθρωπος που θα έκανε test ride μαζί του δεν το γνωρίζει δε. Αν δεν είχα κάνει βόλτα με το πορτοκαλί θα ήμουν απογοητευμένος απ΄τη συμπεριφορά του. Λες και ήταν άλλες μοτοσυκλέτες.....»
Επιπρόσθετα θα έλεγα τα εξής.
Ήταν αρκετά δυνατότερο απ΄ότι περίμενα, έχοντας όμως πολύ γραμμική συμπεριφορά. Δεν μου ήρθε η κλωτσίτσα που περίμενα (όχι ότι είναι κακό αυτό) καθώς βοηθάει τους νεώτερους οδηγούς. Το μέτρο σύγκρισης μου βέβαια το αδικεί (Tuono 06) γιατί το shiver ΔΕΝ είναι μικρό tuono μιας και είναι αρκετά πολιτισμένο.
Τα φρένα του ήταν πολύ καλά. Ελειπε το «δάγκωμα» του δικού μου, είναι όμως πολύ προοδευτικά και καταλάβαινες αμέσως που πατάει. Τα κιλά του επίσης δεν με προβλημάτισαν (ούτε και στο Dorso) καθώς είναι συγκεντρωμενα με σωστό τρόπο και τα κρύβει.
Η θέση οδήγησης ήταν τουριστική για τα γούστα μου, καθώς τα μαρσπιέ τα έχει χαμηλά και μπροστά. Σε γενικές γραμμές μου άρεσε πολύ σαν all round μηχανάκι. Η πίστα δεν του ταιριάζει πάντως κατά τη γνώμη μου. Αν και αυτό που οδήγησα (το πορτοκαλί, γιατί το ασημί δεν θα έπρεπε να είναι καν εκεί) δεν είχε κάποια υστέρηση στο γκάζι λόγω του ride by wire, κάποιος φίλος που το οδήγησε ζορίστηκε μιας και υπήρχε αρκετή καθυστέρηση πάνω στη στροφή χαλώντας όλη την γραμμή του.
-
Το ένα και μοναδικό τεστ ραιντ που μπόρεσα να κάνω ήταν με το πορτοκαλί Shiver.Το μηχανάκι σχεδιάστηκε για να είναι φιλικό ,άνετο και έυκολο στην πόλη για τον μέσο αναβάτη ή ακόμα και τον νεοεισερχόμενο στα δίτροχα,με εύστροφο ροπάτο μοτέρ ,πολύ όμορφο και ιδιαίτερο σχέδιο.
Εμένα προσωπικά μου άρεσε και το κρίνω με γνώμονα τα παραπάνω.Λίγο γκάζι παραπάνω θα ήταν ευπρόσδεκτο αλλά στον μέσο αναβάτη και στον αρχάριο δεν θα λείψει κάτι.
Για πίστα σίγουρα δεν κάνει αφου τα μαρσπιέ είναι χαμήλα τοποθετημένα και έβρισκαν για πλάκα.Η συμπεριφορά του είναι ουδέτερη και μου ενέπνευσε εμπιστοσύνη με την στιβαρή αισθησή του.
Νομίζω οτι είναι από τις καλύτερες προτάσεις στην κατηγορία του.
-
Παιδιά όσοι οδηγήσατε το shiver στο test drive πείτε μας τις εντυπώσεις σας!
Πως ήταν το μηχανάκι στην πίστα?
Αντιγράφω το κείμενο μου από άλλο θέμα...
«Εκανα μια βόλτα με 1 πορτοκαλί το Σάββατο και το μηχανάκι ήταν άψογο. Εκανα μια βόλτα με ένα ασημί το απόγευμα και το μηχανάκι είχε τον άστριφτο λέμε. Οι αναρτήσεις του είχαν παραδώσει πνεύμα, άνοιγε γραμμή συνέχεια και γενικά με προβλημάτισε. Μάλλον ήταν το μηχανάκι που είχε δωθεί σε περιοδικά μεν, ο ανθρωπος που θα έκανε test ride μαζί του δεν το γνωρίζει δε. Αν δεν είχα κάνει βόλτα με το πορτοκαλί θα ήμουν απογοητευμένος απ΄τη συμπεριφορά του. Λες και ήταν άλλες μοτοσυκλέτες.....»
Επιπρόσθετα θα έλεγα τα εξής.
Ήταν αρκετά δυνατότερο απ΄ότι περίμενα, έχοντας όμως πολύ γραμμική συμπεριφορά. Δεν μου ήρθε η κλωτσίτσα που περίμενα (όχι ότι είναι κακό αυτό) καθώς βοηθάει τους νεώτερους οδηγούς. Το μέτρο σύγκρισης μου βέβαια το αδικεί (Tuono 06) γιατί το shiver ΔΕΝ είναι μικρό tuono μιας και είναι αρκετά πολιτισμένο.
Τα φρένα του ήταν πολύ καλά. Ελειπε το «δάγκωμα» του δικού μου, είναι όμως πολύ προοδευτικά και καταλάβαινες αμέσως που πατάει. Τα κιλά του επίσης δεν με προβλημάτισαν (ούτε και στο Dorso) καθώς είναι συγκεντρωμενα με σωστό τρόπο και τα κρύβει.
Η θέση οδήγησης ήταν τουριστική για τα γούστα μου, καθώς τα μαρσπιέ τα έχει χαμηλά και μπροστά. Σε γενικές γραμμές μου άρεσε πολύ σαν all round μηχανάκι. Η πίστα δεν του ταιριάζει πάντως κατά τη γνώμη μου. Αν και αυτό που οδήγησα (το πορτοκαλί, γιατί το ασημί δεν θα έπρεπε να είναι καν εκεί) δεν είχε κάποια υστέρηση στο γκάζι λόγω του ride by wire, κάποιος φίλος που το οδήγησε ζορίστηκε μιας και υπήρχε αρκετή καθυστέρηση πάνω στη στροφή χαλώντας όλη την γραμμή του.
εγώ δυστυχώς μόνο το ασημί οδήγησα οπότε
θα σου πω τα χειρότερα.
Ο byron έχει καλή αντίληψη ;)
καλά θα κάνεις να τον "μετρήσεις" στην απόφαση σου. :ohyes:
-
Εμενα το Shiver δεν με βολεψε. :( Η θεση οδηγησης ειναι λιγο περιεργη για τα γουστα μου. Σε αλλους βεβαια μπορει να ταιριαζει δεν ξερω. Μου αρεσε η λειτουργια του κινητηρα αν κ δεν εχει την τρελη δυναμη. Τα φρενα τα γουσταρω με αρχικο δαγκωμα, αυτο δεν ειχε.Το γκαζι σαν ηλεκτρονικο ειχε μια πολυ μικρη υστερηση, αλλα δεν με πειραξε καθολου αυτο. Για πιστα δεν ειναι το ιδανικο γιατι κατα τη γνωμη μου θελει πιο σκληρο μπροστινο κ επισης η θεση οδηγησης σε "μαγκωνει" κ δεν μπορεις να κινηθεις δεξια-αριστερα στη σελα
Αυτα σε συγκριση με το τουονο κ την εμπειρια μου πανω σε αυτο, γιατι ουτε κανενας αγωνιζομενος ειμαι, ουτε κανενας δημοσιογραφος-φωτεινος παντογνωστης. :D
-
Εμενα το Shiver δεν με βολεψε. :( Η θεση οδηγησης ειναι λιγο περιεργη για τα γουστα μου. Σε αλλους βεβαια μπορει να ταιριαζει δεν ξερω. Μου αρεσε η λειτουργια του κινητηρα αν κ δεν εχει την τρελη δυναμη. Τα φρενα τα γουσταρω με αρχικο δαγκωμα, αυτο δεν ειχε.Το γκαζι σαν ηλεκτρονικο ειχε μια πολυ μικρη υστερηση, αλλα δεν με πειραξε καθολου αυτο. Για πιστα δεν ειναι το ιδανικο γιατι κατα τη γνωμη μου θελει πιο σκληρο μπροστινο κ επισης η θεση οδηγησης σε "μαγκωνει" κ δεν μπορεις να κινηθεις δεξια-αριστερα στη σελα
Αυτα σε συγκριση με το τουονο κ την εμπειρια μου πανω σε αυτο, γιατι ουτε κανενας αγωνιζομενος ειμαι, ουτε κανενας δημοσιογραφος-φωτεινος παντογνωστης. :D
ξεδίπλωσε το ταλέντο σου παγκόσμιε :P
-
την Τετάρτη αν καταφέρω να την κάνω από την δουλειά θα έρθω να σας χαζέψω
μέχρι τι ώρα θα είσατσε εκεί?
-
Παιδιά και εγώ shiver έχω απλά επειδή είναι η πρώτη μου μηχανή ήθελα να ακούσω την γνώμη αναβατών που έχουν επειριά...
-
Παιδιά όσοι οδηγήσατε το shiver στο test drive πείτε μας τις εντυπώσεις σας!
Πως ήταν το μηχανάκι στην πίστα?
Αντιγράφω το κείμενο μου από άλλο θέμα...
«Εκανα μια βόλτα με 1 πορτοκαλί το Σάββατο και το μηχανάκι ήταν άψογο. Εκανα μια βόλτα με ένα ασημί το απόγευμα και το μηχανάκι είχε τον άστριφτο λέμε. Οι αναρτήσεις του είχαν παραδώσει πνεύμα, άνοιγε γραμμή συνέχεια και γενικά με προβλημάτισε. Μάλλον ήταν το μηχανάκι που είχε δωθεί σε περιοδικά μεν, ο ανθρωπος που θα έκανε test ride μαζί του δεν το γνωρίζει δε. Αν δεν είχα κάνει βόλτα με το πορτοκαλί θα ήμουν απογοητευμένος απ΄τη συμπεριφορά του. Λες και ήταν άλλες μοτοσυκλέτες.....»
Επιπρόσθετα θα έλεγα τα εξής.
Ήταν αρκετά δυνατότερο απ΄ότι περίμενα, έχοντας όμως πολύ γραμμική συμπεριφορά. Δεν μου ήρθε η κλωτσίτσα που περίμενα (όχι ότι είναι κακό αυτό) καθώς βοηθάει τους νεώτερους οδηγούς. Το μέτρο σύγκρισης μου βέβαια το αδικεί (Tuono 06) γιατί το shiver ΔΕΝ είναι μικρό tuono μιας και είναι αρκετά πολιτισμένο.
Τα φρένα του ήταν πολύ καλά. Ελειπε το «δάγκωμα» του δικού μου, είναι όμως πολύ προοδευτικά και καταλάβαινες αμέσως που πατάει. Τα κιλά του επίσης δεν με προβλημάτισαν (ούτε και στο Dorso) καθώς είναι συγκεντρωμενα με σωστό τρόπο και τα κρύβει.
Η θέση οδήγησης ήταν τουριστική για τα γούστα μου, καθώς τα μαρσπιέ τα έχει χαμηλά και μπροστά. Σε γενικές γραμμές μου άρεσε πολύ σαν all round μηχανάκι. Η πίστα δεν του ταιριάζει πάντως κατά τη γνώμη μου. Αν και αυτό που οδήγησα (το πορτοκαλί, γιατί το ασημί δεν θα έπρεπε να είναι καν εκεί) δεν είχε κάποια υστέρηση στο γκάζι λόγω του ride by wire, κάποιος φίλος που το οδήγησε ζορίστηκε μιας και υπήρχε αρκετή καθυστέρηση πάνω στη στροφή χαλώντας όλη την γραμμή του.
εγώ δυστυχώς μόνο το ασημί οδήγησα οπότε
θα σου πω τα χειρότερα.
Ο byron έχει καλή αντίληψη ;)
καλά θα κάνεις να τον "μετρήσεις" στην απόφαση σου. :ohyes:
Οταν το είχα πρωτοδηγήσει μου φάνηκε καταπληκτικό για την κατηγορία του μηχανάκι. Μέσα στην πίστα δοκίμασα το ασημί :psdof: :psdof: :psdof: και δεν καταλάβαινα γιατί ήταν τόσο χάλια. Νόμιζα οτι θα φάω τα μούτρα μου σε κάθε στροφή, κουνούσε το μπροστινό πάρα πολύ και δεν ήξερα να φταίω εγώ ή η μηχανή. :cry:
-
ξεδίπλωσε το ταλέντο σου παγκόσμιε :P
Spam on:
Εγω ειμαι παγκοσμιος, ή καποιοι αλλοι με τρεντυ ΑΣΠΡΗ(!!!) φορμα Dainese κ το Haga στο κεφαλι τους; :P :P
Τεταρτη μαλλον θα παω μονος μου οπως φαινεται... θα σε ενημερωσω (για να μην βγουμε οφ-τοπικ εδω)
spam off.
-
Παιδιά και εγώ shiver έχω απλά επειδή είναι η πρώτη μου μηχανή ήθελα να ακούσω την γνώμη αναβατών που έχουν επειριά...
Η γνώμη μου είναι πως το shiver είναι πολύ καλό για αυτό που είναι. Θα ικανοποιήσει το 99% των αναγκών του αναβάτη του, που θα ζητήσει ΛΟΓΙΚΑ πράγματα. Σε δημόσιο δρόμο δεν θα βγάλει τις αδυναμίες του και σε καμμιά περίπτωση δεν θα φέρει τον αναβάτη του σε δύσκολη θέση. Πλαίσιο και φρένα είναι super άλλωστε.
Η πίστα βγάζει εύκολα τις όποιες αδυναμίες που σε φυσιολογικές συνθήκες και απ΄την πλειονότητα των αναβατών που προορίζεται, δεν πρόκειται να γίνουν καν αντιληπτές.
Καλές βόλτες :bye:
-
Παιδιά όσοι οδηγήσατε το shiver στο test drive πείτε μας τις εντυπώσεις σας!
Πως ήταν το μηχανάκι στην πίστα?
Αντιγράφω το κείμενο μου από άλλο θέμα...
«Εκανα μια βόλτα με 1 πορτοκαλί το Σάββατο και το μηχανάκι ήταν άψογο. Εκανα μια βόλτα με ένα ασημί το απόγευμα και το μηχανάκι είχε τον άστριφτο λέμε. Οι αναρτήσεις του είχαν παραδώσει πνεύμα, άνοιγε γραμμή συνέχεια και γενικά με προβλημάτισε. Μάλλον ήταν το μηχανάκι που είχε δωθεί σε περιοδικά μεν, ο ανθρωπος που θα έκανε test ride μαζί του δεν το γνωρίζει δε. Αν δεν είχα κάνει βόλτα με το πορτοκαλί θα ήμουν απογοητευμένος απ΄τη συμπεριφορά του. Λες και ήταν άλλες μοτοσυκλέτες.....»
Επιπρόσθετα θα έλεγα τα εξής.
Ήταν αρκετά δυνατότερο απ΄ότι περίμενα, έχοντας όμως πολύ γραμμική συμπεριφορά. Δεν μου ήρθε η κλωτσίτσα που περίμενα (όχι ότι είναι κακό αυτό) καθώς βοηθάει τους νεώτερους οδηγούς. Το μέτρο σύγκρισης μου βέβαια το αδικεί (Tuono 06) γιατί το shiver ΔΕΝ είναι μικρό tuono μιας και είναι αρκετά πολιτισμένο.
Τα φρένα του ήταν πολύ καλά. Ελειπε το «δάγκωμα» του δικού μου, είναι όμως πολύ προοδευτικά και καταλάβαινες αμέσως που πατάει. Τα κιλά του επίσης δεν με προβλημάτισαν (ούτε και στο Dorso) καθώς είναι συγκεντρωμενα με σωστό τρόπο και τα κρύβει.
Η θέση οδήγησης ήταν τουριστική για τα γούστα μου, καθώς τα μαρσπιέ τα έχει χαμηλά και μπροστά. Σε γενικές γραμμές μου άρεσε πολύ σαν all round μηχανάκι. Η πίστα δεν του ταιριάζει πάντως κατά τη γνώμη μου. Αν και αυτό που οδήγησα (το πορτοκαλί, γιατί το ασημί δεν θα έπρεπε να είναι καν εκεί) δεν είχε κάποια υστέρηση στο γκάζι λόγω του ride by wire, κάποιος φίλος που το οδήγησε ζορίστηκε μιας και υπήρχε αρκετή καθυστέρηση πάνω στη στροφή χαλώντας όλη την γραμμή του.
Θα συμφωνήσω με τον Βύρωνα.
Το Σάββατο εκανα βόλτα με το ασημί και απογοητευτικα αλλα την Κυριακή το πορτοκαλι μου άφησε καλές εντυπώσεις!!!
-
Καλο...
-
Η γνωμη του byron ειναι οπολυτα σωστη αλλα θα συμφωνησω μα τον kostuono την κηριακη το πορτοκαλι shiver μου χαλασε τα παπουτσια μου :D :D
-
Παιδιά όσοι οδηγήσατε το shiver στο test drive πείτε μας τις εντυπώσεις σας!
Πως ήταν το μηχανάκι στην πίστα?
Αντιγράφω το κείμενο μου από άλλο θέμα...
«Εκανα μια βόλτα με 1 πορτοκαλί το Σάββατο και το μηχανάκι ήταν άψογο. Εκανα μια βόλτα με ένα ασημί το απόγευμα και το μηχανάκι είχε τον άστριφτο λέμε. Οι αναρτήσεις του είχαν παραδώσει πνεύμα, άνοιγε γραμμή συνέχεια και γενικά με προβλημάτισε. Μάλλον ήταν το μηχανάκι που είχε δωθεί σε περιοδικά μεν, ο ανθρωπος που θα έκανε test ride μαζί του δεν το γνωρίζει δε. Αν δεν είχα κάνει βόλτα με το πορτοκαλί θα ήμουν απογοητευμένος απ΄τη συμπεριφορά του. Λες και ήταν άλλες μοτοσυκλέτες.....»
Επιπρόσθετα θα έλεγα τα εξής.
Ήταν αρκετά δυνατότερο απ΄ότι περίμενα, έχοντας όμως πολύ γραμμική συμπεριφορά. Δεν μου ήρθε η κλωτσίτσα που περίμενα (όχι ότι είναι κακό αυτό) καθώς βοηθάει τους νεώτερους οδηγούς. Το μέτρο σύγκρισης μου βέβαια το αδικεί (Tuono 06) γιατί το shiver ΔΕΝ είναι μικρό tuono μιας και είναι αρκετά πολιτισμένο.
Τα φρένα του ήταν πολύ καλά. Ελειπε το «δάγκωμα» του δικού μου, είναι όμως πολύ προοδευτικά και καταλάβαινες αμέσως που πατάει. Τα κιλά του επίσης δεν με προβλημάτισαν (ούτε και στο Dorso) καθώς είναι συγκεντρωμενα με σωστό τρόπο και τα κρύβει.
Η θέση οδήγησης ήταν τουριστική για τα γούστα μου, καθώς τα μαρσπιέ τα έχει χαμηλά και μπροστά. Σε γενικές γραμμές μου άρεσε πολύ σαν all round μηχανάκι. Η πίστα δεν του ταιριάζει πάντως κατά τη γνώμη μου. Αν και αυτό που οδήγησα (το πορτοκαλί, γιατί το ασημί δεν θα έπρεπε να είναι καν εκεί) δεν είχε κάποια υστέρηση στο γκάζι λόγω του ride by wire, κάποιος φίλος που το οδήγησε ζορίστηκε μιας και υπήρχε αρκετή καθυστέρηση πάνω στη στροφή χαλώντας όλη την γραμμή του.
εγώ δυστυχώς μόνο το ασημί οδήγησα οπότε
θα σου πω τα χειρότερα.
Ο byron έχει καλή αντίληψη ;)
καλά θα κάνεις να τον "μετρήσεις" στην απόφαση σου. :ohyes:
Οταν το είχα πρωτοδηγήσει μου φάνηκε καταπληκτικό για την κατηγορία του μηχανάκι. Μέσα στην πίστα δοκίμασα το ασημί :psdof: :psdof: :psdof: και δεν καταλάβαινα γιατί ήταν τόσο χάλια. Νόμιζα οτι θα φάω τα μούτρα μου σε κάθε στροφή, κουνούσε το μπροστινό πάρα πολύ και δεν ήξερα να φταίω εγώ ή η μηχανή. :cry:
Ευτυχώς που διαπίστωσαν και άλλοι αυτό το φαινόμενο με το ασημί Shiver,γιατί ένιωθα ότι η υπερβολική αναμονή και η ζέστη με είχαν βαρέσει στο κεφάλι. :cry:
Ο λόγος που το δοκίμασα κατά κύριο λόγο το Shiver,ήταν ο κινητήρας, μιας και πρόκειται να φορεθεί σε αντίστοιχο ON-OFF. Από τον κινητήρα, ούτε τρελάθηκα ούτε απογοητεύθηκα.
Εκεί που έφαγα ΤΗΝ ΗΤΤΑ, ήταν η οδική συμπεριφορά του.
Πρώτη φορά στα τόσα χρόνια πάνω σε μηχανή,ακόμα και πρίν από 25 χρόνια με το Kreidler,δεν έχω νιώσει τέτοια τρομάρα και στο τέλος κάθε γύρου ήμουν έτοιμος να βγώ έξω, ώστε να μην σκοτωθώ,αφού το μπροστινό ήταν σαν σεντόνι που ανέμιζε,αλλά έλεγα ....άσε ένα γύρω ακόμη ώστε να εξικοιωθείς.Όταν βγήκα,είπα αμέσως στα παιδιά ( νομίζω του Παργινού,χωρίς να είναι μομφή στον συγκεκριμένο,μιάς και γινόταν χαμός και τα παιδιά έτρεχαν πανικόβλητα ),ότι το μηχανάκι είναι επικίνδυνο.Τούς είπα να ελέγξουν το μπροστινό, αλλά και να προφορτίσουν την πίσω ανάρτηση,γιατί ήταν σούπα,και γινόταν επικίνδυνο.Κυρίως για κάποιον με λιγότερη εμπειρία και βλέποντας μπροστά του τα πορτοκαλί να σέρνουν τα πάντα κάτω,ήταν πολύ εύκολο να παρασυρθεί και να είχαμε ίσως μία άτυχη στιγμή.Επίσης ζήτησα να σφίξουν τις βίδες από το δοχείο υγρών φρένων ( είχε τρέξει αρκετή ποσότητα ),αλλά η απάντηση για όλα αυτά ήταν ''Κατεβείται κύριε,περιμένουν και άλλοι''.ΚΡΙΜΑ για τους ανθρώπους της Aprilia, να μην λάβουν σοβαρά τις υποδείξεις μας,ώστε οι επόμενοι αναβάτες να μην είχαν την ίδια εσφαλμένη οδηγική εικόνα με εμάς.Anyway...Συγχαρητήρια στην Aprilia,στον Patman, αλλά και στα παιδιά της λέσχης που βοήθησαν τα μάλα.Καλά χιλιόμετρα και πάντα όρθιοι ( κατά προτίμηση στον έναν τροχό).
-
Το ένα και μοναδικό τεστ ραιντ που μπόρεσα να κάνω ήταν με το πορτοκαλί Shiver.Το μηχανάκι σχεδιάστηκε για να είναι φιλικό ,άνετο και έυκολο στην πόλη για τον μέσο αναβάτη ή ακόμα και τον νεοεισερχόμενο στα δίτροχα,με εύστροφο ροπάτο μοτέρ ,πολύ όμορφο και ιδιαίτερο σχέδιο.
Εμένα προσωπικά μου άρεσε και το κρίνω με γνώμονα τα παραπάνω.Λίγο γκάζι παραπάνω θα ήταν ευπρόσδεκτο αλλά στον μέσο αναβάτη και στον αρχάριο δεν θα λείψει κάτι.
Για πίστα σίγουρα δεν κάνει αφου τα μαρσπιέ είναι χαμήλα τοποθετημένα και έβρισκαν για πλάκα.Η συμπεριφορά του είναι ουδέτερη και μου ενέπνευσε εμπιστοσύνη με την στιβαρή αισθησή του.
Νομίζω οτι είναι από τις καλύτερες προτάσεις στην κατηγορία του.
Άσχετο.
Πέρασες από τεστ και δεν μίλησες να σε γνωρίσουμε? :thnk:
-
Κοιταξε σε γενικες γραμμες το μηχανακι κουναγε (εγω οδηγησα το ασημι με τις leovince) αλλα δεν μπορω να πω οτι ηταν επικινδυνο οσο και να το πιεσα κουνιοταν ναι μεν αλλα δεν σταματαγε να ξυνει και να κραταει σταθερη την γραμμη του (οχι και κανενα τρενο)
Τωρα για το μοτερ οντως αδυναμο αλλα με καλη ευστροφια που σιγουρα δεν θα τρομαξει αλλα απο την αλλη δεν θα σε κρατησει πισω γιατι σου δινει την δυνατοτητα να ανοιξεις το γκαζι σαφως νωριτερα.
Τα φρενα πολυ καλα με αισθηση και χωρις να τρομαζουν.
Σε γενικες γραμμες καλο μηχανακι για αυτο που προοριζετε αν και δεν ειναι ασχημο για να παιξεις και λιγο στην πιστα χωρις βεβαια πολλες απαιτησεις.
Αυτα :bye:
-
Εμενα το Shiver δεν με βολεψε. :( Η θεση οδηγησης ειναι λιγο περιεργη για τα γουστα μου. Σε αλλους βεβαια μπορει να ταιριαζει δεν ξερω. Μου αρεσε η λειτουργια του κινητηρα αν κ δεν εχει την τρελη δυναμη. Τα φρενα τα γουσταρω με αρχικο δαγκωμα, αυτο δεν ειχε.Το γκαζι σαν ηλεκτρονικο ειχε μια πολυ μικρη υστερηση, αλλα δεν με πειραξε καθολου αυτο. Για πιστα δεν ειναι το ιδανικο γιατι κατα τη γνωμη μου θελει πιο σκληρο μπροστινο κ επισης η θεση οδηγησης σε "μαγκωνει" κ δεν μπορεις να κινηθεις δεξια-αριστερα στη σελα
Αυτα σε συγκριση με το τουονο κ την εμπειρια μου πανω σε αυτο, γιατι ουτε κανενας αγωνιζομενος ειμαι, ουτε κανενας δημοσιογραφος-φωτεινος παντογνωστης. :D
ξεδίπλωσε το ταλέντο σου παγκόσμιε :P
:hysterl :hysterl :hysterl :hysterl :hysterl :hysterl :hysterl
Τρελός οδηγός εξέλιξης ο Γιάννης...... :P
-
Το ένα και μοναδικό τεστ ραιντ που μπόρεσα να κάνω ήταν με το πορτοκαλί Shiver.Το μηχανάκι σχεδιάστηκε για να είναι φιλικό ,άνετο και έυκολο στην πόλη για τον μέσο αναβάτη ή ακόμα και τον νεοεισερχόμενο στα δίτροχα,με εύστροφο ροπάτο μοτέρ ,πολύ όμορφο και ιδιαίτερο σχέδιο.
Εμένα προσωπικά μου άρεσε και το κρίνω με γνώμονα τα παραπάνω.Λίγο γκάζι παραπάνω θα ήταν ευπρόσδεκτο αλλά στον μέσο αναβάτη και στον αρχάριο δεν θα λείψει κάτι.
Για πίστα σίγουρα δεν κάνει αφου τα μαρσπιέ είναι χαμήλα τοποθετημένα και έβρισκαν για πλάκα.Η συμπεριφορά του είναι ουδέτερη και μου ενέπνευσε εμπιστοσύνη με την στιβαρή αισθησή του.
Νομίζω οτι είναι από τις καλύτερες προτάσεις στην κατηγορία του.
Άσχετο.
Πέρασες από τεστ και δεν μίλησες να σε γνωρίσουμε? :thnk:
Μίλησε μόνο στα ομορφόπαιδα....... :P :P :P :P :P :P :P
-
Το ένα και μοναδικό τεστ ραιντ που μπόρεσα να κάνω ήταν με το πορτοκαλί Shiver.Το μηχανάκι σχεδιάστηκε για να είναι φιλικό ,άνετο και έυκολο στην πόλη για τον μέσο αναβάτη ή ακόμα και τον νεοεισερχόμενο στα δίτροχα,με εύστροφο ροπάτο μοτέρ ,πολύ όμορφο και ιδιαίτερο σχέδιο.
Εμένα προσωπικά μου άρεσε και το κρίνω με γνώμονα τα παραπάνω.Λίγο γκάζι παραπάνω θα ήταν ευπρόσδεκτο αλλά στον μέσο αναβάτη και στον αρχάριο δεν θα λείψει κάτι.
Για πίστα σίγουρα δεν κάνει αφου τα μαρσπιέ είναι χαμήλα τοποθετημένα και έβρισκαν για πλάκα.Η συμπεριφορά του είναι ουδέτερη και μου ενέπνευσε εμπιστοσύνη με την στιβαρή αισθησή του.
Νομίζω οτι είναι από τις καλύτερες προτάσεις στην κατηγορία του.
Άσχετο.
Πέρασες από τεστ και δεν μίλησες να σε γνωρίσουμε? :thnk:
Μίλησε μόνο στα ομορφόπαιδα....... :P :P :P :P :P :P :P
Οχι εμενα δεν μου μιλησε........
-
Ήμουν κι εγώ από τους άτυχους που οδήγησαν το ασημένιο shiver. Κρίμα πάντως γιατί μη γνωρίζοντας τι συμβαίνει με το συγκεκριμένο βγήκα έξω απογοητευμένος και με μόνο άσχημα λόγια για το μηχανάκι. Το χειρότερο πιστεύω είναι για εκείνους που δεν θα μπουν στο φόρουμ και θα μείνουν με κακή γεύση από το μηχανάκι.
Πάντως ότι και να είχε το συγκεκριμένο. Πιστεύω ότι ο κινητήρας του δεν είναι αντάξιος του ονόματος της aprilia αφού δεν έχει την απαιτούμενη αίσθηση ροπής και με το γρήγορο ανέβασμα στροφών που έχει, θα έπρεπε να ανεβάζει και περισσότερες από τις 9500-10000 που ανεβάζει, καθώς μπαίνει στον κόφτη χωρίς να το πάρεις χαμπάρι ότι πλησιάζει.
-
να μεταφέρω και εγω τη γνώμη μου...
το έχω ήδη ποστάρει στο moto.gr : http://www.moto.gr/forums/showthread.php?s=&postid=1146466#1146466
Αρχικά δημιουργήθηκε από AIFOS
Εντυπωσεις........Το Shiver αν και μου αρεσει παρα πολυ οπτικα, μεσα στη πιστα με απογοητευσε...... κακη γεωμετρια, το μηχανακι με πολυ δυσκολια πλασαριζοταν στις στροφες, μετρια θεση οδηγησης, πολυ χαμηλα τα μαρσπιε, κουνηματα και ασαφεια του μπροστινου. Φρενα καλα.
ακριβώς την ίδια αίσθηση είχα και εγω, ήταν αδύνατο στους 5 γύρους να προλάβω να προσαρμοστώ στη θέση οδήγησης του...
Αρχικά δημιουργήθηκε από AIFOS
Απο μοτερ ως δικυλινδρο πολυ δυναμη απο το ρελαντι, ευστροφο, πολυ αμεση αποκριση στο γκαζι, λογω και του sport mode , αλλα τελιωνε γρηγορα και δεν ενοιωθα καπου να μου "τραβαει" τα χερια εντονα, ισως να ειναι και καλο αυτο αν το δεις απο πλευρας γραμμικότητας.
συμφωνώ για την ευστροφία, έπιανε πολύ γρήγορα κόφτες, αν και γύριζα όλη τη πίστα με 2α, και μόνο στη ευθεία έβαζα 3η...
πάντως απο δύναμη δεν με ενθουσίασε, περίμενα πιο πολλά απο ενα v-2 δικύλινδρο, τόσο που όταν βγήκα έξω πηγα και ρώτησα μήπως ήταν σε χάρτη πιο ήπιο, οχι στο δυνατό (δεν θυμόμουν και πως τα έλεγαν, "sport", "rain" κλπ... ) .
Το παλικάρι μου έδειξε απο που αλλάζει, μου έδειξε και την ένδειξη στο κοντερ, ήταν στο "sport" . Πάντως, εκεί που απογοητεύτηκα πολύ (και που παίζει σημαντικό ρόλο στο στριψιμο) ήταν η απόκριση του γκαζιού. Δεν ξέρω τι έφταιγε... καθαρά θέμα ψεκασμού ή κάποιο lag απο το ηλεκτρονικό γκάζι : μπαίνοντας στις στροφές με κλειστό γκάζι, άνοιγμα και .... άντε ρε... πάρε μπρος... μιλάμε για πολύ αισθητή καθυστέρηση, και όταν πλέον "έδινε" το έκανε απότομα με αποτέλεσμα να κουνάει το μηχανάκι μέσα στη στροφή και να χαλάει όλο το στρίψιμο (εγω τουλάχιστον δεν μπόρεσα να ηρεμήσω και να στρίψω καθώς πρέπει με αυτό το τρόπο)...
Όπως είπε και ο ΑΙFOS, ίσως και εγω να μπήκα με άλλες προσδοκίες μέσα, συνηθισμένος απο το RR μου, και να το έκρινα λάθος το μηχανάκι. Σε όλα, εκτός απο το lag της τροφοδοσίας... για αυτό είμαι σίγουρος