Το μειονέκτημα που λες στα Michelin φέτος, με τον περιορισμό των ελαστικών ανά GP ισχύει και για την Bridgestone. Αυτό που κατέστρεψε την μεθοδολογία εργασίας του Γιατρού, είναι ότι μέχρι πέρυσι, μπορούσε το βράδυ πριν τον αγώνα, να ζητάει στην Michelin να του τροποποιήσουν τα ελαστικά ή και να του φτιάξουν εξολοκλήρου νέα ελαστικά. Σου επισημαίνω εδώ, ότι αυτήν την δυνατότητα δεν την είχαν οδηγοί σαν τον Stoner! Άρα, μήπως ο Stoner έχει την ικανότητα να αξιοποιεί καλύτερα αυτό που έχει? Αυτό δεν τον κάνει καλύτερο από τον αντίπαλο του την συγκεκριμένη στιγμή?
Ναι, σε αυτόν τον τομέα. Ο γιατρός όπως και ο Capi έχουν συνηθίσει σε εντελώς άλλη νοοτροπία στησίματος. Ειδικά ο Capirossi φαίνεται να καταστράφηκε...
Lap20 ο "μικρός" ρίχνει 0.381'' στον Γιατρό, Lap21 ο "μικρός" ρίχνει άλλα 0.522'' στον Γιατρό, Lap22(τελευταίος γύρος) ο "μικρός" ρίχνει άλλα 0.218'' στον Γιατρό στις τρεις πρώτες στροφές τις πίστας (ο Γιατρός τώρα αρχίζει να καταλαβαίνει ότι ο Stoner έπαιζε μαζί του) κερνόντας τον συνολικά 2.338'' στο τέλος του γύρου! Εγώ ξέρεις τι συμπέρασμα βγάζω? Ότι ο Γιατρός για 21+ γύρους νόμιζε πως τον είχε τον Stoner στις στροφές!!! Το να κάνεις στον τελευταίο γύρο του αγώνα, το ρεκόρ πίστας με τελειωμένα λάστιχα, είναι αρκετά δύσκολο... Όλα τα μηχανάκια ελαφρώνουν από καύσιμα, γιατί δεν κάνουν όλοι τον καλύτερό τους χρόνο στον τελευταίο γύρο?!?! Όσο για την δήλωση του 'μικρού' ότι έτρεχε με την ψυχή στο στόμα...
...για 20 γύρους πίστευα ότι μπορούσα να κρατηθώ πίσω από τον Stoner και να δοκιμάσω τα πάντα στην τελευταία στροφή πριν την ευθεία του τερματισμού. Η Ducati ήταν πολύ πιο δυνατή στην ευθεία, αλλά είχα την εντύπωση πως πλεονεκτούσα στο μεικτό κομμάτι της πίστας. Μετά, κατάλαβα ότι ακόμα και σε εκείνο το κομμάτι ο Stoner ήταν ταχύτερος (V. Rossi)
Χμμμ... και πως κρατήθηκε ο Γιατρός πίσω από τον τρομερό Stoner για 20 ολόκληρους γύρους από τη στιγμή που η τελική της ducati και μόνο της πρόσφερε τουλάχιστον 8 μήκη σε κάθε γύρο; ένας αναβάτης πραγματικά ισάξιος θα εκμεταλλευόταν αυτή τη διαφορά για να δημιουργήσει απόσταση ασφαλείας από την αρχή πράγμα που ο Stoner κατάφερε μόλις στον 21ο γύρο. Τους τελευταίους 3 γύρους ήταν φανερό οτι ο Ρόσι δεν μπορούσε να κάνει τίποτα πια, γι αυτό και παράτησε την ριψοκίνδυνη προσπάθειά του. Δεν μπορώ να πιστέψω οτι ένας οδηγός με τόσο μεγάλη υστέρηση σε τελική είναι συνολικά υποδεέστερος τη στιγμή που κρατιέται σταθερά πίσω του για 20 γύρους. Θυμίσου πως περνούσε τον Pedrosa στα φρένα. Σαν μαθητευόμενος του California Superbike School φαινόταν ο Ισπανός...
Δεν αφαιρεί κανέναν πόντο από τον Rossi. Απλά προσθέτει στον Stoner, που δεν έσπευσε να δικαιολογηθεί, λέγοντας ότι βγήκε 5ος λόγο των ελαστικών παρόλο το εμφανές μειονέκτημα της Bridgestone στην συγκεκριμένη πίστα.
Και του Ρόσι δεν του φταίξαν τα λάστιχα πέρσι που έπεσε στον τελευταίο αγώνα. Είπε οτι ήταν καθαρά δικό του λάθος. Αν δηλώνει οτι έχει προβλήματα με κάποιο στοιχείο της μοτοσυκλέτας του δεν το κάνει για να δικαιολογήσει χαμηλή απόδοση.
Και ίσως θα έπρεπε να ορίσουμε την "απόδοση" γιατί ίσως τελικά να εννοούμε διαφορετικό πράγμα και να διαφωνούμε τζάμπα. Σαν απόδοση εννοώ την οδηγική ικανότητα, την ωριμότητα και το μαχητικό πνεύμα
μέσα στην πίστα. Η εξέλιξη της μοτοσυκλέτας, το στήσιμο και η επιλογή ελαστικών είναι παράγοντες που ναι μεν εξαρτώνται και από τον αναβάτη, δεν μπορώ όμως να τα κατατάξω στην "απόδοση". Όσο στην γενικότερη ανταγωνιστικότητα του αναβάτη.
Παραδέχομαι οτι ο κανόνας των ελαστικών έδειξε μια αδυναμία του Ρόσι στο να μαντεύει σωστά τι θα φέρει μαζί του σε κάθε τριήμερο και τι θα χρησιμοποιήσει. 17 πίσω λάστιχα για ολόκληρο τριήμερο είναι απελπιστικά λίγα για κάποιον που συνήθισε να δουλεύει χωρίς περιορισμούς. Ίσως προσαρμοστεί στο μέλλον.
Δεν ήτανε μόνο πιο γρήγορος στην ευθεία. Αν δεις τα split του ρεκόρ πίστας, που παρεμπιπτόντως έκανε ο Stoner και όχι o Rossi, ήτανε ταχύτερος και στα μεικτά μέρη. Μην λέμε μόνο την δικαιολογία της μεγάλης ευθείας... ...καταντάει βαρετή!
Οι γρηγορότεροι γύροι δεν σημαίνουν τίποτα. Τυχαίνει πολλές φορές γρηγορότερο γύρο αγώνα να γράψει κάποιος εκτός βάθρου. Εγώ μιλώ για το επανειλημμένο γεγονός του να περνά ο stoner στην ευθεία και να τον ξαναπερνά ο Ρόσι στις στροφές. Και αυτό ήθελα να πω με τα "x" και "x+1" και τίποτα άλλο οπότε και τα σχόλια που έκανες για αυτό ήταν λίγο άστοχα.
Αυτό που λες, ότι ο Γιατρός δεν διακρίνεται για την οδήγηση στο βρεγμένο δεν νομίζω ότι τον κολακεύει! Από την άλλη, το γεγονός ότι ο Stoner τερμάτισε μπροστά του (και με άνεση απ'ότι είδα, 26+ δευτερόλεπτα διαφοράς στο τέλος) με κάνει να πιστεύω ακόμα περισσότερο, ότι είναι απλά καλύτερος αυτήν τη στιγμή. Σε αυτό που λες ότι χωρίς να τρέφεις καμία αμφιβολία, ο Γιατρός θα κατάπινε τον Stoner, σου απαντώ λέγοντας ότι έτσι θα νόμιζες και για την Pole Position του αγώνα (διόρθωσέ με αν κάνω λάθος) εκεί όπου η Michelin αποδεικνύει μέχρι τώρα ότι έχει καλύτερα ελαστικά! Επίσης, αφού με παρακαλάς κιόλας, θυμάμαι και την αρχή του αγώνα με slick ελαστικά (μέχρι το σημείο του Pit Stop 10ος γύρος). Stoner 4oς, Rossi (1.3'' πιο αργός στον γύρο) 5oς. Απορώ γιατί ήθελες να μου το θυμίσεις?!?!?
1. Στον 10ο γύρο που αναφέρεις την κατάταξη η πίστα ήταν ήδη μουσκίδι για αρκετούς γύρους οπότε αυτό που λές δεν αναιρεί αυτό που είπα εγώ.
2. Δες σε παρακαλώ τι είπε ο "chief" της Michelin για τον αγώνα, στο ποστ του Omerta69 στο έτερο νήμα αγώνων του φόρουμ.
Τέλος δεν κατηγόρησα ποτέ τον Rossi, λέγοντας πως είναι κατινούλα της δικαιολογίας
Όλες αυτές οι φράσεις αυτό δεν σημαίνουν;; -------------------->
Απλά προσθέτει στον Stoner, που δεν έσπευσε να δικαιολογηθεί
καμιά φορά οι δικαιολογίες χρησιμοποιούνται σαν αυτοάμυνα γιατί δεν μπορείς να παραδεχθείς ο ίδιος την ανωτερότητα κάποιου άλλου...(....) Γιατί ο κύριος Biaggi, ενώ δεν είχε γκρινιάξει ποτέ όσο κέρδιζε, όπως λες και εσύ καταντούσε γκρινιάρης όταν έβλεπε ότι δεν είχε την δυνατότητα να κερδίσει πια!Κάτι τέτοιο έχει πάθει και ο Γιατρός τώρα τελευταία...
Πριν ξεκινήσει το φετινό πρωτάθλημα (μάρτυρες ο Backys, o Byron και ότι έγραφα στο φόρουμ) δήλωνα ότι ο Rossi, μετά την περσινή ήττα, δεν θα έχει ποτέ ξανά εκείνη την φοβερή ψυχολογία που μας έδειχνε. Έλεγα πως θα αρχίσει να χάνει και να βρίσκει δικαιολογίες όπως ο Biaggi.(...)
Μη λες λοιπόν οτι δεν κατηγορείς τον Ρόσι για κατινούλα της δικαιολογίας, γιατί δε χρειάζεται να χρησιμοποίησες τη συγκεκριμένη φράση για να εννοήσεις ακριβώς αυτό έτσι;...
Όσο για τον Biaggi, αυτός δεν κέρδιζε ακόμα και όταν ήταν ο No1 αναβάτης της Honda. Δεν νομίζω οτι αξίζει να τον συγκρίνουμε με τον Ρόσι ούτε σαν αναβάτες ούτε και σαν αγωνιστικά ήθη έτσι;
Συνολικά, και για να κλείσουμε την συζήτηση ας προσπαθήσουμε να γεφυρώσουμε το χάσμα. Καταγράφω λοιπόν "στεγνά" τις απόψεις μου πάνω στο όλο θέμα:
--O Rossi -και η Michelin- δυσκολεύoνταιι με τις επιλογές ελαστικόν εξαιτίας του νέου κανονισμού. Στα μείον του αυτό αλλά:
--Μάχεται σαν σκύλος και δεν τα παρατά με τίποτα, εκμεταλλευόμενος το οδηγικό του ταλέντο.
--Ο Stoner οδηγά ώριμα, μετρημένα και μεστά. Καμιά σχέση με πέρυσι.
--H Ducati βοηθά τον Stoner με την τεράστια διαφορά της τελικής.
--Συνολικά το πακέτο Stoner-Ducati-Bridgestone είναι ανώτερο από το Rossi-Yamaha-Michelin.
--Παρ' όλα τα καλύτερα αποτελέσματα, τα υλικά πλεονεκτήματα του Stoner αφαιρούν τη στήριξη από την άποψη οτι ο Stoner από μόνος του είναι ανώτερος του Rossi. Αυτό θα αποδεικνυόταν μόνο αν ο Stoner έτρεχε με υποδεέστερο μηχανάκι και πάλι κέρδιζε (όπως ο Ρόσι το 2004 πρώτη χρονιά Yamaha, κέρδισε στον πρώτο αγώνα, Welcom Νότια Αφρική).
--Η αναφορά προβλημάτων δεν αποτελεί απαραίτητα δικαιολογία.
Ίσως με την επιχειρηματολογία μου καλλιέργησα την εντύπωση οτι θεωρώ τον Ρόσι "Θεό" και άλλα φαιδρά. Φυσικά και όχι. Ο Ρόσι είναι σκράπα στη βροχή και όταν αγχώνεται κάνει λάθη. Επίσης πολλές φορές φέρεται με "τσογλανιά" δηλαδή αν δει οτι θα χάσει δεν θα διστάσει να δοκιμάσει την αδύνατη προσπέραση έστω κι αν βγάλει στα χώματα τον συναθλητή του (Θυμήσου τελευταία στροφή με Gibernau στη Jerez). Παρ' όλα αυτά το ταλέντο του στα κλιπόν είναι απαράμιλλο και το μαχητικό του πνεύμα ακαταμάχητο. Γι αυτό και έχει τα 7 πρωταθλήματα και παρ' όλα τα προβλήματα ακόμα και αν δεν είναι φαβορί, τουλάχιστον είναι από τους σοβαρούς διεκδικητές του τίτλου 2008.
Πολύ καλή η συζήτηση, οι επόμενοι αγώνες σίγουρα θα δώσουν τροφή για νέα επιχειρήματα!
Καληνύχτα/καλημέρα
