0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Τι να πω... Ποιον να εμπιστευτώ πια? Θα πρεπει αν το γυρισω στη μηχανολογια να τα χαλάω και να τα φτιάχνω όλα μόνος μου.
Μειγμα...Η καλυτερη λυση κατα την γνωμη μου ειναι.. Στελνεις τον κυλινδρο εξωτερικο για επιστρωση νικασιλ (200-220 euros) περνεις κανα vertex η κανα wossner (80-90 euro) μπιελα κ ρουλεμαν (δεν ξερω) κ φλατζουλες σετακι για ολο το μοτερ (180-200 euro).H πιο αξιοπηστη λυση.Κ αυτην την φορα μην ξεχασεις να σεταρεις σωστα το καρμπ.
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι