APRILIA BIKERS HELLAS
Aprilia Engine Bikes (RSV4, Dorsoduro 1200, Shiver 750/900, Dorsoduro 750/900, Mana 850, RS660 - Tuono 660 - Tuareg 660) => Shiver SL750 => Μήνυμα ξεκίνησε από: truckman στις Μάρτιος 27, 2010, 07:04:48 πμ
-
Το κοντερ εχει 800 χλμ και βγηκε η πρωτη βλαβη ,ελπιζω να ειναι και η τελευταια!!!
Προχθες βρεθηκα σε κινηση και ξαφνηκα εκει που για ωρα ολα πηγαιναν καλα ,η θερμοκρασια πηγε στα κοκκινα!
Το βεντιλατερ μια δουλευε και μια απεργουσε :(
Θα γινει αλλαγη του βεντιλατερ και ελπιζω να ειναι μονο αυτο το προβλημα! :prey:
Για πειτε ρε παιδες εχει τυχει σε κανεναν αλλο αυτο;
Ηταν το βεντιλετερ;
Γιατι εμενα για βαλβιδα της θερμοκρασιας μου κανει ,αφου ειναι στιγμες που δουλευει σωστα!
-
Όταν λες ότι έφτασε στα κόκκινα,τι εννοείς?Ανέβασε θερμοκρασία στα 4 τετραγωνάκια ή τέρμα?
Γιατί τα 4 είναι φυσιολογικά,και το βεντιλατέρ δουλεύει ίσα μέχρι να την ρίξει.
Αν είναι παραπάνω,τότε ψάξε το,και γρήγορα,όσο έχεις ακόμη εγγύηση.
-
δεν μπορώ να καταλάβω απο τα γραφόμενά σου που το πρόβλημα.... και κυρίως σε τι συνθηκες ήοουν ώστε λογικά να ανάψει και να ανάβει το βεντιλατέρ λόγω κινησης, εξωτερικής θερμοκρασίας κτλ..κτλ...
εαν ειναι καποιος θερμοστάτης κτλ... -που δε νομίζω- ειναι ευκολη υπόθεση και δε νομίζω να υπαρχει λόγος να πανικοβάλλεσαι για το μηχανάκι σου... :bye:
Καλά Χιλιόμετρα :bye:
-
Μαλλον τρομαγμενος εισαι φιλε μου... :bye:
-
Κατι δεν ειπα καλα! Ξαφνικα πηγε στα κοκκινα ,δηλαδη στο τερμα ,και αναβοσβηνε το θερμομετρο ,ενω το βεντιλατερ δεν δουλευε! Αυτο σημενει πανω απο 120 βαθμους! Αν πανικοβληθηκα λεει; σε αστρωτο μοτερ; Το θεμα ειναι οτι θα αλλαχθει με την εγγυηση θα ειναι αυτο; sorry γραφω απο το κινητο
-
:psdof:με κινεζικο βαντιλατερ τη θες να κανει. :dry:
-
:psdof:με κινεζικο βαντιλατερ τη θες να κανει. :dry:
MADE IN INDIA παρακαλω ,ετσι γραφει :-(
-
Κατι δεν ειπα καλα! Ξαφνικα πηγε στα κοκκινα ,δηλαδη στο τερμα ,και αναβοσβηνε το θερμομετρο ,ενω το βεντιλατερ δεν δουλευε! Αυτο σημενει πανω απο 120 βαθμους! Αν πανικοβληθηκα λεει; σε αστρωτο μοτερ; Το θεμα ειναι οτι θα αλλαχθει με την εγγυηση θα ειναι αυτο; sorry γραφω απο το κινητο
αμα ειναι 'στα ξαφνικα'' το πιο πιθανο ειναι αισθητηρας στα οργανα... :bye: :bye:
-
το παθα και γω...
το βεντιλατερ υπολειτουργουσε...
το ανοιξαμε και ειδαμε οτι μαλλον απο τα νερα ειχαν διαβρωθει τα μεσα του...
ετσι κ αλλιως εχεις εγγυηση...πανε αμεσως σε αντιπροσωπεια να στο αλλαξει...
-
το παθα και γω...
το βεντιλατερ υπολειτουργουσε...
το ανοιξαμε και ειδαμε οτι μαλλον απο τα νερα ειχαν διαβρωθει τα μεσα του...
ετσι κ αλλιως εχεις εγγυηση...πανε αμεσως σε αντιπροσωπεια να στο αλλαξει...
Εγγύηση έχει, αλλά η υπερθέρμανση του κινητήρα κατά το στρώσιμο σίγουρα δεν είναι καθόλου καλή για την αντοχή του μακροπρόθεσμα.
-
ρε φιλε.. τηλε-διαγνώσεις δεν μπορούμε να κάνουμε.. αλλά πως εισαι σιγουρος οτι υερθερμάνθηκε ο κινητηρας και δεν ειχες λάθος ενδειξη στο καντράν..? αυτό λέμε... μέτρησες τη θερρμοκρασία στον κινητηρα με το τηλε-θερμόμετρο πως το λενε..??
τσεκαρε το σε εξουσιοδοτημένο, μην αγχώνεσαι και πες μας τι τελικά ήταν :bye: :bye:
-
ρε φιλε.. τηλε-διαγνώσεις δεν μπορούμε να κάνουμε.. αλλά πως εισαι σιγουρος οτι υερθερμάνθηκε ο κινητηρας και δεν ειχες λάθος ενδειξη στο καντράν..? αυτό λέμε... μέτρησες τη θερρμοκρασία στον κινητηρα με το τηλε-θερμόμετρο πως το λενε..??
τσεκαρε το σε εξουσιοδοτημένο, μην αγχώνεσαι και πες μας τι τελικά ήταν :bye: :bye:
Αν η μηχανη σου ανεβασει θερμοκρασια δεν το καταλαβαινεις; Η διαφορα φαινεται και στα ποδια σου αλλα και το δικο μου που ειναι καινουργιο μυριζει κιολας!!
-
Η διαφορα φαινεται και στα ποδια σου αλλα και το δικο μου που ειναι καινουργιο μυριζει κιολας!!
... καινουριο μηχανακι παντα μυριζει..., καινουριο μηχανακι ανεβαζει θερμοκρασια..., ειναι πολυ σφιχτο ακομη...ΟΥΚΓ!
Εχει δικιο ο Θεμης περι τηλεδιαγνωσης... :bye:
-
:bye: με το καλό πήγαινε το σε μάστορα.. μπορεί να εχεις και δικιο αν και δε νομίζω.. αλλά πες μας τελικά τι εγινε...
Υ.Γ.
καινούργιο και για πολλες χιλιάδες χιλιόμετρα ακόμα θα ''μυριζει''...
Υ.Γ.
Πανέμορφη μυρωδια κατ` εμέ... :bana: :a21 :io:
-
Γιώργο καταλαβαίνω και την ανησυχία σου, αλλά ως ένα σημείο... Άσχημο να βλέπεις και να νιώθεις την θερμοκρασία στα κόκκινα, πόσο μάλλον όταν είναι ακόμα άστρωτο.. Αλλά σίγουρα αν δεν το πιέσεις ή δεν το αφήσεις να δουλεύει για ώρα, δεν υπάρχει περίπτωση να πάθει το παραμικρό... Αυτό που λέει ο Θέμης σχετικά με τις τηλεδιαγνώσεις είναι πέρα για πέρα σωστό και το έχουμε τονίσει άπειρες φορές. :dry: Μπορεί να είναι 1002 πράγματα.. Πας στο μάστορα σου, το τσεκάρει σου λέει την άποψη του, το φτιάχνει (???), βλέπεις και μας λες.. Αν στο ξανακάνει το σβήνεις, και αν φοβάσαι τόσο πολύ, το φορτώνεις και το ξαναπάς .. Πάντως να σου πω ότι το 610 που είχα δεν είχε, όχι όργανο για τη θερμοκρασία αλλά ούτε λαμπάκι!!!!! :tez: :tez: :tez: :tez: Εκεί να δεις κατάντια.. Πρώτα έπαιρνες φωτιά και μετά το καταλάβαινες :cry: :cry: Εεεε οκ επειδή εγώ είμαι λίγο στον μπεκ μου και επειδή ήμουν και στην εγγύηση βέβαια το άφησα να βρομάει κάνα 2 βδόμαδο (καλοκαίρι με 40+ !!) και όταν έμεινε (γιατί έλιωσε την πλεξούδα !!!!!!! :blus:) τους το πήγα και τους είπα ΦΤΙΑΧΤΕ ΤΟ..!!! Δεν έσπασε, δεν κόλλησε, δεν δεν δεν. ΔΕΝ σου λέω κάνε το ίδιο, και καλά κάνεις να ανησυχείς. Αλλά στην εγγύηση είσαι ρε φιλαράκι.. Δεν πα να πάθει τα χειρότερα, θα στο φτιάξουν.. Πόσο μάλλον κάτι τόσο απλό και καθημερινό... ;)
:bye: :bye: :bye:
-
Υ.Γ.
φαντάζομαι να διαβάζει αυτό το ποστ ducatisti.. θα γελάει με την ψυχή του... :hysterl :hysterl :hysterl
120 βαθμους αερόψυκτο... κααρ..καρ..καρ.... :h22: :h22: :h22: :h22: καλοκαίρι με 35-40 εξω στην πόλη... πρώτα λιώνεις εσύ...μετά τα λάστιχα και το ducati παρ..παρ..ταπ...ταπ.. δουλεύει.... :se: :a22 :a22 ψήνεις αυγά κανονικά...
-
Ρε συγνωμη αλλα τι δεν λεω σωστα; Η μηχανη ειναι απο το πρωι στον μαστορα για αλλαγη βεντιλατερ και σερβις.Το προβλημα ειναι υπαρκτο απλα περιμεναμε το οκ απο Ιταλια για την εγγυηση.Το αγχος ειναι μονο μηπως το ανεβασμα της θερμοκρασιας επιρεασει την αξιοπιστια του μοτερ στο μελλον! Το θεμα το εβαλα να ακουσω αν εχει συμβει σε κανεναν αλλο το ιδιο, αλλα ξεφυγαμε απο το θεμα και εμμεσος καποιοι θεωρισαν οτι ειμαι παντελως ασχετος! Ευχαριστω για το ενδιαφερον, και θα επανελθω μονο για να αναφερω αν λυθηκε το προβλημα μου!
-
νομιζω οτι το μηχανακι σου,οπως και αλλα,οταν αντιμετωπιζουν τετοια προβληματα μπαινουν σε safe mode και δεδομενου οτι δεν ηταν καλοκαιρι με 45 βαθμους δεν νομιζω οτι μπορει να δημιουργηθηκε προβλημα.(αν κανω λαθος διορθώστε με)
Κοιτα να στο φτιαξουν και να βγεις να κανεις βολτα να χαρεις τη μηχανη σου,απροβληματιστα πλεον! :bye:
-
Τελος καλο ολα καλα!!!
Την πηρα σημερα. Το προβλημα ηταν απο τον θερμοστατη, κολουσε και γιαυτο μια δουλευε και μια οχι το βεντιλατερ!
Ελπιζω απο τωρα στο εξης ολα να ειναι καλα,και να ηταν το τελευταιο,για μενα και για ολους μας!(καλου κακου κραταμε καλες σχεσεις με τον μηχανικο μας που ξερεις ιταλικα εχουμε :h22: :h22:)
Κατι αλλο τωρα ,εκανα και το πρωτο σερβις και φυσικα καναμε και την γνωστη κουβεντα με τον μηχανικο για το αν χρειαζεται η οχι ρυθμισμα βαλβιδων στα 1000 χλμ! :hm$
Η γνωμη του (που με εβρισκε συμφωνο) ηταν οτι οσα εχει ανοιξει στα 1000 χλμ χρειαζωνταν ,γιατι ερχωνται λιγο ανοιχτα τα μοτορια αποτο εργοστασιο.Ετσι του ειπα να την ανοιξει και να τις τσεκαρει.Η αληθεια ειναι οτι ειχα και μια εντυπωση οτι εκαιγε λιγο παραπανω.(γυρω στα 7.3-7.8 μεσα στη πολη,θα δω τωρα αν εχει διαφορα)
Οι μετρησεις εδειξαν οτι επεζαν απο 0.26 εως 0.30 ανοιγμα ενω θα επρεπε να ειναι 0.15. :zl%
Επειδη δεν ειχα χρονο να το κανω βολτα καλη για να πω περισσοτερα ,αυτο που ειδα με την πρωτη ηταν οτι ,
αλλαξε αμεσως ο ηχος ,σταματησαν να ακουγονται οι βαλβιδες (γιατι λιγο τις ακουγες πριν) ,και εγινε πιο γλυκο στο δουλεμα και στο ανοιγμα του! :kalo:
Ετσι συνεχιζω να πιστευω οτι το ρυθμισμα βαλβιδων στο πρωτο σερβις ειναι απαραιτητο! :thup:: :thup:: :thup::
-
:psdof:με κινεζικο βαντιλατερ τη θες να κανει. :dry:
MADE IN INDIA παρακαλω ,ετσι γραφει :-(
Ακομα χειροτερα νομιζω..... :thnk: :thnk: :thnk: :thnk:
-
Τελος καλο ολα καλα!!!
:kalo:
-
:bye: