0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

Tomahawk

Απ: Κόλλημα RS 125 06...
« Απάντηση #45 - : Μάρτιος 13, 2009, 06:13:45 μμ »
Έχω γράψει κάποια πράγματα στο θέμα "Sites βελτιωτικων προϊόντων για RS 125".

Το κλειδί είναι να μπεις σε όλα τα ebay και να ψαχτείς, ευκαιρίες θα βρεις πολλές.
Στο Γερμανικό ebay δεν περίμενα να έχει ΤΟΣΑ πράγματα για RS!

Τον κύλινδρο τον πήρα απο ιδιώτη.
Πιστόνι-φλάντζες (πακέτο) τα πήρα απο αυτόν
Γρανάζια για τρόμπες νερού/λαδιού απο αυτόν
Και, τώρα που το θυμήθηκα, το πίσω φανάρι (που η Aprilia το δίνει 81 ευρώ ΜΟΝΟ!) το πήρα απο εδώ 25 ευρώ. (Καινούργιο εννοείται!)

*

Tomahawk

Απ: Κόλλημα RS 125 06...
« Απάντηση #46 - : Μάρτιος 27, 2009, 11:10:53 πμ »
Ο κύλινδρος κατέφθασε. Η κατασταση του τέλεια και οι λόγοι που τον πήρα τόσο φθηνά ανεξήγητοι!
Σε κάποιο σημείο έχει χαραγμένο το "B" άρα το μέγεθος είναι B να φανταστώ?
(και τα γρανάζια ήρθαν επίσης)

Το πιστόνι όμως ακόμη δεν έχει έρθει. Του έστειλα μήνυμα πριν 2 μέρες ακόμη δεν έχει απαντήσει και του έστειλα και ένα τώρα.
Δεν τον "φοβάμαι" γιατί είναι απο το 2004 μέλος και έχεις 99.8% positive (2222)
http://myworld.ebay.co.uk/bs-kfz-ersatzteile_de/

Το πρόβλημα είναι πως το μηχανάκι κοντεύει 1 μήνα στο συνεργείο και δε θέλω να επιβαρύνω το μηχανικό.

*

Αποσυνδεδεμένος Baggos

  • *******
  • 1237
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +2
Απ: Κόλλημα RS 125 06...
« Απάντηση #47 - : Μάρτιος 27, 2009, 11:19:00 πμ »
Άντε ωραία ρε συ... :kalo:

Άντε να μπούνε και καλό στρώσιμο...!! :D...Τι ψάχνεις τώρα για ημερομηνίες παράδοσης...Εδώ τα δικά μου εδώ και δυο-τρεις εβδομάδες δεν λένε να εμφανιστούν...Και το εν λόγω κατάστημα δεν έχει απαντήσει ούτε σε ένα mail... :psdof:

*

Tomahawk

Απ: Κόλλημα RS 125 06...
« Απάντηση #48 - : Μάρτιος 27, 2009, 01:19:19 μμ »
Ήρθε η ειδοποίηση να παω να τα παραλάβω, μόνο που ο λογαριασμός ειναι στο όνομα της αδελφής μου και πρέπει να πάει αυτή και τώρα δουλεύει  :( οπότε Δευτέρα!

Άντε με το καλό!

*

Αποσυνδεδεμένος ZografoC

  • *****
  • 330
  • Φύλο: Άντρας
  • Fuck the forecast cause everyday is sunny...!
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Κόλλημα RS 125 06...
« Απάντηση #49 - : Μάρτιος 27, 2009, 03:09:04 μμ »
Πληροφοριακα επειδη τωρα το ειδα,το πισω φαναρι για το RS (με το πλαστικο που βιδωνει και λαμπα,ολο δηλ.) το πηρα 27 ευρω απο τον τσωκο με παραγγελια σε 1 μερα οποτε αυτο για τα 81 ευρω μαλλον δν ισχυει εκτος και αν εννοεις αλλο πραγμα... :thnk:
Τα όνειρα μου έχουν πάρει ένα πράσινο χρώμα.
Με αστέρια για φόντο,μου τα θάψαν στο χώμα.
Μην βιαστείς όμως να πεις πως τελειώσαν τα όνειρα μου.
Μου αλλάξαν την εμφάνιση και οχι τη καρδιά μου...

*

Tomahawk

Απ: Κόλλημα RS 125 06...
« Απάντηση #50 - : Μάρτιος 27, 2009, 09:17:10 μμ »
εκτος και αν εννοεις αλλο πραγμα... :thnk:

Κι εγώ για όλο το κωλοφάναρο μιλάω!  ;)
Πάρε τον Γούμενο και ρώτα έτσι για πλάκα!

*

Αποσυνδεδεμένος ZografoC

  • *****
  • 330
  • Φύλο: Άντρας
  • Fuck the forecast cause everyday is sunny...!
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Κόλλημα RS 125 06...
« Απάντηση #51 - : Μάρτιος 27, 2009, 09:54:11 μμ »
τι να σου πω τωρα  :thnk: ο καθενας τον χαβα του?Παντως εγω το πηρα 27 ευρω πριν μια βδομαδα οποτε δν σ λεω παπαρες... :ohyes:
Τα όνειρα μου έχουν πάρει ένα πράσινο χρώμα.
Με αστέρια για φόντο,μου τα θάψαν στο χώμα.
Μην βιαστείς όμως να πεις πως τελειώσαν τα όνειρα μου.
Μου αλλάξαν την εμφάνιση και οχι τη καρδιά μου...

*

Tomahawk

Απ: Κόλλημα RS 125 06...
« Απάντηση #52 - : Απρίλιος 01, 2009, 12:12:38 μμ »
Τα πράγματα τα πήγε ο πατέρας μου χθες στο μηχανικό και όλα ήταν κομπλέ...
Του είπε πόσο μου βγήκαν σύνολο και έμεινε!

Την Παρασκευή που κατεβαίνω θα είναι έτοιμο μάλλον...

 :h1:
« Τελευταία τροποποίηση: Απρίλιος 01, 2009, 12:15:30 μμ από Tomahawk »

*

Tomahawk

Απ: Κόλλημα RS 125 06...
« Απάντηση #53 - : Απρίλιος 24, 2009, 03:41:39 μμ »
Για να μην ξεχνιόμαστε, πως έγινε το πιστόνι!



 :ohmy:

*

Holyman

Απ: Κόλλημα RS 125 06...
« Απάντηση #54 - : Απρίλιος 24, 2009, 06:31:13 μμ »
πως εγινε ετσι? :ohmy:

*

Tomahawk

Απ: Κόλλημα RS 125 06...
« Απάντηση #55 - : Απρίλιος 25, 2009, 02:56:56 μμ »
Ο τίτλος της φωτο θα μπορούσε να είνα:

"Η εκδίκηση του Power Valve"

*

GDale

Απ: Κόλλημα RS 125 06...
« Απάντηση #56 - : Ιούνιος 28, 2010, 12:30:37 πμ »
Γεια χαρα και απο εμενα... Δυστυχως πριν απο μια βδομαδα το RS μου παρεδωσε πνευμα και μου δημιουργήθηκαν κάποιες απορίες.
Περίπου μια βδομαδα  πριν κολλησει το μοτερ είχε αρχίσει να εμφανιζει δυσκολειες στο ανεβασμα των στροφων πανω απο τις 8000, θεωρησα λοιπον οτι θα μου βάλαν καμια βενζίνη Β διαλογης και οτι αυτη μου δημιουργησε το προβλημα... Μια μερα λοιπόν το ανοιγω το μηχανάκι μηπως και ξεμπουκώσει (...εδινε την αίσθηση του μπουκωμένου) και εκεί που ημουν στα 160 περίπου νταν μπαμ φτου... κόλλησε!

Το πήγα τσουλώντας (περίπου) μέχρι τον μάστορα και την επομένη με ενημέρωσε ότι τα πράγματα ήταν άσχημα. Είχαν πυρακτώσει τα πάντα!!! Είχε στεγνώσει το μοτέρ, το πιστόνι ήταν έτοιμο να τρυπίσει, το ρουλεμάν στροφάλου ήθελε αλλαγή καθώς και ο κύλινδρος μιας και είχε χτυπηθει... Με μία πρώτη εκτίμηση λοιπόν μου είπε γύρω στα 1500 ευρώ (μόνο ο κύλινδρος κάνει 700!!!)

(Ειναι πολλά τα λεφτά γιε μου...)

Να σημειώσω οτι κάνω ευλαβικά όλα του τα σέρβις όπως προτείνει ο κατασκευαστης από το 2006 που το πήρα το μηχανάκι καινουριο. Στα 16000 είχα αλλάξει και πιστόνι και στα 18000 λάδια στο carter. Όλα πάνω στη μηχανή μου είναι μαμα εκτός από την εξάτμηση που έβαλα gianneli.

Για λάδι μίξης χρησιμοποιόυσα πάντα τα συνθετικά της BEL RAY και μόνο την τελευταία φορα έβαλα κάτι συνθετικά Motor αν δεν κάνω λάθος τα οποία τα πληρωσα και 17 ευρώ.

Ρωτησα λοιπόν το μάστορα μήπως ήξερε να μου πει απο τί προκλήθηκε όλο αυτο-εφταιγε που του έβαλα άλλα λάδια;- και μου είπε οτι μάλλον φταίγανε κατι γραναζακια που σχετίζονται με το λάδι/τρόμπα λαδιού(?) τα οποία είχαν φθαρει.

Στα 19500 περίπου έιχα αρχίσει να παρατηρώ να χάνω κατι λαδιά  αλλά δεν μπορουσαμε να καταλάβουμε απο που προέρχονται. Έλεγχα λοιπόν καθε τόσο το καρτερ να δω μηπως και δεν εχω λάδια αλλα ολα ήταν οκ και στα 20000 κόλλησε!

1. Έχει κανεις καμία ιδέα για τη διάγνωση? (Να μάθουμε και εμείς βρε αδερφέ απο τι πήγε τελοσπάντων)

2. Πέρα από την επιλογή νέου κυλίνδρου, μου είπε οτι θα απευθυνθεί αν είναι σ'ενα επονοματι Δράκο για να δει αν επισκευάζεται ο κυλινδρος και τη γλυτώσω πιο οικονομικά. Αλλά και πάλι πολύ ακριβά τα ανταλλακτικά της Aprillia. Εριξα λοιπόν μια ματιά στο pjme αν δεν κάνω λάθος και στο e-bay γερμανίας και αγγλίας και βρίκα πιο οικονομικές λύσεις αλλα κατα πόσο είναι αξιοπιστες...?

Δωστε μου τα φώτα σας μάγκες γιατι οι εποχές είναι δύσκολες...
Συμφαίρει να το φτιάξω? μήπως να το πουλήσω γιατι εχω ξενερώσει άσχημα με τις τιμές της Aprilia, αλλα από την άλλη θα πιάσω τα @@@ μου στην τιμή!

Τι προτείνεται γιατι δεν ξέρω καθόλου τι μέλη γενεσθαι...


Ευχαριστώ εκ των προτέρων!

*

_daemon_

Απ: Κόλλημα RS 125 06...
« Απάντηση #57 - : Ιούνιος 28, 2010, 09:37:42 πμ »
1. φτωχό μείγμα (αν δεν ξέρεις να το ρυθμίζεις μόνος σου είναι σχεδόν σίγουρο ότι θα τη πάθεις με το rs εκτός αν το χεις όλο μαμά)

2. ο δράκος δεν επισκευάζει ο ίδιος. επιλογές: ή το στέλνεις έξω για νικασίλ το κύλινδρο η αγοράζεις νέα κυλινδροπίστονα κατευθείαν πχ pjme ή βάζεις pollini

σκέψου και πες εδώ είμαστε

*

GDale

Απ: Κόλλημα RS 125 06...
« Απάντηση #58 - : Ιούνιος 28, 2010, 10:46:03 πμ »
Δεν έχω ιδέα για τη ρύθμιση του μίγματος...

Θα μιλήσω σήμερα και με το μάστορα να δω σε τι στάδιο βρισκόμαστε, αν δηλαδη σώζεται ο κυλινδρος και πόσο θα πάει.
Τα υπόλοιπα ανταλλακτικά αν είναι θα τα παραγγείλω από έξω και θα στο συνεργείο απλά θα τα φορέσουν πάνω.
Όσο για το Pollini, να μου λείπει... Είναι κιτ για αγωνιστική χρήση και διόλου αξιόπιστο εφόσον δεν έχω και την πείρα-γνώση για τακτικές ρυθμίσεις. Άστο θα πάει χαμένο και θα μου μείνει στα χέρια.

*

GDale

Απ: Κόλλημα RS 125 06...
« Απάντηση #59 - : Ιούνιος 28, 2010, 01:58:13 μμ »
1. φτωχό μείγμα (αν δεν ξέρεις να το ρυθμίζεις μόνος σου είναι σχεδόν σίγουρο ότι θα τη πάθεις με το rs εκτός αν το χεις όλο μαμά)

2. ο δράκος δεν επισκευάζει ο ίδιος. επιλογές: ή το στέλνεις έξω για νικασίλ το κύλινδρο η αγοράζεις νέα κυλινδροπίστονα κατευθείαν πχ pjme ή βάζεις pollini

σκέψου και πες εδώ είμαστε

Τελικα από μια ματιά που εριξα τρυγύρω στο forum αν φίλε μου _daemon_  έχεις δίκιο τότε το φταίξιμο είναι εξ ολοκλήρου του μάστορα ο οποίος με την αλλαγή της εξάτμισης θα επρεπε προφανώς να κάνει και τις απαιτούμενες ρυθμίσεις στο carb, οι οποίες δεν έγιναν ποτέ. Τι να πω... Ποιον να εμπιστευτώ πια? Θα πρεπει αν το γυρισω στη μηχανολογια να τα χαλάω και να τα φτιάχνω όλα μόνος μου.

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης