0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Παράθεση από: powerphot στις Απρίλιος 26, 2010, 12:10:49 πμΕπισης λένε ότι αν πας νύχτα χωρις φεγγαρι και την ώρα που φυσαει ΒΔ ανεμος, κι η θερμοκρασία του αέρα των ελαστικών σου είναι 3 βαθμούς παραπάνω απο την θερμοκρασία του περιβάλλοντος, κι ο βενζινας έχει γεννηθεί ξημερώματα Πέμπτης με ωροσκόπο καμπια, κι εχει αναδρομο Ερμή και σύνδρομο Αρη, το πιο πιθανό είναι να πληρώσεις τη βενζίνη με με καπέλο. Εμείς εδώ κάνουμε σοβαρή συζήτηση και ανάλυση λαμβάνοντας υπόψη όλες τις περιβαλλοντικές παραμέτρους κατά τη διάρκεια του ανεφοδιασμού κι εσύ........ΜΑΣ ΜΑΜΕΙΣ ΤΗ ΚΟΥΒΕΝΤΑ!!
Επισης λένε ότι αν πας νύχτα χωρις φεγγαρι και την ώρα που φυσαει ΒΔ ανεμος, κι η θερμοκρασία του αέρα των ελαστικών σου είναι 3 βαθμούς παραπάνω απο την θερμοκρασία του περιβάλλοντος, κι ο βενζινας έχει γεννηθεί ξημερώματα Πέμπτης με ωροσκόπο καμπια, κι εχει αναδρομο Ερμή και σύνδρομο Αρη, το πιο πιθανό είναι να πληρώσεις τη βενζίνη με με καπέλο.
Επίσης, λένε ότι για τον ίδιο λόγο συμφέρει να βάζεις νύχτα και από βενζινάδικα που δεν έχουνε εκτεθειμένες στον ήλιο της οροφές των δεξαμενών (με μεγάλα στέγαστρα δηλαδή). Εγώ βέβαια στις μετρήσεις κατανάλωσης δεν είμαι και πολύ καλός, οπότε δεν εχω επαληθεύσει αν ευσταθεί...
Λοιπόν να καταθέσω και εγώ την κατανάλωση μου. Κατ αρχής να πω ότι έχω κάνει 52000χιλ ο κινητήρας στην παρούσα φάση των μετρήσεων πρέπει να είναι ελαφρός αριθμηστος γιατί τελευταίο σέρβις το έκανε στα 38000χιλ από εκεί και μετά του έχω αλλάξει μόνο λάδια και φίλτρα λαδιού. Το φίλτρο αέρα δεν έχει μαλαχτεί ακόμα απλά έχει φυσήξει με πίεση 2 φορές (περιμένω από μέρα σε μέρα τώρα να παραλάβω ένα K&N που έχω παραγγείλει) και η εξάτμιση βγάζει αυτές τις ανεπαίσθητες μαυρίλες που λερώνουν τα φλασακια. Στις διαδρομές που κάνω και που δεν είναι αποκλειστικά μέσα στην πόλη περιλαμβάνουν και χιλιόμετρα προς κορωπι - καλύβια έκανα δυο μετρήσεις στην πρώτη μέχρι 4500 στρ και περίπου 120 χιλ η ρεζέρβα άναψε στα 268 χιλ αμυδρά και κανονικά έντονα στα 270. Στη δεύτερη που ήταν και πιο δύσκολο να οδηγήσω τόσο συντηρητικά 3500-4000 στρ και μέχρι 100χιλ η ρεζέρβα άναψε στα 289χιλ η βενζίνα που χρησιμοποιώ είναι πάντα απλή 95ron. Το γέμισμα του ρεζερβουάρ πάντα το ίδιο γιατί το κάνω μόνος μου στο κεντρικό σταν και ακριβός μέχρι το χείλος. Πάντως σε ορεινά στροφιλικια με συνέχεια γκάζι φρένο ανέβαζε κατέβαζε ταχύτητες για να μπορώ να ακολουθώ τους κακγουρες της παρέας είδα την ρεζέρβα να ανάβει και στα 235 χιλ. Παρεπιπτοντος να αναφέρω ότι ποτέ δεν είχα σκληρό κιβώτιο ταχυτήτων εκτός από ελάχιστες περιπτώσεις που δεν ήθελε να πάρει την ταχύτητα (και γι αυτό το θυμάμαι κιόλας μου είχε κάνει εντύπωση) και ήθελα να τη κλωτσήσω, μετά την τελευταία αλλαγή λαδιών ο κιβωτιος έχει γίνει πραγματικά βούτυρος δεν χρειάζεται να κάνεις αλλαγή ταχύτητας απλά τη σκέφτεσαι και γίνετε μόνη της.
Υ.Γ.α ρε saddle69..μονο εγω δεν εβγαζα τοσα κλμ και με τον Πήγασο τελικά...
Μετά απο ταξιδι 1200 χμ εβγαλα μεση καταναλωση μηχανης με 230 κιλα φορτωμα και ταχυτητα ταξιδιου 110 και στροφες βουνα και φουρκετες τα 4.3 λιτρα στα 100!!!! Στάλθηκε από το GT-N7100 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Παράθεση από: mourgolukos στις Αύγουστος 26, 2015, 12:08:58 μμΜετά απο ταξιδι 1200 χμ εβγαλα μεση καταναλωση μηχανης με 230 κιλα φορτωμα και ταχυτητα ταξιδιου 110 και στροφες βουνα και φουρκετες τα 4.3 λιτρα στα 100!!!! Στάλθηκε από το GT-N7100 μου χρησιμοποιώντας TapatalkΝα σε παρει χαμπαρι μια ψυχη !!! Θα βαλει. Κιαλλο ταλκ στο χερι του !!!
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι