0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Πολύ ενδιαφέρων βίντεο και αυτό για safe riding σε στροφές. αυτός είναι πολύ υπέρ του trailbraking παντού, και στο δρομο και σε πίστα. Από ότι καταλαβαινω υπάρχουν 2 «σχολές» στο θέμα πως οδηγούμε σε στροφές. Η μια που λέει ότι φρενάρουμε πριν την στροφή και μετά κατά τη δειαρκεια της στροφής έχουμε ανοιχτό γκάζι «διατήρησης» και η άλλη ( την οποία στηρίζει και το βίντεο) των trailbrakers. Σωστή ή λάθος τακτική νομίζω δεν παίζει αρκεί να ξέρει κανεις πως και γιατί κάνει κάτι. Εσείς; Τι λέτε;
Παράθεση από: john_kerasi στις Οκτώβριος 21, 2021, 08:17:06 μμΠολύ ενδιαφέρων βίντεο και αυτό για safe riding σε στροφές. αυτός είναι πολύ υπέρ του trailbraking παντού, και στο δρομο και σε πίστα. Από ότι καταλαβαινω υπάρχουν 2 «σχολές» στο θέμα πως οδηγούμε σε στροφές. Η μια που λέει ότι φρενάρουμε πριν την στροφή και μετά κατά τη δειαρκεια της στροφής έχουμε ανοιχτό γκάζι «διατήρησης» και η άλλη ( την οποία στηρίζει και το βίντεο) των trailbrakers. Σωστή ή λάθος τακτική νομίζω δεν παίζει αρκεί να ξέρει κανεις πως και γιατί κάνει κάτι. Εσείς; Τι λέτε;Χρησιμοποιείς οτι απαιτούν οι συνθήκες.Που οδηγάς(Δρόμος/πίστα),το είδος της στροφής,το είδος της μοτοσυκλέτας,με πόσα πας κτλ κτλ.Εξαρτάται και απο την δύναμη της μοτοσυκλέτας σου.Πάντως ισχύει το μπαίνεις αργά-βγαίνεις γρήγορα και το αντίστροφο.Κάθε στροφή έχει τα κόλπα της και δεν υπάρχει σωστό ή λάθος γενικά,αλλά τι απαιτεί η κάθε στροφή ξεχωριστά.Τα λάστιχα μπορούν να αντέξουν ευκολότερα δυνάμεις προς μιά κατεύθυνση.Αν οι δυνάμεις που ασκούνται πάνω του είναι 2,τότε μπορεί να χάσει την πρόσφησή του πιο εύκολα.Αν το επιτρέπει η στροφή,το ιδανικό είναι να φρενάρεις τελείως όρθιος (δυνάμεις παράλληλες με το πέλμα) να δώσεις την κατάλληλη κλήση ασταπιαία(δυνάμεις κάθετες στο πέλμα) και να επιταχύνεις προοδευτικά τόσο και παράλληλα με τον ρυθμό που ξανασηκώνεις την μηχανή(παράλληλη δύναμη στο πέλμα) στην έξοδο.Έτσι το ελαστικό έχει να παλέψει με μία δύναμη την φορά.Τα προβλήματα ξεκινούν όταν υπο κλίση επιταχύνεις ή φρενάρεις.Να παλεύει δηλαδή το ελάστικό και με την επιτάχυνση/επιβράδυνση αλλά και με την φυγόκεντρο.Αν όμως έχεις άσφαλτο σμιρίδι,λάστιχα τσίχλες,αναρτήσεις τέλεια ρυθμισμένες αυτό σου επιτρέπει να φρενάρεις υπο κλίση στην είσοδο,τηρουμένων των αναλογιών,ρισκάροντας βέβαια,αλλά και στην έξοδο να είσαι λίγο πιο επιθετικός.
Τα λάστιχα της μηχανής είναι σχεδιασμένα να έχουν μεγαλύτερη πρόσφυση και να πατάει μεγαλύτερη επιφάνεια όταν είναι υπό κλίση. Όσο και αν ακούγεται παράλογο αυτό!
Παράθεση από: NICK APRC στις Οκτώβριος 21, 2021, 10:58:07 μμΤα λάστιχα της μηχανής είναι σχεδιασμένα να έχουν μεγαλύτερη πρόσφυση και να πατάει μεγαλύτερη επιφάνεια όταν είναι υπό κλίση. Όσο και αν ακούγεται παράλογο αυτό!Δεν είναι καθόλου παράλογο,αντίθετα.Οι δυνάμεις που δέχεται το ελαστικό όρθιο είναι απειροελάχιστες σε σχέσει με αυτές που δέχεται υπό κλίση.Οπότε αυξάνεις την επιφάνεια για να ανταπεξέλθει το ελαστικό στις συνθήκες που το υποβάλουμε υπό κλίση.
Παράθεση από: titaniumrx στις Οκτώβριος 21, 2021, 11:02:38 μμΠαράθεση από: NICK APRC στις Οκτώβριος 21, 2021, 10:58:07 μμΤα λάστιχα της μηχανής είναι σχεδιασμένα να έχουν μεγαλύτερη πρόσφυση και να πατάει μεγαλύτερη επιφάνεια όταν είναι υπό κλίση. Όσο και αν ακούγεται παράλογο αυτό!Δεν είναι καθόλου παράλογο,αντίθετα.Οι δυνάμεις που δέχεται το ελαστικό όρθιο είναι απειροελάχιστες σε σχέσει με αυτές που δέχεται υπό κλίση.Οπότε αυξάνεις την επιφάνεια για να ανταπεξέλθει το ελαστικό στις συνθήκες που το υποβάλουμε υπό κλίση. Οπότε ας σκεφτούμε αν είναι καλύτερα να φρενάρεις και να επιταχύνεις υπό κλίση ή όρθιος ...
Εξαρτάται της συνθήκες.. για να πας γρήγορα ;;; Η για να πας για εκδρομή ;
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι