Γιώργο,
Κανονικά εφόσον είναι κομμένο το φιλτροκούτι, θα πρέπει το φίλτρο να είναι σκεπασμένο από πάνω (αυτό είναι άραγε το 40% που έχει μείνει, στο εμπρός μέρος?) ή υπάρχουν νομίζω και φίλτρα αφτερμάρκετ που είναι κλειστά από πάνω.
Γενικά, είναι μια συνηθισμένη μετατροπή. Αφαιρώντας το πάνω μέρος του φιλτροκουτιού, ουσιαστικά γίνεται καπάκι το ντεπόζιτο και έτσι μεγαλώνει ο όγκος του αέρα που τροφοδοτεί τα σώματα.
Φυσικά, εννοείται ότι σφραγίζει καλά το φίλτρο στα σώματα και ότι υπάρχει και το κατάλληλο τσιπάκι στην ECU.
Τώρα κάποιοι λένε ότι αξίζει ενώ άλλοι λένε ότι δεν αξίζει. Προσωπικά, στο gen2 που είχα , είχα αφαιρέσει το καπάκι και μου φάνηκε ότι είδα διαφορά. Μετά που το καπακωσα πάλι, δεν κατάλαβα κάποια μείωση στην απόδοση.