0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
μη τον ακους Αντωνη..... παει να σου φαει τον εγκεφαλο απο το τουονο σου.... ειναι μπαγασακος ο πηγασακος
Aντωνη εχω εμπειρια μονο στο caponord, rsv και SXV για να σου πω για τους λαμδα. Το falco λογικα δεν εχει κατι τετοιο.Στο rsv ο narrow band λαμδα ειχε καταργηθει βαζωντας το map2 και μαλιστα σε συνδυασμο με εξατμισεις, επεφτε η καταναλωση του.Στο SXV η προσθεση 2 wideband λαμδα δινει μικρο εως μηδεν ουσιαστικο αποτελεσμα και ουδεποτε ασχοληθηκα με αυτα.Στο caponord, η καταργηση του λαμδα και η καλυτερη διαχειριση καυσιμου και ignition εριξαν σχεδον 1 λιτρο την καταναλωση.Επισης οπως σου ξαναεγραψα, ειναι narrow band ολοι και δεν σημαινει πως εαν τους βαλεις wide θα δουλεψουν. Για realtime διορθωσεις γιατι δεν παιρνεις ενα pc5 με wideband kit?ps. Οι wideband λαμδα κανουν 70-80ευρω (bosch που θεωρειται κορυφη αυτη τη στιγμη)
Ο τύπος κολλάει τα καλλώδια των αισθητήρων και αυτό τα καταστρέφει. Οι σύνδεσμοι πρέπει να είναι με φύσσες φτιαγμένες εργοστασιακά αλλοιώς το οξυγόνο του αέρα αλλάζει το σήμα στις κολλήσεις.
Παράθεση από: ifylios72 στις Οκτώβριος 30, 2014, 01:13:50 μμΟ τύπος κολλάει τα καλλώδια των αισθητήρων και αυτό τα καταστρέφει. Οι σύνδεσμοι πρέπει να είναι με φύσσες φτιαγμένες εργοστασιακά αλλοιώς το οξυγόνο του αέρα αλλάζει το σήμα στις κολλήσεις.Αυτο πρωτη φορα το ακουω και ουτε μου φαινεται σωστο .mVolt μετραω παντα στα καλωδια, αρα ο λαμδα αλλαζει την αντισταση του και δινει το αναλογο voltage απο την παροχη του ρευματος απο την μπαταρια.Οσον αφορα το καλιμπραρισμα, ιδεα δεν εχω. Παντα θεωρουσα οτι τo καθε mvolt αντιστοιχουσε σε καποιο στανταρ AFR.
Παλι δεν σε καταλαβαινω. Η κολληση που γινεται? Εννοω σε ποιο σημειο ακριβως
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι