0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

Αποσυνδεδεμένος john_kerasi

  • ***
  • 174
  • Αντιδράσεις: +172 / -0
Ολοκληρωση stage1 tunning strada. Ecu reflash
« - : Ιανουάριος 26, 2020, 08:58:43 μμ »
Γεια σας! Μετα απο χρονια σκεψης προχωρησα  :blus: στο "πειραγμα" της ecu του strada μου και θελω να μοιραστω μαζι σας αυτη την εμπειρια. Το πηγασακι μου εχει πια 155.000 χλμ και ζω μαζι του τα τελευταια 10 χρονια. Εχω αποφασισει οτι τη μηχανη αυτη την εχω πια παντρευτει και δεν το μετανιωνω. Ειναι η μηχανη που με καλυπτει στα παντα. Στην καθημερινη χρηση, στα ταξιδια, στην κακομεταχειρηση, στην διασκεδαση. Οταν την αγορασα φορουσε ειδη acrapovic και φιλτρο kn και της ειχα κοψει το snorkel. Θελησα λοιπον να ολοκληρωσω το stage1 tunn ing πειραζοντας την ecu. Αφου επικοινωνησα με τον μηχανικο που θα αναλαμβανε την δουλεια, το ραντεβου κλειστηκε και η μηχανη ανεβηκε στο δυναμομετρο. Με κοκκινο λοιπον το πριν και με μπλε το μετα!
Πως ειναι? Η μηχανη δυναμωσε λιγο παντου και πηρε και λιγη ροπη παντου! Δεν μεταμορφωθηκε, δεν εγινε άλλη και δε θα βαλει φωτια στην ασφλτο αλλα πηρε 2+ αλογα παντου. Η διαφορα ειναι μικρη αλλα αισθητη. Νιωθεις πιο πολυ σαν να "γεμισε". Αυτη τη διαφορα βεβαια οσο παιρνα ο καιρος θα τη συνηθισω και δε θα μου κανει αισθηση. Αυτο που ειναι το πιο σημαντικο ομως ειναι οτι η δυναμη τωρα, βγαινει πιο γλυκα και πιο γραμμικα! Η μηχανη εχει πολυ καλυτερη αποκριση στο ανοιγμα και το κλεισιμο του γκαζιου, ειδικα στα μικρα ανοιγματα και κλεισιματα. Τερμα οι τρυπες και τα κομπιασματα. Τερμα τα σκασιματα στο κλεισιμο του γκαζιου. Τερμα με αυτη την περιεργη συμπεριφορα εκει γυρω στις 4000 στροφες! Καταναλωση? Μαλλον η ιδια θα ελεγα. Επιφυλασσομαι να απαντησω για αυτο σε κανα 2000χλμ που θα εχω σαφη εικονα.
Αξιζει? Αν ειναι, καποιος/α να εχει αυτη τη μηχανη για λιγο καιρο μεχρι να παρει κατι αλλο, θα ελεγα πως δε χρειαζεται να μπει σε εξοδα. Ουτως ή αλλως μια χαρα παει η μηχανη οπως ειναι φτιαγμενη. Αν ειναι ομως καποιος/α, να ζησει μαζι της χρονια οπως εγω, αν πιστευει πως αυτη η μηχανη τον ή την καλυπτει και θελει να την βελτιωσει σε συγκεκριμενα σημεία τότε ΝΑΙ! Εγω δυο εβδομαδες τωρα το stradaki μου το ερωτευτηκα ξανα!

Υ.γ. δε θα δωσω ανοιχτα λεπτομεριες για το που πηγα για τη μετατροπη και ποσο κοστισε για να μην θεωρηθει διαφημιση. Αν καποιος ενδιαφερθει ευχαριστως να ενημερωσω με π.μ.



*

Συνδεδεμένος Πυξιδας

  • ********
  • 2396
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: DORSODURO RED
  • Αντιδράσεις: +351 / -0
Απ: Ολοκληρωση stage1 tunning strada. Ecu reflash
« Απάντηση #1 - : Ιανουάριος 27, 2020, 09:37:51 πμ »
μια χαρα για μονοκυλινδρο ειναι τα 47 τροχισια
το χειμερινο μπανιο αναζωογονει νου και σωμα
το καλοκαιρινο τα καιει

https://www.facebook.com/groups/54163270279/?ref=bookmarks

*

Αποσυνδεδεμένος gianniball

  • *
  • 2
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Pegaso strada
  • Αντιδράσεις: +0 / -0
Απ: Ολοκληρωση stage1 tunning strada. Ecu reflash
« Απάντηση #2 - : Μάρτιος 07, 2020, 11:44:43 μμ »
Καλησπέρα συντροχε.  Για δώσε κάνα στοιχείο για το μάστορα που ασχολήθηκε γιατί το πιο σπαστικό για μένα είναι τα σκασίματα της εξάτμισης καθώς φοράει φιλτρο DNA και ελεύθερες leovince Lx3
 

*

Αποσυνδεδεμένος john_kerasi

  • ***
  • 174
  • Αντιδράσεις: +172 / -0
Απ: Ολοκληρωση stage1 tunning strada. Ecu reflash
« Απάντηση #3 - : Ιούνιος 09, 2020, 05:20:01 μμ »
Update

Συμπληρώνοντας  6000χλμ με τον νέο χάρτη, έχω μια πιο ολοκληρωμένη εικόνα, την οποία και θέλω να μοιραστώ μαζί σας.
Κατ’ αρχήν, έχοντας οδηγήσει το μηχανάκι σε πόλη- μποτιλιάρισμα, στην εθνική αλλά και σε επαρχιακό δίκτυο έχω πάρα πολύ θετική εντύπωση για το upgrade σε όλα τα επίπεδα.
Πιο συγκεκριμένα:
•   Απόκριση Γκαζιού: Πάρα πολύ καλύτερη, σε μικρά αλλά και μεγάλα ανοίγματα. Πάρα πολύ καλύτερη συμπεριφορά και μανουβράρισμα μέσα στην κίνηση και γενικά πολύ καλή λειτουργία στις χαμηλές στροφές.
•   Λειτουργία γύρω από τις 4000 στροφές: Smooth όπως θα λέγανε και οι άγγλοι! Καμία σχέση με πριν. Η μέρα με τη νύχτα
•   Δύναμη και  Ροπή:  Η μηχανή αποδίδει την δύναμη και τη ροπή πολύ γλυκά, σταθερά και σίγουρα. Όπως έγραψα και πιο πάνω, η μηχανή δε θα βάλει φωτιά στην άσφαλτο αλλά η αύξηση της δύναμης και της ροπής είναι αισθητή.  Όπως φαίνεται και από το διάγραμμα, από τις 3800rpm έως τις 5800rpm έχει περισσότερη ροπή από ότι είχε πριν στο peak της.  Αυτό σε συνδυασμό με την πολύ καλή απόκριση του γκαζιού κάνει την  οδήγηση της απολαυστικότατη! 
•   Κατανάλωση: Ελάφρως καλύτερα. Έχοντας ταλαιπωρηθεί πολύ με τα βενζινάδικα στην Αθήνα, έχω καταλήξει να γεμίζω μόνο από 3 σε όλο το λεκανοπέδιο. Πριν την αναβάθμιση λοιπόν, οδηγώντας στην πόλη, έβλεπα να ανάβει το λαμπάκι της ρεζέρβας στα 175- 180 χλμ. Αν πλησίαζε και η ώρα του σέρβις μπορεί να άναβε και στα 170. Τώρα στην Αθήνα η ρεζέρβα ανάβει στα 190+χλμ. Δεν είναι μεγάλη διαφορά αλλά για μένα τα 190χλμ είναι ένα ψυχολογικό όριο. Στο ταξίδι τα πράγματα είναι αρκετά καλύτερα. Λαμπάκι ρεζέρβας στα 230χλμ.
•   Θερμοκρασία Λειτουργίας: Καμία αλλαγή που να μπορώ να παρατηρήσω ΑΛΛΑ… το βεντιλατέρ ανοίγει τώρα πια πιο νωρίς. Μπαίνει σε λειτουργιά  πριν ανέβει η τέταρτη μπάρα θερμοκρασίας και έτσι από τότε δεν την έχω δει ποτέ ξανά. Αυτό είναι καλό αλλά το καλοκαίρι στην πόλη έχω μια ανησυχία για το τι επίπτωση θα έχει αυτό στην μπαταρία. Μέχρι στιγμής πάντως είναι όλα καλά.
•   Θόρυβος:  Ίδια επίπεδα θορύβου χωρίς σκασίματα στο κλείσιμο του γκαζιού

Σαν μείον θα πω πως έχω την εντύπωση ότι η μηχανή έχει περισσότερο κραδασμό στο τιμόνι και τα πατάκια. Για μένα δεν είναι σε ενοχλητικά επίπεδα. Μετά από ένα 4ωρο ταξίδι Αθήνα-Αρχαία Ολυμπία πάντως, δεν παρατήρησα κάποια παραπάνω ενόχληση-κούραση σε σχέση με παλαιότερα.
Με λίγα λόγια, I am a happy rider!!! :D :D :D

*

Αποσυνδεδεμένος aristuono

  • *****
  • 281
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: rsv tuono
  • Αντιδράσεις: +13 / -0
Απ: Ολοκληρωση stage1 tunning strada. Ecu reflash
« Απάντηση #4 - : Σεπτέμβριος 02, 2020, 05:12:38 μμ »
λιγα φιλε ..εχω βγαλει περισσοτερα..

*

Αποσυνδεδεμένος john_kerasi

  • ***
  • 174
  • Αντιδράσεις: +172 / -0
Απ: Ολοκληρωση stage1 tunning strada. Ecu reflash
« Απάντηση #5 - : Σεπτέμβριος 02, 2020, 05:53:43 μμ »
Το εκανεσ Κι εσυ Ε; καλά σε πήρε το μάτι μου στο aprilia forum. Χαίρομαι που βρήκες Άκρη και με τον εγκέφαλο που έψαχνες
Από 49 σε 53 Ε; πολύ καλά! Τα απόλυτα νούμερα δε λένε και πολλά... άλλη μέρα, αλλά μηχανάκια, αλλά δυναμόμετρα... αυτό που φαίνεται καθαρά ομως είναι ότι ανέβηκες +4 ενώ εγω +2. Λογικό αφού έχεις και stage 2 DNA και ακράπες χωρίς τάπες (ωραίο Ε;). Άλλη ομως είναι η αξία αυτής της αναβάθμισης και όχι η μέγιστη δύναμη.
Για πες κι εσυ εντυπωσεισ...
από 3000-6000 στροφές το μηχανάκι, δεν έχει γίνει γεμάτο και απολαυστικοτατο; στις 4.000 στρ. δεν είναι η μέρα με τη νύχτα;

*

Αποσυνδεδεμένος aristuono

  • *****
  • 281
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: rsv tuono
  • Αντιδράσεις: +13 / -0
Απ: Ολοκληρωση stage1 tunning strada. Ecu reflash
« Απάντηση #6 - : Σεπτέμβριος 02, 2020, 06:15:13 μμ »
Το εκανεσ Κι εσυ Ε; καλά σε πήρε το μάτι μου στο aprilia forum. Χαίρομαι που βρήκες Άκρη και με τον εγκέφαλο που έψαχνες
Από 49 σε 53 Ε; πολύ καλά! Τα απόλυτα νούμερα δε λένε και πολλά... άλλη μέρα, αλλά μηχανάκια, αλλά δυναμόμετρα... αυτό που φαίνεται καθαρά ομως είναι ότι ανέβηκες +4 ενώ εγω +2. Λογικό αφού έχεις και stage 2 DNA και ακράπες χωρίς τάπες (ωραίο Ε;). Άλλη ομως είναι η αξία αυτής της αναβάθμισης και όχι η μέγιστη δύναμη.
Για πες κι εσυ εντυπωσεισ...
από 3000-6000 στροφές το μηχανάκι, δεν έχει γίνει γεμάτο και απολαυστικοτατο; στις 4.000 στρ. δεν είναι η μέρα με τη νύχτα;

δεν καταλαβες  εγω κανω remap σε εγκεφαλους..αυτο ειναι πελατη...οι 4000 στροφες διορθωνεται και σαν εργοστασιακο..εφτιαξα και αλλο ενα με εκκεντροφορο στα 59 ροδα....

*

Αποσυνδεδεμένος john_kerasi

  • ***
  • 174
  • Αντιδράσεις: +172 / -0
Απ: Ολοκληρωση stage1 tunning strada. Ecu reflash
« Απάντηση #7 - : Σεπτέμβριος 02, 2020, 07:11:12 μμ »
Αααααα!!!
 :kalo: :kalo: :kalo:

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης