Τελος καλο ολα καλα!!!
Την πηρα σημερα. Το προβλημα ηταν απο τον θερμοστατη, κολουσε και γιαυτο μια δουλευε και μια οχι το βεντιλατερ!
Ελπιζω απο τωρα στο εξης ολα να ειναι καλα,και να ηταν το τελευταιο,για μενα και για ολους μας!(καλου κακου κραταμε καλες σχεσεις με τον μηχανικο μας που ξερεις ιταλικα εχουμε

)
Κατι αλλο τωρα ,εκανα και το πρωτο σερβις και φυσικα καναμε και την γνωστη κουβεντα με τον μηχανικο για το αν χρειαζεται η οχι ρυθμισμα βαλβιδων στα 1000 χλμ!

Η γνωμη του (που με εβρισκε συμφωνο) ηταν οτι οσα εχει ανοιξει στα 1000 χλμ χρειαζωνταν ,γιατι ερχωνται λιγο ανοιχτα τα μοτορια αποτο εργοστασιο.Ετσι του ειπα να την ανοιξει και να τις τσεκαρει.Η αληθεια ειναι οτι ειχα και μια εντυπωση οτι εκαιγε λιγο παραπανω.(γυρω στα 7.3-7.8 μεσα στη πολη,θα δω τωρα αν εχει διαφορα)
Οι μετρησεις εδειξαν οτι επεζαν απο 0.26 εως 0.30 ανοιγμα ενω θα επρεπε να ειναι 0.15.

Επειδη δεν ειχα χρονο να το κανω βολτα καλη για να πω περισσοτερα ,αυτο που ειδα με την πρωτη ηταν οτι ,
αλλαξε αμεσως ο ηχος ,σταματησαν να ακουγονται οι βαλβιδες (γιατι λιγο τις ακουγες πριν) ,και εγινε πιο γλυκο στο δουλεμα και στο ανοιγμα του!

Ετσι συνεχιζω να πιστευω οτι το ρυθμισμα βαλβιδων στο πρωτο σερβις ειναι απαραιτητο!
