Aprilia 650cc - 50cc Motorcycles => Pegaso 650 Cube and IE => Μήνυμα ξεκίνησε από: mourgolukos στις Αύγουστος 26, 2015, 12:20:18 μμ
Τίτλος: Πατέντα μείωσης θερμοκρασίας που αναβει το βεντιλατερ
Αποστολή από: mourgolukos στις Αύγουστος 26, 2015, 12:20:18 μμ
Καλησπερα στην παρεα Εχω παρατηρησει οτι ο πηγασος μου 2004 ie αναβει βεντιλατερ στους 85 με 90 βαθμους, ενω οταν τσουλαω η θερμοκρασια ειναι περιπου στους 65. Ξερει καποιος ποιος ειναι ο αισθητήρας που δινει την εντολη στο βεντιλατερ και πως ακριβώς την μετραει; λογικα θα ειναι με ωμική αντίσταση αλλα οσο αυξανεται η θερμοκρασία, αυξανεται η αντισταση η μειώνεται; διοτι αν αυξάνεται μπορω να προσθαισω αλλη μια πανω στο κυκλωμα και να παιρνει το βεντιλατερ πιο χαμηλα πχ στους 80 ακριβως που θελω (https://s3.amazonaws.com/tapatalk-emoji/emoji56.png)
Στάλθηκε από το GT-N7100 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Τίτλος: Απ: Πατέντα μείωσης θερμοκρασίας που αναβει το νομιστερακι
Αποστολή από: zisakos_1986 στις Αύγουστος 26, 2015, 02:18:14 μμ
Αν μιλάμε οντως για pegaso ie και όχι για strada για να είμαστε σίγουροι, τοτε το βεντιλατέρ παίρνει εντολή απο ένα αισθητήρα "θέρμιστορ" που υπάρχει πανω στο ψυγείο στη δεξιά πλευρά όπως κοιταμε οταν είμαστε πάνω στη μηχανή. Ειναι το Νο6 της φωτογραφίας και έχει συγκεκριμένη θερμοκρασία οπου κλείνει το κύκλωμα και παίρνει μπρός το βεντιλατέρ. Στην ουσία σαν απλός διακόπτης λειτουργει, διότι αν βγαλέις τις δύο επαφές του βεντιλατερ και τις βραχυκυκλώσεις ακόμη και με κλειστό διακόπτη αυτό πρέπει να δουλεύει κανονικά.
Άρα στην ουσία αν βρείς ενα ιδιο αισθητήρα που κλείνει κύκλωμα σε χαμηλότερη θερμοκρασία τότε πετυχαίνεις αυτό που θές.
Τίτλος: Απ: Πατέντα μείωσης θερμοκρασίας που αναβει το νομιστερακι
Αποστολή από: mourgolukos στις Αύγουστος 26, 2015, 02:40:54 μμ
Αρα δεν μπορω να παρεμβω ηλεκτρονικα στο ιδιο το εξάρτημα να αλλαξω την θερμοκρασία...
Στάλθηκε από το GT-N7100 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Τίτλος: Απ: Πατέντα μείωσης θερμοκρασίας που αναβει το νομιστερακι
Αποστολή από: pegasakos στις Αύγουστος 26, 2015, 04:09:27 μμ
Μην το πειραξεις. Μια χαρά δουλεύει. Το άνοιγμα του βεντιλατερ έχει σχέσηκαι με την ρρύθμιση της θέσης του γκαζιού στο ie. Μετα δεν θα ρυθμίζεται σωστα γιατί ο χρονος που θα αφήνει για την ρύθμιση θα είναι πολύ μικρός .
Τίτλος: Απ: Πατέντα μείωσης θερμοκρασίας που αναβει το νομιστερακι
Αποστολή από: mourgolukos στις Αύγουστος 26, 2015, 07:02:58 μμ
Ποια η διαφορα ομως απο την στιγμη που ειτε δουλευει στους 65 που ειναι το φυσιολογικο του ειτε στους 85 με το βεντιλατερ ανοιχτο οι στροφες ειναι σταθερα στις 1500??
Στάλθηκε από το GT-N7100 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Τίτλος: Απ: Πατέντα μείωσης θερμοκρασίας που αναβει το νομιστερακι
Αποστολή από: strta στις Αύγουστος 27, 2015, 12:41:36 πμ
Νομίζω ότι αυτή η βαλβίδα δεν πάει στον εγκέφαλο. Στον εγκέφαλο πρέπει να δίνει η Νο1 που πάει και στο όργανο.
Τίτλος: Απ: Πατέντα μείωσης θερμοκρασίας που αναβει το νομιστερακι
Αποστολή από: zisakos_1986 στις Αύγουστος 27, 2015, 03:17:17 πμ
Δεν έχει σχέση ο εγκεφαλος, το βεντιλατέρ δεν παίρνει εντολη άπο εγκέφαλο να ανάψει αλλα απο το θερμιστορ που ειπα παραπάνω.
Νίκο αυτό που λές ισχυει 100%? Ο εγκέφαλος κατα τη ρύθμιση της θέσης γκαζιού σίγουρα μόλις παρέι το βεντικλατέρ αποθηκέυει ότι ρυθμιση έχεις στιγμιαία εκέίνη την ώρα, όμως αποθηκεύει επειδή παιρνει το βεντιλατέρ ή επειδή ξεπερνάει μια άλφα θερμοκρασία και τυγχάνει στην ιδια θερμοκρασία να αναβει και το βεντιλατέρ??? :srry: :srry: :srry:
Τίτλος: Απ: Πατέντα μείωσης θερμοκρασίας που αναβει το νομιστερακι
Αποστολή από: cool στις Αύγουστος 27, 2015, 04:25:09 πμ
το βεντιλατερ σου σωστα δουλευει μη το πειραζεις οσο αναφορα τη ρυθμιση γενικοτερα αυτο που ξερω ειναι οτι μεχρι πριν το αναμα του βεντιλατερ μπορεις να ρυθμισεις και να αποθηκευτουν οι ρυθμισεις ενω αν η θερμοκρασια ξεπερασει καποιο οριο νομιζω γυρω στους 85 και πανω δεν μπορεις να κανεις ρυθμιση.το θεμα δηλαδη δεν ειναι το αναμα του βεντιλατερ αλλα η ιδια η τιμη της θερμοκρασιας που ξεκλειδωνει τις ρυθμισεις στον εγκεφαλο.
Τίτλος: Απ: Πατέντα μείωσης θερμοκρασίας που αναβει το νομιστερακι
Αποστολή από: pegasakos στις Αύγουστος 27, 2015, 08:10:50 πμ
Η περιοχή ρύθμισης σεταρισματος της θεσης του γκαζιου στο ρελαντι ειναι απο 78 βαθμους θερμοκρασια και μεχρι να αναψει το βεντιλατερ. Ειναι πολυ μικρη αυτη η περιοχη και δεν προλαβαινεις αν δεν ξερεις την διαδικασια να το κανεις χειροκίνητα. (με το βραχυκυκλωμα στην φυσσα) Τωρα αν κανεις το βεντιλατερ να αναβει πιο μπροστα δεν ξερω αν θα μπορεις να κανεις αυτην την ρυθμιση. Να πω την αληθεια ποτε δεν το δοκιμασα οταν ειχα τον πηγασο. Αν καποιος θελει να δοκιμασει ας βραχυκυκλωσει τα καλωδια στην βαλβιδα Νο6 ωστε να δουλευει συνεχεια το βεντιλατερ και να μας πει αν τον αφηνει να κανει την ρυθμιση. Cool job for you :)
Τίτλος: Απ: Πατέντα μείωσης θερμοκρασίας που αναβει το νομιστερακι
Αποστολή από: strta στις Αύγουστος 27, 2015, 10:32:19 πμ
Δεν έχει σχέση ο εγκεφαλος, το βεντιλατέρ δεν παίρνει εντολη άπο εγκέφαλο να ανάψει αλλα απο το θερμιστορ που ειπα παραπάνω.
Νίκο αυτό που λές ισχυει 100%? Ο εγκέφαλος κατα τη ρύθμιση της θέσης γκαζιού σίγουρα μόλις παρέι το βεντικλατέρ αποθηκέυει ότι ρυθμιση έχεις στιγμιαία εκέίνη την ώρα, όμως αποθηκεύει επειδή παιρνει το βεντιλατέρ ή επειδή ξεπερνάει μια άλφα θερμοκρασία και τυγχάνει στην ιδια θερμοκρασία να αναβει και το βεντιλατέρ??? :srry: :srry: :srry:
Το ίδιο πράγμα εννοώ. Αυτό το θερμιστορ απλά ανοίγει κλείνει το κύκλωμα για να δουλέψει το βεντιλατερ.Απλά ο εγκέφαλος για να κλειδώσει τη ρύθμιση στους 85 πρέπει να παίρνει από την ένδειξη θερμοκρασίας που πάει στο όργανο.
Τίτλος: Απ: Πατέντα μείωσης θερμοκρασίας που αναβει το νομιστερακι
Αποστολή από: mourgolukos στις Αύγουστος 27, 2015, 12:47:23 μμ
Ετσι οπως το βλεπω, αφου εμπλεκεται και ο εγκεφαλος στην μεση ειναι πιο ευκολο να παρω μια θερμικη αντίσταση (σαν αυτες στα αιρκοντισιον) και να βαλω με εναν ρελε να δινει εντολη σε ρελε κ αυτος στο βεντιλατερ, η ακομη καλυτερα να του κουμπωσω ενα δευτερο βεντιλατερ πανω. Αποσο εχω διαβασει εδω μεσα κ εχω δει κ εγω μεσα στην πολη σε χαμηλη ταχυτητα υποφέρουν και αναβει συχνα το βεντιλατερ
Στάλθηκε από το GT-N7100 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Τίτλος: Απ: Πατέντα μείωσης θερμοκρασίας που αναβει το νομιστερακι
Αποστολή από: pegasakos στις Αύγουστος 27, 2015, 01:12:33 μμ
Ο εγκεφαλος δεν εμπλέκεται απο την βαλβίδα. Θερμοκρασίας αλλάαπο την εένδειξη του οργάνου. Αν ξεσυνδεσεις το όργανο βγάζει βλάβη. Τώρα αν βάλεις αντίσταση οπως λες θα πάρεις θερμοκρασία του μοτέρ και όχι του νερου αλλά και παλι την δουλεια σου την κανεις. :kalo:
Τίτλος: Απ: Πατέντα μείωσης θερμοκρασίας που αναβει το νομιστερακι
Αποστολή από: bill στις Αύγουστος 27, 2015, 02:28:20 μμ
Δεν εμπλέκεται πουθενά ο εγκέφαλος κ δεν υπάρχει λογος να βαλεις αλλη βαλβιδα για να ανοιγει πιο χαμηλα το βεντιλατερ γιατι μετα δεν θα κλεινει ευκολα. Για να σου δωσω να καταλαβεις, οταν αναβει το βεντ. Χρησιμοποιει ατμοσφαιρικο αερα 40βαθμων για να ριξει τους 95 που χει το ψυγειο κ κλεινει στους 90. Αν του ζητησεις να σου ριξει την θερμοκρασια 80 η κ πιο κατω τοτε η διαφορα μεταξύ θερμοκρασιων μικραινει κ χρειαζεσαι περισσότερο χρονο, αυτο για το καλοκαιρι γιατι τον χειμωνα ειναι καλυτερα τα πραγματα αλλα βεβαια μπαινει κ πιο δυσκολα στο βεντιλατερ
Τίτλος: Απ: Πατέντα μείωσης θερμοκρασίας που αναβει το νομιστερακι
Αποστολή από: mourgolukos στις Αύγουστος 27, 2015, 06:00:48 μμ
Βασικα η μεση του δεικτη ειναι στους 80 και παιρνει στους 90 το βεντιλατερ, αλλα η ιερμοκρασια λειτουργιας του μοτερ οταν τσουλαει η μηχανη ειναι στους 65. Απο 65 εως 90 ειναι πολυ, δεν νομιζετε; δεν θα ηταν πιο ευεργετικο για τον κινητηρα να μην ανεβαινει τοσο πολυ και να πηγαινε μαξιμουμ στους 80; και ας παίρνουν ι πιο συχνα το βεντιλατερ
Στάλθηκε από το GT-N7100 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Τίτλος: Απ: Πατέντα μείωσης θερμοκρασίας που αναβει το βεντιλατερ
Αποστολή από: cool στις Αύγουστος 27, 2015, 11:28:35 μμ
εμενα σε πορεια ειναι 65 βαθμοι αλλα το βεντιλατερ ανοιγει στους 80 και κατι,ισως εσενα αν ανοιγει στους 90 να εχει θεμα η βαλβιδα βεντιλατερ και να θελει απλα αλλαγη
Τίτλος: Απ: Πατέντα μείωσης θερμοκρασίας που αναβει το βεντιλατερ
Αποστολή από: mourgolukos στις Αύγουστος 28, 2015, 01:29:41 πμ
εμενα σε πορεια ειναι 65 βαθμοι αλλα το βεντιλατερ ανοιγει στους 80 και κατι,ισως εσενα αν ανοιγει στους 90 να εχει θεμα η βαλβιδα βεντιλατερ και να θελει απλα αλλαγη
παιζει να μου ανοίγει και στους 85 και να κάνω λάθος, με τόσες θερμοκρασίες που είπαμε το έχασα :P :D
Τίτλος: Απ: Πατέντα μείωσης θερμοκρασίας που αναβει το νομιστερακι
Αποστολή από: chris76 στις Αύγουστος 28, 2015, 01:44:51 πμ
Η περιοχή ρύθμισης σεταρισματος της θεσης του γκαζιου στο ρελαντι ειναι απο 78 βαθμους θερμοκρασια και μεχρι να αναψει το βεντιλατερ. Ειναι πολυ μικρη αυτη η περιοχη και δεν προλαβαινεις αν δεν ξερεις την διαδικασια να το κανεις χειροκίνητα. (με το βραχυκυκλωμα στην φυσσα) Τωρα αν κανεις το βεντιλατερ να αναβει πιο μπροστα δεν ξερω αν θα μπορεις να κανεις αυτην την ρυθμιση. Να πω την αληθεια ποτε δεν το δοκιμασα οταν ειχα τον πηγασο. Αν καποιος θελει να δοκιμασει ας βραχυκυκλωσει τα καλωδια στην βαλβιδα Νο6 ωστε να δουλευει συνεχεια το βεντιλατερ και να μας πει αν τον αφηνει να κανει την ρυθμιση. Cool job for you :)
πως γίνετε αυτό μπορείς να το περιγράψεις σε παρακαλώ ; ; ;
Τίτλος: Απ: Πατέντα μείωσης θερμοκρασίας που αναβει το βεντιλατερ
Αποστολή από: mourgolukos στις Αύγουστος 28, 2015, 01:50:42 πμ
επειδή έχω μπερδευτεί, το βεντιλατέρ πέρνει εντολή από εγκέφαλο ή από τον αισθητήρα επάνω στο ψυγείο; οι στροφές παραμένουν σταθερές όλη την ώρα, δουλευει δεν δουλευει το βεντιλατέρ
Τίτλος: Απ: Πατέντα μείωσης θερμοκρασίας που αναβει το νομιστερακι
Αποστολή από: mourgolukos στις Αύγουστος 28, 2015, 01:53:50 πμ
Η περιοχή ρύθμισης σεταρισματος της θεσης του γκαζιου στο ρελαντι ειναι απο 78 βαθμους θερμοκρασια και μεχρι να αναψει το βεντιλατερ. Ειναι πολυ μικρη αυτη η περιοχη και δεν προλαβαινεις αν δεν ξερεις την διαδικασια να το κανεις χειροκίνητα. (με το βραχυκυκλωμα στην φυσσα) Τωρα αν κανεις το βεντιλατερ να αναβει πιο μπροστα δεν ξερω αν θα μπορεις να κανεις αυτην την ρυθμιση. Να πω την αληθεια ποτε δεν το δοκιμασα οταν ειχα τον πηγασο. Αν καποιος θελει να δοκιμασει ας βραχυκυκλωσει τα καλωδια στην βαλβιδα Νο6 ωστε να δουλευει συνεχεια το βεντιλατερ και να μας πει αν τον αφηνει να κανει την ρυθμιση. Cool job for you :)
πως γίνετε αυτό μπορείς να το περιγράψεις σε παρακαλώ ; ; ;
επειδή έχω μπερδευτεί, το βεντιλατέρ πέρνει εντολή από εγκέφαλο ή από τον αισθητήρα επάνω στο ψυγείο; οι στροφές παραμένουν σταθερές όλη την ώρα, δουλευει δεν δουλευει το βεντιλατέρ
το βεντιλατερ παιρνει εντολη από τη βαλβιδα επανω στο ψυγειο(Νο 6 στο σχεδιο). αν θες να κρατας χαμηλη θερμοκρασια μεσα στην πολη βαλε ένα διακοπτη ο οποιος όταν τον πατας θα γεφυρωνει τα δυο καλωδια που είναι επανω στη βαλβιδα Νο 6 κι ετσι θα αναβεις το βεντιλατερ οποτε γουστάρεις αμα λαχει ναουμ :D
Τίτλος: Απ: Πατέντα μείωσης θερμοκρασίας που αναβει το βεντιλατερ
Αποστολή από: pegasakos στις Αύγουστος 28, 2015, 08:14:32 πμ
Αντε να το ξεδιαλυνουμε τωρα. Με δεδομενο αυτο που λεει ο bill οτι ο εγκεφαλος δεν παρεμβαινει στην λειτουργια του βεντ (Γεια σου bill καλο χειμωνα) :) εχουμε και λεμε: 1) Το βεντιλατερ περνει μπρος στους 90 βαθμους και κλεινει 2-3 βαθμους πιο κατω (πολυ μου φαινονται αλλα κατι ξερει ο bill για να το λεει) 2) θερμοκρασια σε ταχυτητα πορειας 65-70 (στο capo εχω 71-73 σταθερα) 3) Οι στροφες δεν εχουν να κανουν με το βεντιλατερ 4) Το σεταρισμα θεσης γκαζιου που γινετε απο την φυσσα η με το axone γινετε σε περιοχη θερμοκρασιας απο 80 εως 90 βαθμους το σημειο δλδ που παιρνει εμπρος το βεντιλατερ (αυτο ειναι μια διαδικασια που οριζει την σωστη θεση γκαζιου οταν το μηχανακι δουλευει στο ρελαντι ωστε ο εγκεφαλος να μπαινει σε κατασταση Closed Loop)
Τίτλος: Απ: Πατέντα μείωσης θερμοκρασίας που αναβει το βεντιλατερ
Αποστολή από: mourgolukos στις Αύγουστος 28, 2015, 12:18:15 μμ
Αντε να το ξεδιαλυνουμε τωρα. Με δεδομενο αυτο που λεει ο bill οτι ο εγκεφαλος δεν παρεμβαινει στην λειτουργια του βεντ (Γεια σου bill καλο χειμωνα) :) εχουμε και λεμε: 1) Το βεντιλατερ περνει μπρος στους 90 βαθμους και κλεινει 2-3 βαθμους πιο κατω (πολυ μου φαινονται αλλα κατι ξερει ο bill για να το λεει) 2) θερμοκρασια σε ταχυτητα πορειας 65-70 (στο capo εχω 71-73 σταθερα) 3) Οι στροφες δεν εχουν να κανουν με το βεντιλατερ 4) Το σεταρισμα θεσης γκαζιου που γινετε απο την φυσσα η με το axone γινετε σε περιοχη θερμοκρασιας απο 80 εως 90 βαθμους το σημειο δλδ που παιρνει εμπρος το βεντιλατερ (αυτο ειναι μια διαδικασια που οριζει την σωστη θεση γκαζιου οταν το μηχανακι δουλευει στο ρελαντι ωστε ο εγκεφαλος να μπαινει σε κατασταση Closed Loop)
:srry: τι είναι το axone και το closed loop; αρα αν βρίσκομαι σε ταξίδι πχ που έκανα με την μηχανή και δεν επαιρνε για ώρες το βεντιλατέρ ο εγκέφαλος δεν μπαίνει σε closed loop για ώρες. είναι καλό αυτό;
Τίτλος: Απ: Πατέντα μείωσης θερμοκρασίας που αναβει το βεντιλατερ
Αποστολή από: zisakos_1986 στις Αύγουστος 28, 2015, 01:33:58 μμ
Έχόυν γινει λίγο αχταρμας οι εννοιες στο μυαλό σου. Το axone είναι διαγνωστικό εργαλείό για τον πηγασο και αρκετά άκόμη μηχανάκια. Αυτό με το closed loop έχει να κανει με ρύθμιση tps για σωστη λέιτουργια ρελαντί΄αλλα και κατάλωσης. Το μηχανακι σου ειναι μια χαρά οπότέ μην τρελαίνεσαι και άστο ως έχει δεν χρειάζεται να πειράξεις κατι.
Τίτλος: Απ: Πατέντα μείωσης θερμοκρασίας που αναβει το βεντιλατερ
Αποστολή από: mourgolukos στις Αύγουστος 28, 2015, 02:01:35 μμ
Έχόυν γινει λίγο αχταρμας οι εννοιες στο μυαλό σου. Το axone είναι διαγνωστικό εργαλείό για τον πηγασο και αρκετά άκόμη μηχανάκια. Αυτό με το closed loop έχει να κανει με ρύθμιση tps για σωστη λέιτουργια ρελαντί΄αλλα και κατάλωσης. Το μηχανακι σου ειναι μια χαρά οπότέ μην τρελαίνεσαι και άστο ως έχει δεν χρειάζεται να πειράξεις κατι.
άρα δεν θα ήταν ευεργετικό για το μοτέρ να δουλευει πιο χαμηλά;
Τίτλος: Απ: Πατέντα μείωσης θερμοκρασίας που αναβει το βεντιλατερ
Αποστολή από: zisakos_1986 στις Αύγουστος 28, 2015, 02:08:38 μμ
Οταν μπλέκεις σε κίνηση αναγκαστικα ό πηγασος δουλευει ζεστά πολύ, μια εύκολη λυση ειναι αυτό που αναφέρθηκε παραπάνω με διακοπτακι παράλληλα στις επαφές του βεντιλατερ με σκοπο να το άνοιγεις οποτε θες αλλά δεν ξέρω αν ειναι έυεργετικο ή όχι ούτε μπορώ να σε συμβουλέψω να το κανεις ή όχι…
Τίτλος: Απ: Πατέντα μείωσης θερμοκρασίας που αναβει το βεντιλατερ
Αποστολή από: bip-bip manos στις Αύγουστος 28, 2015, 07:34:22 μμ
Βάλε ρε άνθρωπε ένα διακόπτη εκεί που σου λένε τα παιδιά κ όταν βουτάς σε κίνηση να το πατάς πριν σου ανεβάσει.... Σκέψου ότι ο αισθητήρας. 6 μπορεί κάποια στιγμή να χαλάσει.... Εεε κλαϊν!! Έχεις διακοπτακι!!!!!! Χαχαχα!!
Τίτλος: Απ: Πατέντα μείωσης θερμοκρασίας που αναβει το βεντιλατερ
Αποστολή από: Anestis στις Αύγουστος 28, 2015, 07:41:31 μμ
για να το καταλαβεις καλυτερα κατσε να στο εξηγησει ο θεος ....... :P :D
:tez: :tez: :tez:
Τίτλος: Απ: Πατέντα μείωσης θερμοκρασίας που αναβει το βεντιλατερ
Αποστολή από: faraway στις Αύγουστος 28, 2015, 08:48:40 μμ
Ετσι το χαμε και μεις το πηγασακι , με διακοπτη εκει και μπορουσαμε να αναψουμε το βεντιλατερ κατα βουληση :D
Τίτλος: Απ: Πατέντα μείωσης θερμοκρασίας που αναβει το βεντιλατερ
Αποστολή από: mourgolukos στις Αύγουστος 28, 2015, 09:31:35 μμ
χαχαχαχαχαχα @Anestis δηλαδή εγκρίνεται να μπει διακόπτης να το κάνω και χειροκίνητο πέρα από αυτόματο ε;
Τίτλος: Απ: Πατέντα μείωσης θερμοκρασίας που αναβει το βεντιλατερ
Αποστολή από: cool στις Αύγουστος 28, 2015, 10:39:46 μμ
προσεχε ομως οταν βαλεις το διακοπτακι αν το ξεχασεις πατημενο και σβησεις τη μηχανη και φυγεις το βεντιλατερ δε σταματαει και θα μεινεις απο μπαταρια,αυτο μπορεις ευκολα να το παθεις σε δρομο με φασαρια οπου δεν ακους το βεντιλατερ και φευγεις,ε αυτο θα δουλευει μεχρι να τελειωσει η μπαταρια
Τίτλος: Απ: Πατέντα μείωσης θερμοκρασίας που αναβει το βεντιλατερ
Αποστολή από: BIP..BIP στις Αύγουστος 28, 2015, 11:05:48 μμ
Το διακοπτακι όντως βολεύει. Το έχω βάλει στο Tuono γιατί κάηκε ο αισθητήρας και δεν αφήνω να ανέβει πάνω από 85 βαθμούς η θερμοκρασία. Αρκεί να το έχεις στο μυαλό μέχρι να σου γίνει συνήθεια...
Τίτλος: Απ: Πατέντα μείωσης θερμοκρασίας που αναβει το βεντιλατερ
Αποστολή από: zisakos_1986 στις Αύγουστος 29, 2015, 03:43:25 πμ
προσεχε ομως οταν βαλεις το διακοπτακι αν το ξεχασεις πατημενο και σβησεις τη μηχανη και φυγεις το βεντιλατερ δε σταματαει και θα μεινεις απο μπαταρια,αυτο μπορεις ευκολα να το παθεις σε δρομο με φασαρια οπου δεν ακους το βεντιλατερ και φευγεις,ε αυτο θα δουλευει μεχρι να τελειωσει η μπαταρια
Θα μπορούσε το διακοπτάκι που θα βάλει χιεροκίνητα με κάποιο τροπο να το απομονώνει μόλις γυρίσει ο κεντρικός διακόπτης στο off τροφη για σκεψή…Δλδ να δουλέυει μόνο οταν δίνει ρεύμα Αυτο θα μπορουσε να γίνει έυκολα νομίζω με κάποιο ρελέ ίσως ή κατί ανάλογο…Οι πιο γνώστες ας μας κατατοπίσουν...
Τίτλος: Απ: Πατέντα μείωσης θερμοκρασίας που αναβει το βεντιλατερ
Αποστολή από: pegasakos στις Αύγουστος 29, 2015, 07:27:28 πμ
Μπορει να γινει Ζηση. Απλα θα παρει ρευμα απο το κεντρικο διακοπτη σε ενα ρελε. Μεσα απο τον ρελε θα περασει αρνητικο οχι θετικο οπως κανουμε με τα φωτα και θα το συνδέσει κατευθειαν πανω στο θετικο που παει στην βαλβιδ . :ohyes:
Τίτλος: Απ: Πατέντα μείωσης θερμοκρασίας που αναβει το βεντιλατερ
Αποστολή από: zisakos_1986 στις Αύγουστος 29, 2015, 12:19:57 μμ
Μπορει να γινει Ζηση. Απλα θα παρει ρευμα απο το κεντρικο διακοπτη σε ενα ρελε. Μεσα απο τον ρελε θα περασει αρνητικο οχι θετικο οπως κανουμε με τα φωτα και θα το συνδέσει κατευθειαν πανω στο θετικο που παει στην βαλβιδ . :ohyes:
Άψογα άρα λύνεται και το θέμα να ξεχάσουμε το βεντιλατέρ ανοιχτό… ;-)
Τίτλος: Απ: Πατέντα μείωσης θερμοκρασίας που αναβει το βεντιλατερ
Αποστολή από: mourgolukos στις Αύγουστος 31, 2015, 12:08:05 πμ
Μα τί ιδεάρα κατέβασε το ταπεινό μυαλουδάκι μου αυτή την στιγμή που λύνω ασκήσεις ευστάθειας πλοίων!!!! (σκατά διάβασμα κάνω δλδ :tez: :P) αντί για ρελέ απλό και διακόπτη (που είναι και αντι-αισθητικός) από τον κεντρικό διακόπτη, θα μπορούσαμε να χρησιμοποιήσουμε push-on button (σαν αυτά τον υπολογιστών) με ρελέ ο οποίος ρυθμίζεις ώρα που παραμένει κλειδωμένος. Δηλαδή ρυθμίζεις τον ρελέ στα 2-3 λεπτά, πατάς το κουμπάκι μία φορά, πέρνει μπρος το φουρφούρι, και μετά από 2-3 λεπτά σταματάει μόνο του!!!!! :kalo: :kalo: ;)