0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

mourgolukos

Καλησπερα στην παρεα
Εχω παρατηρησει οτι ο πηγασος μου 2004 ie αναβει βεντιλατερ στους 85 με 90 βαθμους, ενω οταν τσουλαω η θερμοκρασια ειναι περιπου στους 65. Ξερει καποιος ποιος ειναι ο αισθητήρας που δινει την εντολη στο βεντιλατερ και πως ακριβώς την μετραει; λογικα θα ειναι με ωμική αντίσταση αλλα οσο αυξανεται η θερμοκρασία, αυξανεται η αντισταση η μειώνεται; διοτι αν αυξάνεται μπορω να προσθαισω αλλη μια πανω στο κυκλωμα και να παιρνει το βεντιλατερ πιο χαμηλα πχ στους 80 ακριβως που θελω


Στάλθηκε από το GT-N7100 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
« Τελευταία τροποποίηση: Αύγουστος 27, 2015, 09:28:34 μμ από bros400pgm »



*

Αποσυνδεδεμένος zisakos_1986

  • *******
  • 5585
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Pegaso 650 ie Tibet - Sold | Caponord abs 2004 | Tuono Factory Gen2 Project reborn | Caponord 1060 Big Bore
  • Αντιδράσεις: +4932
Απ: Πατέντα μείωσης θερμοκρασίας που αναβει το νομιστερακι
« Απάντηση #1 - : Αύγουστος 26, 2015, 02:18:14 μμ »
Αν μιλάμε οντως για pegaso ie και όχι για strada για να είμαστε σίγουροι, τοτε το βεντιλατέρ παίρνει εντολή απο ένα αισθητήρα "θέρμιστορ" που υπάρχει πανω στο ψυγείο στη δεξιά πλευρά όπως κοιταμε οταν είμαστε πάνω στη μηχανή.
Ειναι το Νο6 της φωτογραφίας και έχει συγκεκριμένη θερμοκρασία οπου κλείνει το κύκλωμα και παίρνει μπρός το βεντιλατέρ.
Στην ουσία σαν απλός διακόπτης λειτουργει, διότι αν βγαλέις τις δύο επαφές του βεντιλατερ και τις βραχυκυκλώσεις ακόμη και με κλειστό διακόπτη αυτό πρέπει να δουλεύει κανονικά.


Άρα στην ουσία αν βρείς ενα ιδιο αισθητήρα που κλείνει κύκλωμα σε χαμηλότερη θερμοκρασία τότε πετυχαίνεις αυτό που θές.
Αὐτὰ τὰ δέντρα δὲ βολεύονται μὲ λιγότερο οὐρανό,
αὐτὲς οἱ πέτρες δὲ βολεύονται κάτου ἀπ᾿ τὰ ξένα βήματα,
αὐτὰ τὰ πρόσωπα δὲ βολεύονται παρὰ μόνο στὸν ἥλιο,
αὐτὲς οἱ καρδιὲς δὲ βολεύονται παρὰ μόνο στὸ δίκιο.

*

mourgolukos

Απ: Πατέντα μείωσης θερμοκρασίας που αναβει το νομιστερακι
« Απάντηση #2 - : Αύγουστος 26, 2015, 02:40:54 μμ »
Αρα δεν μπορω να παρεμβω ηλεκτρονικα στο ιδιο το εξάρτημα να αλλαξω την θερμοκρασία...

Στάλθηκε από το GT-N7100 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk


*

Αποσυνδεδεμένος pegasakos

  • *****
  • 845
  • Αντιδράσεις: +10
Απ: Πατέντα μείωσης θερμοκρασίας που αναβει το νομιστερακι
« Απάντηση #3 - : Αύγουστος 26, 2015, 04:09:27 μμ »
Μην το πειραξεις. Μια χαρά δουλεύει. Το άνοιγμα του βεντιλατερ έχει σχέσηκαι με την ρρύθμιση της θέσης του γκαζιού στο ie. Μετα δεν θα ρυθμίζεται σωστα γιατί ο χρονος που θα αφήνει για την ρύθμιση θα είναι πολύ μικρός .

*

mourgolukos

Απ: Πατέντα μείωσης θερμοκρασίας που αναβει το νομιστερακι
« Απάντηση #4 - : Αύγουστος 26, 2015, 07:02:58 μμ »
Ποια η διαφορα ομως απο την στιγμη που ειτε δουλευει στους 65 που ειναι το φυσιολογικο του ειτε στους 85 με το βεντιλατερ ανοιχτο οι στροφες ειναι σταθερα στις 1500??

Στάλθηκε από το GT-N7100 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk


*

Αποσυνδεδεμένος strta

  • **
  • 39
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: Pegaso 650ie
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Πατέντα μείωσης θερμοκρασίας που αναβει το νομιστερακι
« Απάντηση #5 - : Αύγουστος 27, 2015, 12:41:36 πμ »
Νομίζω ότι αυτή η βαλβίδα δεν πάει στον εγκέφαλο. Στον εγκέφαλο πρέπει να δίνει η Νο1 που πάει και στο όργανο.
Η Ζωή Είναι Ωραία Γι' αυτό
Μην :pint: όταν οδηγείτε
:prm τους άλλους
:idea:  :idea:  :idea: και φοράτε πάντα το κράνος σώζει ζωές.

*

Αποσυνδεδεμένος zisakos_1986

  • *******
  • 5585
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Pegaso 650 ie Tibet - Sold | Caponord abs 2004 | Tuono Factory Gen2 Project reborn | Caponord 1060 Big Bore
  • Αντιδράσεις: +4932
Απ: Πατέντα μείωσης θερμοκρασίας που αναβει το νομιστερακι
« Απάντηση #6 - : Αύγουστος 27, 2015, 03:17:17 πμ »
Δεν έχει σχέση ο εγκεφαλος, το βεντιλατέρ δεν παίρνει εντολη άπο εγκέφαλο να ανάψει αλλα απο το θερμιστορ που ειπα παραπάνω.


Νίκο αυτό που λές ισχυει 100%?
Ο εγκέφαλος κατα τη ρύθμιση της θέσης γκαζιού σίγουρα μόλις παρέι το βεντικλατέρ αποθηκέυει ότι ρυθμιση έχεις στιγμιαία εκέίνη την ώρα, όμως αποθηκεύει επειδή παιρνει το βεντιλατέρ ή επειδή ξεπερνάει μια άλφα θερμοκρασία και τυγχάνει στην ιδια θερμοκρασία να αναβει και το βεντιλατέρ??? :srry: :srry: :srry:
Αὐτὰ τὰ δέντρα δὲ βολεύονται μὲ λιγότερο οὐρανό,
αὐτὲς οἱ πέτρες δὲ βολεύονται κάτου ἀπ᾿ τὰ ξένα βήματα,
αὐτὰ τὰ πρόσωπα δὲ βολεύονται παρὰ μόνο στὸν ἥλιο,
αὐτὲς οἱ καρδιὲς δὲ βολεύονται παρὰ μόνο στὸ δίκιο.

*

Αποσυνδεδεμένος cool

  • *****
  • 598
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: kawasaki versys 650
  • Αντιδράσεις: +64
Απ: Πατέντα μείωσης θερμοκρασίας που αναβει το νομιστερακι
« Απάντηση #7 - : Αύγουστος 27, 2015, 04:25:09 πμ »
το βεντιλατερ σου σωστα δουλευει μη το πειραζεις οσο αναφορα τη ρυθμιση γενικοτερα αυτο που ξερω ειναι οτι μεχρι πριν το αναμα του βεντιλατερ μπορεις να ρυθμισεις και να αποθηκευτουν οι ρυθμισεις ενω αν η θερμοκρασια ξεπερασει καποιο οριο νομιζω γυρω στους 85 και πανω δεν μπορεις να κανεις ρυθμιση.το θεμα δηλαδη δεν ειναι το αναμα του βεντιλατερ αλλα η ιδια η τιμη της θερμοκρασιας που ξεκλειδωνει τις ρυθμισεις στον εγκεφαλο.
θανασης  ΛΑΜΙΑ

*

Αποσυνδεδεμένος pegasakos

  • *****
  • 845
  • Αντιδράσεις: +10
Απ: Πατέντα μείωσης θερμοκρασίας που αναβει το νομιστερακι
« Απάντηση #8 - : Αύγουστος 27, 2015, 08:10:50 πμ »
Η περιοχή ρύθμισης σεταρισματος της θεσης του γκαζιου στο ρελαντι ειναι απο 78 βαθμους θερμοκρασια και μεχρι να αναψει το βεντιλατερ. Ειναι πολυ μικρη αυτη η περιοχη και δεν προλαβαινεις αν δεν ξερεις την διαδικασια να το κανεις χειροκίνητα. (με το βραχυκυκλωμα στην φυσσα) Τωρα αν κανεις το βεντιλατερ να αναβει πιο μπροστα δεν ξερω αν θα μπορεις να κανεις αυτην την ρυθμιση. Να πω την αληθεια ποτε δεν το δοκιμασα οταν ειχα τον πηγασο. Αν καποιος θελει να δοκιμασει ας βραχυκυκλωσει τα καλωδια στην βαλβιδα Νο6 ωστε να δουλευει συνεχεια το βεντιλατερ και να μας πει αν τον αφηνει να κανει την ρυθμιση. Cool job for you :)

*

Αποσυνδεδεμένος strta

  • **
  • 39
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: Pegaso 650ie
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Πατέντα μείωσης θερμοκρασίας που αναβει το νομιστερακι
« Απάντηση #9 - : Αύγουστος 27, 2015, 10:32:19 πμ »
Δεν έχει σχέση ο εγκεφαλος, το βεντιλατέρ δεν παίρνει εντολη άπο εγκέφαλο να ανάψει αλλα απο το θερμιστορ που ειπα παραπάνω.


Νίκο αυτό που λές ισχυει 100%?
Ο εγκέφαλος κατα τη ρύθμιση της θέσης γκαζιού σίγουρα μόλις παρέι το βεντικλατέρ αποθηκέυει ότι ρυθμιση έχεις στιγμιαία εκέίνη την ώρα, όμως αποθηκεύει επειδή παιρνει το βεντιλατέρ ή επειδή ξεπερνάει μια άλφα θερμοκρασία και τυγχάνει στην ιδια θερμοκρασία να αναβει και το βεντιλατέρ??? :srry: :srry: :srry:
Το ίδιο πράγμα εννοώ. Αυτό το θερμιστορ απλά ανοίγει κλείνει το κύκλωμα για να δουλέψει το βεντιλατερ.Απλά ο εγκέφαλος για να κλειδώσει τη ρύθμιση στους 85 πρέπει να παίρνει από την ένδειξη θερμοκρασίας που πάει στο όργανο.
Η Ζωή Είναι Ωραία Γι' αυτό
Μην :pint: όταν οδηγείτε
:prm τους άλλους
:idea:  :idea:  :idea: και φοράτε πάντα το κράνος σώζει ζωές.

*

mourgolukos

Απ: Πατέντα μείωσης θερμοκρασίας που αναβει το νομιστερακι
« Απάντηση #10 - : Αύγουστος 27, 2015, 12:47:23 μμ »
Ετσι οπως το βλεπω, αφου εμπλεκεται και ο εγκεφαλος στην μεση ειναι πιο ευκολο να παρω μια θερμικη αντίσταση (σαν αυτες στα αιρκοντισιον) και να βαλω με εναν ρελε να δινει εντολη σε ρελε κ αυτος στο βεντιλατερ, η ακομη καλυτερα να του κουμπωσω ενα δευτερο βεντιλατερ πανω. Αποσο εχω διαβασει εδω μεσα κ εχω δει κ εγω μεσα στην πολη σε χαμηλη ταχυτητα υποφέρουν και αναβει συχνα το βεντιλατερ

Στάλθηκε από το GT-N7100 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk


*

Αποσυνδεδεμένος pegasakos

  • *****
  • 845
  • Αντιδράσεις: +10
Απ: Πατέντα μείωσης θερμοκρασίας που αναβει το νομιστερακι
« Απάντηση #11 - : Αύγουστος 27, 2015, 01:12:33 μμ »
Ο εγκεφαλος δεν εμπλέκεται απο την βαλβίδα. Θερμοκρασίας αλλάαπο την εένδειξη του οργάνου. Αν ξεσυνδεσεις το όργανο βγάζει βλάβη. Τώρα αν βάλεις αντίσταση οπως λες θα πάρεις θερμοκρασία του μοτέρ και όχι του νερου αλλά και παλι την δουλεια σου την κανεις. :kalo:

*

Αποσυνδεδεμένος bill

  • *******
  • 1069
  • Φύλο: Άντρας
  • Κύριε, εκέκραξα προς Σε, εισάκουσόν μου...
  • Μοντέλο μηχανής: Atlantic
  • Αντιδράσεις: +404
Απ: Πατέντα μείωσης θερμοκρασίας που αναβει το νομιστερακι
« Απάντηση #12 - : Αύγουστος 27, 2015, 02:28:20 μμ »
Δεν εμπλέκεται πουθενά ο εγκέφαλος κ δεν υπάρχει λογος να βαλεις αλλη βαλβιδα για να ανοιγει πιο χαμηλα το βεντιλατερ γιατι μετα δεν θα κλεινει ευκολα. Για να σου δωσω να καταλαβεις, οταν αναβει το βεντ. Χρησιμοποιει ατμοσφαιρικο αερα 40βαθμων για να ριξει τους 95 που χει το ψυγειο κ κλεινει στους 90. Αν του ζητησεις να σου ριξει την θερμοκρασια 80 η κ πιο κατω τοτε η διαφορα μεταξύ θερμοκρασιων μικραινει κ χρειαζεσαι περισσότερο χρονο, αυτο για το καλοκαιρι γιατι τον χειμωνα ειναι καλυτερα τα πραγματα αλλα βεβαια μπαινει κ πιο δυσκολα στο βεντιλατερ

*

mourgolukos

Απ: Πατέντα μείωσης θερμοκρασίας που αναβει το νομιστερακι
« Απάντηση #13 - : Αύγουστος 27, 2015, 06:00:48 μμ »
Βασικα η μεση του δεικτη ειναι στους 80 και παιρνει στους 90 το βεντιλατερ, αλλα η ιερμοκρασια λειτουργιας του μοτερ οταν τσουλαει η μηχανη ειναι στους 65. Απο 65 εως 90 ειναι πολυ, δεν νομιζετε; δεν θα ηταν πιο ευεργετικο για τον κινητηρα να μην ανεβαινει τοσο πολυ και να πηγαινε μαξιμουμ στους 80; και ας παίρνουν ι πιο συχνα το βεντιλατερ

Στάλθηκε από το GT-N7100 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk


*

Αποσυνδεδεμένος cool

  • *****
  • 598
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: kawasaki versys 650
  • Αντιδράσεις: +64
Απ: Πατέντα μείωσης θερμοκρασίας που αναβει το βεντιλατερ
« Απάντηση #14 - : Αύγουστος 27, 2015, 11:28:35 μμ »
εμενα σε πορεια ειναι 65 βαθμοι αλλα το βεντιλατερ ανοιγει στους 80 και κατι,ισως εσενα αν ανοιγει στους 90 να εχει θεμα η βαλβιδα βεντιλατερ και να θελει απλα αλλαγη
θανασης  ΛΑΜΙΑ

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης