0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Εγώ θέτω ένα ερώτημα: Πού είναι ο Capirossi ρε παιδιά? τον ήθελα για πρωταθλητή φέτος...
Ελα μου ντέ!!!!Και εγώ τον ήθελα για πρωταθλητή γιατί το αξίζει!!!Πάντως δεν μπορείς να πείς ότι γέρασε κιόλας!!!
Έχει αρχίσει και παγιώνεται μία άποψη που με βρίσκει αρκετά αντίθετο.Δηλαδή, πως ο Γιατρός βρίσκεται μετά από πέντε αγώνες, 21 βαθμούς πίσω από τον Stoner, κυρίως λόγο της υπεροχής της Ducati/Bridgestone σε σχέση με την Yamaha/Michelin.
1ον Στο Qatar, λέγαμε μέχρι τον τελευταίο γύρο, ότι η ευθεία του 1χλμ έκανε την διαφορά, διότι το μοτέρ της Ducati ήταν ανώτερο. Στον τελευταίο γύρω ο 'μικρός' Stoner έκανε το ρεκόρ πίστας, τερματίζοντας σχεδόν 3'' πριν τον Γιατρό. Την διαφορά σε αυτόν το γύρω την έκανε και στις στροφές.
2ον Στο Jerez, όπου ο Γιατρός τερμάτισε πρώτος, όλα ήταν καλά. Άσχετα αν στις τρεις πρώτες θέσεις του βάθρου είχαμε τρεις οδηγούς με Michelin.
3ον Στην Κωνσταντινούπολη, έξι Bridgestone στις έξι πρώτες θέσεις μπροστά στον καλύτερο οδηγό με Michelin, τον Hayden! Σίγουρα ανώτερα τα Ιαπωνικά ελαστικά, αλλά η επιλογή του Γιατρού (10ος στον αγώνα), να τρέξει με μαλακή γόμα ήταν δική του. Πήρε το ρίσκο του και το πλήρωσε. Ο Stoner κλείνει τον αγώνα με την 2η του νίκη στο πρωτάθλημα.
4ον Στην Κίνα η δικαιολογία ήταν εύκολη. Πολύ μεγάλη η ευθεία των 1.2χλμ! Ο Stoner κάνει την 3η του νίκη στο πρωτάθλημα, πάλι με ρεκόρ ταχύτερου γύρου.
5ον Φτάσαμε στο LeMans! Πίστα με ευθεία 450 μέτρων (Τα Μέγαρα έχουν 550 μέτρα ευθεία)! Ο Γιατρός θα καταπιεί τον Stoner! Μετά την Pole Position: Edwards 1oς, Stoner 2oς, Checa 3ος, Rossi 4ος!! Ο Stoner ανάμεσα στα Michelin... Πάμε στον αγώνα (όπου μπαίνει και ο παράγοντας βροχή στη μέση). Stoner 3ος και Rossi 6ος... ...φταίνε τα λάστιχα! Δεν πιστεύω ότι σε καμία ομάδα, η επιλογή τον ελαστικών παίρνεται χωρίς την γνώμη του πιλότου. Οδηγοί σαν τον Hayden, τον Pedrosa και τον Nakano (όλοι με Michelin), οδηγούσαν πολύ ταχύτερα από τον Γιατρό.
Αυτήν την στιγμή ο 'μικρός' Stoner βρίσκεται σε καλύτερη φόρμα σε σχέση με τους αντιπάλους του και έχει την τύχη με το μέρος του. Δείχνει πιο ψύχραιμος από τον Γιατρό, οδηγάει έξυπνα, χωρίς να διακινδυνεύει τίποτα και δεν ψάχνει για καμία εύκολη δικαιολογία όταν δεν τερματίζει 1ος.
Πιστεύω πως είναι ο πιο δυνατός οδηγός την συγκεκριμένη χρονική στιγμή και πως αυτός είναι ο μοναδικός λόγος για τον οποίο βρίσκεται εκεί που βρίσκεται.
Υ.Γ. Ο Capirossi με το ίδιο πακέτο (μηχανής/ελαστικών) του Stoner, έχει 38 βαθμούς, σχεδόν όσους ο Edwards (35). Μηχανή και ελαστικά δεν σε κάνουν 1ο από μόνα τους!!
Davide, τα επιχειρήματά σου στις περισσότερες περιπτώσεις είναι τουλάχιστον σαθρά. Και εξηγούμαι:
Η ανωτερότητα του Stoner οφείλεται τόσο στο μηχανάκι του όσο και στην καλύτερη προσαρμογήι του στον περιορισμό των ελαστικών. Με το μειονέκτημα στα Michelin φέτος, ο αναγκαστικός περιορισμός στις δοκιμές διαφορετικής γόμμας προφανώς κατέστρεψε την μεθοδολογία εργασίας του Γιατρού πάνω στο στήσιμο της μοτοσυκλέτας του.
Αυτό συνέβη επειδή ο Ρόσι είχε καταλάβει οτι δεν μπορούσε να περάσει και έριξε ρυθμό αλλά ο "μικρός" έτρεχε με την ψυχή στο στόμα (όπως δήλωσε και ο ίδιος) και το μηχανάκι του είχε ελαφρύνει από καύσιμα.
Ε ωραία, τι σημαίνει αυτό; Μπορεί όντως η Bridgestone να έχει μειονέκτημα στη συγκεκριμένη πίστα. Αφαιρεί αυτό πόντους από τον Ρόσι; Πρώτος βγήκε ο άνθρωπος...
Δεν είναι δικαιολογία ρε Davide... Πως γίνεται να περνάει μπροστά στις στροφές και στην ευθεία να τον ξαναπερνάει το Ducati; Δικαιολογία είναι αυτό;...
Ο αγώνας ήταν ΒΡΕΓΜΕΝΟΣ. Στο βρεγμένο η τράπουλα ξαναμοιράζεται, δηλαδή η "κατάταξη" της ικανότητας των αναβατών αλλάζει άρδην. Πώς αλλιώς εξηγείται ας πούμε οτι κέρδισε ο Vermeulen, επειδή είναι γενικώς οδηγάρα; ΔΕΝ είναι (συγκριτικά πάντα ε;!) γιατί αν ήταν θα ήταν πάντα μπροστά, τουλάχιστον από τον Hopkins. Ο Γιατρός αν και έχει νικήσει στο βρεγμένο ποτέ δεν διακρίθηκε ιδιαίτερα σε αυτό. Θυμήσου σε παρακαλώ στην αρχή του αγώνα που ήταν ακόμα στεγνά τι ρυθμό είχε και τι ρυθμό είχαν όλοι οι άλλοι. Αν ο αγώνας ήταν στεγνός δεν τρέφω καμιά αμφιβολία (πλην μηχανικού προβλήματος φυσικά) οτι ο Γιατρός θα κατάπινε τον Stoner.
Συμφωνώ για την ψυχραιμία. Σίγουρα ο Γιατρός δυσκολεύεται και πιέζεται αρκετά και αυτό λειτουργεί υπέρ του Stoner. Για τις δικαιολογίες όμως είσαι χιλιόμετρα εκτός. Δικαιολογίες είναι οι ψεύτικες αιτίες που παρουσιάζει κάποιοςγια να καλύψει την χαμηλή του απόδοση. Όταν κάποιος έχει πάρει 7 παγκόσμια πρωταθλήματα και η μαχητικότητά του είναι πιο υψηλή από ποτέ (θυμήσου τις επανειλημμένες γλίστρες του την Κυριακή λόγω ακραίας οδήγησης) , τότε δεν πιστεύω οτι όσα αναφέρει ως προβλήματα είναι δικαιολογίες. Κάποιοι αναβάτες (Biaggi ας πούμε) ναι είναι γνωστοί γκρινιάρηδες και όλο τους φταίει κάτι άλλο. Δεν μπορείς όμως να κρίνεις το ποιόν ενός αναβάτη σε 3-4 αγώνες και να αγνοήσεις το γενικότερο αγωνιστικό ήθος και νοοτροπία του. Ο Ρόσι ποτέ δεν υπήρξε γκρινιάρης. Αν μη τι άλλο, αν ήταν κατινούλα της δικαιολογίας όπως τον κατηγορείς δεν θα διακρινόταν ποτέ. Ο άνθρωπος όμως πάει να καταρρίψει τα ρεκόρ νικών ΣΕ ΟΛΗ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΣΠΟΡ. Όχι και δικαιολογίες...
Ένας αναβάτης που μέσα στις στροφές προσπερνιέται x φορές αλλά αυτός ξαναπροσπερνάει x+1 φορές ΜΟΝΟ ΣΤΗΝ ΕΥΘΕΙΑ, και λόγω ανώτερης τελικής, ε όχι δεν μπορώ να το δεχτώ με τίποτα αυτό το επιχείρημα! Σίγουρα είναι καλός οδηγός ο Stoner, ίσως μέσα στους 5 καλύτερους, αλλά όχι και οτι το ducati δεν έπαιξε κανένα ρόλο στο οτι είναι μπροστά!! Μην υπερβάλλουμε...
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι