APRILIA BIKERS HELLAS

Τεχνικές οδήγησης σε διάφορες συνθήκες => Οδήγηση στο δρόμο => Μήνυμα ξεκίνησε από: unocapo στις Οκτώβριος 15, 2021, 11:47:29 πμ

Τίτλος: Τεχνικές οδήγησης για στρίψιμο
Αποστολή από: unocapo στις Οκτώβριος 15, 2021, 11:47:29 πμ
Τσιμπάω αυτό το ποστ απο τα βίντεο της ημέρας για να ξεκινήσω νέο νήμα, περί στριψίματος


Στο βίντεο ο οδηγός του σούπερ σπορ χρησιμοποιεί τεχνική στριψίματος lean. Ο οδηγός του μοταρντ κυρίως neutral ή counterlean.

Έχει να κάνει  με το στυλ οδήγησης;
Με προσωπική προτίμηση;
Με το είδος της μηχανής;
Υπάρχει σωστό και λάθος στρίψιμο; (Όπως λέει ο Ryan στο παρακάτω βίντεο)
Αν ναι ποιο;
Αν όχι, που πρέπει να προτιμάμε τον κάθε τρόπο και σε ποιες συνθήκες;


Ο λόγος στους αναβάτες!
Τίτλος: Απ: Τεχνικές οδήγησης για στρίψιμο
Αποστολή από: Πυξιδας στις Οκτώβριος 15, 2021, 01:02:54 μμ
μεγαλη κουβεντα...
το τελευταιο εχει περιοριστη ταχυτητας,δηλ στις γρηγορες στροφες δεν παιζει,στις 90αρες-180αρες ή βιδες ομως ειναι οτι πρεπει.θελουν μπροστινο εμπιστοσυνης,να νοιωθεις το fedback και σαφως αισθηση φρενων,επισης λατρευουν τα 2-3 κατεβασματα μονοκοπανια..θελουν ισχυρη πιεση στον εξω μασπιε..επισης ειναι και πιο παιχνιδιαρικο..

Τίτλος: Απ: Τεχνικές οδήγησης για στρίψιμο
Αποστολή από: zisakos_1986 στις Οκτώβριος 15, 2021, 01:12:48 μμ
Το capo στρίβει μόνο του...βάζει και stand κάτω αμα χρειαστεί να στρίψει με τον 3ο τρόπο... :tez:
Τίτλος: Απ: Τεχνικές οδήγησης για στρίψιμο
Αποστολή από: john_kerasi στις Οκτώβριος 15, 2021, 01:56:18 μμ
Από τα λίγα που έχω καταλάβει στα χρόνια που οδηγώ, δεν παίζει ακριβώς σωστό ή λάθος αλλά επιλογή ανάλογα με τις συνθήκες και τι θες να κανεις.
Δλδ είναι τεχνικές που καλο είναι να τις ξέρει κανεις όλες και να επιλέγει ανάλογα κάθε φορά.
Γενικα νομίζω το εξησ. Το counter lean βολεύει σε κλειστές στροφές μικρής δειαρκειας, οπωσ πχ μέσα στη πόλη, θέλει όμως προσοχή γιατί η μηχανή είναι πιο πολύ πλαγιασμενη και άρα πιο κοντά στα όρια της. Το να βάζεις το σώμα μέσα, γενικα είναι πιο safe και μάλλον πιο βολικό για στροφεσ που συναντά κανεις σε βόλτες και ταξίδια αφού πλαγιάζεις τη μοτο λιγότερο και άρα έχεις περισσότερες επιλογές διαθέσιμες. Μπορείς να πλαγιάσεις κι άλλο αν η στροφή «κλείνει» όλο και πιο πολύ ή μπορείς να τη σηκώσει πιο γρήγορα για να περάσεις πάνω από εμπόδια.

Υ.γ. Σήμερα σκεφτόμουν κι εγώ πως θα μπορούσε να φτιαχτεί ένα θεματάκι με χρήσιμα βίντεο που δάσκαλοι οδηγήςης από Ελλάδα ή εξω περιγράφουν και αναλύουν τεχνικές οδήγησης
Τίτλος: Απ: Τεχνικές οδήγησης για στρίψιμο
Αποστολή από: titaniumrx στις Οκτώβριος 15, 2021, 05:16:51 μμ

Δες εδώ Απόστολε την απάντηση στο video του Fortnine από τον Motojitsu και θα σου λυθούν τυχόν απορίες.

Επίσης άλλη μια απάντηση απο άλλον Vlogger που επίσης είναι ολόσωστη.

Τίτλος: Απ: Τεχνικές οδήγησης για στρίψιμο
Αποστολή από: titaniumrx στις Οκτώβριος 15, 2021, 05:47:51 μμ
Και μιας και αναφερθήκαμε σε τέτοια θέματα,κάνε ένα δώρο στον εαυτό σου Απόστολε και πάρε αυτά τα βιβλία.Οτι καλύτερο έχει γραφτεί ποτέ για τα θέματα που σε απασχολούν.  :kalo:
Τίτλος: Απ: Τεχνικές οδήγησης για στρίψιμο
Αποστολή από: Nikos B στις Οκτώβριος 15, 2021, 06:17:44 μμ
Πρόσφατα είχα κάνει σεμινάριο στο riding school του Θανάση Χούντρα... και ένα απο τα βασικά ήταν το στρίψιμο με leaning - πως δηλαδή να γυρίζουμε το σώμα μας απο τους ώμους προς τη στροφή και να μπαίνουμε με ταχύτητα αλλά και να κοιτάμε εκεί που θέλουμε να καταλήξουμε και όχι εκεί που πάει η μηχανή (τεράστιο θέμα) .  Ασχέτως απο το πόσο κλειστή ήταν η στροφή (φανταστείτε οτι εγώ με δανεικό transalp κόντευα να ξύσω μαρσπιέ).

Τέλος πάντων, ήταν ένας τύπος με ένα καινούργιο ΚΤΜ 1290 ο οποίος όλη τη μέρα (9 ώρες) έκανε ακριβώς αυτό που του έλεγε ο δάσκαλος... Στο τέλος που μας άφησε ελεύθερους να γύρίζουμε τη πίστα θεώρησε οτι ένιωθε καλύτερα να μπαίνει στις στροφές με counterlean, και δώστου πλάγιασμα - αυτός όρθιος και η μηχανή να κατεβαίνει!  Μη πολυλογώ, τον σταματάει και τον βγάζει έξω - του είπε οτι θα σκοτωθεί έτσι. 

Σε χαμηλές ταχύτητες και κλειστές στροφές βολεύει το counterlean αλλά με μεγάλη ταχύτητα δε μπορείς να βασίζεσαι στην υπεροχή των αναρτήσεων και ελαστικών στην άσφαλτο γιατί απλούστατα στον έξω κόσμο δεν είναι ελεγχόμενα.  Αρα το μηχανάκι όσο πιο όρθιο γίνεται και πέφτουμε για να στρίψουμε γρήγορα.

Είναι διαφορετικά σε ανοιχτές στροφές όπου μπορείς να είσαι neutral και βεβαίως στο χώμα όπου χωρίς counterlean έφυγες, απλά.
Τίτλος: Απ: Τεχνικές οδήγησης για στρίψιμο
Αποστολή από: L0UKAS στις Οκτώβριος 15, 2021, 07:14:56 μμ
cult και χρυσαφι

Τίτλος: Απ: Τεχνικές οδήγησης για στρίψιμο
Αποστολή από: L0UKAS στις Οκτώβριος 15, 2021, 07:16:31 μμ
Πολυ καλό playlist

Τίτλος: Απ: Τεχνικές οδήγησης για στρίψιμο
Αποστολή από: kato j στις Οκτώβριος 15, 2021, 08:14:57 μμ
Πρόσφατα είχα κάνει σεμινάριο στο riding school του Θανάση Χούντρα... και ένα απο τα βασικά ήταν το στρίψιμο με leaning - πως δηλαδή να γυρίζουμε το σώμα μας απο τους ώμους προς τη στροφή και να μπαίνουμε με ταχύτητα αλλά και να κοιτάμε εκεί που θέλουμε να καταλήξουμε και όχι εκεί που πάει η μηχανή (τεράστιο θέμα) .  Ασχέτως απο το πόσο κλειστή ήταν η στροφή (φανταστείτε οτι εγώ με δανεικό transalp κόντευα να ξύσω μαρσπιέ).

Τέλος πάντων, ήταν ένας τύπος με ένα καινούργιο ΚΤΜ 1290 ο οποίος όλη τη μέρα (9 ώρες) έκανε ακριβώς αυτό που του έλεγε ο δάσκαλος... Στο τέλος που μας άφησε ελεύθερους να γύρίζουμε τη πίστα θεώρησε οτι ένιωθε καλύτερα να μπαίνει στις στροφές με counterlean, και δώστου πλάγιασμα - αυτός όρθιος και η μηχανή να κατεβαίνει!  Μη πολυλογώ, τον σταματάει και τον βγάζει έξω - του είπε οτι θα σκοτωθεί έτσι. 

Σε χαμηλές ταχύτητες και κλειστές στροφές βολεύει το counterlean αλλά με μεγάλη ταχύτητα δε μπορείς να βασίζεσαι στην υπεροχή των αναρτήσεων και ελαστικών στην άσφαλτο γιατί απλούστατα στον έξω κόσμο δεν είναι ελεγχόμενα.  Αρα το μηχανάκι όσο πιο όρθιο γίνεται και πέφτουμε για να στρίψουμε γρήγορα.

Είναι διαφορετικά σε ανοιχτές στροφές όπου μπορείς να είσαι neutral και βεβαίως στο χώμα όπου χωρίς counterlean έφυγες, απλά.
θα προσθέσω και τα ηλεκτρονικά τα οποία θεωρώ τον σημαντικότερο λόγο που παρέμεινε όρθιος.
Είναι μια ατάκα που δεν συμπαθώ ιδιαίτερα....
"Είναι μηχανάκια που σε κάνουν μάγκα από μόνα τους"
Κατι τέτοιοι είναι που με κολλάνε πίσω από άλλους και ψάχνουν για μεροκάματο.
Και αλίμονο σε αυτόν που θα τσιμπήσει γιατί όσες γνώσεις και να έχει θα είναι στο όριο ενώ ο άλλος θα έχει όλη την ηλεκτρονική υποβοήθηση και θα μπορούσε να παρκάρει πάνω σε στροφή
Τίτλος: Απ: Τεχνικές οδήγησης για στρίψιμο
Αποστολή από: unocapo στις Οκτώβριος 15, 2021, 08:43:35 μμ
Πολύ ενδιαφέρουσες όλες οι εισφορές στο νήμα :kalo:
Θα προσθέσω και την δική μου άποψη επί του θέματος

Χρόνια τώρα (και κυρίως επειδή καβαλάω ως επι το πλείστον ον οφ) έχω υιοθετήσει την θέση οδήγησης neutral. Και εννοώ ελάχιστες μετατοπίσεις του κορμού, της τάξης του 1 - 2 εκατοστών.
Είναι μια θέση οδήγησης που ταιριάζει για μετακίνηση τόσο πηγαίνοντας σε ταχύτητες ροής όσο και ακολουθώντας πιο γρήγορους οδηγούς (πχ όταν ο Ζήσης έξυσε το στάντ (φώτο παραπάνω), ήμουν πίσω του και πηγαίναμε αρκετά γρήγορα).

Παρόλα αυτά η θέση neutral δεν είναι καθόλου καλή για διαδοχικές ανάποδες στροφές. Όπως διαπίστωσα (κατόπιν παρότρυνσης στην εκδρομή απο σύντροχο με βαραντέρο που το χόρευε στις στροφές σαν να ήταν πούπουλο) σε νορμάλ ταχύτητες για αγνώστους δρόμους με διαδοχικές στροφές (δηλαδή 70-90 χλμ/ώρα) η τεχνική του counterlean σου δίνει και καλύτερη ορατότητα, αλλά και δεν παλεύεις και με τα σίδερα να σηκώσεις την μηχανή απο μια αριστερή στροφή σε μια δεξιά που έρχεται στο καπάκι. Αρα για αναβάσεις/καταβάσεις ορεινών όγκων (σε νορμάλ ανθρώπινες ξαναλέω ταχύτητες) θα κατέβεις απο το μηχανάκι πολύ πιο ξεκούραστος στο τέλος της διαδρομής, αν χρησιμοποιήσεις counterlean. Κι όσο πιο βαρύ το μηχανάκι (πχ Κάπονορντ) τόσο πιο ξεκούραστος.

Καταλήγω πως όλα έχουν να κάνουν με το τι τύπο μοτό καβάλάμε, πως είναι ο δρόμος στον οποίο καβαλάμε, και κυρίως τι ταχύτητα θέλουμε να έχουμε.

Προσωπικά συνεχίζω και κρατάω την τεχνική neutral για πιο ανοικτές διαδρομές και γρήγορες καμπές στις Ε.Ο, αλλά θα προσπαθήσω να αλλάξω την τεχνική μου (για να μου βγαίνει φυσικά) σε counterlean στα στροφιλίκια, για να πετύχω πιο ξεκούραστη οδήγηση.
Τίτλος: Απ: Τεχνικές οδήγησης για στρίψιμο
Αποστολή από: lospsi στις Οκτώβριος 16, 2021, 08:55:07 πμ
Ωραίο θέμα, μπράβο!

Είδα κι εγώ πριν μέρες το βιντεάκι του Fortnine και η αλήθεια είναι ότι με παραξένεψε! Πρέπει να το ξαναδώ με την ησυχία μου.

Σε γενικές γραμμές, είμαι με την γραμμή των διαφόρων σχολών οδήγησης, ουσιαστικά όσο πιο πολύ μετατοπίζεις το κέντρο βάρους προς το εσωτερικό της στροφής, μειώνεις την κλίση. Βέβαια πιο άνετα βγάζεις κορμό σε ένα στρητ μηχανάκι από ότι σε ένα Μέγκα ονοφ.
Το counterlean κι εμένα μου φαίνεται επίφοβο για χρήση δρόμου, όπως σωστά γράφει και παραπάνω ο  Nikos Biris πιέζεις περισσότερο αναρτήσεις και ελαστικά.
Προσωπικά, στα ονοφ με βόλευε να βγάζω το επάνω μέρος του κορμού μου προς το εσωτερικό της στροφής, μετά με τα Στρητ προχώρησα στο πλήρες βγάλσιμο του σώματος μου (πράγμα όχι εύκολο, θέλει δουλειά, να βρεις σημεία στήριξης, με απασχόλησε πολύ και βοήθησε αρκετά να βλέπω φωτό από τρακ Ντέι μου ώστε να αξιολογώ την στάση μου). Τώρα με το XR που ουσιαστικά είναι η ένωση των δύο διαφορετικών, το ψάχνω ακόμα...
Πάντως, το σημαντικό είναι να νιώθουμε άνετα κατά τη διάρκεια της στροφής. Το να πιεζόμαστε σε ένα ένα στυλ οδήγησης οδηγεί και σφικτή/άκαμπτη στάση μας πάνω στην μοτό και παραμονεύουν λάθη. Σιγά σιγά δοκιμή και προσπάθεια, νομίζω ότι και ο Fortnine ουσιαστικά λέει ότι δεν υπάρχει τόσο σωστό και λάθος όσο να είναι κάτι που να ταιριάζει σε εμάς και την μοτοσικλέτα μας.
Τίτλος: Απ: Τεχνικές οδήγησης για στρίψιμο
Αποστολή από: Cris στις Οκτώβριος 16, 2021, 04:29:23 μμ
Συμφωνώ με lospsi και Αποστόλη!
Δεκαετίες αναλύουμε το ''σωστό'' στρίψιμο με ατάκες του τύπου ''κοιτάς εκεί που θέλεις
να πάς'' ή ''πας γρήγορα άμα κοιτάς μακριά'' (πιο πολύ για το enduro αυτό)κλπ..
Παίζουν ρόλο πολλά πράγματα,όπως η ''τριβή'' που έχεις με την μοτοσυκλέτα σου,
το οδόστρωμα, το αν είσαι με δεύτερο άτομο,κλπ..
Για μένα πανω από όλα χαλαρότητα, όχι υπερεκτίμηση οδηγικών δυνατοτήτων μας
και κατάσταση κίνησης και οδοστρώματος.
Πάντα θα υπάρχουν πιο γρήγοροι αλλά και πιο αργοί..
Να ευχαριστιέστε πάντα την εκάστοτε διαδρομή!
Και κυρίως πάντα όρθιοι!! :bye:




Τίτλος: Απ: Τεχνικές οδήγησης για στρίψιμο
Αποστολή από: L0UKAS στις Οκτώβριος 20, 2021, 11:57:54 πμ
Τίτλος: Απ: Τεχνικές οδήγησης για στρίψιμο
Αποστολή από: john_kerasi στις Οκτώβριος 21, 2021, 08:17:06 μμ
Πολύ ενδιαφέρων βίντεο και αυτό για safe riding σε στροφές.
 αυτός είναι πολύ υπέρ του trailbraking παντού, και στο δρομο και σε πίστα. Από ότι καταλαβαινω υπάρχουν 2 «σχολές» στο θέμα πως οδηγούμε σε στροφές. Η μια που λέει ότι φρενάρουμε πριν την στροφή και μετά κατά τη δειαρκεια της στροφής έχουμε ανοιχτό γκάζι «διατήρησης» και η άλλη ( την οποία στηρίζει και το βίντεο) των trailbrakers. Σωστή ή λάθος τακτική νομίζω δεν παίζει αρκεί να ξέρει κανεις πως και γιατί κάνει κάτι. Εσείς; Τι λέτε;

[/youtube]
Τίτλος: Απ: Τεχνικές οδήγησης για στρίψιμο
Αποστολή από: titaniumrx στις Οκτώβριος 21, 2021, 10:42:58 μμ
Πολύ ενδιαφέρων βίντεο και αυτό για safe riding σε στροφές.
 αυτός είναι πολύ υπέρ του trailbraking παντού, και στο δρομο και σε πίστα. Από ότι καταλαβαινω υπάρχουν 2 «σχολές» στο θέμα πως οδηγούμε σε στροφές. Η μια που λέει ότι φρενάρουμε πριν την στροφή και μετά κατά τη δειαρκεια της στροφής έχουμε ανοιχτό γκάζι «διατήρησης» και η άλλη ( την οποία στηρίζει και το βίντεο) των trailbrakers. Σωστή ή λάθος τακτική νομίζω δεν παίζει αρκεί να ξέρει κανεις πως και γιατί κάνει κάτι. Εσείς; Τι λέτε;

Χρησιμοποιείς οτι απαιτούν οι συνθήκες.Που οδηγάς(Δρόμος/πίστα),το είδος της στροφής,το είδος της μοτοσυκλέτας,με πόσα πας κτλ κτλ.Εξαρτάται και απο την δύναμη της μοτοσυκλέτας σου.Πάντως ισχύει το μπαίνεις αργά-βγαίνεις γρήγορα και το αντίστροφο.Κάθε στροφή έχει τα κόλπα της και δεν υπάρχει σωστό ή λάθος γενικά,αλλά τι απαιτεί η κάθε στροφή ξεχωριστά.
Τα λάστιχα μπορούν να αντέξουν ευκολότερα δυνάμεις προς μιά κατεύθυνση.Αν οι δυνάμεις που ασκούνται πάνω του είναι 2,τότε μπορεί να χάσει την πρόσφησή του πιο εύκολα.Αν το επιτρέπει η στροφή,το ιδανικό είναι να φρενάρεις τελείως όρθιος (δυνάμεις παράλληλες με το πέλμα) να δώσεις την κατάλληλη κλήση ασταπιαία(δυνάμεις κάθετες στο πέλμα) και να επιταχύνεις προοδευτικά τόσο και παράλληλα με τον ρυθμό που ξανασηκώνεις την μηχανή(παράλληλη δύναμη στο πέλμα) στην έξοδο.Έτσι το ελαστικό έχει να παλέψει με μία δύναμη την φορά.Τα προβλήματα ξεκινούν όταν υπο κλίση επιταχύνεις ή φρενάρεις.Να παλεύει δηλαδή το ελάστικό και με την επιτάχυνση/επιβράδυνση αλλά και με την φυγόκεντρο.
Αν όμως έχεις άσφαλτο σμιρίδι,λάστιχα τσίχλες,αναρτήσεις τέλεια ρυθμισμένες αυτό σου επιτρέπει να φρενάρεις υπο κλίση στην είσοδο,τηρουμένων των αναλογιών,ρισκάροντας βέβαια,αλλά και στην έξοδο να είσαι λίγο πιο επιθετικός.
Τίτλος: Απ: Τεχνικές οδήγησης για στρίψιμο
Αποστολή από: NICK APRC στις Οκτώβριος 21, 2021, 10:58:07 μμ
Πολύ ενδιαφέρων βίντεο και αυτό για safe riding σε στροφές.
 αυτός είναι πολύ υπέρ του trailbraking παντού, και στο δρομο και σε πίστα. Από ότι καταλαβαινω υπάρχουν 2 «σχολές» στο θέμα πως οδηγούμε σε στροφές. Η μια που λέει ότι φρενάρουμε πριν την στροφή και μετά κατά τη δειαρκεια της στροφής έχουμε ανοιχτό γκάζι «διατήρησης» και η άλλη ( την οποία στηρίζει και το βίντεο) των trailbrakers. Σωστή ή λάθος τακτική νομίζω δεν παίζει αρκεί να ξέρει κανεις πως και γιατί κάνει κάτι. Εσείς; Τι λέτε;

Χρησιμοποιείς οτι απαιτούν οι συνθήκες.Που οδηγάς(Δρόμος/πίστα),το είδος της στροφής,το είδος της μοτοσυκλέτας,με πόσα πας κτλ κτλ.Εξαρτάται και απο την δύναμη της μοτοσυκλέτας σου.Πάντως ισχύει το μπαίνεις αργά-βγαίνεις γρήγορα και το αντίστροφο.Κάθε στροφή έχει τα κόλπα της και δεν υπάρχει σωστό ή λάθος γενικά,αλλά τι απαιτεί η κάθε στροφή ξεχωριστά.
Τα λάστιχα μπορούν να αντέξουν ευκολότερα δυνάμεις προς μιά κατεύθυνση.Αν οι δυνάμεις που ασκούνται πάνω του είναι 2,τότε μπορεί να χάσει την πρόσφησή του πιο εύκολα.Αν το επιτρέπει η στροφή,το ιδανικό είναι να φρενάρεις τελείως όρθιος (δυνάμεις παράλληλες με το πέλμα) να δώσεις την κατάλληλη κλήση ασταπιαία(δυνάμεις κάθετες στο πέλμα) και να επιταχύνεις προοδευτικά τόσο και παράλληλα με τον ρυθμό που ξανασηκώνεις την μηχανή(παράλληλη δύναμη στο πέλμα) στην έξοδο.Έτσι το ελαστικό έχει να παλέψει με μία δύναμη την φορά.Τα προβλήματα ξεκινούν όταν υπο κλίση επιταχύνεις ή φρενάρεις.Να παλεύει δηλαδή το ελάστικό και με την επιτάχυνση/επιβράδυνση αλλά και με την φυγόκεντρο.
Αν όμως έχεις άσφαλτο σμιρίδι,λάστιχα τσίχλες,αναρτήσεις τέλεια ρυθμισμένες αυτό σου επιτρέπει να φρενάρεις υπο κλίση στην είσοδο,τηρουμένων των αναλογιών,ρισκάροντας βέβαια,αλλά και στην έξοδο να είσαι λίγο πιο επιθετικός.

Τα λάστιχα της μηχανής είναι σχεδιασμένα να έχουν μεγαλύτερη πρόσφυση και να πατάει μεγαλύτερη επιφάνεια όταν είναι υπό κλίση. Όσο και αν ακούγεται παράλογο αυτό!
Τίτλος: Απ: Τεχνικές οδήγησης για στρίψιμο
Αποστολή από: titaniumrx στις Οκτώβριος 21, 2021, 11:02:38 μμ

Τα λάστιχα της μηχανής είναι σχεδιασμένα να έχουν μεγαλύτερη πρόσφυση και να πατάει μεγαλύτερη επιφάνεια όταν είναι υπό κλίση. Όσο και αν ακούγεται παράλογο αυτό!

Δεν είναι καθόλου παράλογο,αντίθετα.Οι δυνάμεις που δέχεται το ελαστικό όρθιο είναι απειροελάχιστες σε σχέσει με αυτές που δέχεται υπό κλίση.Οπότε αυξάνεις την επιφάνεια για να ανταπεξέλθει το ελαστικό στις συνθήκες που το υποβάλουμε υπό κλίση.  :)
Τίτλος: Απ: Τεχνικές οδήγησης για στρίψιμο
Αποστολή από: NICK APRC στις Οκτώβριος 21, 2021, 11:04:17 μμ

Τα λάστιχα της μηχανής είναι σχεδιασμένα να έχουν μεγαλύτερη πρόσφυση και να πατάει μεγαλύτερη επιφάνεια όταν είναι υπό κλίση. Όσο και αν ακούγεται παράλογο αυτό!

Δεν είναι καθόλου παράλογο,αντίθετα.Οι δυνάμεις που δέχεται το ελαστικό όρθιο είναι απειροελάχιστες σε σχέσει με αυτές που δέχεται υπό κλίση.Οπότε αυξάνεις την επιφάνεια για να ανταπεξέλθει το ελαστικό στις συνθήκες που το υποβάλουμε υπό κλίση.  :)

Οπότε ας σκεφτούμε αν είναι καλύτερα να φρενάρεις και να επιταχύνεις υπό κλίση ή όρθιος ...  :thnk:
Τίτλος: Απ: Τεχνικές οδήγησης για στρίψιμο
Αποστολή από: titaniumrx στις Οκτώβριος 21, 2021, 11:13:54 μμ

Τα λάστιχα της μηχανής είναι σχεδιασμένα να έχουν μεγαλύτερη πρόσφυση και να πατάει μεγαλύτερη επιφάνεια όταν είναι υπό κλίση. Όσο και αν ακούγεται παράλογο αυτό!

Δεν είναι καθόλου παράλογο,αντίθετα.Οι δυνάμεις που δέχεται το ελαστικό όρθιο είναι απειροελάχιστες σε σχέσει με αυτές που δέχεται υπό κλίση.Οπότε αυξάνεις την επιφάνεια για να ανταπεξέλθει το ελαστικό στις συνθήκες που το υποβάλουμε υπό κλίση.  :)

Οπότε ας σκεφτούμε αν είναι καλύτερα να φρενάρεις και να επιταχύνεις υπό κλίση ή όρθιος ...  :thnk:

Νομίζω οτι όλοι ξέρουμε οτι όταν φρενάρουμε και επιταχύνουμε έχουμε λιγότερες πιθανότητες να πέσουμε οταν η μοτό μας είναι όρθια.
Τίτλος: Απ: Τεχνικές οδήγησης για στρίψιμο
Αποστολή από: NICK APRC στις Οκτώβριος 21, 2021, 11:26:55 μμ
Εξαρτάται της συνθήκες.. για να πας γρήγορα ;;; Η για να πας για εκδρομή ;
Τίτλος: Απ: Τεχνικές οδήγησης για στρίψιμο
Αποστολή από: pa46nos στις Οκτώβριος 21, 2021, 11:36:55 μμ
Στο κανάλι αυτό έχει πολλές πληροφορίες για τα οδηγικά. Όλοι γνωρίζουμε τον Χούντρα.  ;)




Τίτλος: Απ: Τεχνικές οδήγησης για στρίψιμο
Αποστολή από: titaniumrx στις Οκτώβριος 21, 2021, 11:39:09 μμ
Εξαρτάται της συνθήκες.. για να πας γρήγορα ;;; Η για να πας για εκδρομή ;

Μαζί σου Νίκο!  :kalo: