APRILIA BIKERS HELLAS
Aprilia 1000cc V-Twins: Model Years 1998-2009 (1998-2009 The Rotax Era) => RSV Tuono, Tuono R, Tuono Racing, & Tuono Factory => Μήνυμα ξεκίνησε από: lospsi στις Ιανουάριος 06, 2009, 06:08:41 μμ
-
Στο σερβις που θα κανω κατα την ανοιξη, λεω να ζητησω απο Αρμακολα μια αλλαγη λαδιων στα μπροστινα ( η οτι αλλο χρειαστει μιας και το Τουονο δεν εχει χλμ αλλα εχει χρονια στην πλατη του) αλλα μπορω να εμπιστευτω και ενα σεταρισμα απο αυτον?
Ξερετε καποιο αλλο ειδικευμενο μαγαζι για την παραπανω δουλεια?
Ας πουμε το K-shock που ομως να μην χρειαζεται να του πας το πηρουνι η το αμορτισερ αλλα ολοκληρο το μηχανακι.
Ευχαριστω
-
Δ.Διπλας.χρ.σμυρνης 59 περιστερι τηλ 2105759272.ειναι πολυ καλος
-
Δ.Διπλας.χρ.σμυρνης 59 περιστερι τηλ 2105759272.ειναι πολυ καλος
+1000!!! :kalo:
-
Λεγοντας σεταρισμα αναρτησης τι ενοειται?
Το sag? Revalving?
-
Λεγοντας σεταρισμα αναρτησης τι ενοειται?
Το sag? Revalving?
εεετσι!!!! :ohyes:
-
Στο σερβις που θα κανω κατα την ανοιξη, λεω να ζητησω απο Αρμακολα μια αλλαγη λαδιων στα μπροστινα ( η οτι αλλο χρειαστει μιας και το Τουονο δεν εχει χλμ αλλα εχει χρονια στην πλατη του) αλλα μπορω να εμπιστευτω και ενα σεταρισμα απο αυτον?
Ξερετε καποιο αλλο ειδικευμενο μαγαζι για την παραπανω δουλεια?
Ας πουμε το K-shock που ομως να μην χρειαζεται να του πας το πηρουνι η το αμορτισερ αλλα ολοκληρο το μηχανακι.
Ευχαριστω
Προχώρα άνετα,
γιατί δεν κάνει συντήρηση ο ίδιος στα αμορτισέρ,
παρά τα λύνει και τα στέλνει στο αντιπρόσωπο των WP (Κωστάκης-Μιτσάκης κάπως έτσι) που κάνει μόνο αυτή την δουλειά.
Στα ohlins τουλάχιστον,εγώ έμεινα απόλυτα ικανοποιημένος.Αν δεν κάνω και λάθος πάλι,αυτός ο K-Shock είναι το ίδιο άτομο.
-
δρακο τον τασουλη στην καλιροης εννοεις?ο τυπος εχει και δυναμομετρο για αναρτησεις
-
ξέρει κανείς τι παίζει με τιμές????
-
δρακο τον τασουλη στην καλιροης εννοεις?ο τυπος εχει και δυναμομετρο για αναρτησεις
Α να για σου, τον Τασούλη :) :kalo:
-
και K-shock έχω δοκιμάσει και Τασουλη.
Τσουλης 80 euros :kalo: για αλλαγή ελαίου μπουκάλας και τσιμούχες ακριβός πριν 1 χρόνο.
K-shock 150 euros :psdof: για τα ίδια πριν 1,5 χρόνο περίπου είχε κλάσει τσιμούχα και αναγκαστικά και σέρβις.
Από τους δυο κανένα παράπονο απολύτως επαγγελματίες και γρήγορο σέρβις μόνο η οικονομική διαφορά υπάρχει
που παραξένεψε και μένα. :bye:
-
δεν καταλαβα, θα πρεπει να παω τις αναρτησεις η μπορω να αφησω το μηχανακι εκει και να γινει δουλεια?
-
αν αναφέρεσαι στον τσούλη ή στον κ-σοκ
πρέπει να λύσεις τις αναρτήσεις και να τις πας
-
Προγραμμάτισε να κάνεις την αλλαγή όταν θα πας την μηχανή για service,για να τα λύσει ο Αρμα και να τα στείλει αυτός.
-
μαλλον ετσι θα γινει!
Ω ρε πακετο που μαζευεται για το ανοιξιατικο σερβις
:cry:
Ποσα σου ειχε παρει για αυτη την δουλεια δρακε??
-
Στειλε Ιταλια να βρεις την υγεια σου (poletti-adreani) :ohyes:
-
Στειλε Ιταλια να βρεις την υγεια σου (poletti-adreani) :ohyes:
Για να αλλάξει λάδια να την στείλει στο πολέτι? :ohmy:
-
Μαλλον εννοει να του την σεταρει για τα κιλα του και οδηγικες του επιθυμιες....
Αν και δεν καταλαβα τι προκειται να κανει ο Poleti σε κοινους θνητους.....
Παναγιωτη, για πεσε παραπανω ρε............Τι κανει, τι αλλαζει στην αναρτηση, βαση της δικιας σου εμπειριας
-
ρε κοπέλια σίγουρα πρέπει να τους πας μόνο τις αναρτήσεις????
εγώ ξέρω πως υπάρχουν κάποιοι που στέλνουν τα μηχανάκια τους από χανιά και κάνει σέρβις και σετάρει και το μηχανάκι!!!
-
kompimen
το να σετάρεις τις αναρτήσεις της μηχανής σου είναι καθαρά προσωπική υπόθεση και το λογικότερο είναι εκτός από τις δεδομένες ρυθμίσεις να ξέρεις για ποια χρήση το θέλεις, σε τι δρόμο θα κινηθείς ,ακόμα και για μπίστα εκτός από πίστα. Το να πιάσει κάποιος που δεν οδηγάει την μηχανή σου και να την ρυθμίσει για σένα πως να σου πω μου μοιάζει σαν να πας να φορέσεις ένα σκακάκι κάποιου άλλου που πιθανόν να έχει τις μισές πλάτες από σένα. Άσε που έτσι μαθαίνεις και αυτό που καβαλάς.
Βέβαια υπάρχει και το θέμα αν δεν ασχολείσαι τι γίνεται , εκεί ο καθείς ..
Πέρα λοιπόν από τις ρυθμίσεις του σαγκ που είναι στάνταρ στατικό και δυναμικό μετά αρχίζει το πανηγύρι ...
-
free, εισαι και συ πρωινος βλεπω...
Λοιπον, θα προτιμουσα να μου εκανε καποιος και ενα βασικο σετ στις αναρτησεις (sag) αφου πρωτα εκανε ενα σερβις σε αυτες.
Μετα θα πειραματιζομουν μονος μου. Το κακο με ολη την υποθεση ειναι οτι πρεπει να βγουν οι αναρτησεις με οτι επιπλεον κοστος συνεπαγεται αυτο (λυσιματα-δεσιματα)
-
Στειλε Ιταλια να βρεις την υγεια σου (poletti-adreani) :ohyes:
Για να αλλάξει λάδια να την στείλει στο πολέτι? :ohmy:
Αυτο που κανει ο Πολετι μαζι με την αλλαγη λαδιων ειναι ο καθαρισμος του εσωτερικου των καλαμιων.
Και το βασικοτερο ειναι το friction reduction που οπως περιγραφει στο site του εχει να κανει με τη μειωση των τριβων.
Αυτο το τελευταιο ειναι που αξιζει τα (πολυ) περισσοτερα λεφτα που θα σου παρει σε σχεση με τα ελληνικα μαγαζια.
Eχω παει 4 αναρτησεις εκει (3 για εντουρο και 1 του mille) και ο τυπος απλα :prm
-
free, εισαι και συ πρωινος βλεπω...
Λοιπον, θα προτιμουσα να μου εκανε καποιος και ενα βασικο σετ στις αναρτησεις (sag) αφου πρωτα εκανε ενα σερβις σε αυτες.
Μετα θα πειραματιζομουν μονος μου. Το κακο με ολη την υποθεση ειναι οτι πρεπει να βγουν οι αναρτησεις με οτι επιπλεον κοστος συνεπαγεται αυτο (λυσιματα-δεσιματα)
Το sag στο δινει και η aprilia στο manual.
Eχω και το βιβλιαρακι απο το performance bike που δινει καποιες ρυθμισεις για το αντιστοιχο mille ομως ...Δεν ξερω αν θα σου κανουν.
Λυσιματα δεσιματα μπορεις να τα κανεις και μονος σου.Δεν ειναι δυσκολο αρκει να εχεις γκαραζ,ενα γρυλο αυτοκινητου μικρο και ενα σετ δευτερα χερια :bye:
-
kompimen
το να σετάρεις τις αναρτήσεις της μηχανής σου είναι καθαρά προσωπική υπόθεση και το λογικότερο είναι εκτός από τις δεδομένες ρυθμίσεις να ξέρεις για ποια χρήση το θέλεις, σε τι δρόμο θα κινηθείς ,ακόμα και για μπίστα εκτός από πίστα. Το να πιάσει κάποιος που δεν οδηγάει την μηχανή σου και να την ρυθμίσει για σένα πως να σου πω μου μοιάζει σαν να πας να φορέσεις ένα σκακάκι κάποιου άλλου που πιθανόν να έχει τις μισές πλάτες από σένα. Άσε που έτσι μαθαίνεις και αυτό που καβαλάς.
Βέβαια υπάρχει και το θέμα αν δεν ασχολείσαι τι γίνεται , εκεί ο καθείς ..
Πέρα λοιπόν από τις ρυθμίσεις του σαγκ που είναι στάνταρ στατικό και δυναμικό μετά αρχίζει το πανηγύρι ...
ένα θα σου πω........... από τότε που έβαλα τα ohlins σε κάθε βόλτα κουβαλάω τα απαραίτητα εργαλεία και με το που θα κάνουμε στάση αλλάζω ρυθμίσεις!!!! που θα πάει θα το βρώ!!!!! :pray: :pray: :pray:
-
Eχω παει 4 αναρτησεις εκει (3 για εντουρο και 1 του mille) και ο τυπος απλα :prm
Να πω κι εγώ την γνώμη μου! ;)
Αν κάποιος είναι αγωνιζόμενος και θέλει εξεζητημένα πράγματα, ας τις πάει στον Πολέττι...
...αλλιώς καλό θα ήταν να γλιτώσει όλη αυτήν την ταλαιπωρία που έφαγα εγώ με τις παραπάνω αναρτήσεις!!! ;)
-
Eχω παει 4 αναρτησεις εκει (3 για εντουρο και 1 του mille) και ο τυπος απλα :prm
Να πω κι εγώ την γνώμη μου! ;)
Αν κάποιος είναι αγωνιζόμενος και θέλει εξεζητημένα πράγματα, ας τις πάει στον Πολέττι...
...αλλιώς καλό θα ήταν να γλιτώσει όλη αυτήν την ταλαιπωρία που έφαγα εγώ με τις παραπάνω αναρτήσεις!!! ;)
Α να μπράβο.
Για πες και μιά τιμή στο περίπου,έτσι για να γουστάρουμε... :P
-
Α να μπράβο.
Για πες και μιά τιμή στο περίπου,έτσι για να γουστάρουμε... :P
:fask: :fask: :fask: :fask:
:funofu: :funofu: :funofu:
-
lospsi νομίζω ότι ήρθε η ώρα να πιούμε καφεδάκι παρέα
από μέση χέρια κέφι για να λύνεις να δένεις πώς τα πας?
προϋπόθεση να αντέχεις ε?
:P
πάντως η αλήθεια είναι αμα πέσεις στο τρυπάκι να σκαλίζεις την ανάρτηση δεν το σταματάς και νομίζω ο λόγος είναι γιατί παρατηρείς πόσο διαφορετική μπορεί να είναι η μηχανή σου. Παραπέρα ως γνωστόν όλοι μας έχουμε ένα μικρόβιο με την ταχύτητα και το γόνατο το ξύσιμο τα δευτερόλεπτα τον εγωκεντρισμό μας και ότι άλλο ψυχολογικό κουβαλάμε , λέω τώρα μην με παίρνετε και τοις μετρητοίς.
kompimen , είμαι σίγουρος ότι με το οχλιν πάνω έχεις την ευκαιρία να έχεις πολύ διαφορετική μηχανή από τη δική μου.
Αλλά η αλήθεια είναι ότι αν έχεις ένα μηχανάκι που μπορεί να κάνει θαύματα γιατί να μην ασχολείσαι μαζί του. Σίγουρο όμως είναι ότι δεν θα καλύψει ποτέ το κενό της οδηγικής μας αμάθειας το να σκαλίζουμε κάθε λίγο και λιγάκι τις αναρτήσεις. Ούτε πιο γρήγοροι θα γίνουμε.
Και για να τα λέω σταράτα αυτό το συνειδητοποίησα όταν από το ιαπωνικόΝ τρετρακύλινδροΝ ρ1 πέρασα στην ιταλική κουδουνίστρα. Η κουδουνίστρα μου λοιπόν κάνει πολύ περισσότερα πράγματα από το φονικό όπλο ρ1 και δεν μπορώ να καταλάβω πως αλλά αυτή είναι η αλήθεια τώρα πια.
-
αν δε τοχεις τη να πειραξεις αναρτησεις.ας της αφησουμε οπως ειναι και ας κοιταξουμε να γινουμε οδηγηκα εμεις καλυτεροι!!!!!!
-
αν δε τοχεις τη να πειραξεις αναρτησεις.ας της αφησουμε οπως ειναι και ας κοιταξουμε να γινουμε οδηγηκα εμεις καλυτεροι!!!!!!
Πες τα ρε σαΪνη......... :kalo: :kalo: :kalo:
-
lospsi νομίζω ότι ήρθε η ώρα να πιούμε καφεδάκι παρέα
από μέση χέρια κέφι για να λύνεις να δένεις πώς τα πας?
προϋπόθεση να αντέχεις ε?
Τωρα μ'εφτιαξες!!
Κεφι εχουμε, τα χερια δεν πολυπιανουν αλλα με καθοδηγηση και βοηθεια θα τα καταφερω! Τι εχεις στο μυαλο σου?
Α!Εχεις κ ΠΜ :D
Γενικα, δεν ειμαι "σκαλισακιας" των αναρτησεων. Απλα θελω να κανω ενα βασικο σεταπ. Ουτε σαγκ δεν εχω ρυθμισει ακομα, ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΣ!
-
ενα σερβις και σεταρισμα στα βασικα (sag) ειναι υποχρεωτικο.
πρωτον γιατι δουλευουν σωστα οι αναρτησεις και δεν κοπαναει ολο το μηχανακι σε καθε λακουβα!
και δευτερον ενα λαθος ''sag'' μπροστινου σε ενα καλο φρεναρισμα ,απο τερματισμα της αναρτησεις , μπορει να φερει ενα καλο γλυστριμα μπροστινου και ενα λαθος ''sag'' πισω λογο οτι μεταφερει πολυ βαρος πισω μπορει να φερει ενα μεγαλοπρεπες high!!
μην αναφερω κανα κλαταρισμα σε τσιμουχα πανω σε στροφη και τρεξιμο λαδιων κατω!(τρελη ασταθια εκεινη την στιγμη).
και τα δυο δεν θα ερθουν απο οδηγικο λαθος αλλα απο μ@λ@κια μας που δεν δωσαμε σημασια στην καλη κατασταση των αναρτησεων μας!!
οποτε φιλε μου lospsi τραβα κανε το σερβακι σου στης αναρτησεις σε ενα μαγαζι ,ο οποιος ευκολα μπορει να σου ριθμιση και τα 'sag'
,βαλε μαμα ρυθμισεις και καλες βολτες με το κεφαλακι σου ησυχο!
εγω παλι ειμαι της γνωμης να σκαλιζουμε της αναρτησεις ,εφοσων μπορουμε να καταλαβουμε τι διαφορα κανουν και να αισθανομαστε την μηχανη! αν εισαι ετσι, σκαλισε τες! θα νιωσεις πιο πολυ σιγουρια απο την μηχανη σου και θα δοκιμασεις πραγματα που πριν δεν θα εκανες γιατι η μηχανη σου σε φοβιζε! αρα θα βελτιωσεις και το οδηγημα σου!
οσο και ΧΕΡΑΣ να ειναι καποιος αν το μηχανακι ειναι σκορπιο δεν μπορει να το παει γρηγορα και με ασφαλια!
με ενα σωστο μηχανακι θα μπορεσεις να εστιασεις μετα στο να γινεις οδιγικα καλυτερος! ;)
-
kompimen
το να σετάρεις τις αναρτήσεις της μηχανής σου είναι καθαρά προσωπική υπόθεση και το λογικότερο είναι εκτός από τις δεδομένες ρυθμίσεις να ξέρεις για ποια χρήση το θέλεις, σε τι δρόμο θα κινηθείς ,ακόμα και για μπίστα εκτός από πίστα. Το να πιάσει κάποιος που δεν οδηγάει την μηχανή σου και να την ρυθμίσει για σένα πως να σου πω μου μοιάζει σαν να πας να φορέσεις ένα σκακάκι κάποιου άλλου που πιθανόν να έχει τις μισές πλάτες από σένα. Άσε που έτσι μαθαίνεις και αυτό που καβαλάς.
Βέβαια υπάρχει και το θέμα αν δεν ασχολείσαι τι γίνεται , εκεί ο καθείς ..
Πέρα λοιπόν από τις ρυθμίσεις του σαγκ που είναι στάνταρ στατικό και δυναμικό μετά αρχίζει το πανηγύρι ...
ένα θα σου πω........... από τότε που έβαλα τα ohlins σε κάθε βόλτα κουβαλάω τα απαραίτητα εργαλεία και με το που θα κάνουμε στάση αλλάζω ρυθμίσεις!!!! που θα πάει θα το βρώ!!!!! :pray: :pray: :pray:
Χαίρομαι!!! που κρατάς τα σωστά εργαλεία εννοώ!!! :tez: :tez: :tez:
-
και για μενα οι καλητερες βελτιωσεις που μπορεις να κανεις πανω στο μηχανακι σου ειναι αυτες που κανουν την μηχανη σου να στεκετε ορθια στην ασφαλτο!
καλα λαστιχα (για την χρηση που τα θες)
αναρτησεις
ζαντες (ειναι τρελη η διαφορα )