ενα σερβις και σεταρισμα στα βασικα (sag) ειναι υποχρεωτικο.
πρωτον γιατι δουλευουν σωστα οι αναρτησεις και δεν κοπαναει ολο το μηχανακι σε καθε λακουβα!
και δευτερον ενα λαθος ''sag'' μπροστινου σε ενα καλο φρεναρισμα ,απο τερματισμα της αναρτησεις , μπορει να φερει ενα καλο γλυστριμα μπροστινου και ενα λαθος ''sag'' πισω λογο οτι μεταφερει πολυ βαρος πισω μπορει να φερει ενα μεγαλοπρεπες high!!
μην αναφερω κανα κλαταρισμα σε τσιμουχα πανω σε στροφη και τρεξιμο λαδιων κατω!(τρελη ασταθια εκεινη την στιγμη).
και τα δυο δεν θα ερθουν απο οδηγικο λαθος αλλα απο μ@λ@κια μας που δεν δωσαμε σημασια στην καλη κατασταση των αναρτησεων μας!!
οποτε φιλε μου lospsi τραβα κανε το σερβακι σου στης αναρτησεις σε ενα μαγαζι ,ο οποιος ευκολα μπορει να σου ριθμιση και τα 'sag'
,βαλε μαμα ρυθμισεις και καλες βολτες με το κεφαλακι σου ησυχο!
εγω παλι ειμαι της γνωμης να σκαλιζουμε της αναρτησεις ,εφοσων μπορουμε να καταλαβουμε τι διαφορα κανουν και να αισθανομαστε την μηχανη! αν εισαι ετσι, σκαλισε τες! θα νιωσεις πιο πολυ σιγουρια απο την μηχανη σου και θα δοκιμασεις πραγματα που πριν δεν θα εκανες γιατι η μηχανη σου σε φοβιζε! αρα θα βελτιωσεις και το οδηγημα σου!
οσο και ΧΕΡΑΣ να ειναι καποιος αν το μηχανακι ειναι σκορπιο δεν μπορει να το παει γρηγορα και με ασφαλια!
με ενα σωστο μηχανακι θα μπορεσεις να εστιασεις μετα στο να γινεις οδιγικα καλυτερος!
