0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Παράθεση από: powerphot στις Αύγουστος 27, 2008, 11:20:49 μμΠαράθεση από: cde στις Αύγουστος 27, 2008, 11:18:13 μμαν υπηρχε περιπτωση να εβρισκα απο καπου ενα αλλο εγκεφαλο απο πηγασο για να μη μεινω χωρις μηχανη αν τον καταστρεψω θα μπορουσα να σας πω πολλα αλλα που...Μπορεί να έχει κανένα χαλασμένο ο Βασίλης.Όταν τον δω θα τον ρωτήσω και θα σου πω. Παιδιά φίλος μου με Pegaso άλλαξε πολύ πρόσφατα εγκέφαλο με 300E. Του είπαν ότι η aprilia το θεωρεί αναλώσιμο πλέον ( ) και έχει ρίξει την τιμή. Για κάντε μια ερώτηση
Παράθεση από: cde στις Αύγουστος 27, 2008, 11:18:13 μμαν υπηρχε περιπτωση να εβρισκα απο καπου ενα αλλο εγκεφαλο απο πηγασο για να μη μεινω χωρις μηχανη αν τον καταστρεψω θα μπορουσα να σας πω πολλα αλλα που...Μπορεί να έχει κανένα χαλασμένο ο Βασίλης.Όταν τον δω θα τον ρωτήσω και θα σου πω.
αν υπηρχε περιπτωση να εβρισκα απο καπου ενα αλλο εγκεφαλο απο πηγασο για να μη μεινω χωρις μηχανη αν τον καταστρεψω θα μπορουσα να σας πω πολλα αλλα που...
Αυτονομία 260 Κm με σχεδόν γεμάτο τεπόζιτο και μικτή διαδρομή.
Του εξήγησα το πρόβλημα με το μίγμα του Πηγάσου και χαμογέλασε λέγοντας ότι αν από το προηγούμενο σέρβις το τριμμερ είναι τερματισμένο αριστερά, στο επόμενο σερβις δε θα έχεις περιθώριο να μειώσεις κι άλλο το μίγμα σου αφού δεν πάει παραπέρα. "Οι μηχανικοί δεν τα ξέρουν αυτά. Θέλει επαναφορά πριν το ρυθμίσεις" είπε. Δεν ξέρω αν αυτός είναι ο λόγος που το μηχανάκι μου ρυθμίστηκε την τελευταία φορά αλλά μου φαίνεται λογικό.
"...αν από το προηγούμενο σέρβις το τριμμερ είναι τερματισμένο αριστερά, στο επόμενο σερβις δε θα έχεις περιθώριο να μειώσεις κι άλλο το μίγμα σου αφού δεν πάει παραπέρα. Θέλει επαναφορά πριν το ρυθμίσεις"
...σκέφτηκα να γυρίσω το βιδάκι του εγκεφάλου τέρμα δεξιά με σβηστό τον κινητήρα ώσπου να νιώσω ότι τερματίζει. Υπέθεσα ότι εφόσον είναι trimmer θα έχει αρχή και τέλος διαδρομής , έτσι όταν θα το ρυθμίζει ο Βασίλης θα έχει αρκετό περιθώριο να το γυρίσει αριστερά και να κατεβάσει το CO στα φυσιολογικά επίπεδα. Μετά από δυό τρείς μέρες πήγα. Το συνέδεσε και στον καυσαναλυτή και σαν θαύμα το μηχανάκι ρυθμίστηκε...
Φαίνεται πως δεν έχει. Πάντως τέρμα τα πειράματα με το μηχανάκι γιατί αν κάτσει καμιά στραβή με βλέπω φορτωτική για Κύπρο !!!
Κατανάλωση 100km ανά γέμισμα , κατά τα άλλα αφού το πήγα 3 φορές για ρύθμιση τώρα εκτός από κανα 2-3 φορές που μου έσβησε σε αλλαγή όλα καλά, τι να κάνω?
Τι ακριβώς ρωτάς?
Παράθεση από: powerphot στις Ιανουάριος 20, 2009, 09:27:20 μμΤι ακριβώς ρωτάς?...Προφανώς πώς θα αυξήσει την κωμική αυτονομία των 100Km και πώς θα αποφύγει τα ανεξήγητα σβησίματα...Εγώ πάντως μετά απ' όλο αυτό τον καιρό που παρακολουθώ το θέμα, έχω καταλήξει ότι άβυσσος η Sagem του πηγάσου...Πάντως οι 3 απόπειρες ρύθμισης δείχνουν είτε άσχετο μηχανικό, είτε ελαττωματικό εγκέφαλο...
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι