0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Χαιρετω την παρεα!Μετα απο 2 βδομαδες ακινησιας περιπου και εχοντας λυσει τη μιζα για σερβις εχθες πατωντας τη μιζα ακουγοταν μονο η τρομπα που εστελνε βενζινη. Καποια στιγμη αφου εριξα σπρει σε ολες τις επαφες και χρυπησα λιγο το ρελε μιζαρε και πηρε μπρος 2 3 φορες κανονικα.Τις επομενες προσπαθειες η ακουγοταν η τρομπα η γυρναγε η μιζα στον αερα σα να μην κομπλαρε.Μου Φαινεται σα να εχω 2 προβληματα μαζι, ρελε και κομπλερ. Παιζει αυτο;και να παρουριαστηκαν ταυτοχρονα; Εχω βαλει 12σελη μπαταρια λιθιου, διπλασιας σχεδον διατομης καλωδια, εκανα τη μοντα στον ανορθωτη και απο τοτε σκοτωνε στη μιζια. Τωρα το ελυσα και τσεκαρα βαλβιδες, καθαρισα τα μπεκ, αλλαξα φιλτρο βενζινης και ολα μπηκαν πισω οπως επρεπε. Καμια ιδεα; Στάλθηκε από το PRA-LX1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
η μιζα δουλευει κανονικα, ξανακοιταξα τη φορα της και γυρναει οπως λεει το μανιουαλ. Το κομπλερ μαλλον δεν κομπλαρει. Αλλα δεν κανει κανεναν περιεργο θορυβο. Μπορει να εχει μεινει κατι κολλημενο απ την ακινησια και την ανοικτη τρυπα που ελειπε η μιζα; Στάλθηκε από το PRA-LX1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Καλησπεριζω την παρεα,Τελικα παω για κομπλερ,!Γνωριζςι καποιος αν εχω περιθωριο να κανω ενα καθαρισμα 2/10 στον τορνο το γραναζι και τη φωλια του κομπλερ; γιατι ειναι λιγο γραντουνισμενα.Κομπλερ απο που παιρνουμε;; Και τελος σκεφτηκα να ελαφρωσω το βολαν γυρω στα 300 γραμμαρια. Αξιζει; μηπως χανει τα κεντρα του; Στάλθηκε από το PRA-LX1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Υπάρχει περίπτωση να επιβαρύνει στροφαλο ή μπιελα απο την ευστροφία?
Το μηχανακι ειναι τουονο το 04.εγω δεν ξερω τι γινεται με τις τρυπες που εχει για ζυγισμα, μολις τορνιριστει πως το ξαναζυγιζεις; γιατι αλλιως θα χει κραδασμους νομιζω
Παράθεση από: Marios426 στις Νοέμβριος 05, 2017, 12:17:05 μμΥπάρχει περίπτωση να επιβαρύνει στροφαλο ή μπιελα απο την ευστροφία?ουτε κανΠαράθεση από: giorgosktm στις Νοέμβριος 05, 2017, 03:03:02 μμΤο μηχανακι ειναι τουονο το 04.εγω δεν ξερω τι γινεται με τις τρυπες που εχει για ζυγισμα, μολις τορνιριστει πως το ξαναζυγιζεις; γιατι αλλιως θα χει κραδασμους νομιζωτο βολαν αν το ελαφρωσεις 600-900 γραμμαρια εισαι ενταξειδεν χανει το ζυγισμα ,ουτε θα σου βγαλει κραδασμους απο το τορνιρισμα αφου η απωλεια του βαρους γινεται συμμετρικα του βολαντο βολαν "αποθηκευει" ενεργεια για την περιστροφη του κινητηρα στους "νεκρους" χρονους ενος κινητηρατο ελαφρυτερο βολαν αποθηκευει λιγοτερη ενεργεια και το μοτερ στροφαρει προθυμοτερα εχω ελαφρομενο βολαν εδω και και 8 χρονια σε RP μοτερ και δεν εχει κανει κιχστα RR μοτερ υπαρχει ενα βαρος 1ος κιλου που αφαιρεις χωρις τορνο
Καπου ειχα διαβασει για 360 γραμμαρια ιδανικο ελαφρωμα. Νομιζω ο gabro το ειχε γραψει. Εσυ ποσο το ελαφρωσες.;τι εχασες-κερδισες; Στάλθηκε από το PRA-LX1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι