0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
zireous wrote:Θα το ξαναπώ, πιο πολλά οκτάνια, πιο καλές οι καύσεις.
harlek wrote:Παράθεσηzireous wrote:Θα το ξαναπώ, πιο πολλά οκτάνια, πιο καλές οι καύσεις.Εγώ ξέρω ότι πιο πολλά οκτάνια σημαίνει απλά δυσκολότερη αυτανάφλεξη της βενζίνης σε συνθήκες υψηλής συμπίεσης. Για έναν κινητήρα φτιαγμένο για 95άρα αμόλυβδη ο οποίος δουλεύει σωστά, η χρήση 100άρας είναι πεταμένα λεφτά. Εκτός κι αν διαθέτει αισθητήρα προανάφλεξης (δεν ξέρω αν στα μοτοσακά υπάρχει τέτοιο σύστημα, στα αμάξια υπάρχει πάντως). Αν υπάρχει αισθητήρας, μπορεί να υπάρξει διαφορά στην απόδοση του μοτέρ με 100άρα, καθώς ο εγκέφαλος μεταβάλλει αυτόματα το αβάνς με βάση (και) την εμφάνιση πιρακίων, τα οποία εμφανίζονται πιο δύσκολα όταν χρησιμοποιούμε βενζίνα υψηλού αριθμού οκτανίων.
Ο/Η harlek έγραψε:Μια και μιλάμε για εξατμίσεις και σκασίματα, να πω ότι μου έχει κάνει μεγάλη εντύπωση ότι μετά το τελευταίο σέρβις-ρύθμιση (πριν περίπου 2500χλμ) δεν έχει εμφανιστεί ίχνος "κάρβουνου" πάνω στα πίσω φλας.Απ' όταν αγόρασα τη μηχανή, κάθε λίγο αυτές οι μαύρες "στάχτες" εμφανίζονταν πάνω στα φλάς και στο λασπωτήρα. Επειδή συνέβαινε εξ' αρχής, το θεωρούσα φυσιολογικό.Απ' ό,τι φαίνεται, όμως, δεν ήταν. Άρα, υποθέτω ότι η συγκεκριμένη μαυρίλα είναι ένας τρόπος να καταλάβουμε ότι δεν έχουμε καλορυθμισμένο μίγμα.
Yotis έγραψε:ΠαράθεσηΟ/Η harlek έγραψε:Μια και μιλάμε για εξατμίσεις και σκασίματα, να πω ότι μου έχει κάνει μεγάλη εντύπωση ότι μετά το τελευταίο σέρβις-ρύθμιση (πριν περίπου 2500χλμ) δεν έχει εμφανιστεί ίχνος "κάρβουνου" πάνω στα πίσω φλας.Απ' όταν αγόρασα τη μηχανή, κάθε λίγο αυτές οι μαύρες "στάχτες" εμφανίζονταν πάνω στα φλάς και στο λασπωτήρα. Επειδή συνέβαινε εξ' αρχής, το θεωρούσα φυσιολογικό.Απ' ό,τι φαίνεται, όμως, δεν ήταν. Άρα, υποθέτω ότι η συγκεκριμένη μαυρίλα είναι ένας τρόπος να καταλάβουμε ότι δεν έχουμε καλορυθμισμένο μίγμα.Ακριβως το ιδιο ειχα παρατηρησει και εγω.Εκτος απο την ρυθμιση μαλον ειναι κι ενας τροπος να καταλαβεις τι βενζινη αγοραζεις γιατι υποθετω οτι ισως να ειναι υδρατμοι που αφου βγουν απο την εξάτμιση υγροποιουνται αμεσως και κολανε στα φλασακια μαζι με καυσαέριο.Το περιεργο με το δικο μου ειναι οτι τα εβλεπα μονο στο αριστερο ή μαλον πολυ περισοτερο στο αριστερο φλασακι...
zireous έγραψε:Αντί να κοιτάς τα φλασάκια όμως, πρέπει να κοιτάς το μπουζί και να ρυθμίζεις το μείγμα ανάλογα
CHRISTODOU έγραψε:Όταν πλένετε την μηχανή ταπώνετε τις εξατμίσεις? Αν δεν το κάνετε το νερό που εισέρχεται απο τις εξάτμισεις το φτύνουν μαύρο πάνω στα φλασάκια όταν βάλεις μπροστά την μηχανή. Μετα απο παρατήρηση και αλλαγη τα φλασάκια (τα οποία μαύρισαν με το πρώτο πλύσιμο της μηχανής με το πιεστικό και χωρις να ταπώσω τις εξατμίσεις)νομίζω οτι αυτό φταίει που μαυρίζουν τα φλασάκια και όχι τα σκασίματα απο τις εξατμίσεις
powerphot έγραψε:ΠαράθεσηCHRISTODOU έγραψε:Όταν πλένετε την μηχανή ταπώνετε τις εξατμίσεις? Αν δεν το κάνετε το νερό που εισέρχεται απο τις εξάτμισεις το φτύνουν μαύρο πάνω στα φλασάκια όταν βάλεις μπροστά την μηχανή. Μετα απο παρατήρηση και αλλαγη τα φλασάκια (τα οποία μαύρισαν με το πρώτο πλύσιμο της μηχανής με το πιεστικό και χωρις να ταπώσω τις εξατμίσεις)νομίζω οτι αυτό φταίει που μαυρίζουν τα φλασάκια και όχι τα σκασίματα απο τις εξατμίσεις Χριστόδουλε, ΠΟΤΕ! δεν έχω πλύνει την μηχανή χωρίς να βουλώσω τις εξατμήσεις! Ούτε μια φορά δεν το έχω ξεχάσει.Παρόλαυτά όταν είναι "αρύθμιστη" πετάει τα γνωστά μαυράκια στα φλασάκια! )
Themis έγραψε:εμένα ΔΕΝ σκάει μεν, μαυρίζει τώρα τελευταία δε...μήπως θέλει το....billακο του..????
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι