0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

Tomahawk

Απ: Δεν παίρνει μπροστά εύκολα...
« Απάντηση #15 - : Φεβρουάριος 28, 2009, 09:36:16 μμ »
Για επιδιόρθωση ελπίζω κι εγώ!

Όσο για την πρόμιξη εννοείται πως μετά το service θα κάνω 1-1,5% εκτός την τρόμπα!

Δε γαμιέται, μα ζωή την έχουμε, ΖΗΤΩ ΤΑ ΔΙΧΡΟΝΑ!
Μπορεί το κόλλημα να κοστίζει αλλα αυτή η ρημάδα η κλοτσιά είναι ανεκτίμητη...!


Έχει κάποιος το κινητό του Διπλα?
Το χρειάζομαι γιατί θα πάω το μηχανάκι με τρειλερ στο συνεργείο και είναι λίγο θέμα η ώρα...
Γιατί εγώ ανεβαίνω Λαμία Δευτέρα απόγευμα.

*

Αποσυνδεδεμένος Baggos

  • *******
  • 1237
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +2
Απ: Δεν παίρνει μπροστά εύκολα...
« Απάντηση #16 - : Φεβρουάριος 28, 2009, 09:49:34 μμ »
Όσο για την πρόμιξη εννοείται πως μετά το service θα κάνω 1-1,5% εκτός την τρόμπα!

Απλά με την πρόμιξη πρέπει να έχεις στο νου σου στο να το έχεις καλά ξεμπουκωμένο...Κατά τα άλλα λίγο παραπάνω λαδάκι δεν έβλαψε ποτέ κανέναν,το αντίθετο μάλιστα...Νομίζω 1% για μεικτή χρήση είναι καλά...

Δε γαμιέται, μα ζωή την έχουμε, ΖΗΤΩ ΤΑ ΔΙΧΡΟΝΑ!
Μπορεί το κόλλημα να κοστίζει αλλα αυτή η ρημάδα η κλοτσιά είναι ανεκτίμητη...!

 :h22: :h22:....ωραίος....άντε καλά ξεμπερδέματα.... :bye: :bye:

*

Tomahawk

Απ: Δεν παίρνει μπροστά εύκολα...
« Απάντηση #17 - : Μάρτιος 01, 2009, 12:55:40 μμ »
Κάπου διάβασα πως μπορώ να πάω τον κύλινδρο στο Δράκο και αυτός το στέλνει Ολλανδία...
Διάβασα όμως και για τον Stan Stephens που λένε πως κάνει φοβερή δουλειά... Κοστολογεί την επισκευή 95 λίρες (αρκετά καλή τιμή).
Δεν ξέρω όμως πόσο θα μου πάνε τα μεταφορικά...

Πάντως πιστόνι θα βάλω Wiseco μάλλον, όχι μαμίσιο.
Τα ίδια λεφτά έχουν ούτως ή άλλως.

Βάγγο εσύ με το Mitaka είδες κάποια διαφορά στις επιδόσεις? Ρωτάω μήπως τυχόν και χρειαστεί αλλαγή κύλινδρος-πιστόνι.
« Τελευταία τροποποίηση: Μάρτιος 01, 2009, 02:16:27 μμ από Tomahawk »

*

Αποσυνδεδεμένος Baggos

  • *******
  • 1237
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +2
Απ: Δεν παίρνει μπροστά εύκολα...
« Απάντηση #18 - : Μάρτιος 01, 2009, 05:45:59 μμ »
Κάπου διάβασα πως μπορώ να πάω τον κύλινδρο στο Δράκο και αυτός το στέλνει Ολλανδία...
Διάβασα όμως και για τον Stan Stephens που λένε πως κάνει φοβερή δουλειά... Κοστολογεί την επισκευή 95 λίρες (αρκετά καλή τιμή).
Δεν ξέρω όμως πόσο θα μου πάνε τα μεταφορικά...

Πάντως πιστόνι θα βάλω Wiseco μάλλον, όχι μαμίσιο.
Τα ίδια λεφτά έχουν ούτως ή άλλως.

Βάγγο εσύ με το Mitaka είδες κάποια διαφορά στις επιδόσεις? Ρωτάω μήπως τυχόν και χρειαστεί αλλαγή κύλινδρος-πιστόνι.

Αν έχει καλές κριτικές αυτός που "επισκευάζει" τον κύλινδρο και σε συμφέρει τότε τόλμησέ το...Πάντως για το πιστόνι και εγώ εχω ακούσει πολύ καλά λόγια για τα wiseco... :kalo:

Όσο για κιτ της Mitaka δεν έχω κανένα παράπονο...Με ευλαβικότατο στρώσιμο(...τυπικό στρώσιμο μέχρι αηδίας στα 1.000-1.200χλμ και με πρόμιξη ΠΑΝΤΑ...) δεν έχει κάνει κιχ και από θέμα επιδόσεων δεν έχω καταλάβει διαφορά...Βέβαια δεν έχω μετρήσει τελική για να έχω μια παραπάνω άποψη για την σύγκριση με τον εργοστασιακό κύλινδρο... :bye:

*

chris_xiii

Απ: Κόλλημα RS 125 06...
« Απάντηση #19 - : Μάρτιος 02, 2009, 11:26:24 μμ »
φιλε μου αν θες την γνωμη μου βαλε το mitaka ειναι πολυ καλο σε επιδωσεις δεν θα καταλαβεις κατι ιδιαιτερο και ειναι αξιοπιστο τουλαχιστον εμενα μου εχεις βγει πολυ καλο. και τελοσ θα σου ερθει πιο οικονομικα γιατι αν εχει καταστραφει ο κυλινδρος σου θελει χιτωνιο 170ε περιπου μετα ποσα χρηματα θελουν για την επιστρωση που συνηθωσ δεν πιανει, μετα το πιστονι περιπου 120ε και οι φλαντζες ποσο θα εχουν ενω περνεις το μιτακα 185 λιρες και ποσο θα εχουν τα μεταφορικα και τα εχει ολα.

*

AkHeNaDoN

Απ: Κόλλημα RS 125 06...
« Απάντηση #20 - : Μάρτιος 02, 2009, 11:34:00 μμ »
φιλε μου αν θες την γνωμη μου βαλε το mitaka ειναι πολυ καλο σε επιδωσεις δεν θα καταλαβεις κατι ιδιαιτερο και ειναι αξιοπιστο τουλαχιστον εμενα μου εχεις βγει πολυ καλο. και τελοσ θα σου ερθει πιο οικονομικα γιατι αν εχει καταστραφει ο κυλινδρος σου θελει χιτωνιο 170ε περιπου μετα ποσα χρηματα θελουν για την επιστρωση που συνηθωσ δεν πιανει, μετα το πιστονι περιπου 120ε και οι φλαντζες ποσο θα εχουν ενω περνεις το μιτακα 185 λιρες και ποσο θα εχουν τα μεταφορικα και τα εχει ολα.

Πιστονι θελει και να το στειλεις μαζι με τον κυλινδρο εξω για nicasil οπου μαζι με μεταφορικα παει γυρο στα 200e ολοκληρομενο.
Προσωπικα το προτεινω γιατι γινετε καλυτερο απο καινουριο!
« Τελευταία τροποποίηση: Μάρτιος 02, 2009, 11:57:40 μμ από AkHeNaDoN »

*

Tomahawk

Απ: Κόλλημα RS 125 06...
« Απάντηση #21 - : Μάρτιος 03, 2009, 10:57:41 πμ »
Κάποιοι μου είπαν (στο bikenet.gr) πως τα σφυριλατα δεν κάνουν για δίχρονα...
Άρα τι πιστόνι βάζω?

Αντώνη το πιστόνι το "κολλημένο" εννοείς πως πρέπει να το στείλω έξω? (Μαζί με τον κύλινδρο εννοείται)
Για στείλε με πμ λεπτομέρειες (που το στέλνω, χρόνο παράδοσης κλπ κλ)

Thanks!

*

Αποσυνδεδεμένος Μητσαρας

  • *******
  • 1719
  • Φύλο: Άντρας
  • bike_me aprilia
  • Αντιδράσεις: +162
Απ: Κόλλημα RS 125 06...
« Απάντηση #22 - : Μάρτιος 03, 2009, 01:44:50 μμ »
οταν ειχα τα ιδια με το husqvarna μου κ ψαχνομουν ειχα βρει στην ολλανδια καποιον,αλλα αν θυμαμαι καλα μου ειχαν πει κ για τον δρακο στην αθηνα αν δεν κανω λαθος..
GRAZIE ITALIA ! ! !

*

chris_xiii

Απ: Κόλλημα RS 125 06...
« Απάντηση #23 - : Μάρτιος 03, 2009, 03:24:21 μμ »
βασικα ο κυλινδρος δεν γινεται καλυτερος απο τον μαμα σιγουρα και εγω δεν προτεινω να το στηλει επειδη κοστιζει πολυ και στο τελο μπορει να μην γινει και η δουλεια του. συγκεκριμενα ελεγε ενα παιδι οτι ειχε στηλει 3 φορες τον κυλινδρο του για να κατσει καλα η επιστρωση και συνεχεια του κολουσε αλλα τελικα εκατσε την τελευταια φορα και του κρατησε

*

AkHeNaDoN

Απ: Κόλλημα RS 125 06...
« Απάντηση #24 - : Μάρτιος 03, 2009, 04:39:24 μμ »
βασικα ο κυλινδρος δεν γινεται καλυτερος απο τον μαμα σιγουρα και εγω δεν προτεινω να το στηλει επειδη κοστιζει πολυ και στο τελο μπορει να μην γινει και η δουλεια του. συγκεκριμενα ελεγε ενα παιδι οτι ειχε στηλει 3 φορες τον κυλινδρο του για να κατσει καλα η επιστρωση και συνεχεια του κολουσε αλλα τελικα εκατσε την τελευταια φορα και του κρατησε


Και ομως γινεται!
Το polini το πειρα μεταχηρισμενο κ αργοτερα το στειλα εξω για καινουριο nicasil να χω το κεφαλι μου ησυχο! Το πιστευεις η οχι ο κυλινδρος ειναι πολυ καλυτερος απ'οτι πριν ακομα κ καποια ψεγαδια που ειχε απο το εργοστασιο κ ενα ελαχιστο σκαλοπατακι που εκανε στις θυριδες το χιτωνιο εξαφανιστικαν! κ εγινε ολο γυαλι! :ohyes: :ohyes:

Αυτο που δεν εκατσε το nicasil πρωτη φορα το ακουω!  :thnk:Μηπως εκει που το πηγαινε ηταν μεγαλος πιπις? Η μηπως καποια αλλη μλκι@ εκανε κ του κολλαγε? :P
 :bye:

Τεσπα οπως κ να χει εγω εχω μεινει πολυ ικανοποιημενος με το καινουριο nicasil κ τον μαμα κυλινδρο αργοτερα που θα θυριδωσω παλι εκει θα το στειλω! :D :D

*

Tomahawk

Απ: Κόλλημα RS 125 06...
« Απάντηση #25 - : Μάρτιος 06, 2009, 01:40:38 πμ »
Λοιπόν, το μηχανάκι ανοίχτηκε και πρέπει να αλλαχθεί κυλινδροπίστονο...

Τιμές Aprilia για γέλια, δε το συζητάμε καν.
Ψάχνω για παράπλευρες λύσεις απο ebay κυριώς...
Μέχρι μεθαύριο το πρωι πρέπει να έχει ληφθεί η απόφαση για να παραγγείλω τα ανταλλακτικά...

Αν δείτε κάτι στο ebay μου λετε!


Thanks!


(Ήθελα να βάλω wiseco και ξενέρωσα γαμώτο...)


edit:
Βρήκα αυτό Cylinder-Piston Aprilia...
Αξίζει, τι λέτε?

Επίσης βρήκα και αυτό
Aprilia Piston/Cylinder...

Εμένα μου φαίνονται πολύ καλες ευκαιρίες αν σκεφτεί κανείς πως το Mitaka κάνει 225 λίρες.
Και προτειμώ να δώσω λίγα παραπάνω να πάρω τα μαμίσια ανταλλακτικά.
Που στη δεύτερη περίπτωση δε δίνω πολύ περισσότερα...

Αν καταλαβαίνει κανείς, μαζί με τον κύλινδρο στο δεύτερο link δίνει και τις φλάντες και τα παπαράκια έτσι?

Αν πάρω τον κύλινδρο μόνο του τι πιστόνι προτείνεται να βάλω?
Επίσης ξέρετε τις standar διαστάσεις του πιστονιού?
Γιατί το pjme.co.uk έχει 53.55,57,58 κλπ κλπ και δε ξέρω ποιό κάνει για μένα.
« Τελευταία τροποποίηση: Μάρτιος 06, 2009, 02:38:09 πμ από Tomahawk »

*

AkHeNaDoN

Απ: Κόλλημα RS 125 06...
« Απάντηση #26 - : Μάρτιος 06, 2009, 03:21:23 μμ »
Την επισκευη δεν την σκεφτεσε καν? :thnk:

*

Tomahawk

Απ: Κόλλημα RS 125 06...
« Απάντηση #27 - : Μάρτιος 06, 2009, 04:02:26 μμ »
Τώρα ψάχνω μια "γρήγορη" λύση.
Τον κύλινδρο θα τον πάρω και θα τον πάω αργότερα για επισκευή (παίζει να τον στείλω Αγγλία και ότι γίνει).

Για πιστόνι τι μου προτείνεις?
Μάλλον θα πάρω τον κύλινδρο μόνο του και ξεχωριστά το πιστόνι οπότε ψάχνομαι για το πιστόνι.
Επίσης τι διαστάσεις? Το μαμίσιο απ' ότι είδα είναι 53.98 (Aprilia Yorkshire).

*

AkHeNaDoN

Απ: Κόλλημα RS 125 06...
« Απάντηση #28 - : Μάρτιος 06, 2009, 06:22:28 μμ »
Τώρα ψάχνω μια "γρήγορη" λύση.
Τον κύλινδρο θα τον πάρω και θα τον πάω αργότερα για επισκευή (παίζει να τον στείλω Αγγλία και ότι γίνει).

Eλπιζω οχι στο pjme :P

Μάλλον θα πάρω τον κύλινδρο μόνο του και ξεχωριστά το πιστόνι οπότε ψάχνομαι για το πιστόνι.
Επίσης τι διαστάσεις? Το μαμίσιο απ' ότι είδα είναι 53.98 (Aprilia Yorkshire).

Aυτο ειναι λιγο ρισκο.. Γιατι αν ο κυλινδρος ειναι για Β πιστονι κ εσυ εχεις παρει Α τοτε? (θα σκαμπιλιζει)
η το αναποδο.

*

Αποσυνδεδεμένος Baggos

  • *******
  • 1237
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +2
Απ: Κόλλημα RS 125 06...
« Απάντηση #29 - : Μάρτιος 06, 2009, 06:36:45 μμ »
Μάλλον θα πάρω τον κύλινδρο μόνο του και ξεχωριστά το πιστόνι οπότε ψάχνομαι για το πιστόνι.
Επίσης τι διαστάσεις? Το μαμίσιο απ' ότι είδα είναι 53.98 (Aprilia Yorkshire).

Aυτο ειναι λιγο ρισκο.. Γιατι αν ο κυλινδρος ειναι για Β πιστονι κ εσυ εχεις παρει Α τοτε? (θα σκαμπιλιζει)
η το αναποδο.

Καλά...Οι διαστάσεις δεν είναι συγκεκριμένες...??Δηλαδή υπάρχει περίπτωση να πάρεις aftermarket πιστόνι για τον εργοστασιακό κύλινδρο και να μην "κάθεται" ακριβώς...?! :thnk: :thnk:

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης