0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Πρόσφατα είχα κάνει σεμινάριο στο riding school του Θανάση Χούντρα... και ένα απο τα βασικά ήταν το στρίψιμο με leaning - πως δηλαδή να γυρίζουμε το σώμα μας απο τους ώμους προς τη στροφή και να μπαίνουμε με ταχύτητα αλλά και να κοιτάμε εκεί που θέλουμε να καταλήξουμε και όχι εκεί που πάει η μηχανή (τεράστιο θέμα) . Ασχέτως απο το πόσο κλειστή ήταν η στροφή (φανταστείτε οτι εγώ με δανεικό transalp κόντευα να ξύσω μαρσπιέ).Τέλος πάντων, ήταν ένας τύπος με ένα καινούργιο ΚΤΜ 1290 ο οποίος όλη τη μέρα (9 ώρες) έκανε ακριβώς αυτό που του έλεγε ο δάσκαλος... Στο τέλος που μας άφησε ελεύθερους να γύρίζουμε τη πίστα θεώρησε οτι ένιωθε καλύτερα να μπαίνει στις στροφές με counterlean, και δώστου πλάγιασμα - αυτός όρθιος και η μηχανή να κατεβαίνει! Μη πολυλογώ, τον σταματάει και τον βγάζει έξω - του είπε οτι θα σκοτωθεί έτσι. Σε χαμηλές ταχύτητες και κλειστές στροφές βολεύει το counterlean αλλά με μεγάλη ταχύτητα δε μπορείς να βασίζεσαι στην υπεροχή των αναρτήσεων και ελαστικών στην άσφαλτο γιατί απλούστατα στον έξω κόσμο δεν είναι ελεγχόμενα. Αρα το μηχανάκι όσο πιο όρθιο γίνεται και πέφτουμε για να στρίψουμε γρήγορα.Είναι διαφορετικά σε ανοιχτές στροφές όπου μπορείς να είσαι neutral και βεβαίως στο χώμα όπου χωρίς counterlean έφυγες, απλά.
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι