APRILIA BIKERS HELLAS
Aprilia 1000cc V-Twins: Model Years 1998-2009 (1998-2009 The Rotax Era) => RSV Tuono, Tuono R, Tuono Racing, & Tuono Factory => Μήνυμα ξεκίνησε από: bobos73 στις Μάιος 27, 2025, 06:49:07 μμ
-
Καλησπέρα παιδιά. Έχω μια απορία και είπα να την μοιραστώ μαζί σας. Όποιος γνωρίζει, μιλάει… στο φιλτροκούτι μου το καπάκι το έχουν κομμένο περίπου το 40% της επιφανείας . Και αναρωτιέμαι…. Αυτή η συσκευή έχει ένα συγκεκριμένο σκοπό. Να τροφοδοτεί με φιλτραρισμένο αέρα τον θάλαμο καύσης. Περνά ο αέρας από τους αεραγωγούς στο φίλτρο και από εκεί στα σώματα. Νομίζω? Κάνω κάποιο λάθος? …….τώρα που το δικό μου είναι κομμένο περνά και αέρας απευθείας στα σώματα! εικάζω πως το έκανε, αυτός που το σκέφτηκε, για να αναπνέει καλύτερα. Για περισσότερο αέρα…. Αλλά έτσι αχρηστεύει το φίλτρο! ….ακούω τους γνώστες και τους μηχανικούς μας…..
-
Γιώργο,
Κανονικά εφόσον είναι κομμένο το φιλτροκούτι, θα πρέπει το φίλτρο να είναι σκεπασμένο από πάνω (αυτό είναι άραγε το 40% που έχει μείνει, στο εμπρός μέρος?) ή υπάρχουν νομίζω και φίλτρα αφτερμάρκετ που είναι κλειστά από πάνω.
Γενικά, είναι μια συνηθισμένη μετατροπή. Αφαιρώντας το πάνω μέρος του φιλτροκουτιού, ουσιαστικά γίνεται καπάκι το ντεπόζιτο και έτσι μεγαλώνει ο όγκος του αέρα που τροφοδοτεί τα σώματα.
Φυσικά, εννοείται ότι σφραγίζει καλά το φίλτρο στα σώματα και ότι υπάρχει και το κατάλληλο τσιπάκι στην ECU.
Τώρα κάποιοι λένε ότι αξίζει ενώ άλλοι λένε ότι δεν αξίζει. Προσωπικά, στο gen2 που είχα , είχα αφαιρέσει το καπάκι και μου φάνηκε ότι είδα διαφορά. Μετά που το καπακωσα πάλι, δεν κατάλαβα κάποια μείωση στην απόδοση.
-
Αυτό φοράει ένα K&N φίλτρο. Το κόψιμο είναι ακριβώς από πάνω από τις πεταλούδες. Περίπου ένα στεφάνι 15 εκατοστών. Το φίλτρο τσάμπα φιλτράρει νομίζω…. Το ντεπόζιτο δεν σφραγίζει. Μπάζει από τα πλάγια αέρα.
-
Εκεί είναι το πρόβλημα σου. Ότι δε σφραγίζει. Χρειάζεσαι ένα λάστιχο να κάνει φραγή περιμετρικά του φιλτροκουτι ου με το τεποζιτο. Τότε θα περνάει μόνο φιλτραρισμενος αέρας μέσα. Μπορείς να βάλεις η κάτι τέτοιο η λάστιχο από πόρτα αυτοκινήτου. Η και τα 2 μαζι(https://uploads.tapatalk-cdn.com/20250527/bc9e1114aff0d4cf279caa43a503cdd6.jpg)
Στάλθηκε από το REA-NX9 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
εχω και ενα δευτερο καπακι αλλα δεν ξερω αν τεριαζει....να το δοκιμασω. αν βαλω το κανονικο του το καπακι ,λετε να ειναι καλυτερα?
-
Βαλ το να είσαι ήσυχος. Οι διαφορές είναι πολύ μικρές. Απλά μερικοί έχουμε το μικρόβιο της βελτίωσης και πάμε να κερδίσουμε και το τελευταίο μισό ιππο
Στάλθηκε από το REA-NX9 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
57αρια σώματα έχω…..λες να έχω πρόβλημα;
-
Κανένα πρόβλημα. Απλά επειδή λόγω σχεδίασης το φιλτροκουτι μας είναι λίγο μικρότερο απ ότι χρειάζεται, ανοίγοντας το του μεγαλώνεις τον όγκο σφραγίζοντας το γύρω γύρω να μη μπαίνει σκόνη και χρησιμοποιώντας το κάτω μέρος του ρεζερβουάρ σαν καπάκι. Όλο αυτό μπορεί να μην είναι ούτε 1 άλογο διαφορα
Στάλθηκε από το REA-NX9 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Θα βάλω το άλλο που έχω και θα δω …. Θα επανέλθω
-
Το έκλεισα το φιλτροκούτι και το τεστάρω 5 μέρες τώρα. Όλα είναι κανονικά. Δεν έχει κανένα πρόβλημα με την τροφοδοσία του αέρα. Είναι επαρκέστατος! Και σε φούλ πίεση δεν παρουσίασε κανένα θέμα. Εν κατακλείδι, το άνοιγμα του ,είναι μια περιττή διαδικασία! Νομίζω στο μυαλό είναι όλα…… γνώμη μου βέβαια...σεβαστές όλες οι γνώμες...