0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

Αποσυνδεδεμένος pegasakos

  • *****
  • 845
  • Αντιδράσεις: +10
Απ: Πολύ δύσκολο πρωινό ξεκινημα του pegaso
« Απάντηση #15 - : Μάιος 24, 2015, 02:25:33 μμ »
Οπως ανοιγεις την ταπα βενζινης θα δεις αριστερα δυο τρυπουλες. Φυσιξε καλα σε ενα βενζιναδικο να ξεβουλωσουν.Τωρα για νεκρες εκκινησεις ισως λενε για εκκινησεις που απλα δεν περνει μπρος.

*

Αποσυνδεδεμένος Anestis

  • *********
  • 5057
  • Φύλο: Άντρας
  • CAPONORD ETV 1000
  • Μοντέλο μηχανής: CAPONORD ETV 1000
  • Αντιδράσεις: +19
Απ: Πολύ δύσκολο πρωινό ξεκινημα του pegaso
« Απάντηση #16 - : Μάιος 24, 2015, 02:41:43 μμ »
αν  οπως  λες  στο  εκανε  αυτο  μετα  την  βενζινη  που  εβαλες , το  πιο  ευκολο  βγαλτην  και  βαλε  αλλη  απο  καπου  που  εμπιστευεσαι 

εαν ειναι  βουλωμενη  η  ταπα  θα  εχεις   προβλημα  ,    τσεκαρισε  την 

*

Αποσυνδεδεμένος eftaxiaskostas

  • **
  • 44
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Pegaso 650 ie (2002)
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Πολύ δύσκολο πρωινό ξεκινημα του pegaso
« Απάντηση #17 - : Μάιος 24, 2015, 08:40:42 μμ »
Είχα τα ίδια συμπτώματα με εσένα.


Με τέρμα το τσοκ κάθε μέρα και μια-το πολυ δυο μιζιες και παίρνει κομπλε. Αρκει η μπαταρία να είναι 100% φορτισμένη και σε καλή κατάσταση, μη κάνει κανα τσαφ και σου βρέξει το μπουζι.


Γνώμη μου ειναι μην ξελιγώνεις την μπαταρια και μη πιέζεις τη μίζα! Μπορεί να πας για κομπλερ αν προσπαθείς με ξελιγωμένη μπαταρία ή να ξεκάνεις τη μίζα (το επαθα και ακόμα να συνέλθει η τσέπη... :P )

*

Stathisamanas

Απ: Πολύ δύσκολο πρωινό ξεκινημα του pegaso
« Απάντηση #18 - : Ιούνιος 05, 2015, 06:55:54 μμ »
Αισθανομαι την υποχρεωση να σας ενημερωσω για το τελος του προβληματος με μαλλον εντελως παραδοξο τροπο !
Με βαση ολες τις παραπανω συμβουλες πηγα τον πηγασο μου στο συνεργειο και του ειπα..
Θελω να προσεξεις αυτο ... θελω να προσεξεις εκεινο ... ολα αυτα που με συμβουλεψατε.
Εγινε φιλε μου λενε αλλα θα το αφησεις το μηχανακι εδω το βραδυ ώστε να δουμε και εμεις με τα ματια μας αυτην την δυσκολια εκκινησης που περιγραφεις αυριο το πρωι . Κανενα προβλημα λεω , φυσικα και θα το αφησω...

Την αλλη μερα λοιπον με παιρνουν απο το συνεργειο και μου λενε .
Φιλε οντως το μηχανακι δεν επαιρνε μπρος το πρωι αλλα μολις δωσεις και λιγο γκαζι κανονικο (οχι απο το χειρογκαζο) παιρνει ευκολα ! Δοκιμασε το τις επομενες μερες να βαζεις μπρος δινοντας κανονικα λιγο γκαζι μολις πατας την μιζα. Δεν μου πηραν λεφτα καθως δεν εκαναν τιποτα !

Τις επομενες δυο μερες λοιπον οντως το μηχανακι με λιγο γκαζι επαιρνε σχεδόν με την μια μπροστα !
Την τριτη μερα μενω απο το γνωστο προβλημα του κεντρικου διακοπτη !
Δυστυχως για εμενα εμεινα Σαββατο βραδυ και για να μην μεινω χωρις μηχανακι φωναζω ενα φιλο που ξερει απο μηχανες για να βραχυκυκλωσουμε τα καλωδια και να το βαλουμε μπρος χωρις κλειδι. Ηρθε ο φιλος βραχυκυκλωσε τα καλωδια αλλα το μηχανακι αρνιοταν να παρει μπρος. Η μιζα γυριζε κανονικα αλλα τιποτα ! Ιδια συμπτωματα με αυτα που με αναγκασαν να ανοιξω το ποστ αυτο . Καποια στιγμη μαλιστα τα επαιξε και η μιζα ! Ουτε κιχ δεν εκανε ! Πατουσαμε την μιζα αλλα δεν γινοταν τιποτα !

Κανω υπομονη να ξημερωσει δευτερα και το ξαναπαω στο συνεργειο για να μου φτιαξουν τον διακοπτη !
Μου φτιαχνουν τον διακοπτη και απο αυτην την στιγμη και μετα το μηχανακι παιρνει μπροστα τσακμακι !
Με την μια και χωρις καθολου κοπο το μηχανακι παιρνει μπροστα σαν καινουργιο !

Συμπερασμα
Το μηχανακι επαιρνε δυσκολα μπροστα.
Χαλασε ο διακοπτης και ενω φαινετε ασχετο με το θεμα, μολις φτιαχτηκε το μηχανακι παιρνει ανετα μπροστα ! Δεν εγινε καμμια αλλη επεμβαση στο μηχανακι που να προδιδει αλλη πιθανη αιτια για την δυσκολια εκκινησης το πρωι !
Σας ανεφερα τα γεγονοτα για να το εχετε υποψη.

Υ.γ Εννοειτα οτι εχω δρομολογισει την πατεντα που περιγραφετε στο φορουμ για το ρελε στον κεντρικο διακοπτη !
 

*

Αποσυνδεδεμένος cool

  • *****
  • 598
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: kawasaki versys 650
  • Αντιδράσεις: +64
Απ: Πολύ δύσκολο πρωινό ξεκινημα του pegaso
« Απάντηση #19 - : Ιούνιος 05, 2015, 11:12:39 μμ »
κατα τη γνωμη μου εφ οσων γεφυρωσατε το διακοπτη και η μηχανη δεν εσκαγε ειναι εντελως τυχαιο το οτι με την αλλαγη διακοπτη η μηχανη πηρε μπρος και λογικα θα σου ξανακανει προβλημα,ευχομαι να ειμαι λαθος
θανασης  ΛΑΜΙΑ

*

Αποσυνδεδεμένος chris76

  • ***
  • 80
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: pegaso ie
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Πολύ δύσκολο πρωινό ξεκινημα του pegaso
« Απάντηση #20 - : Ιούνιος 06, 2015, 07:47:48 πμ »
όλα τα ρεύματα του  Πήγασου ,
περνάνε απο τον κεντρικό διακόπτη .
πιθανώς ,
στιγμιαίες αποσυνδέσεις στον χαλασμένο  διακόπτη να ευθύνονταν για το πρόβλημα   :thnk: :thnk: :thnk:
Δυο πράγματα είναι άπειρα: το Σύμπαν και η ανθρώπινη βλακεία και για το πρώτο δεν είμαι απόλυτα σίγουρος".... ....Αλμπερτ Αϊνστάιν

*

Αποσυνδεδεμένος cool

  • *****
  • 598
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: kawasaki versys 650
  • Αντιδράσεις: +64
Απ: Πολύ δύσκολο πρωινό ξεκινημα του pegaso
« Απάντηση #21 - : Ιούνιος 06, 2015, 02:16:33 μμ »
όλα τα ρεύματα του  Πήγασου ,
περνάνε απο τον κεντρικό διακόπτη .
πιθανώς ,
στιγμιαίες αποσυνδέσεις στον χαλασμένο  διακόπτη να ευθύνονταν για το πρόβλημα   :thnk: :thnk: :thnk:
οχι πιθανως αλλα σιγουρα ολα απο εκει περνανε αλλα εφ οσων καταργησανε το διακοπτη και γεφυρωσανε τις επαφες τοτε επρεπε η μηχανη να παρει αμεσως αν υπηρχε οντως προβλημα στο διακοπτη,αυτο ηταν το σκεπτικο μου
θανασης  ΛΑΜΙΑ

*

Αποσυνδεδεμένος eftaxiaskostas

  • **
  • 44
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Pegaso 650 ie (2002)
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Πολύ δύσκολο πρωινό ξεκινημα του pegaso
« Απάντηση #22 - : Ιούνιος 06, 2015, 02:43:19 μμ »
όλα τα ρεύματα του  Πήγασου ,
περνάνε απο τον κεντρικό διακόπτη .
πιθανώς ,
στιγμιαίες αποσυνδέσεις στον χαλασμένο  διακόπτη να ευθύνονταν για το πρόβλημα   :thnk: :thnk: :thnk:
οχι πιθανως αλλα σιγουρα ολα απο εκει περνανε αλλα εφ οσων καταργησανε το διακοπτη και γεφυρωσανε τις επαφες τοτε επρεπε η μηχανη να παρει αμεσως αν υπηρχε οντως προβλημα στο διακοπτη,αυτο ηταν το σκεπτικο μου


Ισως οι απανωτές προσπάθεις μπουκώσαν το μηχανάκι. και όταν αλλάξαν τον διακόπτη στο συνεργειο καθαρίσαν κα ιλιγο το μπουζακι για να παρει... Λεω εγώ τωρα, όχι σαν γνώστης αλλα σαν παθών.

*

Stathisamanas

Απ: Πολύ δύσκολο πρωινό ξεκινημα του pegaso
« Απάντηση #23 - : Ιούνιος 06, 2015, 04:12:26 μμ »
Συμπτωση ή οχι πάντως με το που φτιαχτηκε ο διακοπτης ρε παιδια το μηχανακι ειναι πια τσακμακι .
Και σημερα το πρωι με το που ακουμπησα την μιζα πηρε μπρος !
Να μην το ματιασω ! Φτου φτου !

*

Stathisamanas

Απ: Πολύ δύσκολο πρωινό ξεκινημα του pegaso
« Απάντηση #24 - : Σεπτέμβριος 20, 2015, 01:41:15 πμ »
:



3) Φλάντζα κεφαλής: Τα μοτέρ της rotax διακρίνονται για την αξιοπιστία τους και την αντοχή στο χρόνο. Στο συγκεκριμένο μοτέρ το οποίο φοράει ο πήγασος των 652 cc και το φόραγε και η bmw στο funduro της με άλλη κεφαλή (4βάλβιδη το bmw 5βάλβιδη ο πήγασος) υπήρχε μια ευαισθησία στη φλάντζα κεφαλής και είδικά αν η μηχανή κινείται αρκετά σε αστικό περιβάλλον και ταλαιπωρείται λόγω θερμοκρασιών τότε θέλει προσοχή στις θερμοκρασίες της και καλή συντήρηση (υγρά ψύκτικού κτλ). Έχει ακουστεί οτι ήταν αστοχία λόγω ελλιπούς σύσφηξης της κεφαλής αλλά δεν είναι βέβαιο.
Ένα μηχανάκι με καμμένη φλάτζα μπορείς να το καταλάβεις με ένα απλό τέστ αν έχει προχωρήσει το θέμα αν είναι σε πολύ αρχικό στάδιο είναι δύσκολο. Αρχικά υπάρχει αρκετή δυσκολία στην εκκίνηση αλλά ακόμη και να παίρνει μπρός αν ανοίξεις την τάπα του ψυγείου και ανοίγεις το γκάζι τα νερά θα κάνουν μπορυρμπουλήθρες.




Τελικά παιδιά βρέθηκε ο ένοχος για το πρωινό δύσκολο ξεκίνημα.
Εντελώς τυχαία ανακάλυψα ότι  χωρίς να έχω κάποια εξωτερική διαροη το παραφλου από το ψυγείο χρειαζόταν συμπλήρωμα αφύσικο.
Εψαξα και ξαναεψαξα για κάποια διαροη από κάποιο σκισιμο,από κάποιο σφιχτηρα αλλά τίποτα.
Το πραγμα ήταν φανερό. Φλαντζα κεφαλής σε πολύ πρώιμο σταδιο.
Όταν είχα φτιάξει τον διακόπτη το μηχανάκι το εβαζα μπροστά σχεδόν κάθε 6 ώρες και έτσι ζεστό έπαιρνε. Μόλις όμως το αφηνα παραπάνω μου έβγαζε την ψυχή για να πάρει καθώς μαζεευε υγρά μέσα του
Άλλαξαν την φλαντζα και τώρα χαίρομαι μηχανάκι.
Είμαι πολύ ευχαριστημένος με την δουλειά που έκανε το συνεργείο αν και το κόστος πόνεσε λίγο.
380 ευρώ.
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 20, 2015, 01:43:00 πμ από Stathisamanas »

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης