APRILIA BIKERS HELLAS

Aprilia 650cc - 50cc Motorcycles => RS250, RS 50/125, RX 50/125, ETX 125, MX, TUONO 50, TUONO 125 => Μήνυμα ξεκίνησε από: Tomahawk στις Φεβρουάριος 27, 2009, 07:12:46 μμ

Τίτλος: Κόλλημα RS 125 06...
Αποστολή από: Tomahawk στις Φεβρουάριος 27, 2009, 07:12:46 μμ
Έχω ένα μικρό προβληματάκι, η μηχανή δεν παίρνει εύκολα μπροστά...
Μπαταρία έχει, μπουζί μια χαρά, ρευμα παίρνει...
Η μίζα δεν γυρνάει όπως θα έπρεπε και θα πάω κάποια απο τις επόμενες μέρες σε συνεργείο να το κοιτάξουν.

Η ερώτηση, να πάω σε ηλεκτρολογίο ή συνεργείο?


Υ.Γ Το Σάββατο πήγα Σούνιο και στο γυρισμό σε φανάρι στη Συγγρού έμεινα (έσβησε στο έτσι λόγω αυτού του προβλήματος και δεν έπαιρνε μπροστά). Επι 2+ ώρες έλυνα μπουζί, φύσαγα, καθάριζα μιζα σμπρώξιμο μπλα μπλα μπλα (με την ολόσωμη όλα αυτά) και ΚΑΝΕΙΣ δε σταμάτησε να ρωτήσει έστω τι έπαθα.
Τίτλος: Απ: Δεν παίρνει μπροστά εύκολα...
Αποστολή από: AkHeNaDoN στις Φεβρουάριος 27, 2009, 07:39:21 μμ
4 πραγματα:

1. τι εννοεις οτι η μιζα δεν γυρναει καλα?
2. ποσα km εχεις?
3. τα reed σε τι κατασταση ειναι?
4. τα ελατηρια σε τι κατασταση ειναι?
Τίτλος: Απ: Δεν παίρνει μπροστά εύκολα...
Αποστολή από: Tomahawk στις Φεβρουάριος 27, 2009, 09:05:01 μμ
Σαν να μη γυρνάει με την κατάλληλη δύναμη.
Κοντεύω να αγγίξω τα 8.000
Τα Reed τα είχα δει πριν καμία 1000αρα χλμ και ήταν OK.
Τα ελατήρια θα σε γελάσω.

Τώρα πήγα στο Σιδηροδρομικό να βγάλω εισητήριο και στο γυρισμό κάνω κατέβασμα για να σταματήσω (είχε πολύ κίνηση) και στο σταμάτημα μου έσβησε και δεν έπερνε μπροστά (αυτό ακριβώς έγινε και στη Συγγρού το προηγούμενο Σαββάτο).
Τίτλος: Απ: Δεν παίρνει μπροστά εύκολα...
Αποστολή από: AkHeNaDoN στις Φεβρουάριος 27, 2009, 09:32:46 μμ
Ψηλα πως το βλεπεις? εχεις χασει καθολου σε αποδοση?
Τίτλος: Απ: Δεν παίρνει μπροστά εύκολα...
Αποστολή από: Baggos στις Φεβρουάριος 27, 2009, 09:50:38 μμ
Μήπως...Λέω μήπως δυσκολευόσουν τελευταία να το βάλεις μπρος... :thnk:

-μπαταρία είπες οκ...
-reed είπες οκ...
-ρεύμα είπες υπάρχει στην πίπα του μπουζί...
-μπουζί είπες οκ και το καθάριζες...θα πρότεινα να έβαζες κανένα καινούργιο για να είσαι σίγουρος...
-μίζα είπες οκ...
-βενζίνη φαντάζομαι είχες.... :tez: :P

Με σπρώξιμο είπες δεν πήρε...Αρχικά θα έριχνα μια ματιά στην τροφοδοσία μπας και για κάποιο λόγο δεν κατεβάζει βενζίνη...Αν όλα τα παραπάνω είναι σίγουρα οκ τότε μου μυρίζεται κόλλημα ελατηρίων...Ειδικά αν πρόσφατα είχες προβλήματα στην εκκίνηση του rs σου τότε μάλλον αυτό είναι...Λόγω σταδιακής απώλειας συμπίεσης κάποια στιγμή δεν παίρνει μπρος καθόλου...Περιμένουμε εξελίξεις... :bye:
Τίτλος: Απ: Δεν παίρνει μπροστά εύκολα...
Αποστολή από: Tomahawk στις Φεβρουάριος 27, 2009, 10:01:01 μμ
Το μπουζί το άλλαξα με καινούργιο (αν και το προηγούμενο ήταν σχεδόν καινούργιο και
δεν είχε πρόβλημα).

Με σπρώξιμο (σε κατηφόρα) πήρε, έτσι το έφερα απο Συγγρού...

Αντώνη, αυτό για την απόδοση παίζει, όχι στην 1η, απο 2α ίσως και ναι (είχε κίνηση και ήταν μικρή
η διαδρομή άρα δεν μπόρεσα να το ανοίξω για να καταλάβω καλύτερα αλλα σαν να μου φάνηκε οτι είχε χάσει λιγάκι.
Και το ρελαντί ήταν πιο χαμηλό.
Τίτλος: Απ: Δεν παίρνει μπροστά εύκολα...
Αποστολή από: AkHeNaDoN στις Φεβρουάριος 27, 2009, 10:08:55 μμ
Αν δεν ειναι μιζα κ εχεις χασει κ ψηλα τοτε μαλλον χανει συμπιεση. κ αν δεν ειναι απο reed ειναι απο ελατηρια. μπορει καποιο να εχει κολησει. πηγαινε μια να το τσεκαρουν. ετσι κ αλλιως στα 8000km θελει εναν ελεγχο. :ohyes: Καλο ειναι να μην το πολυζοριζεις μεχρι τοτε.
Τίτλος: Απ: Δεν παίρνει μπροστά εύκολα...
Αποστολή από: Tomahawk στις Φεβρουάριος 27, 2009, 11:30:29 μμ
Τώρα δεν παίρνει καθόλου μπροστά...
Ολα είναι μια χαρά, συμπίεση έχει, μπαταρια κλπ κλπ αλλα δεν παίρνει...
Τίτλος: Απ: Δεν παίρνει μπροστά εύκολα...
Αποστολή από: AkHeNaDoN στις Φεβρουάριος 27, 2009, 11:38:58 μμ
Αν χανει λιγο συμπιεση δεν μπορεις να το καταλαβεις ευκολα. Αυτο πανω στο πιστονι θα φανει. Αν λες οτι εχει παντως (μαλλον απο το μπουζι το δες) παει να πει οτι η μιζα ειναι κομπλε. τσεκαρε κ μια αν ειναι κ κομπλε απο βενζινες κτλ και μετα μαλλον ελατηρια. Δεν μου ερχετε κατι αλλο στο μυαλο αυτην την στιγμη.

Α! τσεκαρε κ μια μηπως χανει συπιεση απο την πλευρα των reed. Μηπως ειναι απο αυτα.
Τίτλος: Απ: Δεν παίρνει μπροστά εύκολα...
Αποστολή από: Tomahawk στις Φεβρουάριος 28, 2009, 12:31:51 πμ
Απο την πλευρά των Reed είναι OK...
Τώρα που το σκέφτομαι παίζει να είναι απο βενζίνη, γιατί είχα αλλάξει το σωληνάκι (αυτό το μικροσκοπικό που είχε απο τη μανα του) με ένα αλλο (αρκετά μεγάλο) και παίζει να γωνιάζει απο τη θερμοκρασία σε κάποιο σημείο και να μην αφήνει τη βενζίνη να πάει στο καρμπυρατέρ.

Και κάτι άλλο που σκέφτηκα...
Αντώνη όταν είχα ρωτήσει για βίδα που ρυθμίζεις τον αέρα μου είχες γράψει πως είναι αριστερά απο τη βίδα του ρελαντί
Αριστερά όμως απο τη βίδα του ρελαντί δεν είχε κάτι άρα κοίταξα απο δεξιά και βρήκα ένα βιδάκι που ήταν ψιλολάσκα και πίστευα πως είναι αυτό, εννοώ το 6 σε αυτό (https://www.apriliayorkshire.co.uk/catalogue/partlist.jsp?Catalogo=%3D3406&Tavola=%3D23&_NomeImmagine=23441587.gif&_bikename=RS%20125%202006&_pagename=Carburettor%20II) το σχεδιάγραμμα.
Μήπως έκανα λάθος και πείραξα κάτι που δεν έπρεπε?

Ρε παίδες στο ρουμπινέτο ποιά τρύπα είναι της υποπίεσης και ποιά της βενζίνης για το carb?
Τίτλος: Απ: Δεν παίρνει μπροστά εύκολα...
Αποστολή από: AkHeNaDoN στις Φεβρουάριος 28, 2009, 05:25:13 μμ
Nαι αν δεν κανω λαθος το 6 ειναι. (ελπιζω να μην το πειραξες πολυ. ακομα κ μιση στροφη σε αυτο το βιδακι κανει αρκετη διαφορα χαμηλα.)

Ρε παίδες στο ρουμπινέτο ποιά τρύπα είναι της υποπίεσης και ποιά της βενζίνης για το carb?

Πανω (χοντρο) βενζινης
Κατω υποπιεσης. :bye:
Τίτλος: Απ: Δεν παίρνει μπροστά εύκολα...
Αποστολή από: Tomahawk στις Φεβρουάριος 28, 2009, 07:46:27 μμ
Το πείραξα αρκετά μέχρι να δω που δουλεύει καλά.

Δυστυχώς το μηχανάκι κόλλησε, το πόρισμα και η έκταση της ζημιάς απο βδομάδα στο μηχανικό...
Τι και πως δεν ξέρω. Θερμοκρασία δεν είχε ανεβάσει, το πιστόνι ήταν μια χαρά, λαδι full κλπ κλπ...

Περαστικά μου.

edit: Τώρα διάβαζα το θέμα του Βαγγέλη που του είχε κολλήσει επίσης...
 
Ρε Αντώνη που το στέλνω για επιδιόρθωση/επίστρωση Nicasil (αν επισκευάζεται) πόσο θα κοστίσει περίπου και πόσο καιρό θα κάνει?
Νομίζω υπάρχει και στην Ελλάδα ένας για πείτε info...





Γαμώ τα καντήλια μου...
Τίτλος: Απ: Δεν παίρνει μπροστά εύκολα...
Αποστολή από: AkHeNaDoN στις Φεβρουάριος 28, 2009, 08:28:43 μμ
Το πείραξα αρκετά μέχρι να δω που δουλεύει καλά.

Δυστυχώς το μηχανάκι κόλλησε, το πόρισμα και η έκταση της ζημιάς απο βδομάδα στο μηχανικό...
Τι και πως δεν ξέρω. Θερμοκρασία δεν είχε ανεβάσει, το πιστόνι ήταν μια χαρά, λαδι full κλπ κλπ...

Περαστικά μου.

edit: Τώρα διάβαζα το θέμα του Βαγγέλη που του είχε κολλήσει επίσης...
 
Ρε Αντώνη που το στέλνω για επιδιόρθωση/επίστρωση Nicasil (αν επισκευάζεται) πόσο θα κοστίσει περίπου και πόσο καιρό θα κάνει?
Νομίζω υπάρχει και στην Ελλάδα ένας αλλα...





Γαμώ τα καντήλια μου...

Kατσε να δεις πρωτα. το nicasil μπορει να μην εχει παθει κ τπτ. (Ολα επισκευαζονται) Αυτο μαλλον θα το επαθε απο φτωχο μειγμα. (Οταν ειναι απο μειγμα δεν ανεβαζει θερμοκρασια στο οργανο)
Εχω ακουσει κ γω για καποιον που κανει τωρα nicasil Ελλαδα αλλα δεν εχω δει δουλεια του. Αν το στειλεις εξω υπολογιζε καμια βδομαδα θα κανει. Αν πεις του μηχανικου σου σιγουρα θα ξερει που να το στηλει. Κ βαλτου κ μεγαλυτερο κεντρικο ζιγκλερ καλου κακου. Καλυτερα λιγο πιο πλουσιο παρα οριακα!
Τίτλος: Απ: Δεν παίρνει μπροστά εύκολα...
Αποστολή από: _daemon_ στις Φεβρουάριος 28, 2009, 08:31:43 μμ
έλα μωρέ και αυτά μέσα στο πρόγραμμα είναι, υγεία!
φαινόταν πάντως ότι κάτι θα στράβωνε :tez: (πείραγμα στο μίγμα, μικρό ζιγκλέρ κλπ κλπ)

θα το φτιάξεις και θα ναι κ πάλι κομπλε μετα :ohyes:
Τίτλος: Απ: Δεν παίρνει μπροστά εύκολα...
Αποστολή από: Baggos στις Φεβρουάριος 28, 2009, 09:04:43 μμ
Δυστυχώς το μηχανάκι κόλλησε, το πόρισμα και η έκταση της ζημιάς απο βδομάδα στο μηχανικό...
edit: Τώρα διάβαζα το θέμα του Βαγγέλη που του είχε κολλήσει επίσης...

Περαστικά ρέιιιι.... :( :(

Μην τρελαίνεσαι...Μπορεί να την γλυτώσεις και ο κύλινδρος να μην χρειαστεί αλλαγή...Πάντως εγώ μετά το κόλλημα κάνω πρόμιξη 1% για οποιαδήποτε χρήση,ακόμα και για μετακινήσεις...Για γρήγορες βόλτες λίγο παραπάνω...Λιγότερες φθορές και κάποια μεγαλύτερη ασφάλεια...Βέβαια αυτό έχει ένα κάποιο μεγαλύτερο κόστος,αλλά εγώ το έχω κάνει συνήθεια...

Περιμένουμε εξελίξεις... :bye:
Τίτλος: Απ: Δεν παίρνει μπροστά εύκολα...
Αποστολή από: Tomahawk στις Φεβρουάριος 28, 2009, 09:36:16 μμ
Για επιδιόρθωση ελπίζω κι εγώ!

Όσο για την πρόμιξη εννοείται πως μετά το service θα κάνω 1-1,5% εκτός την τρόμπα!

Δε γαμιέται, μα ζωή την έχουμε, ΖΗΤΩ ΤΑ ΔΙΧΡΟΝΑ!
Μπορεί το κόλλημα να κοστίζει αλλα αυτή η ρημάδα η κλοτσιά είναι ανεκτίμητη...!


Έχει κάποιος το κινητό του Διπλα?
Το χρειάζομαι γιατί θα πάω το μηχανάκι με τρειλερ στο συνεργείο και είναι λίγο θέμα η ώρα...
Γιατί εγώ ανεβαίνω Λαμία Δευτέρα απόγευμα.
Τίτλος: Απ: Δεν παίρνει μπροστά εύκολα...
Αποστολή από: Baggos στις Φεβρουάριος 28, 2009, 09:49:34 μμ
Όσο για την πρόμιξη εννοείται πως μετά το service θα κάνω 1-1,5% εκτός την τρόμπα!

Απλά με την πρόμιξη πρέπει να έχεις στο νου σου στο να το έχεις καλά ξεμπουκωμένο...Κατά τα άλλα λίγο παραπάνω λαδάκι δεν έβλαψε ποτέ κανέναν,το αντίθετο μάλιστα...Νομίζω 1% για μεικτή χρήση είναι καλά...

Δε γαμιέται, μα ζωή την έχουμε, ΖΗΤΩ ΤΑ ΔΙΧΡΟΝΑ!
Μπορεί το κόλλημα να κοστίζει αλλα αυτή η ρημάδα η κλοτσιά είναι ανεκτίμητη...!

 :h22: :h22:....ωραίος....άντε καλά ξεμπερδέματα.... :bye: :bye:
Τίτλος: Απ: Δεν παίρνει μπροστά εύκολα...
Αποστολή από: Tomahawk στις Μάρτιος 01, 2009, 12:55:40 μμ
Κάπου διάβασα πως μπορώ να πάω τον κύλινδρο στο Δράκο και αυτός το στέλνει Ολλανδία...
Διάβασα όμως και για τον Stan Stephens που λένε πως κάνει φοβερή δουλειά... Κοστολογεί την επισκευή 95 λίρες (αρκετά καλή τιμή).
Δεν ξέρω όμως πόσο θα μου πάνε τα μεταφορικά...

Πάντως πιστόνι θα βάλω Wiseco μάλλον, όχι μαμίσιο.
Τα ίδια λεφτά έχουν ούτως ή άλλως.

Βάγγο εσύ με το Mitaka είδες κάποια διαφορά στις επιδόσεις? Ρωτάω μήπως τυχόν και χρειαστεί αλλαγή κύλινδρος-πιστόνι.
Τίτλος: Απ: Δεν παίρνει μπροστά εύκολα...
Αποστολή από: Baggos στις Μάρτιος 01, 2009, 05:45:59 μμ
Κάπου διάβασα πως μπορώ να πάω τον κύλινδρο στο Δράκο και αυτός το στέλνει Ολλανδία...
Διάβασα όμως και για τον Stan Stephens που λένε πως κάνει φοβερή δουλειά... Κοστολογεί την επισκευή 95 λίρες (αρκετά καλή τιμή).
Δεν ξέρω όμως πόσο θα μου πάνε τα μεταφορικά...

Πάντως πιστόνι θα βάλω Wiseco μάλλον, όχι μαμίσιο.
Τα ίδια λεφτά έχουν ούτως ή άλλως.

Βάγγο εσύ με το Mitaka είδες κάποια διαφορά στις επιδόσεις? Ρωτάω μήπως τυχόν και χρειαστεί αλλαγή κύλινδρος-πιστόνι.

Αν έχει καλές κριτικές αυτός που "επισκευάζει" τον κύλινδρο και σε συμφέρει τότε τόλμησέ το...Πάντως για το πιστόνι και εγώ εχω ακούσει πολύ καλά λόγια για τα wiseco... :kalo:

Όσο για κιτ της Mitaka δεν έχω κανένα παράπονο...Με ευλαβικότατο στρώσιμο(...τυπικό στρώσιμο μέχρι αηδίας στα 1.000-1.200χλμ και με πρόμιξη ΠΑΝΤΑ...) δεν έχει κάνει κιχ και από θέμα επιδόσεων δεν έχω καταλάβει διαφορά...Βέβαια δεν έχω μετρήσει τελική για να έχω μια παραπάνω άποψη για την σύγκριση με τον εργοστασιακό κύλινδρο... :bye:
Τίτλος: Απ: Κόλλημα RS 125 06...
Αποστολή από: chris_xiii στις Μάρτιος 02, 2009, 11:26:24 μμ
φιλε μου αν θες την γνωμη μου βαλε το mitaka ειναι πολυ καλο σε επιδωσεις δεν θα καταλαβεις κατι ιδιαιτερο και ειναι αξιοπιστο τουλαχιστον εμενα μου εχεις βγει πολυ καλο. και τελοσ θα σου ερθει πιο οικονομικα γιατι αν εχει καταστραφει ο κυλινδρος σου θελει χιτωνιο 170ε περιπου μετα ποσα χρηματα θελουν για την επιστρωση που συνηθωσ δεν πιανει, μετα το πιστονι περιπου 120ε και οι φλαντζες ποσο θα εχουν ενω περνεις το μιτακα 185 λιρες και ποσο θα εχουν τα μεταφορικα και τα εχει ολα.
Τίτλος: Απ: Κόλλημα RS 125 06...
Αποστολή από: AkHeNaDoN στις Μάρτιος 02, 2009, 11:34:00 μμ
φιλε μου αν θες την γνωμη μου βαλε το mitaka ειναι πολυ καλο σε επιδωσεις δεν θα καταλαβεις κατι ιδιαιτερο και ειναι αξιοπιστο τουλαχιστον εμενα μου εχεις βγει πολυ καλο. και τελοσ θα σου ερθει πιο οικονομικα γιατι αν εχει καταστραφει ο κυλινδρος σου θελει χιτωνιο 170ε περιπου μετα ποσα χρηματα θελουν για την επιστρωση που συνηθωσ δεν πιανει, μετα το πιστονι περιπου 120ε και οι φλαντζες ποσο θα εχουν ενω περνεις το μιτακα 185 λιρες και ποσο θα εχουν τα μεταφορικα και τα εχει ολα.

Πιστονι θελει και να το στειλεις μαζι με τον κυλινδρο εξω για nicasil οπου μαζι με μεταφορικα παει γυρο στα 200e ολοκληρομενο.
Προσωπικα το προτεινω γιατι γινετε καλυτερο απο καινουριο!
Τίτλος: Απ: Κόλλημα RS 125 06...
Αποστολή από: Tomahawk στις Μάρτιος 03, 2009, 10:57:41 πμ
Κάποιοι μου είπαν (στο bikenet.gr) πως τα σφυριλατα δεν κάνουν για δίχρονα...
Άρα τι πιστόνι βάζω?

Αντώνη το πιστόνι το "κολλημένο" εννοείς πως πρέπει να το στείλω έξω? (Μαζί με τον κύλινδρο εννοείται)
Για στείλε με πμ λεπτομέρειες (που το στέλνω, χρόνο παράδοσης κλπ κλ)

Thanks!
Τίτλος: Απ: Κόλλημα RS 125 06...
Αποστολή από: Μητσαρας στις Μάρτιος 03, 2009, 01:44:50 μμ
οταν ειχα τα ιδια με το husqvarna μου κ ψαχνομουν ειχα βρει στην ολλανδια καποιον,αλλα αν θυμαμαι καλα μου ειχαν πει κ για τον δρακο στην αθηνα αν δεν κανω λαθος..
Τίτλος: Απ: Κόλλημα RS 125 06...
Αποστολή από: chris_xiii στις Μάρτιος 03, 2009, 03:24:21 μμ
βασικα ο κυλινδρος δεν γινεται καλυτερος απο τον μαμα σιγουρα και εγω δεν προτεινω να το στηλει επειδη κοστιζει πολυ και στο τελο μπορει να μην γινει και η δουλεια του. συγκεκριμενα ελεγε ενα παιδι οτι ειχε στηλει 3 φορες τον κυλινδρο του για να κατσει καλα η επιστρωση και συνεχεια του κολουσε αλλα τελικα εκατσε την τελευταια φορα και του κρατησε
Τίτλος: Απ: Κόλλημα RS 125 06...
Αποστολή από: AkHeNaDoN στις Μάρτιος 03, 2009, 04:39:24 μμ
βασικα ο κυλινδρος δεν γινεται καλυτερος απο τον μαμα σιγουρα και εγω δεν προτεινω να το στηλει επειδη κοστιζει πολυ και στο τελο μπορει να μην γινει και η δουλεια του. συγκεκριμενα ελεγε ενα παιδι οτι ειχε στηλει 3 φορες τον κυλινδρο του για να κατσει καλα η επιστρωση και συνεχεια του κολουσε αλλα τελικα εκατσε την τελευταια φορα και του κρατησε


Και ομως γινεται!
Το polini το πειρα μεταχηρισμενο κ αργοτερα το στειλα εξω για καινουριο nicasil να χω το κεφαλι μου ησυχο! Το πιστευεις η οχι ο κυλινδρος ειναι πολυ καλυτερος απ'οτι πριν ακομα κ καποια ψεγαδια που ειχε απο το εργοστασιο κ ενα ελαχιστο σκαλοπατακι που εκανε στις θυριδες το χιτωνιο εξαφανιστικαν! κ εγινε ολο γυαλι! :ohyes: :ohyes:

Αυτο που δεν εκατσε το nicasil πρωτη φορα το ακουω!  :thnk:Μηπως εκει που το πηγαινε ηταν μεγαλος πιπις? Η μηπως καποια αλλη μλκι@ εκανε κ του κολλαγε? :P
 :bye:

Τεσπα οπως κ να χει εγω εχω μεινει πολυ ικανοποιημενος με το καινουριο nicasil κ τον μαμα κυλινδρο αργοτερα που θα θυριδωσω παλι εκει θα το στειλω! :D :D
Τίτλος: Απ: Κόλλημα RS 125 06...
Αποστολή από: Tomahawk στις Μάρτιος 06, 2009, 01:40:38 πμ
Λοιπόν, το μηχανάκι ανοίχτηκε και πρέπει να αλλαχθεί κυλινδροπίστονο...

Τιμές Aprilia για γέλια, δε το συζητάμε καν.
Ψάχνω για παράπλευρες λύσεις απο ebay κυριώς...
Μέχρι μεθαύριο το πρωι πρέπει να έχει ληφθεί η απόφαση για να παραγγείλω τα ανταλλακτικά...

Αν δείτε κάτι στο ebay μου λετε!


Thanks!


(Ήθελα να βάλω wiseco και ξενέρωσα γαμώτο...)


edit:
Βρήκα αυτό Cylinder-Piston Aprilia (http://cgi.ebay.it/APRILIA-RS-RX-125-KIT-CILINDRO-CYLINDER-CYLINDRE_W0QQitemZ220356808455QQcmdZViewItemQQptZRicambi_e_Accessori_Moto?hash=item220356808455&_trksid=p3286.c0.m14&_trkparms=66%3A2%7C65%3A16%7C39%3A1%7C240%3A1318)...
Αξίζει, τι λέτε?

Επίσης βρήκα και αυτό
Aprilia Piston/Cylinder (http://cgi.ebay.it/CILINDRO-ROTAX-122-APRILIA-RS-125-MX-RX-TUONO-POLINI_W0QQitemZ330311844498QQcmdZViewItemQQptZRicambi_e_Accessori_Moto?hash=item330311844498&_trksid=p3286.c0.m14&_trkparms=66%3A3%7C65%3A16%7C39%3A1%7C240%3A1318)...

Εμένα μου φαίνονται πολύ καλες ευκαιρίες αν σκεφτεί κανείς πως το Mitaka κάνει 225 λίρες.
Και προτειμώ να δώσω λίγα παραπάνω να πάρω τα μαμίσια ανταλλακτικά.
Που στη δεύτερη περίπτωση δε δίνω πολύ περισσότερα...

Αν καταλαβαίνει κανείς, μαζί με τον κύλινδρο στο δεύτερο link δίνει και τις φλάντες και τα παπαράκια έτσι?

Αν πάρω τον κύλινδρο μόνο του τι πιστόνι προτείνεται να βάλω?
Επίσης ξέρετε τις standar διαστάσεις του πιστονιού?
Γιατί το pjme.co.uk έχει 53.55,57,58 κλπ κλπ και δε ξέρω ποιό κάνει για μένα.
Τίτλος: Απ: Κόλλημα RS 125 06...
Αποστολή από: AkHeNaDoN στις Μάρτιος 06, 2009, 03:21:23 μμ
Την επισκευη δεν την σκεφτεσε καν? :thnk:
Τίτλος: Απ: Κόλλημα RS 125 06...
Αποστολή από: Tomahawk στις Μάρτιος 06, 2009, 04:02:26 μμ
Τώρα ψάχνω μια "γρήγορη" λύση.
Τον κύλινδρο θα τον πάρω και θα τον πάω αργότερα για επισκευή (παίζει να τον στείλω Αγγλία και ότι γίνει).

Για πιστόνι τι μου προτείνεις?
Μάλλον θα πάρω τον κύλινδρο μόνο του και ξεχωριστά το πιστόνι οπότε ψάχνομαι για το πιστόνι.
Επίσης τι διαστάσεις? Το μαμίσιο απ' ότι είδα είναι 53.98 (Aprilia Yorkshire).
Τίτλος: Απ: Κόλλημα RS 125 06...
Αποστολή από: AkHeNaDoN στις Μάρτιος 06, 2009, 06:22:28 μμ
Τώρα ψάχνω μια "γρήγορη" λύση.
Τον κύλινδρο θα τον πάρω και θα τον πάω αργότερα για επισκευή (παίζει να τον στείλω Αγγλία και ότι γίνει).

Eλπιζω οχι στο pjme :P

Μάλλον θα πάρω τον κύλινδρο μόνο του και ξεχωριστά το πιστόνι οπότε ψάχνομαι για το πιστόνι.
Επίσης τι διαστάσεις? Το μαμίσιο απ' ότι είδα είναι 53.98 (Aprilia Yorkshire).

Aυτο ειναι λιγο ρισκο.. Γιατι αν ο κυλινδρος ειναι για Β πιστονι κ εσυ εχεις παρει Α τοτε? (θα σκαμπιλιζει)
η το αναποδο.
Τίτλος: Απ: Κόλλημα RS 125 06...
Αποστολή από: Baggos στις Μάρτιος 06, 2009, 06:36:45 μμ
Μάλλον θα πάρω τον κύλινδρο μόνο του και ξεχωριστά το πιστόνι οπότε ψάχνομαι για το πιστόνι.
Επίσης τι διαστάσεις? Το μαμίσιο απ' ότι είδα είναι 53.98 (Aprilia Yorkshire).

Aυτο ειναι λιγο ρισκο.. Γιατι αν ο κυλινδρος ειναι για Β πιστονι κ εσυ εχεις παρει Α τοτε? (θα σκαμπιλιζει)
η το αναποδο.

Καλά...Οι διαστάσεις δεν είναι συγκεκριμένες...??Δηλαδή υπάρχει περίπτωση να πάρεις aftermarket πιστόνι για τον εργοστασιακό κύλινδρο και να μην "κάθεται" ακριβώς...?! :thnk: :thnk:
Τίτλος: Απ: Κόλλημα RS 125 06...
Αποστολή από: AkHeNaDoN στις Μάρτιος 06, 2009, 06:39:55 μμ
Μάλλον θα πάρω τον κύλινδρο μόνο του και ξεχωριστά το πιστόνι οπότε ψάχνομαι για το πιστόνι.
Επίσης τι διαστάσεις? Το μαμίσιο απ' ότι είδα είναι 53.98 (Aprilia Yorkshire).

Aυτο ειναι λιγο ρισκο.. Γιατι αν ο κυλινδρος ειναι για Β πιστονι κ εσυ εχεις παρει Α τοτε? (θα σκαμπιλιζει)
η το αναποδο.

Καλά...Οι διαστάσεις δεν είναι συγκεκριμένες...??Δηλαδή υπάρχει περίπτωση να πάρεις aftermarket πιστόνι για τον εργοστασιακό κύλινδρο και να μην "κάθεται" ακριβώς...?! :thnk: :thnk:

Ακριβως  :ohyes:
Για παραδειγμα εμενα απο το εργοστασιο ο κυλινδρος ειναι Β διασταση. Αν θελω να αλλαξω πιστονι πρεπει να του βαλω παλυ Β. Αν βαλω Α τοτε θα σκαμπιλιζει. Αποτελεσμα.. Να χανει συμπιεση, να σπασει το nicasil και να κολλισει. :bye:
Τίτλος: Απ: Κόλλημα RS 125 06...
Αποστολή από: Baggos στις Μάρτιος 06, 2009, 06:47:05 μμ
Μάλλον θα πάρω τον κύλινδρο μόνο του και ξεχωριστά το πιστόνι οπότε ψάχνομαι για το πιστόνι.
Επίσης τι διαστάσεις? Το μαμίσιο απ' ότι είδα είναι 53.98 (Aprilia Yorkshire).

Aυτο ειναι λιγο ρισκο.. Γιατι αν ο κυλινδρος ειναι για Β πιστονι κ εσυ εχεις παρει Α τοτε? (θα σκαμπιλιζει)
η το αναποδο.

Καλά...Οι διαστάσεις δεν είναι συγκεκριμένες...??Δηλαδή υπάρχει περίπτωση να πάρεις aftermarket πιστόνι για τον εργοστασιακό κύλινδρο και να μην "κάθεται" ακριβώς...?! :thnk: :thnk:

Ακριβως  :ohyes:
Για παραδειγμα εμενα απο το εργοστασιο ο κυλινδρος ειναι Β διασταση. Αν θελω να αλλαξω πιστονι πρεπει να του βαλω παλυ Β. Αν βαλω Α τοτε θα σκαμπιλιζει. Αποτελεσμα.. Να χανει συμπιεση, να σπασει το nicasil και να κολλισει. :bye:

Ναι...Σωστά όλα αυτά...Αλλά δεν λέω αυτό...Υποτίθεται ότι όταν κάποιος παράγει ένα aftermarket προϊόν για κάποιο μοντέλο,το κατασκευάζει σύμφωνα με το εκάστοτε μοντέλο...Δεν μπορώ να διανοηθώ δλδ ότι κάποιος μπορεί να πουλάει πχ.πιστόνι για το Rs το οποιό δεν ταιριάζει στον εργοστασιακό κύλινδρο...Σαν να πουλάς εξάτμιση δίχρονου σε κάποιον με τετράχρονο... :dry:...Είμαι κάπου λάθος...?! :thnk:
Τίτλος: Απ: Κόλλημα RS 125 06...
Αποστολή από: AkHeNaDoN στις Μάρτιος 06, 2009, 06:59:15 μμ
Μάλλον θα πάρω τον κύλινδρο μόνο του και ξεχωριστά το πιστόνι οπότε ψάχνομαι για το πιστόνι.
Επίσης τι διαστάσεις? Το μαμίσιο απ' ότι είδα είναι 53.98 (Aprilia Yorkshire).

Aυτο ειναι λιγο ρισκο.. Γιατι αν ο κυλινδρος ειναι για Β πιστονι κ εσυ εχεις παρει Α τοτε? (θα σκαμπιλιζει)
η το αναποδο.

Καλά...Οι διαστάσεις δεν είναι συγκεκριμένες...??Δηλαδή υπάρχει περίπτωση να πάρεις aftermarket πιστόνι για τον εργοστασιακό κύλινδρο και να μην "κάθεται" ακριβώς...?! :thnk: :thnk:

Ακριβως  :ohyes:
Για παραδειγμα εμενα απο το εργοστασιο ο κυλινδρος ειναι Β διασταση. Αν θελω να αλλαξω πιστονι πρεπει να του βαλω παλυ Β. Αν βαλω Α τοτε θα σκαμπιλιζει. Αποτελεσμα.. Να χανει συμπιεση, να σπασει το nicasil και να κολλισει. :bye:

Ναι...Σωστά όλα αυτά...Αλλά δεν λέω αυτό...Υποτίθεται ότι όταν κάποιος παράγει ένα aftermarket προϊόν για κάποιο μοντέλο,το κατασκευάζει σύμφωνα με το εκάστοτε μοντέλο...Δεν μπορώ να διανοηθώ δλδ ότι κάποιος μπορεί να πουλάει πχ.πιστόνι για το Rs το οποιό δεν ταιριάζει στον εργοστασιακό κύλινδρο...Σαν να πουλάς εξάτμιση δίχρονου σε κάποιον με τετράχρονο... :dry:...Είμαι κάπου λάθος...?! :thnk:

Αυτο προσπαθω να σου εξηγησω. Εμενα απο το εργοστασιο ο κυλινδρος ειναι Β διασταση. Εσενα μπορει να ειναι Α γι αυτο οταν αλλαζεις πιστονι πρεπει να ξερεις κ το διασταση ειναι ο κυλινδρος. Αυτο γινεται κ οταν φθειρετε ο κυλινδρος. πχ. εμενα που ειναι Β μετα απο 2-3 αλλαγες θα θελω C πιστονι (ακομα πιο μεγαλο) για να καλειψει τις φυσικες φθορες του κυλινδρου. Τωρα απο το εργοσταστιο ποτε δεν βγαινουν ολα σε μια διασταση (Α) :ohyes:
Τίτλος: Απ: Κόλλημα RS 125 06...
Αποστολή από: Tomahawk στις Μάρτιος 07, 2009, 12:06:39 πμ
Οι διαστάσεις A,B,C είναι 53.98/99 και 54 αντίστοιχα.

Τιμές Aprilia:
720-740 ο κύλινδρος
170 το πιστόνι

Εγώ βρήκα 200 ευρώ τον κύλινδρο (καινούργιος μαμίσιος) και τώρα ψάχνομαι ακόμη
για το πιστόνι γιατί μαμίσιο δεν βρίσκω και αν δεν βρω θα πάρω Wossner ή Vertex που
τα δίνει μαζί με φλάντζες και λοιπά παπαράκια.
Το Wossner είναι 53.97 για να υπάρχουν μικρότερες τριβές με τον κύλινδρο σε μεγάλες θερμοκρασίες.
Αν έβρισκα Wiseco (όχι δεν παίρνω απο pjme :P\ ) θα έπαιρνα 53.95.

Εσείς ποιό προτείνεται απο τα δύο? (Εαν βρω μαμίσιο, το μαμίσιο θα πάρω)
Τίτλος: Απ: Κόλλημα RS 125 06...
Αποστολή από: Tomahawk στις Μάρτιος 09, 2009, 09:40:19 πμ
Παράθεση
Hi!
The cylinder size is "A"
The original cylinder made by "Gilardoni" for Aprilia/Rotax are size "A" (54,00), "AB" (54,05-54,1) or "B" (54,1-54,15)
The piston for your cylinder (A size) must have a measure of between 53.96 and 53.98
What piston purchases?
Matteo

Αυτή ήταν η απάντηση του παιδιού που πήρα τον κυλινδρο.
Τώρα για πιστόνι ποιό επιλέγουμε??
Το ψήνω για Vertex 59.98...
Τίτλος: Απ: Κόλλημα RS 125 06...
Αποστολή από: Thanasis20 στις Μάρτιος 09, 2009, 01:38:18 μμ
Παράθεση
Hi!
The cylinder size is "A"
The original cylinder made by "Gilardoni" for Aprilia/Rotax are size "A" (54,00), "AB" (54,05-54,1) or "B" (54,1-54,15)
The piston for your cylinder (A size) must have a measure of between 53.96 and 53.98
What piston purchases?
Matteo

Αυτή ήταν η απάντηση του παιδιού που πήρα τον κυλινδρο.
Τώρα για πιστόνι ποιό επιλέγουμε??
Το ψήνω για Vertex 59.98...

έτσι όπως τα λες το Vertex αφού τ'αλλα δεν ταιριάζουν  :thnk:

700+ ο κύλινδρος είναι δυνατόν!!!!!! 
Τίτλος: Απ: Κόλλημα RS 125 06...
Αποστολή από: Tomahawk στις Μάρτιος 11, 2009, 11:09:16 πμ
Αυτός θα με τρελάνει...

Πρώτα μου στέλνει αυτό που παρέθεσα πριν και τώρα μου στέλνει αυτό

Παράθεση
Hello Kostas!
I can send you cylinder "A", "AB" or "B".....are available in all sizes!!!
What do you want?
But if you purchase Vertex 53.98, the right is "B"!
"A" is ok with Vertex 53,96 or 53,965...... 53,97 is ok for "AB".....53,98 for "B"!!

 ???

Μπορεί κανείς να βοηθήσει?
Τίτλος: Απ: Κόλλημα RS 125 06...
Αποστολή από: AkHeNaDoN στις Μάρτιος 11, 2009, 04:45:06 μμ
Αυτός θα με τρελάνει...

Πρώτα μου στέλνει αυτό που παρέθεσα πριν και τώρα μου στέλνει αυτό

Παράθεση
Hello Kostas!
I can send you cylinder "A", "AB" or "B".....are available in all sizes!!!
What do you want?
But if you purchase Vertex 53.98, the right is "B"!
"A" is ok with Vertex 53,96 or 53,965...... 53,97 is ok for "AB".....53,98 for "B"!!

 ???

Μπορεί κανείς να βοηθήσει?

Αφου στο εξηγει. που κολλας?


Κατι ασχετο... ο τυπος τι ειναι κ εχει τοσους κυλινδρους? :thnk:
Τίτλος: Απ: Κόλλημα RS 125 06...
Αποστολή από: Tomahawk στις Μάρτιος 11, 2009, 09:18:35 μμ
Αφου στο εξηγει. που κολλας?
Κατι ασχετο... ο τυπος τι ειναι κ εχει τοσους κυλινδρους? :thnk:

Αυτό που γράφει δεν συμβαδίζει με το απο πάνω...
Επειδή δεν έχω internet σπίτι ακόμη και δεν έχω πολύ χρόνο του είπα
να μου στείλει τελος πάντων τον κύλινδρο που να ταιριάζει με το Vertex 53.98!
Απάντησε και λέει πως έστειλε τον κύλινδρο που ταιριάζει...

Απ' ότι μου είπε, αυτά που μου έγραφε για A-53.96/98 κλπ κλπ είναι οι διαστάσεις για μαμίσιο πιστόνι, με το vertex αλλάζουν τα μεγέθη!

Όσο για το άλλο, θα σε γελάσω!
Εγώ αυτό που ξέρω είναι πως πήρα καινούργιο/αυθεντικό κύλινδρο με 200 ευρώ τη στιγμή που κοστίζει 700+ ευρώ. Επίσης πήρα πιστόνι Vertex 100 ευρώ μαζί με φλάτζες κλπ...

Να 'ναι καλά το Γερμανικό E-Bay...

Τίτλος: Απ: Κόλλημα RS 125 06...
Αποστολή από: Θανάσης στις Μάρτιος 11, 2009, 09:30:33 μμ
Όντως πάνω λέει "B" (54,1-54,15) και στην επόμενη απάντηση if you purchase Vertex 53.98, the right is "B"! τι παίζει  :thnk:

Καλά η αγορά είναι  :kalo:
Τίτλος: Απ: Κόλλημα RS 125 06...
Αποστολή από: _daemon_ στις Μάρτιος 11, 2009, 11:53:33 μμ
Όντως πάνω λέει "B" (54,1-54,15) και στην επόμενη απάντηση if you purchase Vertex 53.98, the right is "B"! τι παίζει  :thnk:

Καλά η αγορά είναι  :kalo:
εννοεί ότι με κύλινδρο size B το σωστό πιστόνι έχει διαστάσεις 53.98
Τίτλος: Απ: Κόλλημα RS 125 06...
Αποστολή από: Θανάσης στις Μάρτιος 12, 2009, 10:18:55 πμ
Όντως πάνω λέει "B" (54,1-54,15) και στην επόμενη απάντηση if you purchase Vertex 53.98, the right is "B"! τι παίζει  :thnk:

Καλά η αγορά είναι  :kalo:
εννοεί ότι με κύλινδρο size B το σωστό πιστόνι έχει διαστάσεις 53.98

Ναι μωρε πάνω μιλάει για κυλίνδρους  :blus:  :blus:
Τίτλος: Απ: Κόλλημα RS 125 06...
Αποστολή από: Tomahawk στις Μάρτιος 13, 2009, 11:42:32 πμ
Μου έστειλε το σωστό, το πακέτο αγοράς ήταν:
Μαμίσιος καινούργιος κύλινδρος 200Ε
Πιστόνι Vertex με φλάντζες κλπ 99Ε (ούτε 100 :tez: )
Γρανάζια τρόμπας λαδιού και νερού 52Ε

Τα μεταφορικά ήταν 15Ε ο κύλινδρος, 15 το πιστόνι και 8 τα γρανάζια.
Τίτλος: Απ: Κόλλημα RS 125 06...
Αποστολή από: Θανάσης στις Μάρτιος 13, 2009, 12:25:49 μμ
Καλοφόρετα  :kalo: :kalo: :kalo:
Τίτλος: Απ: Κόλλημα RS 125 06...
Αποστολή από: _daemon_ στις Μάρτιος 13, 2009, 03:05:17 μμ
389 ευρώ σύνολο δηλαδή

δώσε και το λινκ από το ebay να υπάρχει να τσεκάρουμε
Τίτλος: Απ: Κόλλημα RS 125 06...
Αποστολή από: Tomahawk στις Μάρτιος 13, 2009, 06:13:45 μμ
Έχω γράψει κάποια πράγματα στο θέμα "Sites βελτιωτικων προϊόντων για RS 125".

Το κλειδί είναι να μπεις σε όλα τα ebay και να ψαχτείς, ευκαιρίες θα βρεις πολλές.
Στο Γερμανικό ebay δεν περίμενα να έχει ΤΟΣΑ πράγματα για RS!

Τον κύλινδρο τον πήρα απο ιδιώτη.
Πιστόνι-φλάντζες (πακέτο) τα πήρα απο αυτόν (http://stores.ebay.co.uk/bs-kfz-ersatzteile)
Γρανάζια για τρόμπες νερού/λαδιού απο αυτόν (http://stores.shop.ebay.co.uk/gilmotor_Aprilia-ricambi_W0QQ_fsubZ711209010QQ_sidZ555727890QQ_trksidZp4634Q2ec0Q2em322)
Και, τώρα που το θυμήθηκα, το πίσω φανάρι (που η Aprilia το δίνει 81 ευρώ ΜΟΝΟ!) το πήρα απο εδώ (http://stores.shop.ebay.co.uk/Scooterway-Online_Used-Aprilia_W0QQ_fsubZ9816464QQ_scZ1QQ_sidZ49175113QQ_sopZ16QQ_trksidZp4634Q2ec0Q2em14?_fpos=&_fcid=80&gbr=1) 25 ευρώ. (Καινούργιο εννοείται!)
Τίτλος: Απ: Κόλλημα RS 125 06...
Αποστολή από: Tomahawk στις Μάρτιος 27, 2009, 11:10:53 πμ
Ο κύλινδρος κατέφθασε. Η κατασταση του τέλεια και οι λόγοι που τον πήρα τόσο φθηνά ανεξήγητοι!
Σε κάποιο σημείο έχει χαραγμένο το "B" άρα το μέγεθος είναι B να φανταστώ?
(και τα γρανάζια ήρθαν επίσης)

Το πιστόνι όμως ακόμη δεν έχει έρθει. Του έστειλα μήνυμα πριν 2 μέρες ακόμη δεν έχει απαντήσει και του έστειλα και ένα τώρα.
Δεν τον "φοβάμαι" γιατί είναι απο το 2004 μέλος και έχεις 99.8% positive (2222)
http://myworld.ebay.co.uk/bs-kfz-ersatzteile_de/ (http://myworld.ebay.co.uk/bs-kfz-ersatzteile_de/)

Το πρόβλημα είναι πως το μηχανάκι κοντεύει 1 μήνα στο συνεργείο και δε θέλω να επιβαρύνω το μηχανικό.
Τίτλος: Απ: Κόλλημα RS 125 06...
Αποστολή από: Baggos στις Μάρτιος 27, 2009, 11:19:00 πμ
Άντε ωραία ρε συ... :kalo:

Άντε να μπούνε και καλό στρώσιμο...!! :D...Τι ψάχνεις τώρα για ημερομηνίες παράδοσης...Εδώ τα δικά μου εδώ και δυο-τρεις εβδομάδες δεν λένε να εμφανιστούν...Και το εν λόγω κατάστημα δεν έχει απαντήσει ούτε σε ένα mail... :psdof:
Τίτλος: Απ: Κόλλημα RS 125 06...
Αποστολή από: Tomahawk στις Μάρτιος 27, 2009, 01:19:19 μμ
Ήρθε η ειδοποίηση να παω να τα παραλάβω, μόνο που ο λογαριασμός ειναι στο όνομα της αδελφής μου και πρέπει να πάει αυτή και τώρα δουλεύει  :( οπότε Δευτέρα!

Άντε με το καλό!
Τίτλος: Απ: Κόλλημα RS 125 06...
Αποστολή από: ZografoC στις Μάρτιος 27, 2009, 03:09:04 μμ
Πληροφοριακα επειδη τωρα το ειδα,το πισω φαναρι για το RS (με το πλαστικο που βιδωνει και λαμπα,ολο δηλ.) το πηρα 27 ευρω απο τον τσωκο με παραγγελια σε 1 μερα οποτε αυτο για τα 81 ευρω μαλλον δν ισχυει εκτος και αν εννοεις αλλο πραγμα... :thnk:
Τίτλος: Απ: Κόλλημα RS 125 06...
Αποστολή από: Tomahawk στις Μάρτιος 27, 2009, 09:17:10 μμ
εκτος και αν εννοεις αλλο πραγμα... :thnk:

Κι εγώ για όλο το κωλοφάναρο μιλάω!  ;)
Πάρε τον Γούμενο και ρώτα έτσι για πλάκα!
Τίτλος: Απ: Κόλλημα RS 125 06...
Αποστολή από: ZografoC στις Μάρτιος 27, 2009, 09:54:11 μμ
τι να σου πω τωρα  :thnk: ο καθενας τον χαβα του?Παντως εγω το πηρα 27 ευρω πριν μια βδομαδα οποτε δν σ λεω παπαρες... :ohyes:
Τίτλος: Απ: Κόλλημα RS 125 06...
Αποστολή από: Tomahawk στις Απρίλιος 01, 2009, 12:12:38 μμ
Τα πράγματα τα πήγε ο πατέρας μου χθες στο μηχανικό και όλα ήταν κομπλέ...
Του είπε πόσο μου βγήκαν σύνολο και έμεινε!

Την Παρασκευή που κατεβαίνω θα είναι έτοιμο μάλλον...

 :h1:
Τίτλος: Απ: Κόλλημα RS 125 06...
Αποστολή από: Tomahawk στις Απρίλιος 24, 2009, 03:41:39 μμ
Για να μην ξεχνιόμαστε, πως έγινε το πιστόνι!

(http://www.imageshack.gr/files/dyixhjmeu2rimxxk16qv_thumb.jpg) (http://www.imageshack.gr/view.php?file=dyixhjmeu2rimxxk16qv.jpg)

 :ohmy:
Τίτλος: Απ: Κόλλημα RS 125 06...
Αποστολή από: Holyman στις Απρίλιος 24, 2009, 06:31:13 μμ
πως εγινε ετσι? :ohmy:
Τίτλος: Απ: Κόλλημα RS 125 06...
Αποστολή από: Tomahawk στις Απρίλιος 25, 2009, 02:56:56 μμ
Ο τίτλος της φωτο θα μπορούσε να είνα:

"Η εκδίκηση του Power Valve"
Τίτλος: Απ: Κόλλημα RS 125 06...
Αποστολή από: GDale στις Ιούνιος 28, 2010, 12:30:37 πμ
Γεια χαρα και απο εμενα... Δυστυχως πριν απο μια βδομαδα το RS μου παρεδωσε πνευμα και μου δημιουργήθηκαν κάποιες απορίες.
Περίπου μια βδομαδα  πριν κολλησει το μοτερ είχε αρχίσει να εμφανιζει δυσκολειες στο ανεβασμα των στροφων πανω απο τις 8000, θεωρησα λοιπον οτι θα μου βάλαν καμια βενζίνη Β διαλογης και οτι αυτη μου δημιουργησε το προβλημα... Μια μερα λοιπόν το ανοιγω το μηχανάκι μηπως και ξεμπουκώσει (...εδινε την αίσθηση του μπουκωμένου) και εκεί που ημουν στα 160 περίπου νταν μπαμ φτου... κόλλησε!

Το πήγα τσουλώντας (περίπου) μέχρι τον μάστορα και την επομένη με ενημέρωσε ότι τα πράγματα ήταν άσχημα. Είχαν πυρακτώσει τα πάντα!!! Είχε στεγνώσει το μοτέρ, το πιστόνι ήταν έτοιμο να τρυπίσει, το ρουλεμάν στροφάλου ήθελε αλλαγή καθώς και ο κύλινδρος μιας και είχε χτυπηθει... Με μία πρώτη εκτίμηση λοιπόν μου είπε γύρω στα 1500 ευρώ (μόνο ο κύλινδρος κάνει 700!!!)

(Ειναι πολλά τα λεφτά γιε μου...)

Να σημειώσω οτι κάνω ευλαβικά όλα του τα σέρβις όπως προτείνει ο κατασκευαστης από το 2006 που το πήρα το μηχανάκι καινουριο. Στα 16000 είχα αλλάξει και πιστόνι και στα 18000 λάδια στο carter. Όλα πάνω στη μηχανή μου είναι μαμα εκτός από την εξάτμηση που έβαλα gianneli.

Για λάδι μίξης χρησιμοποιόυσα πάντα τα συνθετικά της BEL RAY και μόνο την τελευταία φορα έβαλα κάτι συνθετικά Motor αν δεν κάνω λάθος τα οποία τα πληρωσα και 17 ευρώ.

Ρωτησα λοιπόν το μάστορα μήπως ήξερε να μου πει απο τί προκλήθηκε όλο αυτο-εφταιγε που του έβαλα άλλα λάδια;- και μου είπε οτι μάλλον φταίγανε κατι γραναζακια που σχετίζονται με το λάδι/τρόμπα λαδιού(?) τα οποία είχαν φθαρει.

Στα 19500 περίπου έιχα αρχίσει να παρατηρώ να χάνω κατι λαδιά  αλλά δεν μπορουσαμε να καταλάβουμε απο που προέρχονται. Έλεγχα λοιπόν καθε τόσο το καρτερ να δω μηπως και δεν εχω λάδια αλλα ολα ήταν οκ και στα 20000 κόλλησε!

1. Έχει κανεις καμία ιδέα για τη διάγνωση? (Να μάθουμε και εμείς βρε αδερφέ απο τι πήγε τελοσπάντων)

2. Πέρα από την επιλογή νέου κυλίνδρου, μου είπε οτι θα απευθυνθεί αν είναι σ'ενα επονοματι Δράκο για να δει αν επισκευάζεται ο κυλινδρος και τη γλυτώσω πιο οικονομικά. Αλλά και πάλι πολύ ακριβά τα ανταλλακτικά της Aprillia. Εριξα λοιπόν μια ματιά στο pjme αν δεν κάνω λάθος και στο e-bay γερμανίας και αγγλίας και βρίκα πιο οικονομικές λύσεις αλλα κατα πόσο είναι αξιοπιστες...?

Δωστε μου τα φώτα σας μάγκες γιατι οι εποχές είναι δύσκολες...
Συμφαίρει να το φτιάξω? μήπως να το πουλήσω γιατι εχω ξενερώσει άσχημα με τις τιμές της Aprilia, αλλα από την άλλη θα πιάσω τα @@@ μου στην τιμή!

Τι προτείνεται γιατι δεν ξέρω καθόλου τι μέλη γενεσθαι...


Ευχαριστώ εκ των προτέρων!
Τίτλος: Απ: Κόλλημα RS 125 06...
Αποστολή από: _daemon_ στις Ιούνιος 28, 2010, 09:37:42 πμ
1. φτωχό μείγμα (αν δεν ξέρεις να το ρυθμίζεις μόνος σου είναι σχεδόν σίγουρο ότι θα τη πάθεις με το rs εκτός αν το χεις όλο μαμά)

2. ο δράκος δεν επισκευάζει ο ίδιος. επιλογές: ή το στέλνεις έξω για νικασίλ το κύλινδρο η αγοράζεις νέα κυλινδροπίστονα κατευθείαν πχ pjme ή βάζεις pollini

σκέψου και πες εδώ είμαστε
Τίτλος: Απ: Κόλλημα RS 125 06...
Αποστολή από: GDale στις Ιούνιος 28, 2010, 10:46:03 πμ
Δεν έχω ιδέα για τη ρύθμιση του μίγματος...

Θα μιλήσω σήμερα και με το μάστορα να δω σε τι στάδιο βρισκόμαστε, αν δηλαδη σώζεται ο κυλινδρος και πόσο θα πάει.
Τα υπόλοιπα ανταλλακτικά αν είναι θα τα παραγγείλω από έξω και θα στο συνεργείο απλά θα τα φορέσουν πάνω.
Όσο για το Pollini, να μου λείπει... Είναι κιτ για αγωνιστική χρήση και διόλου αξιόπιστο εφόσον δεν έχω και την πείρα-γνώση για τακτικές ρυθμίσεις. Άστο θα πάει χαμένο και θα μου μείνει στα χέρια.
Τίτλος: Απ: Κόλλημα RS 125 06...
Αποστολή από: GDale στις Ιούνιος 28, 2010, 01:58:13 μμ
1. φτωχό μείγμα (αν δεν ξέρεις να το ρυθμίζεις μόνος σου είναι σχεδόν σίγουρο ότι θα τη πάθεις με το rs εκτός αν το χεις όλο μαμά)

2. ο δράκος δεν επισκευάζει ο ίδιος. επιλογές: ή το στέλνεις έξω για νικασίλ το κύλινδρο η αγοράζεις νέα κυλινδροπίστονα κατευθείαν πχ pjme ή βάζεις pollini

σκέψου και πες εδώ είμαστε

Τελικα από μια ματιά που εριξα τρυγύρω στο forum αν φίλε μου _daemon_  έχεις δίκιο τότε το φταίξιμο είναι εξ ολοκλήρου του μάστορα ο οποίος με την αλλαγή της εξάτμισης θα επρεπε προφανώς να κάνει και τις απαιτούμενες ρυθμίσεις στο carb, οι οποίες δεν έγιναν ποτέ. Τι να πω... Ποιον να εμπιστευτώ πια? Θα πρεπει αν το γυρισω στη μηχανολογια να τα χαλάω και να τα φτιάχνω όλα μόνος μου.
Τίτλος: Απ: Κόλλημα RS 125 06...
Αποστολή από: Baggos στις Ιούνιος 28, 2010, 02:08:38 μμ
Τι να πω... Ποιον να εμπιστευτώ πια? Θα πρεπει αν το γυρισω στη μηχανολογια να τα χαλάω και να τα φτιάχνω όλα μόνος μου.

..χεχε....δεν θελω να σε στεναχωρήσω...αλλά ναι....πρέπει να έχεις ένα κάποιο υπόβαθρο για να αντιλαμβάνεσαι κάποια πραγματάκια και να τα έχεις στον νου σου....πχ το ότι δεν ρυθμίστηκε το carb οταν μπήκε η ολόσωμη είναι ολίγον τι χοντρό...

..και το όλο θέμα αφορά τον δίχρονο χαρακτήρα της μοτοσυκλέτας...γιατί το τετράχρονο αν δεν ειναι σωστά ρυθμισμένο απλά "δεν πάει"...το δίχρονο όμως απλά κολλάει....άουτς.....
Τίτλος: Απ: Κόλλημα RS 125 06...
Αποστολή από: AkHeNaDoN στις Ιούνιος 28, 2010, 07:17:26 μμ
Μειγμα...
Η καλυτερη λυση κατα την γνωμη μου ειναι.. Στελνεις τον κυλινδρο εξωτερικο για επιστρωση νικασιλ (200-220 euros) περνεις κανα vertex η κανα wossner (80-90 euro) μπιελα κ ρουλεμαν (δεν ξερω) κ φλατζουλες σετακι για ολο το μοτερ (180-200 euro).
H πιο αξιοπηστη λυση.
Κ αυτην την φορα μην ξεχασεις να σεταρεις σωστα το καρμπ.  :ohyes:
 :bye: :bye:
Τίτλος: Απ: Κόλλημα RS 125 06...
Αποστολή από: MakisRC51 στις Ιούνιος 28, 2010, 07:21:28 μμ
Μειγμα...
Η καλυτερη λυση κατα την γνωμη μου ειναι.. Στελνεις τον κυλινδρο εξωτερικο για επιστρωση νικασιλ (200-220 euros) περνεις κανα vertex η κανα wossner (80-90 euro) μπιελα κ ρουλεμαν (δεν ξερω) κ φλατζουλες σετακι για ολο το μοτερ (180-200 euro).
H πιο αξιοπηστη λυση.
Κ αυτην την φορα μην ξεχασεις να σεταρεις σωστα το καρμπ.  :ohyes:
 :bye: :bye:

LONG Con Rod KIT (http://pjme.co.uk/acatalog/Aprilia_RS125_Engine_Bottom_End_.html) made in Japan και ρουλεμαν σαζμαν και στροφαλου KOYO .....  :kalo:
Τίτλος: Απ: Κόλλημα RS 125 06...
Αποστολή από: GDale στις Ιούνιος 29, 2010, 06:47:28 μμ
Να 'στε καλά παιδιά! Ευχαριστώ για τις πληροφορίες! Μόλις έχω νεότερα θα ενημερώσω.
Τίτλος: Απ: Κόλλημα RS 125 06...
Αποστολή από: GDale στις Ιούνιος 30, 2010, 02:55:46 μμ
Μιλησα σήμερα με το μαστορα και μου είπε πως αυτός που είχε και έστελνε τον κύλινδρο εξω για επίστρωση δεν το κάνει πια...
Ξέρει κανείς σας που μπορώ να απευθυνθώ για να επισκευάσω αν είναι τον μαμά κυλινδρο, να τον στείλει έξω και τα σχετικά;
Αντε μπας και βγάλουμε καμια άκρη γιατι με βλέπω να περνάω όλο το καλοκαίρι χωρίς μηχανή...

Και τα άλλα εξαρτήματα που χρειάζομαι είναι πιστόνι και ελατήρια. Το μαμά μου είπε οτι έχει 196 κομπλέ,σημφαίρει;
Τίτλος: Απ: Κόλλημα RS 125 06...
Αποστολή από: AkHeNaDoN στις Ιούνιος 30, 2010, 03:20:46 μμ
Ειναι ενας στην κηφισιας που στελνει για νικασιλ αλλα δεν θυμαμε επωνυμια κ αριθμο. Θα μαθω κ θα σου πω.
Το μαμα δεν συμφερει. περνεις ενα vertex με τα μισα λεφτα κ δεν εχει κ καμια διαφορα.
Τίτλος: Απ: Κόλλημα RS 125 06...
Αποστολή από: GDale στις Ιούνιος 30, 2010, 04:09:41 μμ
Ok! Ευχαριστώ!