APRILIA BIKERS HELLAS
Aprilia 650cc - 50cc Motorcycles => Pegaso 650 Cube and IE => Μήνυμα ξεκίνησε από: Nikos στις Μάιος 19, 2006, 07:04:27 μμ
-
Γεια χαρά.
Τώρα τελευταία έχω παρατηρήσει ότι το Pegaso μου (injection) κάνει κάποια σκασίματα κυρίως στις χαμηλές ταχύτητες όταν αφήνω το γκάζι.Δεν το κάνει πάντα όμως.Υπάρχει καμία ιδέα για το τι μπορεί να είναι και αν είναι προπομπός κάποιου προβλήματος?
-
Δεν τσεκαρεις πρωτα μηπως φταιει η μπενζινα που βαζεις;...κακης ποιοτητας σημαινει και πυροβολισμους απο την εξατμιση...Λεω...Αν δεν...τοτε πας γι'αλλα...
-
Τα σκασίματα είναι ένδειξη ότι δεν είναι ρυθμισμένη σωστά η αναλογία μίγματος που φτάνει στον κύλινδρο. Απ' ό,τι έχω καταλάβει, οφείλονται στο ότι το καύσιμο δεν καίγεται όλο, οπότε φτάνει μια μικρή άκαυτη ποσότητα στην εξάτμιση όπου, λόγω πολύ υψηλών θερμοκρασιών, αναφλέγεται.
Η ρύθμιση του μίγματος γίνεται σε συνεργεία που διαθέτουν αναλυτή καυσαερίων και AXONE, ένα ειδικό ηλεκτρονικό μηχάνημα που συνδέεται στον εγκέφαλο της μηχανής και ρυθμίζει τις παραμέτρους του ψεκασμού. Επιπλέον, απαιτείται γνώση του μηχανήματος από το μηχανικό (όχι απλά η κατοχή του).
Προσωπικά δεν είχα ποτέ πολλά σκασίματα αφήνοντας το γκάζι με τον δικό μου πήγασο, ούτε καν την εποχή που το μίγμα του ήταν απορρυθμισμένο.
Ακούγονται όμως σκασίματα στην εξής περίπτωση (και μόνο): Ανεβάζοντας στροφές από το ρελαντί, χωρίς να ανοίξεις γκάζι (αυτό γίνεται αν π.χ. ρολάρεις με πατημένο συμπλέκτη και τη μηχανή στο ρελαντί και κάποια στιγμή αφήσεις το συμπλέκτη οπότε ανεβαίνουν οι στροφές από τη φόρα της μοτοσυκλέτας. Τότε μόνο αρχίζει τα παφ-παφ).
-
Τα είχα και εγώ αυτά όταν πρωτοπήρα το πήγασο μου.
Βενζίνη 100 οκτανίων και ένα καλό stabiliser βενζίνης (βελτιωτικό) ειδικά όταν η μηχανή "κάθεται" για καιρό αραγμένη βοηθάνε.
-
Φιλε Νικο μην ανυσηχεις για αυτο.
Και μενα τα ιδια κανει,ρωτισα τον μηχανικο μου και ακομα και ρυθμιση να κανεις παλι τηα "σκαει" ορισμενες φορες αλλα δεν υπαρχει προβλημα στην μηχανη ουτε προκειται να σου παρουσιαστει.
αν βαλεις και εξατμισεις ακομα πιο πολυ θα στο κανει.
-
vakis wrote:
Φιλε Νικο μην ανυσηχεις για αυτο.
Και μενα τα ιδια κανει,ρωτισα τον μηχανικο μου και ακομα και ρυθμιση να κανεις παλι τηα "σκαει" ορισμενες φορες αλλα δεν υπαρχει προβλημα στην μηχανη ουτε προκειται να σου παρουσιαστει.
αν βαλεις και εξατμισεις ακομα πιο πολυ θα στο κανει.
Αν έβλεπε την συζήτηση ο bill ίσως να μπορούσε να επιβεβαιώσει την τελευταία απάντηση.Bill έχεις λάβει τα μηνύματα?
Όπως και να έχει, ευχαριστώ όσους απάντησαν.
-
ΠΑΙΔΙΑ ΤΟ stoty ΤΗΣ ΒΕΝΖΙΝΑΣ ΔΕΝ ΑΛΗΘΕΥΕΙ .....ΚΑΙ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΩ ΠΟΛΛΑ ΓΙΑΥΤΟ . βΑΖΕΙΣ ΣΕ 1-2-3-4 .ΚΑΙ ΠΕΡΙΠΛΕΟΝ ΒΕΝΖΙΝΑΔΙΚΑ ....ΟΛΑ ΝΟΘΕΥΜΕΝΗ ΕΧΟΥΝ ? ΜΗΝ ΤΡΕΛΑΘΟΥΜΕ ...ΑΠΛΑ ΠΟΛΥ ΚΑΝΟΥΝ ΛΑΘΟΣ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ......ΚΑΙ ΤΟ ΡΙΧΝΟΥΝ ΣΤΗΝ ΒΕΝΖΙΝΗ ΚΑΛΥΠΤΩΝΤΑΣ ΤΗΝ ΑΔΥΝΑΜΙΑ ΤΟΥΣ ...ΤΕΛΟΣΠΑΝΤΩΝ ...ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ ΠΟΛΛΕΣ ΚΟΥΒΕΝΤΕΣ ΕΠΙ ΤΟΥ ΘΕΜΑΤΟΣ . ΕΙΝΑΙ ΑΣΤΕΙΟ ΝΑ ΣΟΥ ΛΕΝΕ ΠΩΣ ΦΤΑΙΕΙ Ο ΨΕΚΑΣΜΟΣ, Η ΒΕΝΖΙΝΗ ΚΑΙ ΟΛΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΑΛΛΑ ΟΧΙ ΟΙ ΜΑΣΤΟΡΕΣ .......ΕΙΜΑΙ ΠΡΟΚΑΤΕΙΛΗΜΕΝΟΣ ΠΙΑ... ΣΥΓΓΝΩΜΗ ΠΟΥ ΦΟΝΑΖΩ ΜΕ ΤΑ ΚΕΦΑΛΑΙΑ ΑΛΛΑ ΝΑ ΣΟΥ ΛΕΕΙ ΜΑΣΤΟΡΑΣ ΟΤΙ ΦΤΑΙΕΙ Ο ΕΓΚΕΦΑΛΟΣ(1100 ΕΥΡΑ) ΕΝΩ ΗΘΕΛΑΝ ΚΑΘΑΡΙΣΜΟ ΤΑ ΜΠΕΚ (40 ΕΥΡΑ) ΕΧΕΙ ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΔΙΑΦΟΡΑ. ΚΙ ΚΥΡΙΩΣ ΠΩΣ ΚΑΠΟΙΟΙ ΠΑΙΖΟΥΝ ΜΕ ΝΕΥΡΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΤΣΕΠΗ ΜΑΣ ...ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ ΚΑΝΟΥΝ ΚΑΚΟ ΣΤΗΝ APRILIA ΚΑΙ ΣΤΑ ΜΗΧΑΝΑΚΙΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΚΟΨΟΥΜΕ ......ENOUGH
-
saddle69 wrote:
ΠΑΙΔΙΑ ΤΟ stoty ΤΗΣ ΒΕΝΖΙΝΑΣ ΔΕΝ ΑΛΗΘΕΥΕΙ .....ΚΑΙ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΩ ΠΟΛΛΑ ΓΙΑΥΤΟ . βΑΖΕΙΣ ΣΕ 1-2-3-4 .ΚΑΙ ΠΕΡΙΠΛΕΟΝ ΒΕΝΖΙΝΑΔΙΚΑ ....ΟΛΑ ΝΟΘΕΥΜΕΝΗ ΕΧΟΥΝ ? ΜΗΝ ΤΡΕΛΑΘΟΥΜΕ ...ΑΠΛΑ ΠΟΛΥ ΚΑΝΟΥΝ ΛΑΘΟΣ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ......ΚΑΙ ΤΟ ΡΙΧΝΟΥΝ ΣΤΗΝ ΒΕΝΖΙΝΗ ΚΑΛΥΠΤΩΝΤΑΣ ΤΗΝ ΑΔΥΝΑΜΙΑ ΤΟΥΣ ...ΤΕΛΟΣΠΑΝΤΩΝ ...ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ ΠΟΛΛΕΣ ΚΟΥΒΕΝΤΕΣ ΕΠΙ ΤΟΥ ΘΕΜΑΤΟΣ . ΕΙΝΑΙ ΑΣΤΕΙΟ ΝΑ ΣΟΥ ΛΕΝΕ ΠΩΣ ΦΤΑΙΕΙ Ο ΨΕΚΑΣΜΟΣ, Η ΒΕΝΖΙΝΗ ΚΑΙ ΟΛΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΑΛΛΑ ΟΧΙ ΟΙ ΜΑΣΤΟΡΕΣ .......ΕΙΜΑΙ ΠΡΟΚΑΤΕΙΛΗΜΕΝΟΣ ΠΙΑ... ΣΥΓΓΝΩΜΗ ΠΟΥ ΦΟΝΑΖΩ ΜΕ ΤΑ ΚΕΦΑΛΑΙΑ ΑΛΛΑ ΝΑ ΣΟΥ ΛΕΕΙ ΜΑΣΤΟΡΑΣ ΟΤΙ ΦΤΑΙΕΙ Ο ΕΓΚΕΦΑΛΟΣ(1100 ΕΥΡΑ) ΕΝΩ ΗΘΕΛΑΝ ΚΑΘΑΡΙΣΜΟ ΤΑ ΜΠΕΚ (40 ΕΥΡΑ) ΕΧΕΙ ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΔΙΑΦΟΡΑ. ΚΙ ΚΥΡΙΩΣ ΠΩΣ ΚΑΠΟΙΟΙ ΠΑΙΖΟΥΝ ΜΕ ΝΕΥΡΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΤΣΕΠΗ ΜΑΣ ...ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ ΚΑΝΟΥΝ ΚΑΚΟ ΣΤΗΝ APRILIA ΚΑΙ ΣΤΑ ΜΗΧΑΝΑΚΙΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΚΟΨΟΥΜΕ ......ENOUGH
Εγώ φίλε πιστεύω ότι η αλήθεια είναι κάπου στην μέση.Δηλαδή και άσχετοι ή με ελλιπείς γνώσεις μάστορες υπάρχουν αλλά και ο Pegasos δεν έχει και το καλύτερο ποιοτικά injection.
Συγκεκριμένα το δικό μου απ'ότι μου είπε και ο bill που τον εμπιστεύονται και άλλοι από το forum, μπορούσε να βγει σε εγγύηση γιατί δεν "άκουγε" 100% τις ρυθμίσεις που του έδινε.Όταν μου λέει ότι 3/10 πήγασους έχουν αυτό το πρόβλημα τι να πω?Ας όψεται ο Μπολασίκης που δεν με είχε ενημερώσει όταν η μηχανή ήταν ακόμα σε εγγύηση.
Ότι και να συμβαίνει όμως, η τελική εντύπωση που εισπράτω εγώ σαν κάτοχος Aprilia δεν είναι και η καλύτερη.Είτε λόγω έλειψη καλών συνεργείων είτε λόγω ότι έχει κουσούρια η μηχανή που χαλάνε την συνολική εικόνα.
Θα το σκεφτώ πολύ για το αν θα είναι Aprilia η επόμενη μου μηχανή.
Πραγματικά,
-
nikolas wrote:
Όταν μου λέει ότι 3/10 πήγασους έχουν αυτό το πρόβλημα τι να πω?
!!! Τρελό ποσοστό. Το πρόβλημα παρουσιάζεται από την αρχή ή κάποια στιγμή αργότερα? Να ανησυχούμε όλοι δηλαδή??
-
harlek wrote:
nikolas wrote:
Όταν μου λέει ότι 3/10 πήγασους έχουν αυτό το πρόβλημα τι να πω?
!!! Τρελό ποσοστό. Το πρόβλημα παρουσιάζεται από την αρχή ή κάποια στιγμή αργότερα? Να ανησυχούμε όλοι δηλαδή??
Σύμφωνα με τον Bill,που μου έκανε και το τελευταίο service,έπρεπε να είχε βγει σε εγγύηση ο εγκέφαλος από την αρχή.Τα προβλήματα (χαμηλό ρελαντί,υψηλή κατανάλωση) μου τα παρουσίαζε από την αρχή.
-
Κανεις λάθος φιλε μου. ΤΟ πρόβλημα δεν ειναι με την Aprilia μιας και απο συζητησεις που κάνω με φίλους παντού τα ιδια είναι. Και στα ΚΤΜ 2 συνεργεία ειναι και στα Ducati (έχει ο αδελφός μου το Monstro 620) στα ΒMW επίσης 2 . Αλλα και στα γιαπωνέζικα που είναι απείρως περισσότερα μην νομίζεις πως δεν εχουν προβληματα. Ξερεις για πόσα V-STROM εχω ακούσει με προβλήματα (και στον κινητήρα ακόμα). Απλα όπως κάθε εκφραση της ελληνικής πραγματικότητας ετσι είναι και τα συνεργεία. Επιμένω πως δεν φταίνε τα μηχανάκια μας αλλα αυτοί που τα συντηρούν. Στο χέρι μας είναια ακομα και απο δω μέσα να κόψουμε τους "κακούς" και να ενθαρρύνουμε τους καλούς. Μακάρι να υπήρχαν περισσοτεροι σαν τοn Scoot & Scoot και τον BIll και κανα 2 αλλους. Θα ειμασταν ολοι μας ευτυχισμενοι και ικανοποιημένοι. Ο καλός πρεπει να αμοιβεται και να επικροτείται ενώ ο κακός πρέπει να κλείνει μιας και κανει ζημιές στα μηχανάκια μας, τα νεύρα και την τσέπη μας. Η επόμενη μου μηχανή θα είναι σίγουρα Aprilia μιας και την οδική της συμπεριφορα δεν την συγκρίνω και δεν την αλλάζω με τίποτα. Απλα τώρα ξέρω μετα απο 2 χρόνια ταλαιπωρίας το που να πάω και το που να αποτανθώ ωστε να λύσω τα προβλήματα του Ιταλικού μου.
Ελπίζω δε πως καποια στιγμή τα πραγματα θα αλλάξουν και πρεπει να βάλουμε και μεις το χερακι μας. Ενημέρωση και ανταλλαγή εμπειριών ωστε να βγάλουμε τους "ασχετους " μηχανικούς απο την πιάτσα.
ΠΑΘΟΣ ΑΛΛΑ ΜΑΘΟΣ ( και εμαθα καλα πια )
ΚΑΛΗΜΕΡΑ
-
Να πώ και εγώ τον πόνο μου!
Μέχρι στιγμής μου το έχουνε ρυθμίσει το μηχανάκι 5-6 φορές και πλεόν έχω καταλάβει τι παίζεται. Οταν το μηχανάκι είναι αρύθμιστο ο κινητήρας δουλεύει πολύ "βαριά" . Τώρα πως το κατάλαβα αυτό; Καταρχήν στην οδήγηση ένιωθα ότι δεν μπορούσα να ζορίσω το μηχανάκι γιατι ακουγότανε θόρυβος που αρχικα νίμιζα πως προερχόνταν από τα γρανάζια τις αλλυσίδας. Στην τελευταία ρύθμιση μηχανικός μου είπε οτι μου κατέβασε τελείως τα καυσαέρια το οποίο βέβαια εγγυμονεί τον κύνδινο για ατροφία και δυσκολία κατά την εκκίνηση τον Χειμώνα ειδικότερα. Μετά την ρύθμιση ο κινητήρας δουλεύει «μαλακά», στην πορεία βεβαία θα δείξει αν χάσει τις ρυθμίσεις ή όχι. Όπως καταλάβατε είμαι και εγώ ένας εκ των οποίων ο εγκέφαλος, ελπιζώ όχι ο δικός μου, του πήγασου έχει πρόβλημα. Υπό κανονικές προυποθέσεις θα πρέπει η εταιρεία να προβεί στην λύση του προβλήματος, αλλά από ότι έχω καταλάβει μόνο κανα – δυο μηχανικοι το έχουν ψιλιαστεί και επιπλέον η επισήμη αντιπροσωπεία της aprilia νομίζω πως «αγρόν αγοράζει». Βλέπω και ξενόγλωσσα forums και το συγκεκριμένο πρόβλημα δεν είναι από τα μείζοντα. Γεγόνος που με κάνει να υποψιάζομε πως η μαμά aprilia μας πούλησε σκάρτο πράγμα (στην Ελλάδα εννοώ). Το γεγονός όμως πως τα περισσότερα εξουσιοδοτημένα συνεργεία της aprilia είναι επιεικώς για τον @#$%^% κανείς δεν μπορεί να εκφέρει μια τεκμεριωμένη άποψη. Κατά την γνώμη μου η μαμά aprilia θα πρέπει απο μόνη της να αναλάβει τις ευθύνες της. Διαφορετικά υπάρχουν και τρόποι αντίδρασης και διαμαρτυρίας που δεν νόμιζω να το θέλει καμία εταιρεία.
-
Ερωτηση ....σε ποιον μηχανικό το πας ????
-
Σε pegaso του 97 πάντως τα σκασίματα ελαχιστοποιήθηκαν με την αλλαγή μιάς αντίστασης την οποία έδινε τότε η Aprilia μαζί με το μηχανάκι.
-
Αυτή η αντίσταση νομίζω άλλαζε το αβάνς στους παλιούς πηγασους. Υποτίθεται ότι έβαζες την αντίστοιχη αντίσταση ανάλογα με τον αριθμό οκτανίων της βενζίνας που χρησιμοποιούσες.
-
Θα το ξαναπώ, πιο πολλά οκτάνια, πιο καλές οι καύσεις.
Νεράκι στο κινητήρα; Βάλε stabilizer και θα το διώξει από την εξάτμιση.
-
zireous wrote:
Θα το ξαναπώ, πιο πολλά οκτάνια, πιο καλές οι καύσεις.
Εγώ ξέρω ότι πιο πολλά οκτάνια σημαίνει απλά δυσκολότερη αυτανάφλεξη της βενζίνης σε συνθήκες υψηλής συμπίεσης. Για έναν κινητήρα φτιαγμένο για 95άρα αμόλυβδη ο οποίος δουλεύει σωστά, η χρήση 100άρας είναι πεταμένα λεφτά. Εκτός κι αν διαθέτει αισθητήρα προανάφλεξης (δεν ξέρω αν στα μοτοσακά υπάρχει τέτοιο σύστημα, στα αμάξια υπάρχει πάντως). Αν υπάρχει αισθητήρας, μπορεί να υπάρξει διαφορά στην απόδοση του μοτέρ με 100άρα, καθώς ο εγκέφαλος μεταβάλλει αυτόματα το αβάνς με βάση (και) την εμφάνιση πιρακίων, τα οποία εμφανίζονται πιο δύσκολα όταν χρησιμοποιούμε βενζίνα υψηλού αριθμού οκτανίων.
-
Στον pegaso (97) συνήθιζα για εφέ να κλείνω τον διακόπτη on-off την ώρα που έπεφταν οι στροφές και μετά από 2-3 sec τον άνοιγα για να ακουστεί ένα ωραιότατο μπάμ !!! Αυτό γινόταν για περίπου 2-3 χρόνια μέχρι που το σταμάτησα για να μήν κάνω καμιά ζημιά. Από τότε βέβαια περάσανε 4 χρόνια αλλά δεν ξέρω μήπως τελικά προκάλεσα καμιά ζημιά-επιβάρυνση σε κάνα εξάρτημα που μπορεί να μου βγεί στο μέλλον ??? ευχαριστώ προκαταβολικά...
-
harlek wrote:
zireous wrote:
Θα το ξαναπώ, πιο πολλά οκτάνια, πιο καλές οι καύσεις.
Εγώ ξέρω ότι πιο πολλά οκτάνια σημαίνει απλά δυσκολότερη αυτανάφλεξη της βενζίνης σε συνθήκες υψηλής συμπίεσης. Για έναν κινητήρα φτιαγμένο για 95άρα αμόλυβδη ο οποίος δουλεύει σωστά, η χρήση 100άρας είναι πεταμένα λεφτά. Εκτός κι αν διαθέτει αισθητήρα προανάφλεξης (δεν ξέρω αν στα μοτοσακά υπάρχει τέτοιο σύστημα, στα αμάξια υπάρχει πάντως). Αν υπάρχει αισθητήρας, μπορεί να υπάρξει διαφορά στην απόδοση του μοτέρ με 100άρα, καθώς ο εγκέφαλος μεταβάλλει αυτόματα το αβάνς με βάση (και) την εμφάνιση πιρακίων, τα οποία εμφανίζονται πιο δύσκολα όταν χρησιμοποιούμε βενζίνα υψηλού αριθμού οκτανίων.
Πιθανότατα έχεις δίκιο, αλλά 1) η βενζίνα που πουλάνε για αμόλυβδη 100άρα συχνά δεν είναι (νόθα με απλή) , και 2) η 95άρα εκεί να δεις τι είναι. Το stabiliser βενζίνης απομακρύνει πολλά προβλήματα πριν δημιουργηθούν. Το πηγασάκι μου -όπως και εγώ μερικές φορές-, δεν έχει εγκέφαλο...
Όταν πρωτοπήρα το πήγασό μου κάθε φορά που έκλεινα το γκάζι νόμιζα ότι μου βάλανε κάνα ληγμένο YZ 250 μές το Rotax.
Κοντά ένα χρόνο έχω να τον ξανακούσω να πετάει σκασίματα, από τότε που μόνο 100άρα τον ταΐζω και συχνά stabiliser -παρόλο που θέλει επειγόντως ρύθμιση βαλβίδων (μάλλον θα τα ακούσω από τον Bill) ακόμα πετάει.
Για παν ενδεχόμενο, μάλλον ο Bill θα έχει καλύτερη γνώμη πάνω στο θέμα.
-
Μια και μιλάμε για εξατμίσεις και σκασίματα, να πω ότι μου έχει κάνει μεγάλη εντύπωση ότι μετά το τελευταίο σέρβις-ρύθμιση (πριν περίπου 2500χλμ) δεν έχει εμφανιστεί ίχνος "κάρβουνου" πάνω στα πίσω φλας.
Απ' όταν αγόρασα τη μηχανή, κάθε λίγο αυτές οι μαύρες "στάχτες" εμφανίζονταν πάνω στα φλάς και στο λασπωτήρα. Επειδή συνέβαινε εξ' αρχής, το θεωρούσα φυσιολογικό.
Απ' ό,τι φαίνεται, όμως, δεν ήταν. Άρα, υποθέτω ότι η συγκεκριμένη μαυρίλα είναι ένας τρόπος να καταλάβουμε ότι δεν έχουμε καλορυθμισμένο μίγμα.
-
Ο/Η harlek έγραψε:
Μια και μιλάμε για εξατμίσεις και σκασίματα, να πω ότι μου έχει κάνει μεγάλη εντύπωση ότι μετά το τελευταίο σέρβις-ρύθμιση (πριν περίπου 2500χλμ) δεν έχει εμφανιστεί ίχνος "κάρβουνου" πάνω στα πίσω φλας.
Απ' όταν αγόρασα τη μηχανή, κάθε λίγο αυτές οι μαύρες "στάχτες" εμφανίζονταν πάνω στα φλάς και στο λασπωτήρα. Επειδή συνέβαινε εξ' αρχής, το θεωρούσα φυσιολογικό.
Απ' ό,τι φαίνεται, όμως, δεν ήταν. Άρα, υποθέτω ότι η συγκεκριμένη μαυρίλα είναι ένας τρόπος να καταλάβουμε ότι δεν έχουμε καλορυθμισμένο μίγμα.
Ακριβως το ιδιο ειχα παρατηρησει και εγω.Εκτος απο την ρυθμιση μαλον ειναι κι ενας τροπος να καταλαβεις τι βενζινη αγοραζεις γιατι υποθετω οτι ισως να ειναι υδρατμοι που αφου βγουν απο την εξάτμιση υγροποιουνται αμεσως και κολανε στα φλασακια μαζι με καυσαέριο.
Το περιεργο με το δικο μου ειναι οτι τα εβλεπα μονο στο αριστερο ή μαλον πολυ περισοτερο στο αριστερο φλασακι... :-?
-
Μιας και έχουμε μια ολάκερη βδομάδα (!!) να αναλύσουμε κάποιο θέμα στη θεωρία, θα θέσω το ερώτημα ΠΩΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΝΤΑΙ τα σκασίματα και γιατί; Είναι σωστή η θεωρία μου ότι προέρχονται από άκαυτη βενζίνη που φτάνει στις εξατμήσεις;
Άρα, σκασίματα = ελλειπής καύση = πλούσιο μίγμα ή δεν είναι τόσο απλό το θέμα και κάτι μας διαφεύγει;
Επίσης, στα αυτοκίνητα όταν αφήνεις το γκάζι και οι στροφές του κινητήρα είναι πάνω από τις 1500 πχ, ο ψεκασμός κόβει εντελώς τη βενζίνη και αποκαθιστά την τροφοδοσία μόλις οι στροφές πέσουν κάτω από τις 1500 για να μη σβήσει και να κρατήσει ρελαντί. Στα μοτοσακά ισχύει αυτό; (η αίσθησή μου είναι ότι στο Pegaso ie δεν ισχύει)
-
Yotis έγραψε:
Ο/Η harlek έγραψε:
Μια και μιλάμε για εξατμίσεις και σκασίματα, να πω ότι μου έχει κάνει μεγάλη εντύπωση ότι μετά το τελευταίο σέρβις-ρύθμιση (πριν περίπου 2500χλμ) δεν έχει εμφανιστεί ίχνος "κάρβουνου" πάνω στα πίσω φλας.
Απ' όταν αγόρασα τη μηχανή, κάθε λίγο αυτές οι μαύρες "στάχτες" εμφανίζονταν πάνω στα φλάς και στο λασπωτήρα. Επειδή συνέβαινε εξ' αρχής, το θεωρούσα φυσιολογικό.
Απ' ό,τι φαίνεται, όμως, δεν ήταν. Άρα, υποθέτω ότι η συγκεκριμένη μαυρίλα είναι ένας τρόπος να καταλάβουμε ότι δεν έχουμε καλορυθμισμένο μίγμα.
Ακριβως το ιδιο ειχα παρατηρησει και εγω.Εκτος απο την ρυθμιση μαλον ειναι κι ενας τροπος να καταλαβεις τι βενζινη αγοραζεις γιατι υποθετω οτι ισως να ειναι υδρατμοι που αφου βγουν απο την εξάτμιση υγροποιουνται αμεσως και κολανε στα φλασακια μαζι με καυσαέριο.
Το περιεργο με το δικο μου ειναι οτι τα εβλεπα μονο στο αριστερο ή μαλον πολυ περισοτερο στο αριστερο φλασακι... :-?
Όταν πλένετε την μηχανή ταπώνετε τις εξατμίσεις? Αν δεν το κάνετε το νερό που εισέρχεται απο τις εξάτμισεις το φτύνουν μαύρο πάνω στα φλασάκια όταν βάλεις μπροστά την μηχανή. Μετα απο παρατήρηση και αλλαγη τα φλασάκια (τα οποία μαύρισαν με το πρώτο πλύσιμο της μηχανής με το πιεστικό και χωρις να ταπώσω τις εξατμίσεις)νομίζω οτι αυτό φταίει που μαυρίζουν τα φλασάκια και όχι τα σκασίματα απο τις εξατμίσεις :-D :-D :-D :-D
-
Τα προηγούμενα ποστ μου στο παρών thread μη τα πολυπάρετε σοβαρά.
Εκείνη την εποχή, αφού ρύθμισα ξανά τα καρμπυρατέρ μου (υπάρχει και σχετικό ποστ μου) σταμάτησε το μείγμα να είναι τίγκα στη βενζίνη και οι σωστές κάυσεις (όπως θα έπρεπε να είναι με σωστή ρύθμιση) έλυσαν τα όποια προβλήματα είχα με την απλή αμόλυβδη (έχω ξαναπεί ότι το να δουλεύεις σωστά το μοτέρ και να μπαίνεις σε στροφές τουλάχιστον με σταθερό γκάζι -ή ελαφρά επιταχυνόμενο-, ελαχιστοποιεί τα σκασίματα σε όλα το μονοκίλυνδρα).
Αντί να κοιτάς τα φλασάκια όμως, πρέπει να κοιτάς το μπουζί και να ρυθμίζεις το μείγμα ανάλογα -μια άλλη εξάτμιση, ή ένα καλύτερο φίλτρο αέρα αλλάζει τη συμπεριφορά του μοτέρ και ξαναθέλει ρύθμιση...
(Ο Bill είχε αναφέρει και ένα απλό κόλπο για να τσεκάρεις αν παρακαίει βενζίνα με απότομη γκαζιά, αλλά δε θυμάμαι που ακριβώς στο φόρουμ είναι...)
-
zireous έγραψε:
Αντί να κοιτάς τα φλασάκια όμως, πρέπει να κοιτάς το μπουζί και να ρυθμίζεις το μείγμα ανάλογα
Δύσκολα εφαρμόζονται αυτά στο Pegaso i.e.! Το να βγάλεις το μπουζί είναι μεγάλη ταλαιπωρία, η δε επέμβαση στη βίδα του μίγματος του εγκεφάλου (λέγεται ότι) είναι καθαρή αυτοκτονία!
-
Ο καλός μηχανικός στη καλή ρύθμιση φαίνεται, δεν αλλάζεις εξάτμιση και φίλτρο κάθε μέρα έτσι κι αλλιώς. Βάζεις μια ακράπα και ένα φίλτρο αέρα K&N και καθαρίζεις ισοβίως (μη ξεχάσεις το σετ καθαριστικών για το φίλτρο όμως, και καθάρισμα όταν και όπως προβλέπεται). ;-)
Μη σας στεναχωρεί κάνα σκάσιμο που και που όμως, όταν ο θάλαμος είναι γεμάτος μείγμα όλα τα μονοκίλυνδρα πετάνε το "ρεψιματάκι" τους. :-D
-
CHRISTODOU έγραψε:
Όταν πλένετε την μηχανή ταπώνετε τις εξατμίσεις? Αν δεν το κάνετε το νερό που εισέρχεται απο τις εξάτμισεις το φτύνουν μαύρο πάνω στα φλασάκια όταν βάλεις μπροστά την μηχανή. Μετα απο παρατήρηση και αλλαγη τα φλασάκια (τα οποία μαύρισαν με το πρώτο πλύσιμο της μηχανής με το πιεστικό και χωρις να ταπώσω τις εξατμίσεις)νομίζω οτι αυτό φταίει που μαυρίζουν τα φλασάκια και όχι τα σκασίματα απο τις εξατμίσεις :-D :-D :-D :-D
Χριστόδουλε, ΠΟΤΕ! δεν έχω πλύνει την μηχανή χωρίς να βουλώσω τις εξατμήσεις! Ούτε μια φορά δεν το έχω ξεχάσει.
Παρόλαυτά όταν είναι "αρύθμιστη" πετάει τα γνωστά μαυράκια στα φλασάκια! ;-)
-
Στο πηγασάκι μου τώρα που το θυμήθηκα, βγάζεις το δεξί πλαϊνό φέρινγκ, τοποθετείς ένα ίσιο κοντό μπουζόκλειδο και βγαίνει με τη μία το μπουζί, χωρίς να βγάλεις πολλά πολλά, (έχει και γιαπωνέζικα ηλεκτρικά από μαμά με μηδέν προβλήματα), αλλά τί να λέμε, αλλιώς ο παλιός -ο πήγασος. :-D
-
powerphot έγραψε:
CHRISTODOU έγραψε:
Όταν πλένετε την μηχανή ταπώνετε τις εξατμίσεις? Αν δεν το κάνετε το νερό που εισέρχεται απο τις εξάτμισεις το φτύνουν μαύρο πάνω στα φλασάκια όταν βάλεις μπροστά την μηχανή. Μετα απο παρατήρηση και αλλαγη τα φλασάκια (τα οποία μαύρισαν με το πρώτο πλύσιμο της μηχανής με το πιεστικό και χωρις να ταπώσω τις εξατμίσεις)νομίζω οτι αυτό φταίει που μαυρίζουν τα φλασάκια και όχι τα σκασίματα απο τις εξατμίσεις :-D :-D :-D :-D
Χριστόδουλε, ΠΟΤΕ! δεν έχω πλύνει την μηχανή χωρίς να βουλώσω τις εξατμήσεις! Ούτε μια φορά δεν το έχω ξεχάσει.
Παρόλαυτά όταν είναι "αρύθμιστη" πετάει τα γνωστά μαυράκια στα φλασάκια! ;-)
Ai...βγάλε άκρη τώρα... :fc21: :fc21: :fc21:
εμένα ΔΕΝ σκάει μεν, μαυρίζει τώρα τελευταία δε...
μήπως θέλει το....billακο του..???? :-D :-D :-D
-
Themis έγραψε:
εμένα ΔΕΝ σκάει μεν, μαυρίζει τώρα τελευταία δε...
μήπως θέλει το....billακο του..???? :-D :-D :-D
Μήπως μαυρίζει τώρα τελευταία έπειδη έχει κρυώσει ο καιρός; Υποψιάζομαι ότι το χειμώνα, επειδή πλουτίζει ο εγκέφαλος περισσότερο το μίγμα στις εκκινήσεις, είναι δυνατόν να εμφανιστούν λίγα καρβουνάκια τα πρώτα λεπτά που βάζεις μπρός. Εγώ μέχρι πριν περίπου 1-1,5 μήνα δεν είχα ίχνος καρβουνακίου, τωρα ομως έχουν κάνει την εμφάνισή τους (σε ελάχιστο πάντως βαθμό). Και επειδή γκαζώνοντας γερά δεν βλέπω καθόλου καπνό από τις εξατμίσεις (κόλπο του bill για να δεις αν έχεις πολύ πλούσιο μίγμα), λέω μήπως είναι φυσιολογικό στο πολύ κρύο να έχουμε λίγα μαυράκια λόγω της αρχικά πολύ πλούσιας λειτουργίας του μοτερ.
:io:
-
Ta ''liga'' mavrakia den einai problima..ta polla me anisihoun..alla ime olo mesa stin poli kai iha na to plino apo exormisieis stin Xanthi, kati vouna.... :-D
tha sas po...prosehos..
alla nomizo oti genikos eheis dikio....
palioheimonas.... :-x :-x gouh..gouh...