0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
λοιπον θεωρω οτι το καυσιμο θα μεινει ψηλα για λογους να παμε στα ηλεκτρικα..αυτο στην καθημερινοτητα θα ειναι πολυ κοστοβορο,ενω στη βολτα του μηνα δεν θα μας νοιαζει.Αρα οτι κυκλοφοραει καθημερινα παει για ηλεκτρικο.αυτο σε μεγαλη πολη θα ειναι ζητουμενο τωρα εμας στα <χωρια> κλαιν μαιν αλλα το σαββατο εχουμε και λεμε....τεστ ραιντ το μοντελο της νταιτονα1100ε καινουριο,εξω επιδοτηση και εξω αποσυρση του πενηνταριου μου νταιτονα παπι του 2006 μου βγαινει ενα 500αρικο...αυτονομια 60 χλμ...επειδη κυκλοφοραω ποδηλατο και ποδια και μονο τους ζεστους μηνες χρησιμοποιω το μικρο,ελαχιστα τον χειμωνα...δεν βρισκω το λογο να μην παω σε τετοιο...το παπι θελει ενα ταληρο το τριημερο πχτουτο θα θελει ενα ταληρο φορτιση σε κοστος συνολικα το μηνα ειναι η εκδοση που παει 45 χλμ και βγαζει πινακιδα πενηνταριου..αυτα που πανε 25 χλμ δεν βγαζουν...επισης απ οτι εχω δει βγαινουν και πιο δυνατα...εδω το μοντελο..https://daytona-electric.gr/model/elektra-50/
Πωωω τι χάλι είναι αυτό ρε συ;;; Εγώ θα ντρεπόμουν να κυκλοφορήσω με τέτοιο πράμα. Καλύτερα ηλεκτρικό πατίνι
Και εγώ!
Παράθεση από: Πυξιδας στις Νοέμβριος 15, 2021, 09:35:27 πμλοιπον θεωρω οτι το καυσιμο θα μεινει ψηλα για λογους να παμε στα ηλεκτρικα..αυτο στην καθημερινοτητα θα ειναι πολυ κοστοβορο,ενω στη βολτα του μηνα δεν θα μας νοιαζει.Αρα οτι κυκλοφοραει καθημερινα παει για ηλεκτρικο.αυτο σε μεγαλη πολη θα ειναι ζητουμενο τωρα εμας στα <χωρια> κλαιν μαιν αλλα το σαββατο εχουμε και λεμε....τεστ ραιντ το μοντελο της νταιτονα1100ε καινουριο,εξω επιδοτηση και εξω αποσυρση του πενηνταριου μου νταιτονα παπι του 2006 μου βγαινει ενα 500αρικο...αυτονομια 60 χλμ...επειδη κυκλοφοραω ποδηλατο και ποδια και μονο τους ζεστους μηνες χρησιμοποιω το μικρο,ελαχιστα τον χειμωνα...δεν βρισκω το λογο να μην παω σε τετοιο...το παπι θελει ενα ταληρο το τριημερο πχτουτο θα θελει ενα ταληρο φορτιση σε κοστος συνολικα το μηνα ειναι η εκδοση που παει 45 χλμ και βγαζει πινακιδα πενηνταριου..αυτα που πανε 25 χλμ δεν βγαζουν...επισης απ οτι εχω δει βγαινουν και πιο δυνατα...εδω το μοντελο..https://daytona-electric.gr/model/elektra-50/Χαλάρα θα αγόραζα ηλεκτρικό σκούτερ για εντος πόλης. Αλλά εκει έχουμε άμεση πηγή ενέργειας καθημερινά. Το φορτίζεις βράδυ και αν είσαι επαρχία, τα 60χλμ που δίνουν αυτονομία τα κάνεις σε 3 μέρες.Το θέμα όμως είναι πως απο το 2030 αν θέλουμε πχ να αγοράσουμε καινούριο αυτοκίνητο θα πρέπει να πάμε σε ηλεκτρικό αναγκαστικά. Θα μπορεί να βγάλει ταξίδι οικογενειακό με όρια αυτοκινητοδρόμου; ΠΧ να πάει με 130χλμ/ώρα για 250 χλμ απόσταση;Ή κάθε 100χλμ θα θέλει φόρτιση;Ή θα πρέπει να πηγαίνουμε με 80 για να βγάλει την απόσταση χωρίς φόρτιση;
Νομίζετε ότι φτάνει η ηλεκτρική ενέργεια που έχουμε να καλύψει όλη αυτή τη ζήτηση? ούτε για αστείο Δεν είναι αυτό το μέλλον της αυτοκίνησης, μεταβατική περίοδος είναι, . Σε κάνα 5αρι χρόνια θα μας την ξεφουρνισουν τη λύση .
Τώρα αν έπαιρνα ένα, θα έπαιρνα μονκ σκούτερ που απαραίτητα θα έβγαιναν οι μπαταρίες για να φορτώσουν σπίτι. Της piaggio το καινούργιο στα 3000 περίπου ας πούμε το έπαιρνα για γύρο γύρο όλοι
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι