0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

Itachi216

Kawasaki Ninja250R 2008
« - : Φεβρουάριος 03, 2008, 03:50:04 πμ »
Ρε παιδια...ακουω τοσο καιρο για το εν λογω μηχανακι και ειπα να το κοιταξω. Και τα ειδα ολα...!!! Αρχισαν να μπαινουν τα διαολια μεσα στο κεφαλι μου να το αγορασω αλλα εχω και ενα θεμα με τη στρατολογια εγω!

Εχω το RS125 '06 και το εχω ηδη βαλει σε αγγελια για πωληση. Αλλα για επομενο τι θα λεγατε για το ninja250? Πηγα σε εναν εμπορα kawasaki - aprilia στην καλιθεα και μου ειπε πως κοστιζει 3900 ευρω! Επισης κανει ανταλαγη με το δικο μου + 1200 ευρω λεει. Δηλαδη 2700 το παιρνει το παιρνει το RS μου. Τι λετε εσεις ρε παιδια ? Καλο το deal? Το ninja πως το βλεπετε?

Στατιστικα:
Τύπος κινητήρα   Υγρόψυκτος, 4-χρονος δικύλινδρος
Χωρητικότητα   249 cm³
Διάμετρος x διαδρομή   62.0 x 41.2 mm
Σχέση συμπίεσης   11.6:1
Σύστημα βαλβίδων/εισαγωγής   DOHC, 8 βαλβίδες
Μέγιστη ιπποδύναμη   24 kW {33 PS} / 11,000 rpm
Μέγιστη ροπή   22 N·m {2.24 kgf·m} / 8,200 rpm
Σύστημα τροφοδοσίας καυσίμου   Fuel injection: ø28 mm x 2 (Keihin),
dual throttle valves
Ανάφλεξη   Ψηφιακή
Εκκίνηση   Μίζα
Λίπανση   Αντλία λαδιού, υγρό κάρτερ
Μετάδοση   6-ταχύτητες, return
Τελική μετάδοση   Αλυσίδα
Αρχική σχέση μετάδοσης   3.087 (71/23)
1η σχέση   2.600 (39/15)
2η σχέση   1.789 (34/19)
3η σχέση   1.409 (31/22)
4η σχέση   1.160 (29/25)
5η σχέση   1.000 (27/27)
6η σχέση   0.893 (25/28)
Τελική σχέση μετάδοσης   3.071 (43/14)
Συμπλέκτης   Υγρός πολύδισκος, μηχανικός
Τύπος πλαισίου   Ατσάλινο τύπου "diamond"
Rake/Trail   26° / 82 mm
Ανάρτηση, εμπρός   Τηλεσκοπικό πηρούνι 37 mm
Ανάρτηση, πίσω   Uni-Trak με αμορτισέρ προφόρτισης ελατηρίου
Διαδρομή, εμπρός   120 mm
Διαδρομή, πίσω   130 mm
Ελαστικά, εμπρός   110/70-17 M/C (54S)
Ελαστικά, πίσω   130/70-17 M/C (62S)
Φρένα, εμπρός   Μονός δίσκος 290 mm τύπου petal (διπίστονες δαγκάνες)
Φρένα, πίσω   Μονός δίσκος 220 mm τύπου petal (διπίστονες δαγκάνες) Caliper: Dual-piston.
Γωνία στροφής, αριστερά/δεξιά   35° / 35°
Διαστάσεις (MxΠxΥ)   2,085 mm x 715 mm x 1,115 mm
Μεταξόνιο   1,400 mm
Απόσταση από το έδαφος   130 mm
Ύψος σέλας   775 mm
Ρεζερβουάρ   17.8 λίτρα
Βάρος κενή   154 kg
Οριστε photo!




*

Αποσυνδεδεμένος Antouan

  • *****
  • 563
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: caponord
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Kawasaki Ninja250R 2008
« Απάντηση #1 - : Φεβρουάριος 03, 2008, 07:02:00 πμ »
Δικυλινδρος 250  :dry: κατω απο τις 8000 στροφες θα σε περνανε και τα 50αρια παπια :ohmy: το rs που εχεις ειναι καλυτερο :ohyes:
Ζησε το σημερα πριν γινει χθες

*

Αποσυνδεδεμένος Ευθύμης

  • *******
  • 1310
  • Φύλο: Άντρας
  • Capoτε...
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Kawasaki Ninja250R 2008
« Απάντηση #2 - : Φεβρουάριος 03, 2008, 10:22:04 πμ »
Ρωτας σε "Ιταλικο" φορουμ για το αν θα παρεις γιαπωνεζικο μηχανακι? :thnk: :dry: Κατσε να πας φανταρος και να απολυθεις με το καλο, και μετα βλεπεις... που ξερεις μεχρι τοτε ισως "παιζει" και η aprilia σ'αυτην τη κατηγορια, ολο και κατι ακουγεται... και θα συμφωνησω με τον προλαλησαντα φιλο Αντωνη :kalo: ;) :bye:
...Καί επιστροφή στη φύση!!!

*

AKIS KARDITSA

Απ: Kawasaki Ninja250R 2008
« Απάντηση #3 - : Φεβρουάριος 03, 2008, 11:48:52 πμ »
περίμενε μεγάλε γιατί κάτι ετοιμάζει η aprilia rs με v2 στα 550cc... και γύρω στα 70hp...

πάρε φωτο...

*

pangeo200

Απ: Kawasaki Ninja250R 2008
« Απάντηση #4 - : Φεβρουάριος 03, 2008, 12:37:08 μμ »
φιλε εμενα μου αρεσει πολυ το μηχανακι αλλα δεν νομιζω να εχει διαφορες με το ρσ..απλα θα εισαι πιο ανετος για ταξιδακια κ σε λιγο πιο μεγαλες ταχυτητες..επιταχυνσεις πιστευω στα ιδια ειναι..και φυσικα πιο οικονομικος..εγω θα το επαιρνα το νιτζα αλλα οχι αν ειχα ρσ..κρατα το και παρε κτ μεγαλυτερο αργοτερα...παντως με αλλη εξατμιση γαμαει παντως ε??με την μαματη ειναι σαν πατατα!

*

pangeo200

Απ: Kawasaki Ninja250R 2008
« Απάντηση #5 - : Φεβρουάριος 03, 2008, 12:40:49 μμ »
παντως η φοτο του ρσ550 γαμαααει απλως!!!πανεμορφο..το επαιρνα με χιλια..τι τιμη περιπου θα εχει?προσεχε μην με πληγωσεις!!!

*

AKIS KARDITSA

Απ: Kawasaki Ninja250R 2008
« Απάντηση #6 - : Φεβρουάριος 03, 2008, 12:57:58 μμ »
παντως η φοτο του ρσ550 γαμαααει απλως!!!πανεμορφο..το επαιρνα με χιλια..τι τιμη περιπου θα εχει?προσεχε μην με πληγωσεις!!!


τιμή είναι άγνωστη όπως και το πότε και αν θα βγει στην παραγωγή... :thnk: δεν είναι το μοναδικό project της aprilia για το rs. έχει και ένα ακόμα streetάδικο στα 750cc με κινητήρα shiver.....το μοτέρ του 550 προέρχεται από τα rxv και sxv...
πάρε φωτο του 750


*

pangeo200

Απ: Kawasaki Ninja250R 2008
« Απάντηση #7 - : Φεβρουάριος 03, 2008, 01:25:46 μμ »
to 750 δεν μου αρεσει σχεδον καθολου..αλλα το 550 ειναι κουκλι..νομιζω το ερωτευτηκα! :tez: ..αν μαθεις αν θα κυκλοφορησει και σε τι τιμη παντως ενημερωσε μας!ευχαριστω!!!

*

AKIS KARDITSA

Απ: Kawasaki Ninja250R 2008
« Απάντηση #8 - : Φεβρουάριος 03, 2008, 01:31:01 μμ »
κάτι έμαθα για το 2010....θα σας ενημερώνω........ :bye:

*

Itachi216

Απ: Kawasaki Ninja250R 2008
« Απάντηση #9 - : Φεβρουάριος 03, 2008, 02:48:21 μμ »
Βρε παιδια αυτες οι εικονες ειναι photoshop! Ειμαι γραφιστας και ξερω ποτε εχει περαχθει μια εικονα. Πολυ θα ηθελα αυτο το 550 ομως!!! Να πω την αληθεια ηθελα να παρω το Z750 αλλα ειμαι 20 και θελω ενα χρονο ακομα για να μπορω να το οδηγησω νομιμα. Και με το που ειδα αυτο εδω το..."ενδιαμεσο" τα ειδα ολα!

Και το ποιο βασικο για μενα ειναι οτι εχει ποιο ορθια σταση οδηγησης...με ποναει πολυ η πλατη μου με το σκυψιμο τελευταια.

*

AKIS KARDITSA

Απ: Kawasaki Ninja250R 2008
« Απάντηση #10 - : Φεβρουάριος 03, 2008, 02:58:01 μμ »
κοίτα ίσως να είναι οι εικόνες από photoshop αλλά όπως είπα είναι απλά μερικά project της aprilia...αυτό σημαίνει ότι μπορεί να μη βγει και ποτέ στην παραγωγή....κάτι όμως είχα διαβάσει ότι μπορεί και να τα βγάλει ή το 2009 ή το 2010...εν αναμονή των εξελήξεων λοιπόν... :)

Υ.Γ. το 550 αν βγει θα πουλήσω τον πήγασο και θα πάω να το πάρω.... :D :D :D
καθώς έχω και έναν έρωτα με το rs και μία αντιπάθεια με τα δίχρονα..... :ohyes:

*

AKIS KARDITSA

Απ: Kawasaki Ninja250R 2008
« Απάντηση #11 - : Φεβρουάριος 03, 2008, 03:07:16 μμ »
APRILIA RS 550
 Entry Level Supersport
Οργιάζουν οι φήμες που θέλουν την Aprilia να προχωρά στην κατασκευή ενός νέου supersport μοντέλου το οποίο θα δανείζεται τον δικύλινδρο κινητήρα των SXV (supermotard)/ MXV (motocross). Η απόδοσή του στην έκδοση των 550cc (υπάρχει και σε 450cc) φθάνει τους 70hp, ενώ υπάρχουν περιθώρια για να μεγαλώσει ακόμα και μέχρι τα 650cc (πιθανόν φέτος για την κατηγορία S1 του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος SM). Αν συνυπολογίσουμε τις εξαιρετικά μικρές διαστάσεις και το χαμηλό του βάρος, κρίνεται ιδανικός για ένα ελαφρύ σύνολο που θα βασίζεται σε αλουμινένιο πλαίσιο παρόμοιο με αυτό του δίχρονου RS 250, διατηρώντας συνολικό βάρος κάτω από τα 140kg. Με τις εξατμίσεις κάτω από την ουρά και σχεδιαστικές πινελιές που θυμίζουν έντονα το μεγαλύτερο Mille, είναι σίγουρο πως θα κλέψει τις καρδιές των απανταχού πιτσιρικάδων, ενώ θα είναι ιδανική μοτοσυκλέτα για όσους θέλουν μια entry level μοτοσυκλέτα πριν δοκιμάσουν τα "απάνθρωπα" γκάζια ενός θηρίου 1.000cc. 

*

AKIS KARDITSA

Απ: Kawasaki Ninja250R 2008
« Απάντηση #12 - : Φεβρουάριος 03, 2008, 03:20:10 μμ »
Δεν πέρασαν δύο χρόνια από τότε που o τεχνικός διευθυντής της Aprilia, μας ανέφερε τη δημιουργία μεσαίου κυβισμού τετράχρονων supersport μοτοσυκλετών, με κινητήρα βασισμένο σε αυτό του SXV, και οι πρώτες φωτογραφίες και τεχνικά χαρακτηριστικά από το επονομαζόμενο RSX 550 είναι ήδη στα χέρια μας. Με την κατάργηση του RS 250, και τη γενικότερη τάση προς τα οικολογικά τετράχρονα με ψεκασμό για τροφοδοσία, αρχίζει να δημιουργείται μια καινούρια κατηγορία...

 τετράχρονων μονοκύλινδρων και δικύλινδρων supersport μεσαίου κυβισμού. Οι πρώτες πληροφορίες αναφέρουν ότι το RSX θα αποδίδει 71 ίππους στις 10.900 από τον δικύλινδρο κινητήρα των 550 κυβικών και η ροπή θα έχει μέγιστη τιμή 5,5kg.m στις 8.800 στροφές. Το βάρος δεν θα ξεπερνά τα 134 στεγνά κιλά με την τελική να αγγίζει τα 220 χιλιόμετρα την ώρα. Οι διαστάσεις των δύο κυλίνδρων είναι 80x55 χιλιοστά με τη συνολική χωρητικότητα να είναι 553 κυβικά εκατοστά, η συμπίεση είναι 12,5:1 και η τροφοδοσία του γίνεται από ψεκασμό, με σώματα διαμέτρου σαράντα χιλιοστών. Το πλαίσιο ακολουθεί τη σχεδιαστική φιλοσοφία των SXV και RXV, συνδυάζοντας ατσάλινα και αλουμινένια τμήματα, ενώ το ψαλίδι δείχνει ολόιδιο με αυτό των SXV και RXV. Το πιρούνι είναι ανεστραμμένο, 43 χιλιοστών και το αμορτισέρ είναι της Sachs. Το μεταξόνιο είναι κοντό, στα 1.380 χιλιοστά, με κάστερ 23ο και ίχνος 98 χιλιοστά, ενώ η κατανομή τού βάρους κλίνει προς τα μπροστά, με αναλογία 54/46. Οι ζάντες θα έχουν αντίστοιχες διαστάσεις με αυτές των SXV (3,5x17 και 5,5x17 εμπρός και πίσω αντίστοιχα), αλλά μάλλον δεν έχουν καταλήξει ακόμα για το αν οι ζάντες θα είναι χυτές αλουμινίου ή με ακτίνες, όπως στο supermoto. Τα φρένα αποτελούνται από έναν δίσκο 320 χιλιοστών εμπρός με δαγκάνα τεσσάρων εμβόλων και έναν 240 χιλιοστών πίσω με δαγκάνα ενός εμβόλου. Ακόμα δεν έχει γίνει γνωστό αν θα παρουσιαστεί ως μοντέλο του 2008, ενώ φήμες μέσα από το εργοστάσιο αναφέρουν ότι το συγκεκριμένο project μπορεί να μείνει και στο ράφι...

*

Αποσυνδεδεμένος teo46

  • *******
  • 1634
  • Φύλο: Άντρας
  • Suzuki Gsxr 1000 k9 triton blue-white!
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Kawasaki Ninja250R 2008
« Απάντηση #13 - : Φεβρουάριος 03, 2008, 03:32:04 μμ »
παντως η φοτο του ρσ550 γαμαααει απλως!!!πανεμορφο..το επαιρνα με χιλια..τι τιμη περιπου θα εχει?προσεχε μην με πληγωσεις!!!


τιμή είναι άγνωστη όπως και το πότε και αν θα βγει στην παραγωγή... :thnk: δεν είναι το μοναδικό project της aprilia για το rs. έχει και ένα ακόμα streetάδικο στα 750cc με κινητήρα shiver.....το μοτέρ του 550 προέρχεται από τα rxv και sxv...
πάρε φωτο του 750


το shiver ειναι v-2 αυτό στην φώτο είναι τρικυλινδρο σε σειρά δηλ καμιά σχέση!

 :bye:


Όλα τριγύρω αλλάζουν και όλο τα ίδια μένουν....

The Gixxer Brothers...

*

AKIS KARDITSA

Απ: Kawasaki Ninja250R 2008
« Απάντηση #14 - : Φεβρουάριος 03, 2008, 03:52:40 μμ »
παντως η φοτο του ρσ550 γαμαααει απλως!!!πανεμορφο..το επαιρνα με χιλια..τι τιμη περιπου θα εχει?προσεχε μην με πληγωσεις!!!


τιμή είναι άγνωστη όπως και το πότε και αν θα βγει στην παραγωγή... :thnk: δεν είναι το μοναδικό project της aprilia για το rs. έχει και ένα ακόμα streetάδικο στα 750cc με κινητήρα shiver.....το μοτέρ του 550 προέρχεται από τα rxv και sxv...
πάρε φωτο του 750


το shiver ειναι v-2 αυτό στην φώτο είναι τρικυλινδρο σε σειρά δηλ καμιά σχέση!

 :bye:


ναι έχεις δίκιο.... :thnk: μπορεί να έγινε κάποιο λάθος στο σχέδιο....μην ξεχνάμε ότι είναι απλά ένα project...δηλαδή επεξεργασία από pc....αλλά και πάλι πρέπει να έχεις δίκιο γιατί το μοντέλο ονομάζεται rs750 TRIPLE....και επίσης διάβασα ότι η aprilia δεν θα κατασκευάζει μόνο δικύλινδρα αλλά και τρικύλινδρα και τετρακύλινδρα από δω και πέρα........ :ohyes: :ohyes: :ohyes:
« Τελευταία τροποποίηση: Φεβρουάριος 03, 2008, 03:56:39 μμ από AKIS KARDITSA »

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης