Προσωπικά ενθουσιάστηκα. Πέρα από την απουσία των δύο ιαπωνικών κολοσσών Honda-Yamaha, δεν είδα και τίποτε το φοβερό. Ίσως φταίει η κρίση, ίσως του ότι κάποια νέα μοντέλα τα είχαμε δει...
Θεϊκό το Augusta, προσιτό το BMW 1000RR (το κυκλοφορείς με λιγότερο από 16.000 ευρώ), πολύ ενδιαφέροντα τα πρωτότυπα της BMW και της MotoGuzzi.
Έξω από την έκθεση, την παράσταση έκλεψε ο Chris Pfeiffer με το F800R... ...o άνθρωπος απλά δεν υπάρχει (μέχρι και σούζα χωρίς χέρια έκανε)! :ohmy: :ohmy:
Μου την σπαει η MV, το ιδιο σχεδιο ανακυκλωνουν, μια με αλλα χρωματα, μια με αλλα πηρουνια, μια με ανασχεδιασμενες εξατμισεις...Ελεος πια, και απο την μυγα ξιγκι :)
Ναί έλειπε η χονδα με τα V4 της...τα εκπληκτικά πλαστικά του 2008 δεν μπόρεσαν φέτος να κάνουν ζάφτι την έκθεση...
Αλλά κι η Yamaha...τι να έκανε...είδε την χονδα...σου λέει φέτος θα θέλουμε κι άλλη μια έκθεση με τα δάφνηνα στεφάνια από τις επιτυχίες φέτος....την έκαναν κι αυτοί....
Και για τα ευρωπαϊκά δεδομένα είναι ακριβά τα περίπτερα εκεί.
Και γέμισαν κινέζοι (μαζί με διάφουρους άλλους)....κι εκεί.... :pray: λες και φύγαν όλοι τους από την κίνα και ήρθαν στην ευρώπη...
Δεν υπάρχει χρήμα να χρηματοδοτήσει τη βιομηχανία αυτή λόγο της φύσης του προϊόντος. Πάντα ήταν ζόρι, αλλά μέχρι και φέτος οι τρίτες χώρες τραβάνε λίγο το καράβι...το ιαπωνικό τουλάχιστον...για να δούμε του χρόνου.
Ναί έλειπε η χονδα με τα V4 της...τα εκπληκτικά πλαστικά του 2008 δεν μπόρεσαν φέτος να κάνουν ζάφτι την έκθεση...
Αλλά κι η Yamaha...τι να έκανε...είδε την χονδα...σου λέει φέτος θα θέλουμε κι άλλη μια έκθεση με τα δάφνηνα στεφάνια από τις επιτυχίες φέτος....την έκαναν κι αυτοί....
Και για τα ευρωπαϊκά δεδομένα είναι ακριβά τα περίπτερα εκεί.
Τα περίπτερα δεν είναι ακριβά ή τουλάχιστον δεν είναι ακριβότερα απ'ότι στο σαλόνι του Τόκιο. Η πληροφορία είναι διασταυρωμένη. Μάλλον η κρίση έχει χτυπήσει πολύ άσχημα την Ιαπωνία. Τόσο άσχημα που η Yamaha μάλλον θα μειώσει στο 50% την γραμμή παραγωγής της από το νέο έτος.
Και γέμισαν κινέζοι (μαζί με διάφουρους άλλους)....κι εκεί.... :pray: λες και φύγαν όλοι τους από την κίνα και ήρθαν στην ευρώπη...
Δεν υπάρχει χρήμα να χρηματοδοτήσει τη βιομηχανία αυτή λόγο της φύσης του προϊόντος. Πάντα ήταν ζόρι, αλλά μέχρι και φέτος οι τρίτες χώρες τραβάνε λίγο το καράβι...το ιαπωνικό τουλάχιστον...για να δούμε του χρόνου.
Οι Κινέζοι γέμισαν τα σταντ της EICMA. Τα γέμισαν όχι μόνο επειδή είναι πάμφθηνοι, αλλά επειδή πιστεύουν πραγματικά ότι είναι και ανταγωνιστικοί. Είδα κάποια aftermarket προϊόντα τους (αναρτήσεις, μανέτες, τρόμπες, πολυόργανα, μασπίεδες) τα οποία έδειχναν πραγματικά ποιοτικά. Στον τομέα ηλεκτρικά σκούτερ, που αναπτύσσεται συνεχώς στις ευρωπαϊκές πόλεις, δεν υπάρχει ανταγωνισμός (οι Κινέζοι είναι πολύ μπροστά). Το ιαπωνικό και το ευρωπαϊκό καράβι, πρέπει να ζοριστούν πολύ για να συνεχίσουν να πλέουν. Αλλιώς θα κάνουν παρέα στο αμερικάνικο, στον βυθό.
σημεια των καιρων ή η ιστορια επαναλαμβανεται? Ειδικα για τους Ιαπωνες, δεν ξερω πως την πατησανε....Δεν περασαν δα και τοσα χρονια απο τοτε που εκαναν και αυτοι το ιδιο σε ευρωπαικα (γενικοτερα) καραβια.
Για το μουλτι, η τιμολογηση του θα το βαλει σε περιπετειες....Μπλεκει στα χωραφια του BMW και οσο καλο και να'ναι, δεν εχει την αιγλη της ελικας! Σε αυτη την κατηγορια, πολυς κοσμος ψωνιζει για την μοστρα. ισως να μετρησει το ονομα και η τεχνολογια που θα κουβαλαει. Θα δουμε.