sanguini1 έγραψε:
η αθηνα που ειναι?????????????????? :a22 :a22 :a22 :a22
davide έγραψε:
ΚΙΝΔΥΝΟΣ SUZUKI!!!
:D :P
Byron έγραψε:
Ζορίζονται λίγο τα Honda ή μου φαίνεται? Μπράβο στα Suzuki. Άντε μπας και δούμε φέτος ακόμα καλύτερο πρωτάθλημα. Αν και στο τέλος ο Vale θα τους τα πάρει τα σώβρακα για την συλλογή του .... :souza: :er:
davide έγραψε:
Πάνω από 1,5 δευτερόλεπτο ήταν ο τελικός απολογισμός με τα 800αράκια σε σχέση με τις 1000άρες!!!
quote]
Ναι, και μάλιστα στη Sepang! Φανταστείτε τι θα συμβεί σε πιο κλειστές πίστες όπως η Valencia ή το Sachsenring...
Την επόμενη εβδομάδα αρχίζουν τα GP!!!
Ακούστε ένα καλό...
Κάθε φορά που ο Rossi χάνει τον πρώτο αγώνα του πρωταθλήματος, χάνει και τον τίτλο στο τέλος!!! :D
Διαβάζω στα διάφορα θέματα που έχουμε ανοίξει, σχετικά με το GP, ότι η διαφορά ταχύτητας μεταξύ Stoner/Ducati και Rossi/Yamaha είναι 20χλμ. και για την τεράστια διαφορά δύναμης της Ducati από τους άλλους. Aπό το επίσημο site των GP http://www.motogp.com/en/motogp/motogp_results.htm μου προκύπτουν τα εξής:
Stoner/Ducati: 314.1km/h
Jacque/Kawasaki: 309.2km/h -4.9km/h
Pedrosa/Honda: 308.8km/h -5.3km/h
Vermuelen/Suzuki: 307.6km/h -6.5km/h
Guintoli/Yamaha: 305.7km/h -8.4km/h
Rossi/Yamaha: 302.4km/h -11.7km/h
Συμφωνώ ότι η Ducati είναι η ταχύτερη όλων, αλλά όχι και κατά 20χλμ.!!! Επίσης, όλοι μας αναφερόμαστε στην δύναμη του κινητήρα της Ducati και δεν παρατηρούμε κάτι άλλο. Την αεροδυναμική της σχεδίαση. Φέτος όλες οι εταιρίες, πλην της Ducati, σχεδιάσαν τις μηχανές τους πιο 'μικρές' και 'κοφτερές'. Η Ducati αντιθέτως, θυσίασε την πιθανή ευελιξία μίας mininal μοτοσυκλέτας τοποθετώντας φαρδιά και στρογγυλά φέρινγκ, που σίγουρα ευνοούν την τελική ταχύτητα.
Υ.Γ. Θεωρώ καλό να γράφουμε ότι αφορά τα GP 800cc στο ίδιο θέμα :bye:
Δηλαδη πιστευεις οτι η διαφορα στην τελικη ειναι αμελητεα ή μηπως δεν ειναι τεραστια η διαφορα στην δυναμη????
Το μικρες και κοφτερες σημαινει εν μερει και πιο αεροδυναμικες, μικροτερη οπισθελκουσα..... αρα γιατι να υπερεχει η χοντροκομμενη και φαρδια ducati???
Το αν βρηκαν την μαγικη συνταγη στην ducati δεν το ξερω θα το ηθελα ομως γιατι ανεκαθεν ενω ολοι παραδεχονταν την υπεροχη της, ποτε δεν εκανε κατι αξιολογο για να το αποδειξει....
Υ.Γ. και μην ξεχνας οτι αυτα τα χλμ ειναι στον αγωνα, η διαφορα των 20χλμ εγινε στα δοκιμαστικα....
Δηλαδη πιστευεις οτι η διαφορα στην τελικη ειναι αμελητεα ή μηπως δεν ειναι τεραστια η διαφορα στην δυναμη????
Το μικρες και κοφτερες σημαινει εν μερει και πιο αεροδυναμικες, μικροτερη οπισθελκουσα.....
Τα 10χλμ. διαφοράς απαιτούν τεράστια διαφορά στη δύναμη της μοτοσυκλέτας.
Ειχα διαβασει για το rc45 του edwars τοτε στα sbk οτι χρειαζεται περιπου 10ps για καθε 1χλμ τελικης επιπλεον στην περιοχη των 300+ χλμ.
ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ!
Η τελικη που βλεπουμε ΔΕΝ ειναι η πραγματικη, αλλα αυτη που προλαβε να πιασει πριν πλακωθει στα φρενα, δεν αποτελει ενδειξη, ο τροπος μετραει
Δεν καταλαβαίνω γιατί θα πρέπει τη συζήτηση για τους αγώνες να τη βάζουμε κάθε φορά στο ίδιο topic. Αν μαζεύουμε 2 σελίδες σε κάθε αγώνα, στο τέλος της σεζόν θα έχουμε πάνω απο... 30 σελίδες και άντε να βρείς κάτι που ειπώθηκε για τον τάδε αγώνα. Συμμορφώνομαι μετά την εντολή του moderator που πήρα μετά το topic "QATAR 16/3/2007 μίνι ρεπορτάζ" αλλά θα ήθελα να συζητηθεί το θέμα. Στο κάτω κάτω το φόρουμ δεν είναι και τόσο υπερφορτωμένο με καινούρια topics οπότε ένα καινούριο για κάθε τριήμερο νομίζω δεν θα ήταν καθόλου άσχημα.
Αυτός που με προβληματίζει είναι ο Capirossi που δεν μας έχει συνηθίσει σε τόσο άσχημες εμφανίσεις.Ίσως να φταίει το γεγονός ότι η γυναίκα του γεννάει αυτήν την εβδομάδα!!! Είναι και το πρώτος τους παιδί... κτλ. κτλ.
20-04-2007
FP1 ΣΤΟ Istanbul Park - Turkey
1. Colin Edwards USA Fiat Yamaha Team (M) 1min 57.422 secs
2. Chris Vermeulen AUS Rizla Suzuki MotoGP (B) 1min 57.794 secs
3. John Hopkins USA Rizla Suzuki MotoGP (B) 1min 58.554 secs
.....
.... δεν είναι όπως τα 1000 που ο γιατρός ήταν άπιαστος...
Ο Ιατρός αρχίζει και χάνει τον έλεγχο...
...στην συνέντευξη του, στην Ιταλική τηλεόραση, μόλις δήλωσε ότι ο Elias δεν του συμπεριφέρθηκε σωστά. Είπε πως ο Ισπανός ανοίχτηκε επίτηδες κατά πάνω του και πως είναι η δεύτερη φορά που ενεργεί εναντίον του. Δήλωσε πως την επόμενη φορά που θα τον βρει πλάι του θα του ανταποδώσει την χάρη! :ohmy:
Η γνώμη μου είναι ότι ο Rossi είναι ο καλύτερος οδηγός που υπάρχει αυτήν την στιγμή. Αυτό θα έπρεπε να τον κάνει πολύ πιο προσεκτικό στις δηλώσεις του. Θα πρέπει να θυμηθεί την μάχη, στην τελευταία στροφή του αγώνα της Ισπανίας το 2005 με τον Gibernau. Τότε μετά την νίκη του, δήλωνε ότι ήταν μια σκληρή μονομαχία και πως έτσι είναι οι αγώνες.
Γιατρέ... ...σύνελθε!!! :bye:
Αλλά και η Ducati είχε 327 τελική αντί για 314 της Yamaha, και αυτά τα χιλιόμετρα μπορεί να κάνουν τη διαφορά στον αγώνα που αναμένεται συναρπαστικός
Εγώ θέτω ένα ερώτημα: Πού είναι ο Capirossi ρε παιδιά? τον ήθελα για πρωταθλητή φέτος...
Εγώ θέτω ένα ερώτημα: Πού είναι ο Capirossi ρε παιδιά? τον ήθελα για πρωταθλητή φέτος...
Ελα μου ντέ!!!!Και εγώ τον ήθελα για πρωταθλητή γιατί το αξίζει!!!Πάντως δεν μπορείς να πείς ότι γέρασε κιόλας!!!
Έχει αρχίσει και παγιώνεται μία άποψη που με βρίσκει αρκετά αντίθετο.Η ανωτερότητα του Stoner οφείλεται τόσο στο μηχανάκι του όσο και στην καλύτερη προσαρμογήι του στον περιορισμό των ελαστικών. Με το μειονέκτημα στα Michelin φέτος, ο αναγκαστικός περιορισμός στις δοκιμές διαφορετικής γόμμας προφανώς κατέστρεψε την μεθοδολογία εργασίας του Γιατρού πάνω στο στήσιμο της μοτοσυκλέτας του.
Δηλαδή, πως ο Γιατρός βρίσκεται μετά από πέντε αγώνες, 21 βαθμούς πίσω από τον Stoner, κυρίως λόγο της υπεροχής της Ducati/Bridgestone σε σχέση με την Yamaha/Michelin.
1ον Στο Qatar, λέγαμε μέχρι τον τελευταίο γύρο, ότι η ευθεία του 1χλμ έκανε την διαφορά, διότι το μοτέρ της Ducati ήταν ανώτερο. Στον τελευταίο γύρω ο 'μικρός' Stoner έκανε το ρεκόρ πίστας, τερματίζοντας σχεδόν 3'' πριν τον Γιατρό. Την διαφορά σε αυτόν το γύρω την έκανε και στις στροφές.Αυτό συνέβη επειδή ο Ρόσι είχε καταλάβει οτι δεν μπορούσε να περάσει και έριξε ρυθμό αλλά ο "μικρός" έτρεχε με την ψυχή στο στόμα (όπως δήλωσε και ο ίδιος) και το μηχανάκι του είχε ελαφρύνει από καύσιμα.
2ον Στο Jerez, όπου ο Γιατρός τερμάτισε πρώτος, όλα ήταν καλά. Άσχετα αν στις τρεις πρώτες θέσεις του βάθρου είχαμε τρεις οδηγούς με Michelin.Ε ωραία, τι σημαίνει αυτό; Μπορεί όντως η Bridgestone να έχει μειονέκτημα στη συγκεκριμένη πίστα. Αφαιρεί αυτό πόντους από τον Ρόσι; Πρώτος βγήκε ο άνθρωπος...
3ον Στην Κωνσταντινούπολη, έξι Bridgestone στις έξι πρώτες θέσεις μπροστά στον καλύτερο οδηγό με Michelin, τον Hayden! Σίγουρα ανώτερα τα Ιαπωνικά ελαστικά, αλλά η επιλογή του Γιατρού (10ος στον αγώνα), να τρέξει με μαλακή γόμα ήταν δική του. Πήρε το ρίσκο του και το πλήρωσε. Ο Stoner κλείνει τον αγώνα με την 2η του νίκη στο πρωτάθλημα.Σωστό σε βρίσκω εδώ.
4ον Στην Κίνα η δικαιολογία ήταν εύκολη. Πολύ μεγάλη η ευθεία των 1.2χλμ! Ο Stoner κάνει την 3η του νίκη στο πρωτάθλημα, πάλι με ρεκόρ ταχύτερου γύρου.Δεν είναι δικαιολογία ρε Davide... Πως γίνεται να περνάει μπροστά στις στροφές και στην ευθεία να τον ξαναπερνάει το Ducati; Δικαιολογία είναι αυτό;...
5ον Φτάσαμε στο LeMans! Πίστα με ευθεία 450 μέτρων (Τα Μέγαρα έχουν 550 μέτρα ευθεία)! Ο Γιατρός θα καταπιεί τον Stoner! Μετά την Pole Position: Edwards 1oς, Stoner 2oς, Checa 3ος, Rossi 4ος!! Ο Stoner ανάμεσα στα Michelin... Πάμε στον αγώνα (όπου μπαίνει και ο παράγοντας βροχή στη μέση). Stoner 3ος και Rossi 6ος... ...φταίνε τα λάστιχα! Δεν πιστεύω ότι σε καμία ομάδα, η επιλογή τον ελαστικών παίρνεται χωρίς την γνώμη του πιλότου. Οδηγοί σαν τον Hayden, τον Pedrosa και τον Nakano (όλοι με Michelin), οδηγούσαν πολύ ταχύτερα από τον Γιατρό.Ο αγώνας ήταν ΒΡΕΓΜΕΝΟΣ. Στο βρεγμένο η τράπουλα ξαναμοιράζεται, δηλαδή η "κατάταξη" της ικανότητας των αναβατών αλλάζει άρδην. Πώς αλλιώς εξηγείται ας πούμε οτι κέρδισε ο Vermeulen, επειδή είναι γενικώς οδηγάρα; ΔΕΝ είναι (συγκριτικά πάντα ε;!) γιατί αν ήταν θα ήταν πάντα μπροστά, τουλάχιστον από τον Hopkins. Ο Γιατρός αν και έχει νικήσει στο βρεγμένο ποτέ δεν διακρίθηκε ιδιαίτερα σε αυτό. Θυμήσου σε παρακαλώ στην αρχή του αγώνα που ήταν ακόμα στεγνά τι ρυθμό είχε και τι ρυθμό είχαν όλοι οι άλλοι. Αν ο αγώνας ήταν στεγνός δεν τρέφω καμιά αμφιβολία (πλην μηχανικού προβλήματος φυσικά) οτι ο Γιατρός θα κατάπινε τον Stoner.
Αυτήν την στιγμή ο 'μικρός' Stoner βρίσκεται σε καλύτερη φόρμα σε σχέση με τους αντιπάλους του και έχει την τύχη με το μέρος του. Δείχνει πιο ψύχραιμος από τον Γιατρό, οδηγάει έξυπνα, χωρίς να διακινδυνεύει τίποτα και δεν ψάχνει για καμία εύκολη δικαιολογία όταν δεν τερματίζει 1ος.Συμφωνώ για την ψυχραιμία. Σίγουρα ο Γιατρός δυσκολεύεται και πιέζεται αρκετά και αυτό λειτουργεί υπέρ του Stoner. Για τις δικαιολογίες όμως είσαι χιλιόμετρα εκτός. Δικαιολογίες είναι οι ψεύτικες αιτίες που παρουσιάζει κάποιοςγια να καλύψει την χαμηλή του απόδοση. Όταν κάποιος έχει πάρει 7 παγκόσμια πρωταθλήματα και η μαχητικότητά του είναι πιο υψηλή από ποτέ (θυμήσου τις επανειλημμένες γλίστρες του την Κυριακή λόγω ακραίας οδήγησης) , τότε δεν πιστεύω οτι όσα αναφέρει ως προβλήματα είναι δικαιολογίες. Κάποιοι αναβάτες (Biaggi ας πούμε) ναι είναι γνωστοί γκρινιάρηδες και όλο τους φταίει κάτι άλλο. Δεν μπορείς όμως να κρίνεις το ποιόν ενός αναβάτη σε 3-4 αγώνες και να αγνοήσεις το γενικότερο αγωνιστικό ήθος και νοοτροπία του. Ο Ρόσι ποτέ δεν υπήρξε γκρινιάρης. Αν μη τι άλλο, αν ήταν κατινούλα της δικαιολογίας όπως τον κατηγορείς δεν θα διακρινόταν ποτέ. Ο άνθρωπος όμως πάει να καταρρίψει τα ρεκόρ νικών ΣΕ ΟΛΗ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΣΠΟΡ. Όχι και δικαιολογίες...
Πιστεύω πως είναι ο πιο δυνατός οδηγός την συγκεκριμένη χρονική στιγμή και πως αυτός είναι ο μοναδικός λόγος για τον οποίο βρίσκεται εκεί που βρίσκεται.
Υ.Γ. Ο Capirossi με το ίδιο πακέτο (μηχανής/ελαστικών) του Stoner, έχει 38 βαθμούς, σχεδόν όσους ο Edwards (35). Μηχανή και ελαστικά δεν σε κάνουν 1ο από μόνα τους!!Όχι βέβαια! Βοηθάνε όμως... :P :bye:
Davide, τα επιχειρήματά σου στις περισσότερες περιπτώσεις είναι τουλάχιστον σαθρά. Και εξηγούμαι:Για να δούμε! :thnk:
Η ανωτερότητα του Stoner οφείλεται τόσο στο μηχανάκι του όσο και στην καλύτερη προσαρμογήι του στον περιορισμό των ελαστικών. Με το μειονέκτημα στα Michelin φέτος, ο αναγκαστικός περιορισμός στις δοκιμές διαφορετικής γόμμας προφανώς κατέστρεψε την μεθοδολογία εργασίας του Γιατρού πάνω στο στήσιμο της μοτοσυκλέτας του.Το μειονέκτημα που λες στα Michelin φέτος, με τον περιορισμό των ελαστικών ανά GP ισχύει και για την Bridgestone. Αυτό που κατέστρεψε την μεθοδολογία εργασίας του Γιατρού, είναι ότι μέχρι πέρυσι, μπορούσε το βράδυ πριν τον αγώνα, να ζητάει στην Michelin να του τροποποιήσουν τα ελαστικά ή και να του φτιάξουν εξολοκλήρου νέα ελαστικά. Σου επισημαίνω εδώ, ότι αυτήν την δυνατότητα δεν την είχαν οδηγοί σαν τον Stoner! Άρα, μήπως ο Stoner έχει την ικανότητα να αξιοποιεί καλύτερα αυτό που έχει? Αυτό δεν τον κάνει καλύτερο από τον αντίπαλο του την συγκεκριμένη στιγμή?
Αυτό συνέβη επειδή ο Ρόσι είχε καταλάβει οτι δεν μπορούσε να περάσει και έριξε ρυθμό αλλά ο "μικρός" έτρεχε με την ψυχή στο στόμα (όπως δήλωσε και ο ίδιος) και το μηχανάκι του είχε ελαφρύνει από καύσιμα.Lap20 ο "μικρός" ρίχνει 0.381'' στον Γιατρό, Lap21 ο "μικρός" ρίχνει άλλα 0.522'' στον Γιατρό, Lap22(τελευταίος γύρος) ο "μικρός" ρίχνει άλλα 0.218'' στον Γιατρό στις τρεις πρώτες στροφές τις πίστας (ο Γιατρός τώρα αρχίζει να καταλαβαίνει ότι ο Stoner έπαιζε μαζί του) κερνόντας τον συνολικά 2.338'' στο τέλος του γύρου! Εγώ ξέρεις τι συμπέρασμα βγάζω? Ότι ο Γιατρός για 21+ γύρους νόμιζε πως τον είχε τον Stoner στις στροφές!!! Το να κάνεις στον τελευταίο γύρο του αγώνα, το ρεκόρ πίστας με τελειωμένα λάστιχα, είναι αρκετά δύσκολο... Όλα τα μηχανάκια ελαφρώνουν από καύσιμα, γιατί δεν κάνουν όλοι τον καλύτερό τους χρόνο στον τελευταίο γύρο?!?! Όσο για την δήλωση του 'μικρού' ότι έτρεχε με την ψυχή στο στόμα...
Ε ωραία, τι σημαίνει αυτό; Μπορεί όντως η Bridgestone να έχει μειονέκτημα στη συγκεκριμένη πίστα. Αφαιρεί αυτό πόντους από τον Ρόσι; Πρώτος βγήκε ο άνθρωπος...Δεν αφαιρεί κανέναν πόντο από τον Rossi. Απλά προσθέτει στον Stoner, που δεν έσπευσε να δικαιολογηθεί, λέγοντας ότι βγήκε 5ος λόγο των ελαστικών παρόλο το εμφανές μειονέκτημα της Bridgestone στην συγκεκριμένη πίστα.
Δεν είναι δικαιολογία ρε Davide... Πως γίνεται να περνάει μπροστά στις στροφές και στην ευθεία να τον ξαναπερνάει το Ducati; Δικαιολογία είναι αυτό;...Δεν ήτανε μόνο πιο γρήγορος στην ευθεία. Αν δεις τα split του ρεκόρ πίστας, που παρεμπιπτόντως έκανε ο Stoner και όχι o Rossi, ήτανε ταχύτερος και στα μεικτά μέρη. Μην λέμε μόνο την δικαιολογία της μεγάλης ευθείας... ...καταντάει βαρετή!
Ο αγώνας ήταν ΒΡΕΓΜΕΝΟΣ. Στο βρεγμένο η τράπουλα ξαναμοιράζεται, δηλαδή η "κατάταξη" της ικανότητας των αναβατών αλλάζει άρδην. Πώς αλλιώς εξηγείται ας πούμε οτι κέρδισε ο Vermeulen, επειδή είναι γενικώς οδηγάρα; ΔΕΝ είναι (συγκριτικά πάντα ε;!) γιατί αν ήταν θα ήταν πάντα μπροστά, τουλάχιστον από τον Hopkins. Ο Γιατρός αν και έχει νικήσει στο βρεγμένο ποτέ δεν διακρίθηκε ιδιαίτερα σε αυτό. Θυμήσου σε παρακαλώ στην αρχή του αγώνα που ήταν ακόμα στεγνά τι ρυθμό είχε και τι ρυθμό είχαν όλοι οι άλλοι. Αν ο αγώνας ήταν στεγνός δεν τρέφω καμιά αμφιβολία (πλην μηχανικού προβλήματος φυσικά) οτι ο Γιατρός θα κατάπινε τον Stoner.Αυτό που λες, ότι ο Γιατρός δεν διακρίνεται για την οδήγηση στο βρεγμένο δεν νομίζω ότι τον κολακεύει! Από την άλλη, το γεγονός ότι ο Stoner τερμάτισε μπροστά του (και με άνεση απ'ότι είδα, 26+ δευτερόλεπτα διαφοράς στο τέλος) με κάνει να πιστεύω ακόμα περισσότερο, ότι είναι απλά καλύτερος αυτήν τη στιγμή. Σε αυτό που λες ότι χωρίς να τρέφεις καμία αμφιβολία, ο Γιατρός θα κατάπινε τον Stoner, σου απαντώ λέγοντας ότι έτσι θα νόμιζες και για την Pole Position του αγώνα (διόρθωσέ με αν κάνω λάθος) εκεί όπου η Michelin αποδεικνύει μέχρι τώρα ότι έχει καλύτερα ελαστικά! Επίσης, αφού με παρακαλάς κιόλας, θυμάμαι και την αρχή του αγώνα με slick ελαστικά (μέχρι το σημείο του Pit Stop 10ος γύρος). Stoner 4oς, Rossi (1.3'' πιο αργός στον γύρο) 5oς. Απορώ γιατί ήθελες να μου το θυμίσεις?!?!?
Συμφωνώ για την ψυχραιμία. Σίγουρα ο Γιατρός δυσκολεύεται και πιέζεται αρκετά και αυτό λειτουργεί υπέρ του Stoner. Για τις δικαιολογίες όμως είσαι χιλιόμετρα εκτός. Δικαιολογίες είναι οι ψεύτικες αιτίες που παρουσιάζει κάποιοςγια να καλύψει την χαμηλή του απόδοση. Όταν κάποιος έχει πάρει 7 παγκόσμια πρωταθλήματα και η μαχητικότητά του είναι πιο υψηλή από ποτέ (θυμήσου τις επανειλημμένες γλίστρες του την Κυριακή λόγω ακραίας οδήγησης) , τότε δεν πιστεύω οτι όσα αναφέρει ως προβλήματα είναι δικαιολογίες. Κάποιοι αναβάτες (Biaggi ας πούμε) ναι είναι γνωστοί γκρινιάρηδες και όλο τους φταίει κάτι άλλο. Δεν μπορείς όμως να κρίνεις το ποιόν ενός αναβάτη σε 3-4 αγώνες και να αγνοήσεις το γενικότερο αγωνιστικό ήθος και νοοτροπία του. Ο Ρόσι ποτέ δεν υπήρξε γκρινιάρης. Αν μη τι άλλο, αν ήταν κατινούλα της δικαιολογίας όπως τον κατηγορείς δεν θα διακρινόταν ποτέ. Ο άνθρωπος όμως πάει να καταρρίψει τα ρεκόρ νικών ΣΕ ΟΛΗ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΣΠΟΡ. Όχι και δικαιολογίες...Μου αρέσει ο τρόπος με τον οποίο ορίζεις την δικαιολογία, απλά θέλω να προσθέσω στον ορισμό σου, ότι καμιά φορά οι δικαιολογίες χρησιμοποιούνται σαν αυτοάμυνα γιατί δεν μπορείς να παραδεχθείς ο ίδιος την ανωτερότητα κάποιου άλλου και πως συνήθως έχουν και κάποια βάση αλήθειας! Το παράδειγμα με τον Biaggi (το είδωλό μου), είναι πολύ πετυχημένο. Γιατί ο κύριος Biaggi, ενώ δεν είχε γκρινιάξει ποτέ όσο κέρδιζε, όπως λες και εσύ καταντούσε γκρινιάρης όταν έβλεπε ότι δεν είχε την δυνατότητα να κερδίσει πια! Κάτι τέτοιο έχει πάθει και ο Γιατρός τώρα τελευταία... και μάλιστα η πάθηση έχει και άλλα κοινά σημεία. Όπως για τον Biaggi, ότι όλο κάτι του έφταιγε, έτσι και για τον Rossi η φετινή λίστα έχει: Μηχανή, Λάστιχα, Setup, Εlias!!! Αυτό που πρέπει να συνειδητοποιήσει το συντομότερο, είναι ότι το κύριο πρόβλημά του είναι ο Stoner και γενικά η γενιά νέων οδηγών που ακολουθεί. Μάλιστα πρέπει να το κάνει σύντομα, διότι πέρυσι έχασε τον τίτλο από τον Hayden και ο Stoner μου φαίνεται 'λίγο' καλύτερος!
Ένας αναβάτης που μέσα στις στροφές προσπερνιέται x φορές αλλά αυτός ξαναπροσπερνάει x+1 φορές ΜΟΝΟ ΣΤΗΝ ΕΥΘΕΙΑ, και λόγω ανώτερης τελικής, ε όχι δεν μπορώ να το δεχτώ με τίποτα αυτό το επιχείρημα! Σίγουρα είναι καλός οδηγός ο Stoner, ίσως μέσα στους 5 καλύτερους, αλλά όχι και οτι το ducati δεν έπαιξε κανένα ρόλο στο οτι είναι μπροστά!! Μην υπερβάλλουμε...Τώρα με μπέρδεψες!! Θα προσπαθήσω να λύσω το πρόβλημα που μου έβαλες... :P
Το μειονέκτημα που λες στα Michelin φέτος, με τον περιορισμό των ελαστικών ανά GP ισχύει και για την Bridgestone. Αυτό που κατέστρεψε την μεθοδολογία εργασίας του Γιατρού, είναι ότι μέχρι πέρυσι, μπορούσε το βράδυ πριν τον αγώνα, να ζητάει στην Michelin να του τροποποιήσουν τα ελαστικά ή και να του φτιάξουν εξολοκλήρου νέα ελαστικά. Σου επισημαίνω εδώ, ότι αυτήν την δυνατότητα δεν την είχαν οδηγοί σαν τον Stoner! Άρα, μήπως ο Stoner έχει την ικανότητα να αξιοποιεί καλύτερα αυτό που έχει? Αυτό δεν τον κάνει καλύτερο από τον αντίπαλο του την συγκεκριμένη στιγμή?
Lap20 ο "μικρός" ρίχνει 0.381'' στον Γιατρό, Lap21 ο "μικρός" ρίχνει άλλα 0.522'' στον Γιατρό, Lap22(τελευταίος γύρος) ο "μικρός" ρίχνει άλλα 0.218'' στον Γιατρό στις τρεις πρώτες στροφές τις πίστας (ο Γιατρός τώρα αρχίζει να καταλαβαίνει ότι ο Stoner έπαιζε μαζί του) κερνόντας τον συνολικά 2.338'' στο τέλος του γύρου! Εγώ ξέρεις τι συμπέρασμα βγάζω? Ότι ο Γιατρός για 21+ γύρους νόμιζε πως τον είχε τον Stoner στις στροφές!!! Το να κάνεις στον τελευταίο γύρο του αγώνα, το ρεκόρ πίστας με τελειωμένα λάστιχα, είναι αρκετά δύσκολο... Όλα τα μηχανάκια ελαφρώνουν από καύσιμα, γιατί δεν κάνουν όλοι τον καλύτερό τους χρόνο στον τελευταίο γύρο?!?! Όσο για την δήλωση του 'μικρού' ότι έτρεχε με την ψυχή στο στόμα...
...για 20 γύρους πίστευα ότι μπορούσα να κρατηθώ πίσω από τον Stoner και να δοκιμάσω τα πάντα στην τελευταία στροφή πριν την ευθεία του τερματισμού. Η Ducati ήταν πολύ πιο δυνατή στην ευθεία, αλλά είχα την εντύπωση πως πλεονεκτούσα στο μεικτό κομμάτι της πίστας. Μετά, κατάλαβα ότι ακόμα και σε εκείνο το κομμάτι ο Stoner ήταν ταχύτερος (V. Rossi)
Δεν αφαιρεί κανέναν πόντο από τον Rossi. Απλά προσθέτει στον Stoner, που δεν έσπευσε να δικαιολογηθεί, λέγοντας ότι βγήκε 5ος λόγο των ελαστικών παρόλο το εμφανές μειονέκτημα της Bridgestone στην συγκεκριμένη πίστα.
Δεν ήτανε μόνο πιο γρήγορος στην ευθεία. Αν δεις τα split του ρεκόρ πίστας, που παρεμπιπτόντως έκανε ο Stoner και όχι o Rossi, ήτανε ταχύτερος και στα μεικτά μέρη. Μην λέμε μόνο την δικαιολογία της μεγάλης ευθείας... ...καταντάει βαρετή!Οι γρηγορότεροι γύροι δεν σημαίνουν τίποτα. Τυχαίνει πολλές φορές γρηγορότερο γύρο αγώνα να γράψει κάποιος εκτός βάθρου. Εγώ μιλώ για το επανειλημμένο γεγονός του να περνά ο stoner στην ευθεία και να τον ξαναπερνά ο Ρόσι στις στροφές. Και αυτό ήθελα να πω με τα "x" και "x+1" και τίποτα άλλο οπότε και τα σχόλια που έκανες για αυτό ήταν λίγο άστοχα.
Αυτό που λες, ότι ο Γιατρός δεν διακρίνεται για την οδήγηση στο βρεγμένο δεν νομίζω ότι τον κολακεύει! Από την άλλη, το γεγονός ότι ο Stoner τερμάτισε μπροστά του (και με άνεση απ'ότι είδα, 26+ δευτερόλεπτα διαφοράς στο τέλος) με κάνει να πιστεύω ακόμα περισσότερο, ότι είναι απλά καλύτερος αυτήν τη στιγμή. Σε αυτό που λες ότι χωρίς να τρέφεις καμία αμφιβολία, ο Γιατρός θα κατάπινε τον Stoner, σου απαντώ λέγοντας ότι έτσι θα νόμιζες και για την Pole Position του αγώνα (διόρθωσέ με αν κάνω λάθος) εκεί όπου η Michelin αποδεικνύει μέχρι τώρα ότι έχει καλύτερα ελαστικά! Επίσης, αφού με παρακαλάς κιόλας, θυμάμαι και την αρχή του αγώνα με slick ελαστικά (μέχρι το σημείο του Pit Stop 10ος γύρος). Stoner 4oς, Rossi (1.3'' πιο αργός στον γύρο) 5oς. Απορώ γιατί ήθελες να μου το θυμίσεις?!?!?
Τέλος δεν κατηγόρησα ποτέ τον Rossi, λέγοντας πως είναι κατινούλα της δικαιολογίαςΌλες αυτές οι φράσεις αυτό δεν σημαίνουν;; -------------------->
Απλά προσθέτει στον Stoner, που δεν έσπευσε να δικαιολογηθεί
καμιά φορά οι δικαιολογίες χρησιμοποιούνται σαν αυτοάμυνα γιατί δεν μπορείς να παραδεχθείς ο ίδιος την ανωτερότητα κάποιου άλλου...(....) Γιατί ο κύριος Biaggi, ενώ δεν είχε γκρινιάξει ποτέ όσο κέρδιζε, όπως λες και εσύ καταντούσε γκρινιάρης όταν έβλεπε ότι δεν είχε την δυνατότητα να κερδίσει πια!Κάτι τέτοιο έχει πάθει και ο Γιατρός τώρα τελευταία...
Πριν ξεκινήσει το φετινό πρωτάθλημα (μάρτυρες ο Backys, o Byron και ότι έγραφα στο φόρουμ) δήλωνα ότι ο Rossi, μετά την περσινή ήττα, δεν θα έχει ποτέ ξανά εκείνη την φοβερή ψυχολογία που μας έδειχνε. Έλεγα πως θα αρχίσει να χάνει και να βρίσκει δικαιολογίες όπως ο Biaggi.(...)Μη λες λοιπόν οτι δεν κατηγορείς τον Ρόσι για κατινούλα της δικαιολογίας, γιατί δε χρειάζεται να χρησιμοποίησες τη συγκεκριμένη φράση για να εννοήσεις ακριβώς αυτό έτσι;...
Στεγνή πίστα, δυστυχώς!!
Γιατί ρε Davide...;
Δεν είναι δίκαιοι οι στεγνοί αγώνες;
Γιατί ρε Davide...;
Δεν είναι δίκαιοι οι στεγνοί αγώνες;
Βέβαια και είναι δίκαιοι οι στεγνοί αγώνες...
...άδικο είναι να κερδίζει ο ακατανόμαστος!!! :P :P
Άντε να δούμε τι θα γίνει και στην Ισπανία. Οι προγνώσεις λένε για καλό καιρό... :P :P
2007 Catalan Grand Prix:
Fastest practice time: Casey Stoner AUS Ducati Marlboro (B) 1min 42.562secs (FP3)
M' άρεσε αυτό! Χαχαχαχαχα...! :P
Αν και παω με χιλια τον Stoner νομιζω πως η μοτοσυκλετα της ducati πηρε τη νικη γι'αυτον.
Ο rossi αξιζε πιο πολυ αυτη τη νικη.
:cry: Eίδες τον σημερινό αγώνα? Διότι δεν μου τα λες καλά!!!
ενας αλανθαστος Stoner που κυνηγουσε και παλευε τον κατα γενικη ομολογια απιαστο Rossi.Αυτό ήταν όντως το ζουμί του αγώνα. Θα μπορoύσε βέβαια να ειπωθεί και ανάποδα.. :)
Επισης δεν νομιζω μια ευθεια να εκρινε ολο τον αγωνα....Εδώ νομίζω οτι κάνεις ένα λάθος:
ενας αλανθαστος Stoner που κυνηγουσε και παλευε τον κατα γενικη ομολογια απιαστο Rossi.Αυτό ήταν όντως το ζουμί του αγώνα. Θα μπορoύσε βέβαια να ειπωθεί και ανάποδα.. :)
Επισης δεν νομιζω μια ευθεια να εκρινε ολο τον αγωνα....Εδώ νομίζω οτι κάνεις ένα λάθος:
Τέλος προτελευταίου γύρου, ο Rossi βγαίνει πρώτος στην μεγάλη ευθεία, o Stoner τον περνά λίγο πριν τα φρένα και νά η πρώτη στροφή του τελευταίου γύρου με τον... Stoner μπροστά. Ο γύρος προχωρά και ο Rossi πιέζει αλλά ο Stoner δεν τον αφήνει να περάσει και έτσι παίρνει τη νίκη. Το κρίσιμο προσπέρασμα του αγώνα δηλαδή έγινε στην ευθεία. Και όχι μόνο αυτό αλλά και γενικότερα, o Stoner έπαιρνε την πρωτοπορία μόνο στην ευθεία όποτε την έχανε σε κάποια στροφή. Αυτό βεβαίως δεν είναι στα μείον του, καλά έκανε και δεν ρίσκαρε αφού ήξερε το πλεονέκτημά του, πρέπει όμως να αναγνωρίσουμε και το πόσο σημαντικό πλεονέκτημα είναι η τόσο μεγάλη διαφορά τελικής.
Μέχρι χθες φταίγανε τα 20χλμ. διαφοράς στην τελικής. Σήμερα ο Stoner έπιασε τα 311 και ο Rossi τα 307Το 307 το κατάφερε ο Ρόσι με slipstreaming ή κάνω λάθος; Ο Stoner τον προσπερνούσε σαν σταματημένο στο μέσο της ευθείας ή όχι; και μη μου πεις οτι ο Ρόσι ξέχασε πως να βγαίνει από τις στροφές!
Μέχρι χθες φταίγανε τα λάστιχα. Σήμερα στο βάθρο είχαμε δύο οδηγούς με Michelin.Χαχαχαχαχα! Όλη η πρώτη δεκάδα (μπορεί και 11δα, δε θυμάμαι) καβαλούσε Bridgestone, μόνο ο Ρόσι και ο Πεντρόσα είχαν Μichelin και γι' αυτό τους αξίζει και μεγάλο μπράβο. Αν πρόσεξες οι Ρόσι- Πεντρόσα φορούσανε hard πισινά, ο Stoner φορούσε medium το οποίο όμως άντεξε μέχρι το τέλος. Τι να λέμε τώρα, πραγματικά σήμερα διαπίστωσα τη διαφορά, μου βγήκανε τα μάτια όταν είδα την κοκκινίλα της πρώτης δεκάδας μετά το πέρας του αγώνα...
Μέχρι χθες ο Stoner δεν μπορούσε να περάσει τον Rossi στις στροφές. Σήμερα το έκανε.?!?!?!?!?!?!?!?!
Μέχρι χθες λέγαμε ότι ο Stoner στην μάχη σώμα με σώμα δεν έχει φανεί. Σήμερα έδωσε ρέστα!Το δέχομαι. Εγώ δεν έκρυψα το θαυμασμό μου για το μικρό. Εσύ προσπαθείς να μας πείσεις οτι ο Ρόσι δε φτουράει πια και άλλα τέτοια. Με τέτοια μάχη σήμερα -και όχι μόνο- πως μπορείς να υποστηρίζεις κάτι τέτοιο;!;!;!
Ωραια οποτε με αλλα λογια μας λες οτι αξιζουν συγχαρητηρια στον Rossi που ειναι ο αναβατης με τα περισσοτερα βαθρα στην ιστορια του σπορ επειδη εκανε υπερπροσπαθεια να νικησει (και τελικα δεν τα καταφερε) εναν πιτσιρικα 21 μολις ετων με φθαρμενο πισω ελαστικο και μολις 2 χρονια στα gp..... dryΚαι εσύ με τη σειρά σου λες οτι μετά το θέαμα που είδες σήμερα δεν αξίζει συγχαρητήρια;
επαιξε στα ισια με εναν μυθο (Rossi).... pray
O Rossi είναι ο καλύτερος οδηγός όλων των εποχών στην κατηγορία των MotoGP.
Παρόλα αυτά, σήμερα, αποδεικνύεται ότι υπάρχει ένας κύριος Stoner που έχει κάνει 4 νίκες σε 7 αγώνες, έναντι 2 επιτυχιών του Rossi. Ένας κύριος Stoner με 14 βαθμούς πάνω από τον αντίπαλό του.
Δεν έχω κανένα μίσος και καμία αντιπάθεια προς τους αγώνες. Ίσα, ίσα, έχω μία τρέλα και έναν έρωτα με αυτούς. Δεν μπορώ να καταλάβω πως βγάζεις κάποια συμπεράσματα.
Επίσης δεν είπα ότι δεν εκτιμώ τις προσπάθειες του Rossi...
...της εκτιμώ όσο και του Pedrosa, του Ηopkins, του DePuniet και όλων των υπολοίπων οδηγών.
Σήμερα, θαυμάζω αγωνιστικά τον Stoner και δεν μπορώ να καταλάβω τι σε ενοχλεί σε αυτό!
μπραβο ρε πιτσιρικα!!!!!!!!απο 9ος....1ος!!!!! :ohyes: :kalo:
μπραβο ρε πιτσιρικα!!!!!!!!απο 9ος....1ος!!!!! :ohyes: :kalo:
davide, ο ινδιάνος σου έκανε το θαύμα του αλλά βιάστηκε λίγο. Μάλλον σήμερα ήθελε να πάει για μπάνιο! :P :bye:
Φοβερός αγώνας από τον Rossi και από τον Hayden(επιτέλους)... από 11ος και 13ος αντίστοιχα στην αρχή του αγώνα! :kalo:
...Ο Stoner σταθερά κάνει την δουλειά του! Δείχνει απίστευτη ωριμότητα! ;)
Πιστεύω ότι το φετινό πρωτάθλημα είναι μακράν το καλύτερο από κάθε άποψη!
εγω ξερω οτι.........απο τον σημερηνο αγωνα φενεται ποιος πρεπη να κατακτηση το πρωταθλημα(the doctor) :ohyes:
και οσο για τον niki ηταν ο πρωτος αγωνας του με το καινουριο πλεσιο :ohyes:Ναι, και με το "ευνουχισμένο" traction control. Ο λαντζιέρης δήλωσε οτι το προηγούμενο, υπερβολικά "αυταρχικό" traction control του στερούσε την αίσθηση και έτσι δεν μπορούσε να πιέσει όπως ήθελε. Τώρα με το ημι-απενεργοποιημένο t.c. μπορεί και ψιλο-ντριφτάρει, έχοντας καλύτερη αίσθηση και έξοδο από τις στροφές.
ΟΚ. Κι εγώ τότε θα κάνω επίκληση στο πνεύμα τοιυ John Wayne. :oo! :oo!davide, ο ινδιάνος σου έκανε το θαύμα του αλλά βιάστηκε λίγο. Μάλλον σήμερα ήθελε να πάει για μπάνιο! :P :bye:
:hysterl :hysterl :hysterl
...θα το ρυθμίσω το θέμα μέχρι το Sachsenring!!!
...γνωριζουμε γιατι δεν τερματισε ο καπιροσι?
μιλα μου για mille novecento otto!!!
εγω ξερω οτι.........απο τον σημερηνο αγωνα φενεται ποιος πρεπη να κατακτηση το πρωταθλημα(the doctor) :ohyes:
Σήμερα ο Ρόσσι νομίζω ότι βούλωσε πολλά στόματα.
davide, ο ινδιάνος σου έκανε το θαύμα του αλλά βιάστηκε λίγο. Μάλλον σήμερα ήθελε να πάει για μπάνιο! :P :bye:
Εγώ δεν είπα τίποτα για ανωτερότητα. Είπα για ταλέντο, για αγωνιστικό πάθος και για θέληση για τη νίκη. Άλλωστε μια πτώση δεν κάνει έναν οδηγό σκράπα. Πόσες πτώσεις είχε ο Stoner πέρσι; Πόσες είχε ο Schwantz, ένας από τους μεγαλύτερους αναβάτες στην ιστορία του σπορ; Πόσες είχε ο Haga με την Cube... Τι είναι όλοι αυτοί, σκράπες; Κι αν τύχει και πέσει ο Stoner τι θα σημαίνει αυτό οτι ξαφινικά είναι για πέταμα; Πολύ απόλυτο σε βλέπω ρε davide.Σήμερα ο Ρόσσι νομίζω ότι βούλωσε πολλά στόματα.
Σαν να βιαστίκες να πείς, τα περί ανωτερότητας του Γιατρού!!!
:P :P :P
Αυτό που εγώ δεν καταλαβαίνω είναι το μίσος προς τον Ρόσι. Δεν σε είδα να λες μπράβο για καμιά από τις φετεινές του νίκες, ούτε καν για τον άθλο του Assen.
Kαι για να γενικεύσω την οπτική μου, ειλικρινά δεν καταλαβαίνω όλους αυτούς που πιο πολύ μισούν τον αντίπαλο παρά αγαπούν το σπορ, όποιο σπορ και να είναι. Γνωρίζω ανθρώπους που επιλέγουν ποιόν θα υποστηρίξουν αναλόγως με το πόσο δυνατός δυνατός είναι απέναντι στην ομάδα/άνθρωπο που μισούν!
ο pedrosa απιαστος...αλλα τι μουτρα ειναι αυτα :shahea: :thdn:
επιστροφη capirossi που ευκολα εμεινε στη 2η θεση.μακαρι να συνεχισει ετσι αν και αργησε λιιιγο.
ο stonerακος συνεχιζει να αυξανει αφου ο rossi σαβουρωθηκε...μπραβο stoner :str: :er:
Όταν σου έγραψα ότι βιαστίκες να πείς, τα περί ανωτερότητας του Γιατρού... ...αναφερόμουνα στην φράση "ο Ρόσσι νομίζω ότι βούλωσε πολλά στόματα" ;)Δεν εννούσα οτι απέδειξε ανωτερότητα. Το ποστ μου είναι αναλυτικό και λέει καθαρά οτι απέδειξε τη μαχητικότητά του και το οτι είναι μέσα στο παιχνίδι του τίτλου, πράγμα που αμφισβητήθηκε εντόνως από διάφορους κύκλους.
Kαι για να γενικεύσω την οπτική μου, ειλικρινά δεν καταλαβαίνω όλους αυτούς που πιο πολύ μισούν τον αντίπαλο παρά αγαπούν το σπορ, όποιο σπορ και να είναι. Γνωρίζω ανθρώπους που επιλέγουν ποιόν θα υποστηρίξουν αναλόγως με το πόσο δυνατός δυνατός είναι απέναντι στην ομάδα/άνθρωπο που μισούν!
Παραγενίκευσες την άποψη σου!!! Δεν είμαι τέτοιο άτομο...
:bye:
Να σου πω την αλήθεια ρε davide μου κακοφάνηκε το οτι αντί να σχολιάσεις ας πούμε τη νίκη του Πεντρόσα ή την 5η θέση του Stoner, το μόνο που σχολίασες ήταν την πτώση του Ρόσι. Και με αυτή την υπογραφή που έχεις τι να σκεφτεί κανείς... ;) :bye:
που άκουσα τον καινούριο τεχνικό διευθυντή της Ηοnda, να μιλάει για διάφορες δοκιμές-πειραματισμούς της εταιρίας, μεταξύ των οποίων το DESMO!!!
ο checa εμποδισε τον hopkins στο γρηγορο γυρο του με αποτελεσμα την αντιδραση του hopper,ο οποιος εκανε κινηση να κλοτσησει τον carlos.κριμα για τον hopkins για την αντιαθλητικη συμπεριφορα!!!νομιζω εχασε ποντους στην εκτιμηση πολυ κοσμου...
Παρεμπιπτόντως, τι έκανε ο Checa στην αγωνιστική γραμμή πηγαίνοντας αργά την ώρα που οι άλλοι προσπαθούσαν να κάνουν τους γρήγορους γύρους τους; ΑΥΤΗ είναι αντιαθλητική συμπεριφορά για μένα, ίσως λιγότερο προκλητική, πολύ περισσότερο ουσιαστική όμως. Μακάρι να τον πετύχαινε η κλωτσιά...
Viva Hopper!
Παρεμπιπτόντως, τι έκανε ο Checa στην αγωνιστική γραμμή πηγαίνοντας αργά την ώρα που οι άλλοι προσπαθούσαν να κάνουν τους γρήγορους γύρους τους; ΑΥΤΗ είναι αντιαθλητική συμπεριφορά για μένα, ίσως λιγότερο προκλητική, πολύ περισσότερο ουσιαστική όμως. Μακάρι να τον πετύχαινε η κλωτσιά...
Viva Hopper!
Το ότι η συμπεριφορά του Checa ήταν λάθος, δεν δικαιολογεί την βλακεία που πήγε να κάνει οπ Hopkins...
...όσο για το "μακάρι να τον πετύχαινε η κλωτσιά"...
:a006
Ο Ρόσσι ας το ξεχάσει το πρωτάθλημα για φέτος, δεν πειράζει, εμείς θα τον αγαπάμε πάντα! (με κάποιες εξαιρέσεις βεβαίως, ονόματα δε λέμε :P)
κοκκινησαν τα παντα!!!! :D :ohyes:
Davide να προειδοποιεις πριν ποσταρεις αποτελεσματα γιατι στο Ελλαντα το'χει μαγνητοσκοπηση στις 15:00 :P
Γιατί στην φωτο φοράει άσπρο κράνος και στο βιντεο μαύρο?
Απο άλλη φορά είναι?
Πραγματικά απίστευτος ο Γερμανός...θα μπορουσε άραγε κάποιος από τα motogp να κάνει τρία δευτερόλεπτα κάτω αυτον....χλωμό μου φαίνεται..Ο Rossi πόσο είχε γυρίσει με F1;
Μετά τον αγώνα της Valencia, ο μεγάλος Schumacher είχε την ευκαιρία να οδηγήσει την μηχανή του φετινού παγκόσμιου πρωταθλητή των MotoGp, Casey Stoner.
Δεν θα αναφερόμουνα στο συγκεκριμένο γεγονός, αν δεν μου έκανε τρομερή εντύπωση το εξής. Ο ταχύτερος γύρος του φετινού νικητή, Dani Pedrosa ήταν 1’32.748’’. Λοιπόν, ο 38χρονος κύριος Schumacher σταμάτησε τα χρονόμετρα της πίστας στο 1’37.9’’. Δηλαδή 5’’ αργότερος από τον καλύτερο γύρο του Pedrosa και 3’’ πίσω από τον καλύτερο γύρο του τελευταίου οδηγού του αγώνα!!!
Σίγουρα ο επτά φορές παγκόσμιος πρωταθλητής και κάτοχος πολλών από τα ρεκόρ της F1, δεν είναι κάποιος τυχαίος. Σίγουρα ο άνθρωπος αυτός έχει άριστη γνώση του πώς πρέπει να κινηθεί στην πίστα. Σίγουρα του δόθηκε στα χέρια μία από τις καλύτερες μηχανές.
Παρόλα αυτά, μου έκανε απίστευτη εντύπωση ο χρόνος αυτός…
Τι άλλο θα κάνει αυτός ο άνθρωπος?
:prm
Πρόσφατα πήρε το περυσινό αμάξι της Ferrari και οι χρόνοι δοκιμών του ήταν απίστευτοι .