0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

davide

Απ: EICMA 2009
« Απάντηση #30 - : Νοέμβριος 15, 2009, 11:45:25 μμ »
ποσο θα βγαινει το μουλτι στην Ιταλια?

14.900 η βασική έκδοση (με το traction control)
18.900 η S

για να έχεις ένα μέτρο σύγκρισης, τα 1100 στην Ιταλία έχουν
11.900 η βασική έκδοση
13.900 η S

οι τιμές είναι όλες τελικές (με το κλειδί στο χέρι) :bye:


Ρε παιδια.....19 χιλιαρικα.....πολλα λεφτα δεν ειναι για τετοιο μηχανακι?

Θα μου πεις hightech και τα παντα ολα.......αλλα και παλι? :thnk:

Υπάρχει πάντα με 15 το 'απλό' που έχει σχεδόν ότι και το 1200GS της BMW, σε αρκετά καλύτερη τιμή.
Ο εξοπλισμός και η τεχνολογία κοστίζουν...

*

davide

Απ: EICMA 2009
« Απάντηση #31 - : Νοέμβριος 16, 2009, 12:54:18 πμ »
Άλλο ένα video με Chris Pfeiffer ;)


*

h.a.balafoutre

Απ: EICMA 2009
« Απάντηση #32 - : Νοέμβριος 16, 2009, 02:18:11 πμ »
Ναί έλειπε η χονδα με τα V4 της...τα εκπληκτικά πλαστικά του 2008 δεν μπόρεσαν φέτος να κάνουν ζάφτι την έκθεση...

Αλλά κι η Yamaha...τι να έκανε...είδε την χονδα...σου λέει φέτος θα θέλουμε κι άλλη μια έκθεση με τα δάφνηνα στεφάνια από τις επιτυχίες φέτος....την έκαναν κι αυτοί....

Και για τα ευρωπαϊκά δεδομένα είναι ακριβά τα περίπτερα εκεί.

Και γέμισαν κινέζοι (μαζί με διάφουρους άλλους)....κι εκεί.... :pray: λες και φύγαν όλοι τους από την κίνα και ήρθαν στην ευρώπη...

Δεν υπάρχει χρήμα να χρηματοδοτήσει τη βιομηχανία αυτή λόγο της φύσης του προϊόντος. Πάντα ήταν ζόρι, αλλά μέχρι και φέτος οι τρίτες χώρες τραβάνε λίγο το καράβι...το ιαπωνικό τουλάχιστον...για να δούμε του χρόνου.

*

davide

Απ: EICMA 2009
« Απάντηση #33 - : Νοέμβριος 16, 2009, 01:19:40 μμ »
Ναί έλειπε η χονδα με τα V4 της...τα εκπληκτικά πλαστικά του 2008 δεν μπόρεσαν φέτος να κάνουν ζάφτι την έκθεση...

Αλλά κι η Yamaha...τι να έκανε...είδε την χονδα...σου λέει φέτος θα θέλουμε κι άλλη μια έκθεση με τα δάφνηνα στεφάνια από τις επιτυχίες φέτος....την έκαναν κι αυτοί....

Και για τα ευρωπαϊκά δεδομένα είναι ακριβά τα περίπτερα εκεί.

Τα περίπτερα δεν είναι ακριβά ή τουλάχιστον δεν είναι ακριβότερα απ'ότι στο σαλόνι του Τόκιο. Η πληροφορία είναι διασταυρωμένη. Μάλλον η κρίση έχει χτυπήσει πολύ άσχημα την Ιαπωνία. Τόσο άσχημα που η Yamaha μάλλον θα μειώσει στο 50% την γραμμή παραγωγής της από το νέο έτος.

Και γέμισαν κινέζοι (μαζί με διάφουρους άλλους)....κι εκεί.... :pray: λες και φύγαν όλοι τους από την κίνα και ήρθαν στην ευρώπη...

Δεν υπάρχει χρήμα να χρηματοδοτήσει τη βιομηχανία αυτή λόγο της φύσης του προϊόντος. Πάντα ήταν ζόρι, αλλά μέχρι και φέτος οι τρίτες χώρες τραβάνε λίγο το καράβι...το ιαπωνικό τουλάχιστον...για να δούμε του χρόνου.

Οι Κινέζοι γέμισαν τα σταντ της EICMA. Τα γέμισαν όχι μόνο επειδή είναι πάμφθηνοι, αλλά επειδή πιστεύουν πραγματικά ότι είναι και ανταγωνιστικοί. Είδα κάποια aftermarket προϊόντα τους (αναρτήσεις, μανέτες, τρόμπες, πολυόργανα, μασπίεδες) τα οποία έδειχναν πραγματικά ποιοτικά. Στον τομέα ηλεκτρικά σκούτερ, που αναπτύσσεται συνεχώς στις ευρωπαϊκές πόλεις, δεν υπάρχει ανταγωνισμός (οι Κινέζοι είναι πολύ μπροστά).
Το ιαπωνικό και το ευρωπαϊκό καράβι, πρέπει να ζοριστούν πολύ για να συνεχίσουν να πλέουν. Αλλιώς θα κάνουν παρέα στο αμερικάνικο, στον βυθό.

 :bye:

*

Αποσυνδεδεμένος lospsi

  • *******
  • 2793
  • Φύλο: Άντρας
  • The gentle giant
    • Κυτιοποιία
  • Μοντέλο μηχανής: KTM 1290 SAS 2019
  • Αντιδράσεις: +2020
Απ: EICMA 2009
« Απάντηση #34 - : Νοέμβριος 16, 2009, 02:16:42 μμ »
σημεια των καιρων ή η ιστορια επαναλαμβανεται? Ειδικα για τους Ιαπωνες, δεν ξερω πως την πατησανε....Δεν περασαν δα και τοσα χρονια απο τοτε που εκαναν και αυτοι το ιδιο σε ευρωπαικα (γενικοτερα) καραβια.


Για το μουλτι, η τιμολογηση του θα το βαλει σε περιπετειες....Μπλεκει στα χωραφια του BMW και οσο καλο και να'ναι, δεν εχει την αιγλη της ελικας! Σε αυτη την κατηγορια, πολυς κοσμος ψωνιζει για την μοστρα.
ισως να μετρησει το ονομα και η τεχνολογια που θα κουβαλαει. Θα δουμε.
Βασανισμένη μηχανόβια ψυχή...

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης