0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

Αποσυνδεδεμένος unocapo

  • *****
  • 889
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: Caponord
  • Αντιδράσεις: +641
Απ: Ηλεκτροκίνηση. Αξίζει;
« Απάντηση #30 - : Νοέμβριος 17, 2021, 04:17:25 μμ »
Πιστεύω ότι θέλει πολύ περισσότερο από 8 χρόνια για γίνει αυτό. Όσο υπάρχει πετρέλαιο,  αυτο θα έχει τον πρώτο λόγο. Κι από ό,τι λένε οι εκτιμήσεις υπάρχει επάρκεια για 120 χρόνια ακόμα minimum.

Πιστεύω πως παραπάνω πρόκειται για πολιτικό θέμα, παρά για ζήτημα αποθεμάτων.
Και στην Πτολεμαΐδα ακόμη έχει λιγνίτη για δεκάδες χρόνια, αλλά τον ονόμασαν "χρυσή εφεδρεία" και έκλεισαν τα εργοστάσια.
Αν επιμείνουν πως το 2030 τελειώνουμε στην Ελλάδα με κινητήρες εσωτερικής καύσης  (τουλάχιστον όπως τους γνωρίζουμε), τότε δεν έχουν σημασία τα αποθέματα.

*

Αποσυνδεδεμένος faraway

  • *******
  • 3187
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +395
Απ: Ηλεκτροκίνηση. Αξίζει;
« Απάντηση #31 - : Νοέμβριος 17, 2021, 04:21:32 μμ »
Ο μόνος τρόπος να δουλέψει εφόσον βρεθεί η απαιτούμενη ενέργεια,  και τι θα κάνουν τις μπαταρίες όταν πεθαίνουν είναι ο εξής. 


1 μπαταρία κοινή για όλους αποσπώμενη. 
σταματάς βενζινάδικο αφήνεις τη δική σου την αδεια παίρνεις/ πληρώνεις φορτισμένη κουμπώνεις συνεχίζεις. 


Μόνο αυτό μπορεί να δουλέψει. 

*

Αποσυνδεδεμένος titaniumrx

  • *****
  • 463
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Aprilia Pegaso 650 ie mk04
  • Αντιδράσεις: +718
Απ: Ηλεκτροκίνηση. Αξίζει;
« Απάντηση #32 - : Νοέμβριος 18, 2021, 05:44:56 μμ »
Με την Βενζίνη Ε10 θα αρχίσουμε να πετάμε ότι φοράει καρμπυρατέρ και ίσως και ότι είναι ψεκαστό πρίν το 2011.Και θα ακολουθήσει και μεγαλύτερο Ε,μέχρι και το Ε85 στα επόμενα χρόνια.  :ohmy:

https://autoagora.gr/news/data/cool-news/Poia-einai-h-Benzinh-E10-Giati-den-perpataei_210001.asp

https://www.gocar.gr/news/feed/31558,Prosoxh_To_neo_kaysimo_poy_mporei_na_xal.html

https://www.dw.com/el/%CF%86%CE%B9%CE%AC%CF%83%CE%BA%CE%BF-%CE%B7-%CE%B5%CE%B9%CF%83%CE%B1%CE%B3%CF%89%CE%B3%CE%AE-%CF%84%CE%B7%CF%82-%CE%BD%CE%AD%CE%B1%CF%82-%CE%B2%CE%B5%CE%BD%CE%B6%CE%AF%CE%BD%CE%B7%CF%82-%CE%B510-%CF%83%CF%84%CE%B7-%CE%B3%CE%B5%CF%81%CE%BC%CE%B1%CE%BD%CE%AF%CE%B1/a-6461525
<<ride like you have nothing to prove>>

*

Αποσυνδεδεμένος unocapo

  • *****
  • 889
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: Caponord
  • Αντιδράσεις: +641
Απ: Ηλεκτροκίνηση. Αξίζει;
« Απάντηση #33 - : Νοέμβριος 18, 2021, 08:49:08 μμ »
Με την Βενζίνη Ε10 θα αρχίσουμε να πετάμε ότι φοράει καρμπυρατέρ και ίσως και ότι είναι ψεκαστό πρίν το 2011.Και θα ακολουθήσει και μεγαλύτερο Ε,μέχρι και το Ε85 στα επόμενα χρόνια.  :ohmy:

https://autoagora.gr/news/data/cool-news/Poia-einai-h-Benzinh-E10-Giati-den-perpataei_210001.asp

https://www.gocar.gr/news/feed/31558,Prosoxh_To_neo_kaysimo_poy_mporei_na_xal.html

https://www.dw.com/el/%CF%86%CE%B9%CE%AC%CF%83%CE%BA%CE%BF-%CE%B7-%CE%B5%CE%B9%CF%83%CE%B1%CE%B3%CF%89%CE%B3%CE%AE-%CF%84%CE%B7%CF%82-%CE%BD%CE%AD%CE%B1%CF%82-%CE%B2%CE%B5%CE%BD%CE%B6%CE%AF%CE%BD%CE%B7%CF%82-%CE%B510-%CF%83%CF%84%CE%B7-%CE%B3%CE%B5%CF%81%CE%BC%CE%B1%CE%BD%CE%AF%CE%B1/a-6461525

Το Capo έχει πλαστικό ντεπόζιτο. Η βενζίνη με 10% αιθανόλη είναι No-no  :pray:

*

Αποσυνδεδεμένος titaniumrx

  • *****
  • 463
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Aprilia Pegaso 650 ie mk04
  • Αντιδράσεις: +718
Απ: Ηλεκτροκίνηση. Αξίζει;
« Απάντηση #34 - : Νοέμβριος 18, 2021, 09:12:52 μμ »

Το Capo έχει πλαστικό ντεπόζιτο. Η βενζίνη με 10% αιθανόλη είναι No-no  :pray:

Και του Pegaso πλαστικό Acerbis είναι.  :(
<<ride like you have nothing to prove>>

*

Αποσυνδεδεμένος unocapo

  • *****
  • 889
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: Caponord
  • Αντιδράσεις: +641
Απ: Ηλεκτροκίνηση. Αξίζει;
« Απάντηση #35 - : Νοέμβριος 19, 2021, 09:39:58 πμ »

Το Capo έχει πλαστικό ντεπόζιτο. Η βενζίνη με 10% αιθανόλη είναι No-no  :pray:

Και του Pegaso πλαστικό Acerbis είναι.  :(

Όταν έψαχνα για πρώτης γενιάς multistrada είδα τι πάθαιναν οι φίλοι Αμερικάνοι με τις βενζίνες τους, που έχουν αιθανόλη, στα πλαστικά ντεπόζιτα.
Μιλάμε για τρελό warping. Σε φάση να μην ταιριάζουν οι βίδες στις τρύπες. :s1ap

Αν μας φέρουν βενζίνη με αιθανόλη και συνεχίσω να θέλω να οδηγώ συμβατικό μηχανάκι, με κινητήρα εσωτερικής καύσης και όχι ηλεκτρικό, μάλλον θα κάνω αλλαγή σε κάποιο με σιδερένιο ντεπόζιτο.

*

Αποσυνδεδεμένος Πυξιδας

  • ********
  • 4127
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: DORSODURO RED
  • Αντιδράσεις: +2397
Απ: Ηλεκτροκίνηση. Αξίζει;
« Απάντηση #36 - : Νοέμβριος 19, 2021, 09:45:28 πμ »
3% εχουμε στην ευρωπη...εκει θα μεινει,το 80% πλαστικα φορανε ολοι
το χειμερινο μπανιο αναζωογονει νου και σωμα
το καλοκαιρινο τα καιει

https://www.facebook.com/groups/54163270279/?ref=bookmarks

*

Αποσυνδεδεμένος faraway

  • *******
  • 3187
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +395
Απ: Ηλεκτροκίνηση. Αξίζει;
« Απάντηση #37 - : Νοέμβριος 19, 2021, 10:00:37 πμ »
Γιατί συγνώμη τα αυτοκίνητα από το 2010 και μετά τι τεποζιτα έχουν?


τσιγγινα?


Προφανώς κάτι άλλο έπαιξε με τι ducati .

*

Αποσυνδεδεμένος unocapo

  • *****
  • 889
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: Caponord
  • Αντιδράσεις: +641
Απ: Ηλεκτροκίνηση. Αξίζει;
« Απάντηση #38 - : Νοέμβριος 19, 2021, 12:29:57 μμ »
Γιατί συγνώμη τα αυτοκίνητα από το 2010 και μετά τι τεποζιτα έχουν?


τσιγγινα?


Προφανώς κάτι άλλο έπαιξε με τι ducati .

Όσο παρακολούθησα το θέμα τους, σαν κύριο φταίχτη έβγαζαν τον τύπο της βενζίνης με αιθανόλη.
Απο την άλλη, πλαστικό με πλαστικό έχει διαφορά. Μπορεί άλλα πλαστικά ντεπόζιτα να μην έχουν κανένα θέμα.
Παίζουν πολλά ρόλο, αλλά για μοτοσυκλέτες και αυτοκίνητα με πλαστικά  ντεπόζιτα που κατασκευάστηκαν σε εποχή που η βενζίνη δεν είχε αιθανόλη, δεν πήραν αυτόν τον παράγοντα υπόψιν κατα την κατασκευή.
Υποθέτω πως στα πιο σύγχρονα, το έλαβαν υπόψιν και κατασκευάζουν απο πλαστικό ανθεκτικό στην διάβρωση απο αιθανόλη.

*

Αποσυνδεδεμένος faraway

  • *******
  • 3187
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +395
Απ: Ηλεκτροκίνηση. Αξίζει;
« Απάντηση #39 - : Νοέμβριος 19, 2021, 01:02:33 μμ »
Εγώ πάντως από το 2015 θυμάμαι στην Ευρώπη τα βενζινάδικα να γράφουν κάτι Ε5 , Ε10 , Ε 3000  :tez:
αλλά ποτέ δεν κατάλαβα τι ήταν αυτό και πάντα ότι να ταν βάζαμε χωρίς κανένα πρόβλημα στο capo ( όσο αφορά τη βενζίνη δλδ εεεε )

*

Αποσυνδεδεμένος titaniumrx

  • *****
  • 463
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Aprilia Pegaso 650 ie mk04
  • Αντιδράσεις: +718
Απ: Ηλεκτροκίνηση. Αξίζει;
« Απάντηση #40 - : Νοέμβριος 19, 2021, 07:02:22 μμ »
<<ride like you have nothing to prove>>

*

Αποσυνδεδεμένος nikos engineering

  • ***
  • 79
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: pegaso strada
  • Αντιδράσεις: +66
Απ: Ηλεκτροκίνηση. Αξίζει;
« Απάντηση #41 - : Νοέμβριος 22, 2021, 09:50:59 πμ »
 :D
Πέρα από όλα όσα αναφέρθηκαν, το πρόβλημα είναι κυρίως πρακτικό. 
Άντε και αγόρασα ηλεκτροκίνητο.  Πού θα το φορτίζω αν π.χ μένω στο Παγκράτι? Και πες ότι θέλω να πάω ταξίδι στο Γιάννενα. Η αυτονομία δε φτάνει για ζήτω και θα πρέπει να ψάξεις βρεις στα μέσα της διαδρομής πού θα το φορτίσεις και πόσο θα πρέπει να περιμένεις.

Έχει πολυυυύ δρόμο ακόμα  μέχρι να γίνει ρεαλιστική  επιλογή. Μέχρι τότε βέβαια ίσως βγει κάτι άλλο, πιο συμφέρον.  Προς το παρόν, βενζινούλα αμόλυβδη και όλα καλά...

*

Αποσυνδεδεμένος Agisilaos

  • *******
  • 1826
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Dorsodouro 750 Abs 11 / Triumph Tiger 1050 09 Yamaha fazer 600 s2 10
  • Αντιδράσεις: +1017
Απ: Ηλεκτροκίνηση. Αξίζει;
« Απάντηση #42 - : Δεκέμβριος 05, 2021, 01:43:11 μμ »
Καλές γιορτές
Train like a beast... Eat like a king... Sleep like a baby

*

Αποσυνδεδεμένος Agisilaos

  • *******
  • 1826
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Dorsodouro 750 Abs 11 / Triumph Tiger 1050 09 Yamaha fazer 600 s2 10
  • Αντιδράσεις: +1017
Απ: Ηλεκτροκίνηση. Αξίζει;
« Απάντηση #43 - : Φεβρουάριος 02, 2022, 04:23:09 πμ »
Κινητήρας εσωτερικής καύσης και ηλεκτροκίνηση, τα δύο άκρα, βρήκα την εξέλιξη στους κινητήρες εσωτερικής καύσης, ένα ωραίο άρθρο,
https://www.autoblog.gr/2022/01/31/astron-aerospace-omega-1/
Train like a beast... Eat like a king... Sleep like a baby

*

Αποσυνδεδεμένος Giovanni

  • ***
  • 90
  • Αντιδράσεις: +12
Απ: Ηλεκτροκίνηση. Αξίζει;
« Απάντηση #44 - : Φεβρουάριος 02, 2022, 08:29:57 μμ »
Στα πρόσφατα χιόνια με αποκλεισμό στην Αττική οδό, αν είχε αποκλειστεί κάνα τέσλα νομίζω θα ήταν σε χειρότερο άγχος από τα υπόλοιπα αυτοκίνητα.
Καλή η ηλεκτροκίνηση αλλά δεν είναι ακόμα ώριμες οι συνθήκες και ικανοποιητική η αυτονομία.
Ποδήλατο που έχω πάντως είναι μια χαρά, με αυτονομία ικανοποιητική και αξία ανεκτίμητη στις ανηφόρες. Το κόστος αγοράς όντως υψηλό. 

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης