0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
Απ: Εγκέφαλος Pegaso IE(Sagem MC500) Μήπως είναι επισκευάσιμος?
« Απάντηση #60 - : Ιανουάριος 21, 2009, 12:45:57 πμ »
Έκπληκτος από την γρήγορη απόκριση και αφού ευχαριστήσω για το καλωσόρισμα συνεχίζω,

Μέχρι στιγμής μόνο αυτό το forum είναι μία παρηγοριά όσων αφορά την aprilia
Κωμική αυτονομία όντος αυτή των 107km με 1 γέμισμα πράγμα που μάλλον παραπέμπει σε λανθασμένη λειτουργία, διάβασα κάτι 240 παραπάνω. Κατά τα άλλα με κάλυψε απόλυτα ο προλαλήσας κ. powerphot. Μόλις γύρισα από την πρώτη μου (μακρινή) βόλτα με τον pegaso μιας και τον έχω μόλις μία εβδομάδα, και είδα 165 στο κοντέρ αν λέει κάτι αυτό.

Καλοτάξιδος λοιπόν ο πήγασος.
Τα 165 μια χαρά είναι, αλλά μπορεί και καλύτερα.
Σε πρώτη φάση χρειάζεσαι μάλλον μια καλή ρύθμιση με το "Axone".
Ρίξε μια ματιά στα "ΣΥΝΕΡΓΕΙΑ" και αποφάσισε να πας σε κάποιο να στο ρυθμίσουν.
Όταν στο ρυθμίσουν μην τους αποχαιρετίσεις και φύγεις αλλά πες ότι θα το κάνεις
μια γύρα να δεις τι παίζει. Αν δεν σε ικανοποιεί πας ξανά πίσω μέχρι να στο ρυθμίσουν καλά.

Μερικά "βοηθήματα" για να τσεκάρεις,(μια και σε μια βόλτα δεν βλέπεις αυτονομία) είναι:
1ον Στα ανοίγματα του γκαζιού να ΜΗΝ κάνει σκασίματα. (θέλει ρύθμιση)
2ον Στο ξεκίνημα και στις μανούβρες να MHN είναι ψόφιο το ρελαντί και σου σβήνει. (θέλει ρύθμιση)
3ον Το ρελαντί να μην είναι ανεβασμένο χειροκίνητα από την βίδα που βρίσκεται δεξια πανω απο την εξάτμιση.(θέλει ρύθμιση ταυτόχρονα με το axone)
4ον Όταν ανοίγεις το γκάζι να "φεύγει" άνετα η μηχανή κι όχι αργά και σταδιακά.(θέλει ρύθμιση)

Αυτά τα λίγα. :bye:
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 21, 2009, 12:47:58 πμ από powerphot »

*

dimitris20

Απ: Εγκέφαλος Pegaso IE(Sagem MC500) Μήπως είναι επισκευάσιμος?
« Απάντηση #61 - : Ιανουάριος 21, 2009, 01:30:39 πμ »
"Axone" ΔΕΝ έχει κανείς εδώ στην Ξάνθη, Στο συνεργείο που πάω (από όπου και το αγόρασα) λένε κατηγορηματικά ότι ΔΕΝ υπάρχει συνεργείο με τέτοιο μηχάνημα εδώ. Υπάρχει κάποιος εμπειρικός τρόπος με τον οποίο να ρυθμίζεις τον pegaso  χωρίς αυτο το μηχάνημα? 

1, Σκασίματα σπάνια, ποτέ κατά την διάρκεια του ανοίγματος του γκαζιού
2, Στο ξεκίνημα είναι αρκετά δυνατό
3, Το ρελαντί δεν ξέρω, δουλεύει πάντως γύρο στις 1500 και εάν δεν ανεβάσω τις στροφές στις 2000 με το τσοκ όταν είναι κρύο σβήνει.
4, Όταν ανοίγω το γκάζι "φεύγει" άνετα (πιστεύω)

*

Αποσυνδεδεμένος harlek

  • *******
  • 1288
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Εγκέφαλος Pegaso IE(Sagem MC500) Μήπως είναι επισκευάσιμος?
« Απάντηση #62 - : Ιούνιος 01, 2010, 12:13:43 πμ »
Πρόσφατα κοιτούσα αυτές τις τεχνικές ενημερώσεις της Aprilia που πρόλαβα να κατεβάσω πριν τις αποσύρει. Στο φυλλάδιο που αναφέρεται στη χρήση του Axone, κι αφού μας λέει χονδρικά τις παραμέτρους που ελέγχει ο εγκέφαλος του 650i.e. , γράφει το εξής ενδιαφέρον:

"Σχετικά με τη ρύθμιση του μίγματος (CO): μ' ένα κατσαβίδι γυρίστε τη βίδα που βρίσκεται πάνω στην ECU. Παρατηρήστε πώς μεταβάλλεται η παράμετρος "Blow-by air offset" στο Axone. Σε περίπτωση που η ένδειξη του CO δεν αλλάζει (στον καυσαναλυτή, προφανώς), συμβουλευτείτε την τεχνική οδηγία τάδε"

Η "τεχνική οδηγία τάδε", από την άλλη, λέει χοντρικά να ακολουθηθούν τα παρακάτω βήματα με χρήση του Axone, με σβηστό μοτέρ:

1. Έλεγχος παραμέτρου Precise Throttle Position (ακριβής θέση γκαζιού). Από το σχετικό μενού του Axone βλέπουμε (λέει) την αντίστοιχη παράμετρο (%) να μεταβάλλεται καθώς ανοιγοκλείνουμε το γκάζι. Ξεβιδώνουμε τη βίδα του ρελαντί μέχρι ο μηχανισμός των πεταλούδων να ακουμπήσει στο εργοαστασιακό "στοπ" (οπότε η σχετική παράμετρος δεν πάει παρακάτω όσο κι αν ξεβιδώσουμε) και καταγράφουμε την ένδειξη. π.χ. 10,7%.
Ύστερα, βιδώνουμε τη βίδα του ρελαντί τόσο ώστε η ένδειξη να ανέβει κατά 1%, δηλαδή στο συγκεκριμένο παράδειγμα να πάει στο 11,7%.

2. Μπαίνουμε στο μενού Blow-By Air Offset, που δείχνει τη θέση της "βίδας" της ECU. Γυρίζουμε τη "βιδα" δεξιόστροφα ή αριστερόστροφα, ώστε η σχετική παράμετρος στο Axone να πάει στο "-15".

3. Μετά η οδηγία λέει ότι πρέπει να ορίσουμε (πάντα μέσω Axone) την παράμετρο Accelerator Throttle Data σ' ένα νούμερο 3,2% μικρότερο από εκείνο στο οποίο αφήσαμε το Precise Throttle Position (στο παράδειγμα, 11,7 μείον 3,2 = 8,5%).

Τέλος, βάζουμε μπρος και ρυθμίζουμε ακριβώς ρελαντί και CO.

Ο λόγος που γράφω όλα αυτά δεν είναι βέβαια για να παρουσιάσω τον τρόπο ρύθμισης (που στην πράξη δεν τον έχω κάνει ποτέ), αλλά γιατί με εντυπωσίασε ιδιαίτερα η σημείωση ότι ενδέχεται το CO να μην "ακούει" στο γύρισμα της βίδας, πιθανώς (αυτό το συμπεραίνω εγώ) λόγω μη "καλιμπραρίσματος" της βίδας στο -15, όπως περιγράφεται στην παραπάνω διαδικασία.

(Εννοείται πως αν κάποιος χρειαστεί την παραπάνω "τεχνική οδηγία" (015-2003.pdf) για να ρυθμίσει τον πήγασό του, ας μου πει να του τη στείλω).
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούνιος 01, 2010, 12:16:31 πμ από harlek »
Masquerade

*

cde

Απ: Εγκέφαλος Pegaso IE(Sagem MC500) Μήπως είναι επισκευάσιμος?
« Απάντηση #63 - : Ιούνιος 05, 2010, 06:43:03 μμ »
Χρησιμοτατο το ποστ harlek αλλα το προβλημα ειναι που θα βρουμε axone :thnk:

*

aeonios

Απ: Εγκέφαλος Pegaso IE(Sagem MC500) Μήπως είναι επισκευάσιμος?
« Απάντηση #64 - : Ιούνιος 07, 2010, 08:53:55 πμ »
Γεια σας φιλαράκια.

Εχοντας ένα από τους χειρότερους εγκέφαλους που μπήκε σε 02 μοντέλο, ότι ρύθμιση και αν έμπαινε ως τώρα σε 400 περίπου χλμ μετά την τελευταία απόπειρα ρύθμισης με το axone (και πολλά λέω) ο εγκέφαλος είχε χάσει τελείως το ρελαντί μου. Πλέον μετά από 8 χρόνια που κυκλοφορεί αυτός ο πήγασος και γύρισε ότι συνεργείο υπάρχει,  ο βασίλης βρήκε λύση ακόμα και γιαυτόν. Είναι η πρώτη φορά που πλησιάζω τα 1000 χλμ μετά από σέρβις και το ρελαντί μου είναι στις 1000 κοντά στροφές.... Οποιος εξακολουθεί να έχει παρόμοιο πρόβλημα ας επικοινωνήσει μαζί του για περισσότερες πληροφορίες .

*

cde

Απ: Εγκέφαλος Pegaso IE(Sagem MC500) Μήπως είναι επισκευάσιμος?
« Απάντηση #65 - : Ιούνιος 09, 2010, 10:59:29 μμ »
1000???????? Φανταστειτε οτι εγω πηγα στο εξουσιοδοτημενο σερβις και με τα πολλα μου το ρυθμισε στις 1500-1600!!!  ασε που αμα εκλεινες το γκαζι δεν κατεβαζε αμεσως στροφες

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης