0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
όλα τα ρεύματα του Πήγασου ,περνάνε απο τον κεντρικό διακόπτη .πιθανώς , στιγμιαίες αποσυνδέσεις στον χαλασμένο διακόπτη να ευθύνονταν για το πρόβλημα
Παράθεση από: chris76 στις Ιούνιος 06, 2015, 07:47:48 πμόλα τα ρεύματα του Πήγασου ,περνάνε απο τον κεντρικό διακόπτη .πιθανώς , στιγμιαίες αποσυνδέσεις στον χαλασμένο διακόπτη να ευθύνονταν για το πρόβλημα οχι πιθανως αλλα σιγουρα ολα απο εκει περνανε αλλα εφ οσων καταργησανε το διακοπτη και γεφυρωσανε τις επαφες τοτε επρεπε η μηχανη να παρει αμεσως αν υπηρχε οντως προβλημα στο διακοπτη,αυτο ηταν το σκεπτικο μου
Παράθεση από: so93 στις Αύγουστος 08, 2015, 04:09:26 μμ:3) Φλάντζα κεφαλής: Τα μοτέρ της rotax διακρίνονται για την αξιοπιστία τους και την αντοχή στο χρόνο. Στο συγκεκριμένο μοτέρ το οποίο φοράει ο πήγασος των 652 cc και το φόραγε και η bmw στο funduro της με άλλη κεφαλή (4βάλβιδη το bmw 5βάλβιδη ο πήγασος) υπήρχε μια ευαισθησία στη φλάντζα κεφαλής και είδικά αν η μηχανή κινείται αρκετά σε αστικό περιβάλλον και ταλαιπωρείται λόγω θερμοκρασιών τότε θέλει προσοχή στις θερμοκρασίες της και καλή συντήρηση (υγρά ψύκτικού κτλ). Έχει ακουστεί οτι ήταν αστοχία λόγω ελλιπούς σύσφηξης της κεφαλής αλλά δεν είναι βέβαιο.Ένα μηχανάκι με καμμένη φλάτζα μπορείς να το καταλάβεις με ένα απλό τέστ αν έχει προχωρήσει το θέμα αν είναι σε πολύ αρχικό στάδιο είναι δύσκολο. Αρχικά υπάρχει αρκετή δυσκολία στην εκκίνηση αλλά ακόμη και να παίρνει μπρός αν ανοίξεις την τάπα του ψυγείου και ανοίγεις το γκάζι τα νερά θα κάνουν μπορυρμπουλήθρες.Τελικά παιδιά βρέθηκε ο ένοχος για το πρωινό δύσκολο ξεκίνημα. Εντελώς τυχαία ανακάλυψα ότι χωρίς να έχω κάποια εξωτερική διαροη το παραφλου από το ψυγείο χρειαζόταν συμπλήρωμα αφύσικο. Εψαξα και ξαναεψαξα για κάποια διαροη από κάποιο σκισιμο,από κάποιο σφιχτηρα αλλά τίποτα. Το πραγμα ήταν φανερό. Φλαντζα κεφαλής σε πολύ πρώιμο σταδιο. Όταν είχα φτιάξει τον διακόπτη το μηχανάκι το εβαζα μπροστά σχεδόν κάθε 6 ώρες και έτσι ζεστό έπαιρνε. Μόλις όμως το αφηνα παραπάνω μου έβγαζε την ψυχή για να πάρει καθώς μαζεευε υγρά μέσα του Άλλαξαν την φλαντζα και τώρα χαίρομαι μηχανάκι. Είμαι πολύ ευχαριστημένος με την δουλειά που έκανε το συνεργείο αν και το κόστος πόνεσε λίγο. 380 ευρώ.
:3) Φλάντζα κεφαλής: Τα μοτέρ της rotax διακρίνονται για την αξιοπιστία τους και την αντοχή στο χρόνο. Στο συγκεκριμένο μοτέρ το οποίο φοράει ο πήγασος των 652 cc και το φόραγε και η bmw στο funduro της με άλλη κεφαλή (4βάλβιδη το bmw 5βάλβιδη ο πήγασος) υπήρχε μια ευαισθησία στη φλάντζα κεφαλής και είδικά αν η μηχανή κινείται αρκετά σε αστικό περιβάλλον και ταλαιπωρείται λόγω θερμοκρασιών τότε θέλει προσοχή στις θερμοκρασίες της και καλή συντήρηση (υγρά ψύκτικού κτλ). Έχει ακουστεί οτι ήταν αστοχία λόγω ελλιπούς σύσφηξης της κεφαλής αλλά δεν είναι βέβαιο.Ένα μηχανάκι με καμμένη φλάτζα μπορείς να το καταλάβεις με ένα απλό τέστ αν έχει προχωρήσει το θέμα αν είναι σε πολύ αρχικό στάδιο είναι δύσκολο. Αρχικά υπάρχει αρκετή δυσκολία στην εκκίνηση αλλά ακόμη και να παίρνει μπρός αν ανοίξεις την τάπα του ψυγείου και ανοίγεις το γκάζι τα νερά θα κάνουν μπορυρμπουλήθρες.
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι