APRILIA BIKERS HELLAS
Aprilia 1000cc V-Twins: Model Years 1998-2009 (1998-2009 The Rotax Era) => RSV Tuono, Tuono R, Tuono Racing, & Tuono Factory => Μήνυμα ξεκίνησε από: giorgosktm στις Νοέμβριος 02, 2017, 01:20:04 μμ
-
Χαιρετω την παρεα!
Μετα απο 2 βδομαδες ακινησιας περιπου και εχοντας λυσει τη μιζα για σερβις εχθες πατωντας τη μιζα ακουγοταν μονο η τρομπα που εστελνε βενζινη. Καποια στιγμη αφου εριξα σπρει σε ολες τις επαφες και χρυπησα λιγο το ρελε μιζαρε και πηρε μπρος 2 3 φορες κανονικα.
Τις επομενες προσπαθειες η ακουγοταν η τρομπα η γυρναγε η μιζα στον αερα σα να μην κομπλαρε.
Μου Φαινεται σα να εχω 2 προβληματα μαζι, ρελε και κομπλερ. Παιζει αυτο;και να παρουριαστηκαν ταυτοχρονα;
Εχω βαλει 12σελη μπαταρια λιθιου, διπλασιας σχεδον διατομης καλωδια, εκανα τη μοντα στον ανορθωτη και απο τοτε σκοτωνε στη μιζια.
Τωρα το ελυσα και τσεκαρα βαλβιδες, καθαρισα τα μπεκ, αλλαξα φιλτρο βενζινης και ολα μπηκαν πισω οπως επρεπε.
Καμια ιδεα;
Στάλθηκε από το PRA-LX1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Για το ρελε αν ηταν θα το ακουγες αν οπλιζει η οχι ειναι χαρακτηριστικος ηχος και ειναι κατω απτη σελα θα το δεις..Μπορεις να το βραχυκυκλωσεις με ενα αλλενακι να δεις αν παρει μπρος..
Αν οχι μαλλον κομπλερ..
-
Χαιρετω την παρεα!
Μετα απο 2 βδομαδες ακινησιας περιπου και εχοντας λυσει τη μιζα για σερβις εχθες πατωντας τη μιζα ακουγοταν μονο η τρομπα που εστελνε βενζινη. Καποια στιγμη αφου εριξα σπρει σε ολες τις επαφες και χρυπησα λιγο το ρελε μιζαρε και πηρε μπρος 2 3 φορες κανονικα.
Τις επομενες προσπαθειες η ακουγοταν η τρομπα η γυρναγε η μιζα στον αερα σα να μην κομπλαρε.
Μου Φαινεται σα να εχω 2 προβληματα μαζι, ρελε και κομπλερ. Παιζει αυτο;και να παρουριαστηκαν ταυτοχρονα;
Εχω βαλει 12σελη μπαταρια λιθιου, διπλασιας σχεδον διατομης καλωδια, εκανα τη μοντα στον ανορθωτη και απο τοτε σκοτωνε στη μιζια.
Τωρα το ελυσα και τσεκαρα βαλβιδες, καθαρισα τα μπεκ, αλλαξα φιλτρο βενζινης και ολα μπηκαν πισω οπως επρεπε.
Καμια ιδεα;
Στάλθηκε από το PRA-LX1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
το κομπλερ κανει βαρυ ηχο οταν αρχιζει τις μαγκιες
το ρελε επισης κανει χαρακτηριστικο ηχο,κατω απο τη σελα οπως ειπε ο φιλος
η μιζα σου μαλλον δεν κομπλαρει...αυτο θα κοιταγα μηπως κατι δεν εχει μπει σωστα στο σερβις
-
η μιζα δουλευει κανονικα, ξανακοιταξα τη φορα της και γυρναει οπως λεει το μανιουαλ. Το κομπλερ μαλλον δεν κομπλαρει.
Αλλα δεν κανει κανεναν περιεργο θορυβο. Μπορει να εχει μεινει κατι κολλημενο απ την ακινησια και την ανοικτη τρυπα που ελειπε η μιζα;
Στάλθηκε από το PRA-LX1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
η μιζα δουλευει κανονικα, ξανακοιταξα τη φορα της και γυρναει οπως λεει το μανιουαλ. Το κομπλερ μαλλον δεν κομπλαρει.
Αλλα δεν κανει κανεναν περιεργο θορυβο. Μπορει να εχει μεινει κατι κολλημενο απ την ακινησια και την ανοικτη τρυπα που ελειπε η μιζα;
Στάλθηκε από το PRA-LX1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
παρόμοιο θέμα ειχα και εγω..ξαναέβγαλα τη μίζα και την ξανακούμπωσα και δεν ειχα ξανά ποτέ θεμα :kalo:
-
Καλησπεριζω την παρεα,
Τελικα παω για κομπλερ,!
Γνωριζςι καποιος αν εχω περιθωριο να κανω ενα καθαρισμα 2/10 στον τορνο το γραναζι και τη φωλια του κομπλερ;
γιατι ειναι λιγο γραντουνισμενα.
Κομπλερ απο που παιρνουμε;;
Και τελος σκεφτηκα να ελαφρωσω το βολαν γυρω στα 300 γραμμαρια. Αξιζει; μηπως χανει τα κεντρα του;
Στάλθηκε από το PRA-LX1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Καλησπεριζω την παρεα,
Τελικα παω για κομπλερ,!
Γνωριζςι καποιος αν εχω περιθωριο να κανω ενα καθαρισμα 2/10 στον τορνο το γραναζι και τη φωλια του κομπλερ;
γιατι ειναι λιγο γραντουνισμενα.
Κομπλερ απο που παιρνουμε;;
Και τελος σκεφτηκα να ελαφρωσω το βολαν γυρω στα 300 γραμμαρια. Αξιζει; μηπως χανει τα κεντρα του;
Στάλθηκε από το PRA-LX1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
κατ αρχην πες μας τι μηχανακι εχεις. δευτερον , οχι δεν μπορεις να τορνιρεις τιποτα απο τα δυο, ουτε φωλια ουτε γραναζι. μπιλιες παιρνεις απο ktm 640.
το ελαφρωμα μπορεις να το κανεις, θα κερδισεις σε ευστροφια
-
Υπάρχει περίπτωση να επιβαρύνει στροφαλο ή μπιελα απο την ευστροφία?
-
Το μηχανακι ειναι τουονο το 04.εγω δεν ξερω τι γινεται με τις τρυπες που εχει για ζυγισμα, μολις τορνιριστει πως το ξαναζυγιζεις; γιατι αλλιως θα χει κραδασμους νομιζω
Στάλθηκε από το PRA-LX1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Υπάρχει περίπτωση να επιβαρύνει στροφαλο ή μπιελα απο την ευστροφία?
ουτε καν
Το μηχανακι ειναι τουονο το 04.εγω δεν ξερω τι γινεται με τις τρυπες που εχει για ζυγισμα, μολις τορνιριστει πως το ξαναζυγιζεις; γιατι αλλιως θα χει κραδασμους νομιζω
το βολαν αν το ελαφρωσεις 600-900 γραμμαρια εισαι ενταξει
δεν χανει το ζυγισμα ,ουτε θα σου βγαλει κραδασμους απο το τορνιρισμα αφου η απωλεια του βαρους γινεται συμμετρικα του βολαν
το βολαν "αποθηκευει" ενεργεια για την περιστροφη του κινητηρα στους "νεκρους" χρονους ενος κινητηρα
το ελαφρυτερο βολαν αποθηκευει λιγοτερη ενεργεια και το μοτερ στροφαρει προθυμοτερα
εχω ελαφρομενο βολαν εδω και και 8 χρονια σε RP μοτερ και δεν εχει κανει κιχ
στα RR μοτερ υπαρχει ενα βαρος 1ος κιλου που αφαιρεις χωρις τορνο
-
Υπάρχει περίπτωση να επιβαρύνει στροφαλο ή μπιελα απο την ευστροφία?
ουτε καν
Το μηχανακι ειναι τουονο το 04.εγω δεν ξερω τι γινεται με τις τρυπες που εχει για ζυγισμα, μολις τορνιριστει πως το ξαναζυγιζεις; γιατι αλλιως θα χει κραδασμους νομιζω
το βολαν αν το ελαφρωσεις 600-900 γραμμαρια εισαι ενταξει
δεν χανει το ζυγισμα ,ουτε θα σου βγαλει κραδασμους απο το τορνιρισμα αφου η απωλεια του βαρους γινεται συμμετρικα του βολαν
το βολαν "αποθηκευει" ενεργεια για την περιστροφη του κινητηρα στους "νεκρους" χρονους ενος κινητηρα
το ελαφρυτερο βολαν αποθηκευει λιγοτερη ενεργεια και το μοτερ στροφαρει προθυμοτερα
εχω ελαφρομενο βολαν εδω και και 8 χρονια σε RP μοτερ και δεν εχει κανει κιχ
στα RR μοτερ υπαρχει ενα βαρος 1ος κιλου που αφαιρεις χωρις τορνο
που το έκανες το τορναρισμα και με τι κόστος??? Ακούγεται ενδιαφέρον
-
Καπου ειχα διαβασει για 360 γραμμαρια ιδανικο ελαφρωμα. Νομιζω ο gabro το ειχε γραψει. Εσυ ποσο το ελαφρωσες.;τι εχασες-κερδισες;
Στάλθηκε από το PRA-LX1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Καπου ειχα διαβασει για 360 γραμμαρια ιδανικο ελαφρωμα. Νομιζω ο gabro το ειχε γραψει. Εσυ ποσο το ελαφρωσες.;τι εχασες-κερδισες;
Στάλθηκε από το PRA-LX1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
το αγορασα ελαφρωμενο απο το εξωτερικο,χρονια πισω
αυτοι το χρησιμοποιουσαν σε αγωνιστικο mille...ηταν δοκιμασμενο δλδ
αν θυμαμαι καλα ηταν κανα 800αρι γρ. ελαφρυτερο...ισως και λιγοτερο...καπου,παλια ειχε ξαναγινει κουβεντα και το'χω γραψει
νομιζω πως οποιοσδηποτε τορναδορος μπορει ευκολα να ελαφρωσει το βολαν αν δεν ειναι χασαπης
-
Μη ξεχνάμε ομως πως στο βολαν οφείλεται η δύναμη ροπής,ελαφρών όντας το βολαν κερδίζει νεύρο κ ευστροφία αλλα χάνει παρα πολυ απο την ροπή του.
-
Λοιπον με πεισατε! Μολις το κατεβασα καμια 300ρια γραμμαρια. Οι ξενοι οπως και ο nitroargi γραφουν πως μεχρι 350 ειναι καλα(https://uploads.tapatalk-cdn.com/20171106/dd538994de20f80306c0b60063d903ef.jpg)
Στάλθηκε από το PRA-LX1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
μετα απο ψαξιμο στα παλια email...ετσι για το γ@μωτο...βρηκα οτι ειναι 700γρ ελαφρυτερο
-
Δεν υπάρχει πολύ και λίγο για το ελάφρωμα ανάλογα με το τι θες να πετύχεις
Η αλήθεια είναι ότι το "ιδανικό" είναι μεταξύ 250-350gr
-
Δεν υπάρχει πολύ και λίγο για το ελάφρωμα ανάλογα με το τι θες να πετύχεις
Η αλήθεια είναι ότι το "ιδανικό" είναι μεταξύ 250-350gr
ρε ψηλε,ψαχνω στα παλια για φωτο και μετρησεις απο το βολαν...εχεις καμια?
στο αμερικανικο φορουμ που το κουβεντιαζαμε τοτε βρηκα,οτι ηταν 700γρ ελαφρυτερο
-
Λοιπον με πεισατε! Μολις το κατεβασα καμια 300ρια γραμμαρια. Οι ξενοι οπως και ο nitroargi γραφουν πως μεχρι 350 ειναι καλα(https://uploads.tapatalk-cdn.com/20171106/dd538994de20f80306c0b60063d903ef.jpg)
Στάλθηκε από το PRA-LX1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
βάλτο πάνω κάνε μια καλή βόλτα και πες μας εντοπίσεις
-
Ρε σεις μια φλατζα για το βολαν ψαχνω και δεν εχει κανεις ετοιμοπαραδοτη. Ξερει κανεις που θα βρω;
Στάλθηκε από το PRA-LX1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Χαιρετω την παρεα, ετοιμο το εργαλειο, παιρνει με μιση μιζια πλεον.
Οσο για το βολαν εχει μια μικρη διαφορα αλλα εχω κανει και αλλα πραγματα παραλληλα και δεν μπορω να πω με σιγουρια.
σιγουρα ομως μονο καλο εχει κανει.
Στάλθηκε από το PRA-LX1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Για πες μας συνολικά τι έκανες και εντοπίσεις
-
Αλλαξα φιλτρο και σωληνακια βενζινης μεσα στο τεποζιτο, εβαλα μπουζι ιριδιου, καθαρισα τα σωματα του ιντζεξιον και τα μπεκ σε υπερηχους και εκανα και τος 2 ενωσεις στο λαιμο της εξατμισης.
Το μηχανακι θελει σιγουρα συγχρονισμο και ρυθμιση γιατι εχω ανοιξει φιλτροκουτι και πανω και κατω και εβαλα το 255 τσιπ του γκαμπρο.
Παρ ολα αυτα ρυθμισμενο με το αυτι μου δουλευει σχεδον τελεια απ το ρελαντι μεχρι τερμα με ενα μικρο ξεσπασμα καπου στις 7000.
Πριν ειχε τρυπα καπου στις 6500 ψιλοεντονη.
Απο ρευματα εβαλα μια λιπο μπαταρια 12σελη, εχω αντικαταστησει ολα τα καλωδια απο μπαταρια σε μιζα και γειωσεις με διπλασιας διατομης, κατηργησατην καφε φισα, συνδεσα απευθειας + και - του ανορθωτη στην μπαταρια, αλλαξα ρουλεμαν και ψυκτροθηκη στη μιζα, αλλαξα κομπλερ και ελαφρωσα περιπου 250 γρ το βολαν.
Νομιζω πως εχω ξεμπερδεψει με αυτο το θεμα.
Τι λετε;
Στάλθηκε από το PRA-LX1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Πως σου φάνηκε στο δρόμο?
-
Εχει γινει πολυ γραμμικο απο πολυ χαμηλα.φορτωνει πιο δυνατα ολες τις ταχυτητες. Μετα τις 7 Κανει με τριτη σχεδον οτι εκανε με δευτερα πριν.
Επισης εβαλα ενα 34ρι ζιγκλερ λαδιου που βρηκα και βρισκω παντα νεκρα σταματημενος πλεον.
Εχει γινει το σασμαν βουτυρενιο αλλα μαλλον ειναι και τα λαδια.εβαλα τα μοτουλ 5100
Στάλθηκε από το PRA-LX1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Όλα καλά αλλά αυτό το μοτουλ 5100 στο gen 2 δν μου έκατσε ...... Το δοκίμασα και δεύτερη φορά αλλά κ πάλι δεν!!!
-
Ειναι η δευτερη αλλαγη που κανω. Την πρωτη εβαλα bardhal xts και προτιμω τα μοτουλ. Την επομενη θα δοκιμασω belray μαλλον
Στάλθηκε από το PRA-LX1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ειναι η δευτερη αλλαγη που κανω. Την πρωτη εβαλα bardhal xts και προτιμω τα μοτουλ. Την επομενη θα δοκιμασω belray μαλλον
Στάλθηκε από το PRA-LX1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
sorry που στο λεω αλλα τα motul ειναι για να λαδωνεις σκουριασμενους μεντεσεδες. 2 μοτερ πρωτης γεννιας ( που ειναι κ πιο αξιοπιστα) εχουν δωσει την μπιελα στο χερι καθαρα απο motul.. ( εγω τα επισκευασα κ ηταν καθαρα θεμα λιπανσης, ειναι κ οι δυο μελη στο φορουμ).o ενας με το 300v κ ο αλλος με 5100. εγω τα θεωρω σκουπιδια
-
Μπιλ σου χω στειλει πμ.
Στάλθηκε από το PRA-LX1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ειναι η δευτερη αλλαγη που κανω. Την πρωτη εβαλα bardhal xts και προτιμω τα μοτουλ. Την επομενη θα δοκιμασω belray μαλλον
Στάλθηκε από το PRA-LX1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
βγαλτα κ ριχτα στην ρυμουλκα τη goldoni! :P :P
-
Χαχα τρακτερ john deere που παιρνει 40 λιτρα.
Τα κραταω για την αλυσιδα δεν πειραζει
Στάλθηκε από το PRA-LX1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
sorry που στο λεω αλλα τα motul ειναι για να λαδωνεις σκουριασμενους μεντεσεδες. 2 μοτερ πρωτης γεννιας ( που ειναι κ πιο αξιοπιστα) εχουν δωσει την μπιελα στο χερι καθαρα απο motul.. ( εγω τα επισκευασα κ ηταν καθαρα θεμα λιπανσης, ειναι κ οι δυο μελη στο φορουμ).o ενας με το 300v κ ο αλλος με 5100. εγω τα θεωρω σκουπιδια
[οφτοπικ] να πω τη μαλακια μου... ειμαι στα 5100 και στα 2 μιλλε(14 χρονια),πιο πριν στο 520 (9 χρονια)απο την δευτερη αλλαγη και πιο πριν στο XR και στο ντομι για καμια 5ετια...γενικα τα χρησιμοποιω για καμια 20αρια χρονια
μπορει να μην ειναι το καλυτερο λαδι,μπορει να μην ειναι το φθηνοτερο...αλλα εχω δοκιμασει και ακριβοτερα χωρις να ηταν καλυτερα
μεγαλη κουβεντα αυτη για τα λαδια...αλλα ασχετη με το κομπλερ του φιλου [/οφτοπικ]